Деловодна информация
00110Община Тервел
126 19/08/2019 (дд/мм/гггг)
не
00110-2019-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Тервел 000852925
ул. Св.Св.Кирил и Методий 8
Тервел BG332 9450 България
Дияна Илиева +359 57512070
tervel2000@yahoo.com +359 57512391

Интернет адрес/и

www.tervel.bg

http://www.tervel.bg/profil.php


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Ремонт на обекти за обществено ползване в Община Тервел по дванадесет обособени позиции,като позиции с номера единадесет и дванадесет се възлагат по реда на чл.21,ал.6 от ЗОП
45210000      
Строителство

Ще бъдат изпълнени ремонти за възстановяване функциите на кметства, клубове, здравна служба,храмове, водоизточници, детска градина. Ще бъдат изпълнявани СМР за полагане на подови настилки, подмяна на дограма и измазване, боядисване на всякакъв тип повърхности,ремонт на водоизточници.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
3744.99      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Ремонт на кметство с.Кладенци 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45212000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

с.Кладенци

демонтаж фаянс, частичен ремонт на покрив с подмяна на ламперия и стари цигли,обшивка стени и тавани с гипсокартон на метална конструкция , подмяна врати и прозорци с PVC и Ал.дограма ,обръщане около врати и прозорци,щпакловка , грундиране и боядисване с латекс стени и тавани в помещенията,ремонт на ел.инсталация,тухлена зидария 25 см.за затваряне на отвори ,външна гладка мазилка ,подмяна на подовото покритие с балатум,изработка и монтаж на метален капак за шахта, кофраж и презаливане стълби с бетон за достъп до сградата .
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Професионална компетентност на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката    20
Оценка на продължителността на гаранционния срок за изпълнените СМР в години    20
Цена
60
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Ремонт на чешми в с.Коларци 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45212000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

с.Коларци

Целта на настоящото възлагане е да се подравни терена пред чешмата ,за да се излее бетонова площадка за пране.Да се изработят и монтират лостове за отцеждане на килими.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Професионална компетентност на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката    20
Оценка на продължителността на гаранционния срок за изпълнените СМР в години    20
Цена
60
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Ремонт на селска здравна служба в с.Жегларци 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45212000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

с.Жегларци

Трябва да се подменят с PVC старите дървени дограми на 3 бр.прозорци - двата в кабинетите и един в чакалнята на здравната служба . Прозорците трябва да имат по едно отваряемо крило, с комарник. Няма изискване по отношение на вида на профила и вида на стъклопакета.Входната врата на здравната служба трябва да се подмени с такава от Ал.дограма . В обхвата на поръчката се включва и обръщането около вратите и прозорците, в т.ч. и боядисването в местата на интервенция.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Професионална компетентност на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката    20
Оценка на продължителността на гаранционния срок за изпълнените СМР в години    20
Цена
60
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Направа на подова настилка в клубна зала с.Каблешково 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45212000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

с.Каблешково

В предмета на настоящата обществена поръчка попада полагането на гранитогрес по пода на залата.Гранитогресът следва да е с тактилна повърхност.Възложителят ще приеме и да е второ качество.Преди закупуването на гранитогреса, избраният изпълнител следва да съгласува с инвеститорския контрол на възложителя вида на настилката и да представи документ за качеството й.Фугите трябва да бъдат цветни, в тъмен цвят.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Професионална компетентност на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката    20
Оценка на продължителността на гаранционния срок за изпълнените СМР в години    20
Цена
60
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Ремонт на зала за клуб в с.Главанци 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45212000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

с.Главанци

Ще се изпълнят:Вътрешна мазилка , шпакловка , грундиране и боядисване с латекс по стени и тавани на помещението . Ще се достави и монтира обикновена , фазерна врата към читалището. Ще се доставят и монтират ел.ключове ,контакти и осветителни тела .На пода ще се монтира нова настилка от балатум.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Професионална компетентност на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката    20
Оценка на продължителността на гаранционния срок за изпълнените СМР в години    20
Цена
60
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Ремонт на джамия в с.Градница 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45212000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

с.Градница

Доставка и монтаж на PVC дограма / врати и прозорци / на цялата сграда . Обръщане около врати и прозорци. Шпакловка , грундиране и боядисване с латекс стени . Изкърпване стени –външна гладка мазилка . Боядисване дървени части таван и парапет с блажна боя .
Прозорците са с арковидна форма, което следва да се има предвид при изработването на дограмата.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Професионална компетентност на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката    20
Оценка на продължителността на гаранционния срок за изпълнените СМР в години    20
Цена
60
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Ремонт на детска градина“Мечо пух“ в с.Каблешково 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45210000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

с.Каблешково

Ще се започне с очукване на вътрешна мазилка ,изкърпване на липсващите участъци , последвано от шпакловка , грундиране и боядисване с латекс стени и тавани на тоалетната и умивалника .Подпухналите участъци в коридора трябва да бъдат шпакловани на височина 1.40 см., след което да бъдат грундирани и боядисани с латекс .По външните стени: Трябва да се очука и измаже в подпухналите участъци мазилката на фасадните стени, след което да се грундира и боядиса повърхността.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Професионална компетентност на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката    20
Оценка на продължителността на гаранционния срок за изпълнените СМР в години    20
Цена
60
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Ремонт на църква в с.Честименско 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45212000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

с.Честименско

Целта на настоящото възлагане е да се осигури надеждно затваряне на сградата с нови дограми от PVC .За целта ще бъдат демонтирани 9 бр.прозорци с арковидна форма и същите ще бъдат подменени с прозорци с PVC дограма .Възложителят поставя изискване два от прозорците да бъдат отваряеми, с комарници. Няма изискване към вида на профила и стъклопакета.Ще се направи обръщане около ново поставените прозорци.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Професионална компетентност на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката    20
Оценка на продължителността на гаранционния срок за изпълнените СМР в години    20
Цена
60
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Ремонт на чешма в с.Орляк 9
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45212000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

с.Орляк

Трябва да се подравни терена пред чешмата , за да се излее бетонова площадка за пране. Трябва да се изработят и монтират лостове за отцеждане на прането .Необходимо е изработването на два бетонови капака с пръстени за поставяне на отворите на сондажите, които захранват чешмата.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Професионална компетентност на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката    20
Оценка на продължителността на гаранционния срок за изпълнените СМР в години    20
Цена
60
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Ремонт на чешми в с.Полк.Савово 10
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45212000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

с.Полк.Савово

Основни дейности, които ще се извършат за двете чешми са :
Подравняване на терена пред чешмата ,кофраж поставяне на подосновен слой от фракция, армировъчни мрежи и изливане на бетон за оформяне на площадка . Демонтаж на двулицева каменна зидария и иззиждането й отново /като ще се ползва същият камък / . Кофраж ,арматура и бетон за възстановяване на част от бетонна шапка на чешмата .
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Професионална компетентност на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката    20
Оценка на продължителността на гаранционния срок за изпълнените СМР в години    20
Цена
60
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  921168 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
    1   
не

V.1) Информация относно невъзлагане

Не са получени оферти или заявления за участие или всички са били отхвърлени

V.2) Възлагане на поръчката

V.2.2) Информация относно оферти

 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)



V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

      
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
    2   
не

V.1) Информация относно невъзлагане

Не са получени оферти или заявления за участие или всички са били отхвърлени

V.2) Възлагане на поръчката

V.2.2) Информация относно оферти

 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)



V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

      
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
    3   
не

V.1) Информация относно невъзлагане

Не са получени оферти или заявления за участие или всички са били отхвърлени

V.2) Възлагане на поръчката

V.2.2) Информация относно оферти

 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)



V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

      
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
    4   
не

V.1) Информация относно невъзлагане

Не са получени оферти или заявления за участие или всички са били отхвърлени

V.2) Възлагане на поръчката

V.2.2) Информация относно оферти

 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)



V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

      
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
126    5   Ремонт на зала за клуб в с.Главанци
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

15/08/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

“Дъга-Апостол“ ЕООД 124567782
ул. “Копривщица“ № 22
Добрич BG332 9300 България
dygaschet@abv.bg +359 58602559
+359 58602292
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
3750      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

3744.99      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
    6   
не

V.1) Информация относно невъзлагане

Не са получени оферти или заявления за участие или всички са били отхвърлени

V.2) Възлагане на поръчката

V.2.2) Информация относно оферти

 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)



V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

      
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
    7   
не

V.1) Информация относно невъзлагане

Не са получени оферти или заявления за участие или всички са били отхвърлени

V.2) Възлагане на поръчката

V.2.2) Информация относно оферти

 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)



V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

      
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
    8   
не

V.1) Информация относно невъзлагане

Не са получени оферти или заявления за участие или всички са били отхвърлени

V.2) Възлагане на поръчката

V.2.2) Информация относно оферти

 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)



V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

      
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
    9   
не

V.1) Информация относно невъзлагане

Не са получени оферти или заявления за участие или всички са били отхвърлени

V.2) Възлагане на поръчката

V.2.2) Информация относно оферти

 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)



V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

      
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
    10   
не

V.1) Информация относно невъзлагане

Не са получени оферти или заявления за участие или всички са били отхвърлени

V.2) Възлагане на поръчката

V.2.2) Информация относно оферти

 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)



V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

      
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Остатъчната стойност на поръчката ( на ОП № 11 и ОП№ 12) , които се възлагат по реда на чл.21,ал.6 от ЗОП е 7 916.67 лв. без ДДС.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197,ал.1, т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/08/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва