Деловодна информация
02711ТП ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО ТЕРВЕЛ към ДП СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ Шумен
УС-02-767 25/03/2020 (дд/мм/гггг)
не
02711-2020-0014 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ТП ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО ТЕРВЕЛ към ДП СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ Шумен 2016174120107
ул. Св.Св. Кирил и Методий № 10
Тервел BG332 9450 България
инж. Георги Ботев - Директор +359 57512271
dgs.tervel@dpshumen.bg +359 57512024

Интернет адрес/и

http://dlstervel.sidp.bg/

http://dlstervel.sidp.bg/zop-2020-2/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

горско и ловно стопанство

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване по заявки на товаро-разтоварни дейности, транспорт на работници и служители и транспорт на товари по заявки за изпълнение на текущи стопански дейности“
60000000      
Услуги

ПОЗИЦИЯ №1 „Извършване на товаро-разтоварни дейности по заявки вкл.избутване, разчистване и др.”-около 70 астрономически часа работа със специализирана товароподемна техника, и дейности по товарене/разтоварване на около 600 т. Товари, с максимален прогнозен ресурс от 6000,00 лв.без ДДС.
ПОЗИЦИЯ №2 "Транспорт на работници и служители“ - превоз на работници за извършване на дейности в ДГТ на територията на ТП "Държавно ловно стопанство Тервел” при „СИДП” ДП Шумен и транспорт на служители с прогнозен обем около 2 000 км. за срока на договора.
ПОЗИЦИЯ №3 „Транспорт на товари по заявки за изпълнение на текущи стопански дейности"
Предмет на поръчката е извършване на “Пътни транспортни услуги“ на товари по заявки, с тегло до 6 /шест/ тона на заявка, с прогнозен обем от 3500 км. в двете посоки (пълен и празен), и максималния финансов ресурс от 7000,00 лв.без ДДС.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
14870.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Извършване на товаро-разтоварни дейности по заявки вкл.избутване, разчистване и др.” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
63110000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

обл.Добрич, общ.Тервел, държавни горски територии стопанисвани от ТП „ Държавно ловно стопанство Тервел”

. Предмет на поръчката е извършване на товаро-разтоварни дейности по заявки вкл.избутване, разчистване и др. във връзка с изпълнение на текущи горско и ловностопански дейности на територията на ТП "Държавно ловно стопанство Тервел” при „СИДП” ДП Шумен
2. Количество (обем) на възлаганите услуги.
Прогнозните количества са както следва: около 70 /седемдесет/ астрономически часа работа със специализирана товароподемна техника вкл. за избутване, разчистване и др., и дейности по товарене/разтоварване на около 600 т. товари. Количествата са прогнозни и е възможно намаляване на количеството на един вид дейност, или увеличаване на количеството на друг, като общо стойността на възложените услугите по предложените единични цени не може да надвишава максималния прогнозен ресурс от 6000,00 лв.без ДДС.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Краен срок на договора –до изчерпване на одобрения финансов ресурс или сключване на нов договор за същата поръчка през следващата година, което настъпи по-рано.

II.2) Описание 1

"Транспорт на работници и служители" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
60140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

територията на ТП „ Държавно ловно стопанство Тервел” и страната, вкл. и държавни горски територии на територията на ТП „ Държавно ловно стопанство Тервел

1. Поръчката е за извършване на транспортни услуги за превоз на работници за извършване на дейности в ДГТ на територията на ТП "Държавно ловно стопанство Тервел” при „СИДП” ДП Шумен и транспорт на служители с прогнозен обем около 2 000 км. за срока на договора.
2. Изпълнението на услугите ще се извършва в работни дни според възникналата необходимост и при изрично възлагане по заявка от страна на ТП „ДЛС Тервел”, в рамките на определеният максимален прогнозен финансов ресурс от 2000,00 лв.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Краен срок на договора – до изчерпване на одобрения финансов ресурс или сключване на нов договор за същата поръчка през следващата година, което настъпи по-рано.

II.2) Описание 1

„Транспорт на товари по заявки за изпълнение на текущи стопански дейности” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
60100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

бл.Добрич, общ.Тервел, държавни горски територии стопанисвани от ТП „ Държавно ловно стопанство Тервел”

1. Предмет на поръчката е извършване на “Пътни транспортни услуги“ на товари.
2. Количество (обем) на възлаганите услуги- обект на възлагане е транспорт на товари по заявки, с тегло до 6 /шест/ тона на заявка, като общото извозно разстояние на всички заявки е с прогнозен обем от 3500 км. в двете посоки (пълен и празен), който може да бъде надвишен при възникнала необходимост, като общо стойността на възложените заявки не може да надвишава максималния финансов ресурс от 7000,00 лв.без ДДС.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Краен срок на договора – до изчерпване на одобрения финансов ресурс или сключване на нов договор за същата поръчка, което настъпи по-рано.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  955333 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
015    1   „Извършване на товаро-разтоварни дейности по заявки вкл.избутване, разчистване и др.”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

19/03/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЗП Руси Маринов 730425566
гр Тервел ,жк.Изгрев №1,вх.В,ет.4,ап.10
Тервел BG332 9450 България
siso_976@abv.bg +359 0888741873
+359 0888741873
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
6000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

5870      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
012    2   "Транспорт на работници и служители"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

17/03/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

НЕМО ТРАНС ООД 124134667
гр. Тервел 9450, ул.ЗАХАРИ ЗОГРАФ 59
Тервел BG332 9450 България
nemo_trans@abv.bg +359 0897803380
+359 0897803380
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
2000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

2000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
013    3   „Транспорт на товари по заявки за изпълнение на текущи стопански дейности”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

17/03/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ООД „ ТРИАДА 124596517
гр. Тервел, ул. „ Хан Аспарух” № 4,
гр. Тервел, BG332 9450 България
triada_2002@abv.bg +359 057512139
+359 057512139
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
7000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

7000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/03/2020 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва