Деловодна информация
2538
ОПИ-568 26/09/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
26/09/2018 (дд/мм/гггг)
02538-2018-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Прокуратура на Република България - главен прокурор 121817309
бул. Витоша № 2, Съдебна палата
София BG411 1000 България
Ненко Милев +359 28036033
nmilev@prb.bg +359 29633373

Интернет адрес/и

http://prb.bg/bg.

http://prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/otkrita-procedura-za-vyzlagane-na-obshtestvena-120


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Надзор за законност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на компютърно оборудване за нуждите на Прокуратура на Република България, по обособени позиции: Обособена позиция № 1 - „Доставка на компютърно оборудване и принадлежности”; Обособена позици ОПИ-568/08.05.2018г.
30000000      
Доставки

Поръчката има за цел да осигури доставка на компютърно оборудване и лицензи за софтуер за нуждите на Прокуратурата на Република България, разделено по обособени позиции както следва:
Обособена позиция № 1 - „Доставка на компютърно оборудване и принадлежности”;
Обособена позиция № 2 - „Доставка за резервен оперативен център на компютърно оборудване и лицензи за софтуер”;
Обособена позиция № 3 - „Доставка на TEMPEST компютърни конфигурации и TEMPEST принтери“.
По отношение на обособена позиция № 3, поръчката има за цел да се доставят 22 (двадесет и две) компютърни конфигурации и принтери отговарящи на TEMPEST стандарт SDIP-27 Level A и 27 (двадесет и седем) броя слушалки TEMPEST стандарт SDIP-27 Level A за обезпечаване нуждите на част от организационните единици от състава на ПРБ, с цел изпълнение на изискванията по отношение на автоматизираните информационни системи (АИС), в които се обработва класифицирана информация.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
484792.53      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Доставка на компютърно оборудване и принадлежности” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Мястото на доставка на оборудването са прокуратурите в страната съгласно Приложение № 5 - План за доставка по обособена позиция № 1. При сключването на договора за възлагане са допустими размествания.

Доставката по обособена позиция № 1 включва: 1.Рециклиран компютър с монитор – 600 бр.; 2.Компютърен монитор - 50 бр.; 3.Преносим компютър – 25 бр.; 4.Мрежов принтер – 100 бр.; 5.Персонален принтер - 250 бр.; 6.Скенер – 200 бр.; 7.Компютърни части: 7.1.SSD диск - 200 бр.; 7.2.Компютърно захранване - 35 бр.; 7.3.Компютърен ъпгрейд - 35 бр.; 7.4.Мрежова карта – 30 бр.; 8.Компютърни консумативи: 8.1. USB флаш памет – 10 бр.; 8.2.Дискове DVD – R – 300 бр.; 8.3.Компакт дискове CD-R – 500 бр.; 8.4.Дискове Bluе-ray – 10 бр.; 8.5.Кутийка за CD/DVD – 100 бр.; 8.6.USB Мишка – 50 бр.; 8.7.USB Клавиатура – 30 бр.; 8.8.Компакт дискове CD-R - 50 бр.; 8.9.Дискове DVD – R – 50 бр.; 9.Сървърни и мрежови части - бр.; 9.1.Сървърен процесор – 1 бр.; 9.2.Сървърна памет – 2 бр.; 9.3.Диск SSD DataCenter NVME PCI-e – 1 бр.; 9.4.Диск SATA hard disk 3.5” – 10 бр.; 9.5.Захранване за сторидж – 1 бр.; 9.6.Оптични SFP модули – 4 бр.; 9.7.Комутатор 8p – 30 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


По обособена позиции № 1, Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни количества” в размер до 20% /двадесет процента/ от прогнозната стойност на поръчката по обособена позиция № 1. Възложителят ще реализира правото на „Опция за допълнителни количества”, в случаите когато възникне необходимост от доставка на допълнителни стоки.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Прогнозният обем на „опцията за допълнителни количества” е в размер до 20% от броя на артикулите включени в предмета на обособена позиция № 1.

II.2) Описание 1

„Доставка за резервен оперативен център на компютърно оборудване и лицензи за софтуер” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48820000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Мястото на доставка на посочените стоки е: гр. София, бул. „Витоша“ № 2”, Съдебна палата, ет. 4.

Доставката по обособена позиция № 2 включва: 1.Сървър за виртуализация - 2 бр.; 2.Мрежов комутатор - 2 бр.; 3.SAN Комутатор - 1 бр.; 4.Лицензи - 1 бр.;
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 090-201836 (напр. 2015/S 123-123456)   и  845825 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
95    1   „Доставка на компютърно оборудване и принадлежности”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

07/09/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КОНТРАКС АД 175415627
район Изгрев, ул. „Тинтява“ No 13
София BG411 1113 България
sales@kontrax.bg +359 2960977
www.kontrax.bg +359 29609797
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
461275      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

414128.43      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
96    2   „Доставка за резервен оперативен център на компютърно оборудване и лицензи за софтуер”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

07/09/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КОНТРАКС АД 175415627
район Изгрев, ул. „Тинтява“ No 13
София BG411 1113 България
sales@kontrax.bg +359 2960977
www.kontrax.bg +359 29609797
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
80000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

70664.10      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/09/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва