Деловодна информация
00210Централен орган за покупки /предишно - Дирекция "Централно звено за финансиране и договаряне" /ЦЗФД/ към Министерство на финансите /МФ//
16644 08/08/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
08/08/2019 (дд/мм/гггг)
00210-2018-0014 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Изпълнителна агенция по горите 121486802
бул. Христо Ботев 55
София BG 1040 България
Анастасия Воденичарова +359 298511517
annasstassia@iag.bg +359 29813736

Интернет адрес/и

www.iag.bg

http://procurement.iag.bg/cgi-bin/procurement.cgi


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

горско стопанство

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка а тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства в 6 обособени позиции
30125100      
Доставки

Обществената поръчка е с предмет "Доставка на тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства". Начин на провеждане на процедурата: електронно, чрез уеб-базираната Система за електронно възлагане на обществени поръчки (СЕВОП), намираща се на адрес: https://sevop.minfin.bg/.
Видовете консумативи и моделите копирни и печатащи устройства, за които са предназначени, са подробно описани в съответните образци на ценова оферта в СЕВОП.
Поръчката се състои от 6 (шест) обособени позиции.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
75170.20      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка HP (Ейч Пи) и бивши Самсунг” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

София

Рамковите изпълнители ще доставят оригинални консумативи със същите продуктови номера като тези, посочени от Възложителя в съответния образец на Ценова оферта за обособена позиция № 1 в СЕВОП, съответстващи на посочените модели копирни и печатащи устройства с марка Ейч Пи и бивши Самсунг. Пълен списък и подробно описание на артикулите е представен в образеца на Ценова оферта за обособена позиция № 1 в СЕВОП на адрес: https://sevop.minfin.bg/. Конкретните количества ще се определят от възложителите по чл. 4, ал. 1 от ПМС-385/2015 г. при провеждане на вътрешен конкурентен избор по чл. 82, ал. 3 от ЗОП.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Въз основа на сключеното рамково споразумение, възложителите по чл. 4, ал. 1 от ПМС-385/2015 г. провеждат вътрешен конкурентен избор по реда на чл. 82, ал. 4 от ЗОП. При условията на чл. 4, ал. 6 от ПМС № 385/2015 г., възложителите имат право на преценка, когато обществената поръчка се финансира със средства от ЕС.

II.2) Описание 1

„Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с различни марки” 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

София

По обособена позиция № 5 ще бъдат доставяни консумативи за печат за копирни и печатащи устройства със следните търговски марки: Konica (Коника), Kyocera (Киосера),DELL (Дел), Epson (Епсън), Oki (Оки), Panasonic (Панасоник), Rex-Rotary&Ricoh (Рекс-Ротари и Рико), SHARP (Шарп) и Toshiba (Тошиба). Рамковите изпълнители следва да предлагат оригинални консумативи със същите продуктови номера като тези, посочени от Възложителя в съответния образец на Ценово предложение в СЕВОП, съответстващи на посочените марки и модели копирни и печатащи устройства.
Подробно описание и списък на артикулите е представен в образеца на Ценово предложение по лот 5 в СЕВОП. Конкретните количества ще се определят от възложителите при провеждане на вътрешен конкурентен избор по чл. 82, ал. 3 от ЗОП.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Въз основа на сключеното рамково споразумение, възложителите по чл. 4, ал. 1 от ПМС-385/2015 г. провеждат вътрешен конкурентен избор по реда на чл. 82, ал. 4 от ЗОП.
При условията на чл. 4, ал. 6 от ПМС № 385/2015 г., възложителите имат право на преценка, когато обществената поръчка се финансира със средства от ЕС.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 181-405973 (напр. 2015/S 123-123456)   и  867834 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
142    1   „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка HP (Ейч Пи) и бивши Самсунг”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

07/08/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
3
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КООПЕРАЦИЯ ПАНДА 000885099
бул. „Цариградско шосе” № 139
София BG411 1784 България
zop@office1.bg +359 29766872
https://www.office1.bg/ +359 29766879
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
58360      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

57980.47      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
141    5   „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с различни марки”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

07/08/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
3
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КООПЕРАЦИЯ ПАНДА 000885099
бул. „Цариградско шосе” № 139
София BG411 1784 България
zop@office1.bg +359 29766872
https://www.office1.bg/ +359 29766879
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
17400      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

17189.73      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/08/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва