III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Правоспособност за упражняване на професионална дейност - Централен професионален регистър на строителя, втора група строежи от първа категория или еквивалент. |
III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
1. Минимален общ оборот от 2 600 000 лв. без ДДС, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката от 1 300 000 лв. без ДДС, изчислен на база годишните обороти за последните 3 (три) години, съгласно справка - декларация по образец в приложение; 2. Застраховка „Професионална отговорност“ с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката – копие на валидна застрахователна полица, съгл. изискванията на чл. 171 и чл. 172 от Закона за устройство на територията.
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
1.Описание на изпълнени дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, съгласно изискванията на Техническото задание на Възложителя, за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата по образец в приложение придружен с удостоверения за добро изпълнение; 2. Списък на технически лица, включени в структурата на участника, които отговарят за изпълнение на поръчката и за контрола по качеството, в който е посочена професионалната им компетентност и списък на техническите средства, съоръжения и оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката, съгласно декларация по образец в приложение; 3. Описание на мерките за опазване на околната среда. Доказателства за наличие на система за опазване на околната среда ISO 14001:2004, съгласно европейските стандарти или еквивалентен сертификат. 4. Описание на мерките за управление на качеството. Доказателства за наличие на система за управление на качеството ISO 9001:2008, съгласно европейските стандарти или еквивалентен сертификат; 5. Описание на мерките за управление на здравословни и безопасни условия на труд. Доказателства за наличие на система за управление на здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007, съгласно европейските стандарти или еквивалентен сертификат.
|
|
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие
1. Предметът на поръчката е неделим и ще се възложи на един изпълнител; 2. Обща прогнозна стойност на поръчката е до 1300 000 лева без ДДС, съгласно Инвестиционна програма на „Пристанище Варна“ ЕАД за 2016 г., за сметка на ДППИ. В случай че участник оферира по-висока стойност, той ще бъде предложен за отстраняване от процедурата, на основание чл. 107, т. 1 и/или т. 2, буква „а“ от ЗОП, тъй като не отговаря на предварително обявените условия на поръчката; 3. Лично състояние: Липса на основания за отстраняване от процедурата, съгласно чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1 от ЗОП или приложени доказателства за предприети мерки за доказване на надеждност; 4. В случай че участник не представи документ или представи документ, който не отговаря на поставените изисквания, той ще бъде предложен за отстраняване, на основание чл. 107, т. 1 и/или т. 2 , буква „а“ от ЗОП, при спазване на изискванията на чл. 54, ал. 8 - ал. 13 от ППЗОП.
|
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
|
III.1.6) Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора - копие от документ за внесена парична сума в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС, или оригинал на банкова гаранция с минимален срок на валидност от 90 (деветдесет) календарни дни след подписване на окончателните приемно - предавателни протоколи за изпълнение.
|
III.1.7) Условия на плащане – чрез директен банков превод в лева при схема за плащане, включваща следните възможни етапи: - Авансово плащане в размер до 30 % в срок до 7 (седем) календарни дни след подписване на договора за изпълнение на поръчката; - Окончателно плащане в срок до 30 (тридесет) календарни дни след подписване на окончателните приемно - предавателни протоколи за изпълнение и издадена фактура в оригинал.
|
III.1.8)
|