Деловодна информация
00496
19-РД07-0661 01/11/2019 (дд/мм/гггг)
не
00496-2019-0108 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция за социално подпомагане чрез директора на Регионална дирекция за социално подпомагане Силистра 1210150560035
ул. Христо Смирненски 2
Силистра BG325 7500 България
Мая Димитрова +359 86820795/+359 86823128
silistra-rdsp@asp.government.bg +359 86823128

Интернет адрес/и

http://www.asp.government.bg/

http://www.asp.government.bg/web/guest/budzetni-sredstva/-/procs/proc_view?_pprocou_WAR_asp_cur=1&_pprocou_WAR_asp_procuromentId=2572&_pprocou_WAR_asp_delta=10


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Национална или федерална агенция/служба

I.5) Основна дейност 

Социална закрила

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на СМР в адм.сгради, ползвани от терит.структури на АСП в обл. Силистра – осн.ремонт и/или изграждане на достъпна среда за хора с увреждания за обект ДСП Дулово
45000000      
Строителство

Извършване на строително-монтажни работи /СМР/ в административни сгради, ползвани от териториални структури на Агенцията за социално подпомагане в област Силистра” – основен ремонт в административната сграда на Дирекция "Социално подпомагане" – Дулово, находяща се в гр. Дулово, ул. Васил Левски № 20. Ще бъдат изпълнявани следните групи строително - монтажни работи: основен ремонт на покривна конструкция; ремонт на съществуващата електроинсталация; боядисване на стени и тавани. Видът и обема на строително - монтажните работи са описани в количествената сметка, неразделна част от документацията.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
33306.59      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

гр. Дулово, общ. Дулово, обл. Силистра, ул. Васил Левски 20 Дирекция "Социално подпомагане" - Дулово

Извършване на строително-монтажни работи /СМР/ в административни сгради, ползвани от териториални структури на Агенцията за социално подпомагане в област Силистра” – основен ремонт в административната сграда на Дирекция "Социално подпомагане" – Дулово, находяща се в гр. Дулово, ул. Васил Левски № 20. Ще бъдат изпълнявани следните групи строително - монтажни работи: основен ремонт на покривна конструкция; ремонт на съществуващата електроинсталация; боядисване на стени и тавани. Видът и обема на строително - монтажните работи са описани в количествената сметка, неразделна част от документацията.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Пряко договаряне (моля, попълнете Приложение Г5)
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и   (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
19-ФС01-0158       
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

29/10/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Волтран ЕООД 202573221
ул. Хаджи Димитър Асенов 134
Стара Загора BG344 6000 България
office@voltran.bg +359 878904900
+359 878904900
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

33306.59      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/11/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
ДА
НЕ
НЕ
НЕ


Процедурата за възлагане на обществената поръчка е открита с решение № 19-РД04-0341 от 18.07.2019г., с което е одобрено обявлението за обществената поръчка и документацията за участие в процедурата. Решението и обявлението са публикувани в Регистъра на обществените поръчки, поддържан от Агенция по обществени поръчки под УНП № 00496-2019-0054, съгласно разпоредбата на чл.36 от Закона за обществените поръчки.
В посочения в обявлението за поръчка срок за получаване на оферти – до 17.30 часа на 26.08.2019г. не е постъпила нито една оферта за участие в процедурата, поради което Възложителя следва да съобрази императивния характер на разпоредбата на чл.110, ал.1, т.1 от ЗОП и да прекрати процедурата.
На основание чл. 22, ал. 1, т. 8, във връзка с чл. 108, т. 4 и чл. 110, ал.1, т.1 от Закона за обществените поръчки /ЗОП/, въз основа на утвърден доклад за работата на комисия, назначена със Заповед № 19-РД01–0053/28.08.2019г., изготвен на основание чл. 103, ал. 3 от ЗОП, във връзка с чл. 60, ал. 1 Правилник за прилагане на Закона за обществените поръчки /ППЗОП/ е издадено мотивирано решение № 19 – РД04 - 0478/30.08.2019г., с което процедурата е прекратена.
На основание чл. 42, ал. 2, т.1 от ЗОП решение № 19 – РД04 - 0478/30.08.2019г. е публикувано на профила на купувача в електронната преписка на поръчката, обособено на официалния сайт на АСП.
В законоустановения 10 – дневен срок, решението не е обжалвано пред Комисията за защита на конкуренцията.
Съгласно чл. 182, ал. 1, т. 2 от ЗОП Възложителят може да проведе пряко договаряне с определени лица когато процедурата за възлагане чрез публично състезание е прекратена, тъй като няма подадени оферти или подадените оферти са неподходящи и първоначално обявените условия не са съществено променени.

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва