III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
|
III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
Участникът следва да има реализиран минимален общ оборот, в т.ч. оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката /в съответствие с обособената позиция, за която участва/, изчислен на база последните 3 приключили финансови години в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си. 1.1.Доказва се със справка за общия оборот и за оборота в сферата попадаща в обхвата на поръчката /в съответствие с обособената позиця , за която участва за последните три приключили финасови години/.
- по обособена позиция №1-56 000 лв. без ДДС; - по обособена позиция №2- 5 000 лв. без ДДС; -по обособена позиция №3-500 лв. без ДДС; -по обособена позиция №4-12 000 лв. без ДДС; -по обособена позиция №5-10 500 лв. без ДДС; -по обособена позиция №6-10 000 лв. без ДДС; -по обособена позиция №7-36 000 лв. без ДДС;
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
За всички обособени позиции 1.Участникът да е изпълнил дейности /доставки/ с предмет и обем идентични или сходни* с предмета на обществената поръчката, през последните три години, считано от дата на подаване на офертата. *Забележка: Под сходни с предмета на настоящата обществена поръчка се разбират тези доставки на стоки, които са от един род /заместими вещи/ и имат подобно на предмета на поръчката предназначение. 1.1.Документът, с който се доказва съответствието с изискванието е списък на доставките, които са идентични или сходни* с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите в оригинал, заедно с доказателство за извършената доставка. 2. В случай, че участникът е производител да има валиден сертификат по ISO 9001 /или еквивалент/ за успешно внедрена система за управление на качеството, както и валиден сертификат за екологичност по ISO14001 /или еквивалент/, ако не е производител да има посочените сертификати на производителя и оторизационно писмо от производителя. 2.1. Документи, с които се доказва изпълнението на тези изисквания, са валиден сертификат по ISO 9001 /или еквивалент/ за успешно внедрена система за управление на качеството, както и сертификат за екологичност по ISO14001 /или еквивалент/, копия заверени от участника и оторизационно писмо от производителя. 3.Удостоверение за регистрация в регистъра по чл.29, ал.1 от Закона за интеграция на хора с увреждания, с включен предмет на дейност на специализираното предпиятие или кооперация на хората с увреждания: „Доставка на почистващи препарати”. 4.Участникът да представи информация за средносписъчния годишен брой на персонала за последните три години. 4.1.Документът, с който се доказва съответствието с изискванието е списък–декларация за средносписъчния годишен брой на персонала за последните три години. 5. Участникът да разполага с машини, съоръжения и човешки ресурс, необходими за изпълнение на поръчката. 5.1. Документът, с който се доказва съответствието с изискванието е списък–декларация за машини и съоръжения, необходими за изпълнение на поръчката. Забележка: Изискванията по т.3, т.4, т.4.1, т.5 и т. 5.1. не се отнасят, за участници, които не са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.
1.Участникът следва да е изпълнил минимум 3 /три/ дейности /договори/ с предмет идентичен или сходен* с предмета на обществената поръчка, през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата. 2. В случай, че участникът е производител да има валиден сертификат по ISO 9001 /или еквивалент/ за успешно внедрена система за управление на качеството, както и валиден сертификат за екологичност по ISO14001 /или еквивалент/, ако не е производител да има посочените сертификати на производителя и оторизационно писмо от производителя. 3. Участникът да е регистриран, като специализирано предприятие и кооперация на хора с увреждания с включения предмет, най-малка три години преди датата на откриване на процедурата. 4.Участникът да разполага с машини и съоръжения, с които може да изпълни най-малко 80 на сто от предмета на поръчката. За изпълнение могат да ползват подизпълнител или да се позоват на капацитета на трети лица ако са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. 5.Участник да разполага най-малко с 30 на сто от списъчния си състав, от който да са хора с увреждания или такива в неравностойно положение.
|
|
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие
1. За участниците не трябва да са налице обстоятелствата по чл. 107 във връзка с чл. 144, ал. 2 от ЗОП, чл. 54 от ЗОП и чл. 55, ал. 1, т.1 от ЗОП. Участник, за когото са налице основания по чл.54, ал.1 и чл. 55, ал. 1 от ЗОП, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, съгласно чл. 56, ал.1 от ЗОП. 2. Участниците не трябва да са дружества, регистрирани в юрисдикция с преференциален данъчен режим и/или да са свързани лица по смисъла на чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.
|
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
ДА
НЕ
|
III.1.6) Гаранция за изпълнение, в размер на 2 % /за предприятия и хора с увреждания/ и 5% от стойност на договора без ДДС за останалите със срок на валидност 30 дни след приключване на изпълнението на договора. Гаранцията се представя в една от следните форми: - Парична сума /депозит/ по банкова сметка на Възложителя "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД - ОББ клон Света София IBAN BG 57 UBBS 8002 1052 2265 20, BIC UBBSBGSF, - безусловна и неотменяема банкова гаранция, - застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя; Гаранцията представена като парична сума или безусловна и неотменяема банкова гаранция, може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант. Условията за задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор към документацията за участие.
|
III.1.7) Плащането ще се извърши в лева, по банков път в срок до 30 /тридесет/ дни след извършена доставка и представяне на документите съгласно т.3.4 от проекто-договора от документацията за участие.
|
III.1.8) В случай, че обединението е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка се посочва БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. В случай, че не е регистрирано и при възлагане изпълнението на дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, у частникът следва да извърши регистрацията по БУЛСТАТ, след уведомяването му за извършеното класиране и преди подписване на Договора за възлагане на настоящата обществена поръчка.
|