Деловодна информация
5397
ДАЕУ-3211 10/05/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
10/05/2018 (дд/мм/гггг)
05397-2017-0013 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Държавна агенция Електронно управление 177098809
ул. Ген. Й. В. Гурко 6
София BG411 1000 България
Миряна Нановска +359 29492433
mnanovska@e-gov.bg +359 29818787

Интернет адрес/и

https://www.e-gov.bg

https://www.e-gov.bg/bg/zop/zop2016


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

ДАЕУ има функции по осъществяване на политики, издаване на правила и прилагане на добри практики в областта на електронното управление.

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Инвентаризация/преглед/на информационно-комуникационната инфраструктура за нуждите на електронното управление по проект BG05SFOP001-1.001-0001
72810000      
Услуги

Предметът на обществената поръчка включва:Дейност1.Надграждане и внедряване на разработена от Министерство на правосъдието информационна система за одит на ИКИ и изграждане на Регистър на информационните ресурси.
Поддейност1.1.Надграждане и внедряване на разработената от Министерство на правосъдието информационна система за инвентаризация (одит) на ИКИ.
Поддейност1.2.Изграждане на Регистър на информационните ресурси.
Поддейност1.3.Организиране и провеждане на обучение за работа с информационната система и Регистъра на информационните ресурси за провеждане на инвентаризация по места с въвеждане и валидиране на данните.
Дейност2.Провеждане на инвентаризация по места,въвеждане,валидиране и анализ на данните. Дейността ще обхване централните, областните и общинските администрации, с изключение на администрациите от сектор „Правосъдие“ и ще се изпълнява съвместно от Възложителя и избрания Изпълнител.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
961646.74      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72810000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Мястото на изпълнение е на територията на Република България.

Извършване на инвентаризация на информационната и комуникационна инфраструктура(ИКИ)на централните,областните и общинските администрации. Дейност 1.Надграждане и внедряване на разработената от Министерство на правосъдието/МП/ информационна система за одит на ИКИ и изграждане на Регистър на информационните ресурси/РИР/.Поддейности: 1.1.Надграждане и внедряване на разработената от МП информационна система за инвентаризация (одит) на ИКИ;1.2. Изграждане на РИР.Изпълнителят трябва да изгради уеб базиран електронен регистър,който ще надгражда АИС за инвентаризация на ИКИ, разработена за нуждите на МП;1.3.Организиране и провеждане на обучение за работа с информационната система и РИР за инвентаризация по места с въвеждане и валидиране на данните за 140 лица от ДАЕУ в 3 панела.Дейност 2. Провеждане на инвентаризация по места, въвеждане,валидиране и анализ на данните.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект BG05SFOP001-1.001-0001„Инвентаризация на информационно-комуникационната инфраструктура за нуждите на електронното управление“, финансиран по ОП„Добро управление”2014-2020г.

Пълното наименование на обществената поръчка е "Инвентаризация/преглед/на информационно-комуникационната инфраструктура за нуждите на електронното управление по проект BG05SFOP001-1.001-0001„Инвентаризация на информационно-комуникационната инфраструктура за нуждите на електронното управление“, финансиран по ОП„Добро управление”2014-2020г.,съфинансирана от ЕС чрез Европейския социален фонд"
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 227-473178 (напр. 2015/S 123-123456)   и  816580 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Технически редакции
Дата Стара стойност Вид на редакцията
21.06.2021 15:58 ч. :  26/11.04.2018г. служебно вписване
затвори
 История 26       Инвентаризация/преглед/на информационно-комуникационната инфраструктура за нуждите на електронното управление по проект BG05SFOP001-1.001-0001
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

11/04/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СТЕМО ООД 817080126
ул. Николаевска 48
Габрово BG322 5300 България
sf.office@stemo.bg +359 28162300
www.stemo.bg +359 28162303
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
1484666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

961646.74      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Пълното наименование на обществената поръчка е "Инвентаризация/преглед/на информационно-комуникационната инфраструктура за нуждите на електронното управление по проект BG05SFOP001-1.001-0001„Инвентаризация на информационно-комуникационната инфраструктура за нуждите на електронното управление“, финансиран по ОП„Добро управление”2014-2020г.,съфинансирана от ЕС чрез Европейския социален фонд"

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша №18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Неприложимо
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Държавна агенция Електронно управление
ул. Гей. Й. В. Гурко №6
София 1000 България
mnanovska@e-gov.bg +359 29492433
www.e-gov.bg +359 29418787

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/05/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва