Деловодна информация
01075
РД-04-1541 28/11/2016 (дд/мм/гггг)
не
01075-2016-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Водоснабдяване и Канализация-Сливен ООД 829053806
бул. Шести септември № 27
Сливен BG342 8800 България
инж. Янчо Събев - Ръководител звено ПТО +359 044662885
viksliven@viksliven.com +359 044623413

Интернет адрес/и

http://vik.sliven.net

http://goo.gl/nzU259


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://goo.gl/nzU259
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Вода

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Инкасиране на суми за консумирана питейна вода, отведена и пречистена отпадъчна вода от потребителите на “ВиК - Сливен” ООД
79940000      
Услуги

Инкасиране на суми за консумирана питейна вода, отведена и пречистена отпадъчна вода от потребителите на “ВиК - Сливен” ООД
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

:  2

II.2) Описание 1

Инкасиране на суми в брой за В и К услуги в обособени пунктове на територията на област Сливен с ресурси на изпълнителя, чрез използване на софтуер на възложителя. 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79940000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

Tериторията на област Сливен

Възложителят предоставя на изпълнителя на поръчката и специализиран програмен продукт. Възложителят оказва методическа помощ и обучение на лицата, пряко заети с изпълнението на поръчката.Изпълнителят отчита събраните средства на възложителя по следната схема:
а) сумите, събирани на компютърни каси в гр. Сливен, Н. Загора, Котел и Твърдица – ежедневно, на следващия ден след събирането им, по банков път;
б) сумите, събирани по компютърни каси в населените места в общините – седмично, в първия ден на следващата седмица след събирането им, по банков път.
Инкасирането на сумите от Изпълнителя се извършва съобразно действащото в момента данъчно и счетоводно законодателство.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
280000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Инкасиране на суми в брой за В и К услуги в обособени пунктове на изпълнителя на територията на страната, със софтуер и ресурси на изпълнителя. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79940000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Територията на Република България

Изпълнителят задължително трябва да има съществуващи и работещи центрове, за инкасиране на суми, в градовете Сливен, Н. Загора, Котел и Твърдица, към датата на подаване на офертата.
Събирането на дължимите суми се извършва от изпълнителя чрез онлайн връзка с базата данни на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.
Изпълнителят отчита събраните средства на възложителя веднъж седмично, в първия ден на следващата седмица след събирането им, по банков път.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
40000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се изисква.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се изисква.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Не се изисква.

III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Прогнозна стойност: Прогнозна обща стойност на поръчката е 320 000 (триста и двадесет хиляди) лева.
- ОП1-280 000 лв.(двеста и осемдесет хиляди лева)
- ОП2- 40 000 лв. (четиридесет хиляди лева)
Източник на финансиране: собствени средства.
Начин на образуване на предлаганата цена: Предлаганата цена представлява възнаграждение върху събраните дължими суми за получени ВиК услуги, изразено в процент.
За ОП1-процента не може да е по-висок от 2% (два процента).
За ОП2-процента не може да е по-висок от 1,2% (едно цяло и две десети процента).
Срокът за изпълнение на поръчката е 24 (ДВАДЕСЕТ И ЧЕТИРИ) месеца.
Критерий за оценка на офертата:Класирането на офертите се извършва, като икономически най-изгодната оферта се определя въз основа на критерии за възлагане: „най-ниска цена”.
За най-ниска цена се счита най-ниския предложен процент върху събраните дължими суми.
Възложителят не допуска варианти в представяните оферти.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Гаранция за изпълнение в размер на 2% от прогнозната стойност на поръчката.
III.1.7)
III.1.8)

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/12/2016 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

20/12/2016 (дд/мм/гггг)   13:30 (чч:мм)

Административна сграда на "Водоснабдяване и Канализация-Сливен" ООД, етаж 2, гр.Сливен, бул."Шести септември" №27

При отварянето на офертите могат да присъстват официални представители на участниците или упълномощени от тях лица.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/11/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва