Деловодна информация
00087
 
да
да
31/01/2018 (дд/мм/гггг)
00087-2017-0137 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Столична община 000696327
ул. Московска 33
София BG411 1000 България
Станислава Цветкова +359 29377530
s.tsvetkova@sofia.bg +359 29377561

Интернет адрес/и

www.sofia.bg

https://www.sofia.bg/municipality-sofia-buyer-profile


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на хранителни продукти по обособени позиции
15000000      
Доставки

Доставка на хранителни продукти по обособени позиции: Обособена позиция №1: „Доставка на хранителни продукти за нуждите на Заведенията за социални услуги“. Обособена позиция №2: „Доставка на хранителни продукти за нуждите на обектите, предоставящи социални услуги в общността“;
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
972221.66      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Доставка на хранителни продукти за нуждите на Заведенията за социални услуги“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

Обособена позиция №1 включва 199 хранителни продукта, като прогнозните количества за периода на договора са посочени в обобщен списък на хранителните продукти за заведенията за социални услуги: Приложение №1 към документацията за участие.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на хранителни продукти за нуждите на обектите, предоставящи социални услуги в общността“; 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

Обособена позиция №2 включва 179 хранителни продукта, като прогнозните количества за периода на договора са посочени в обобщен списък на хранителните продукти за заведенията за социални услуги: Приложение №2 към документацията за участие.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Възлагане на поръчка без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз, в случаите, изброени подолу (моля, попълнете Приложение Г1)
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  817512 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
СОА18-ДГ55-28    1   Доставка на хранителни продукти за нуждите на Заведенията за социални услуги
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

25/01/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ПАНДА- И.П.“ ЕООД 131318482
гр. София, п.к. 1592, район Искър, ул. „проф. Цветан Лазаров“ №33, ет.3, ап.10
София BG411 1592 България
office@panda-ip.com +359 29745988
www.sofia.bg +359 29745988
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

833333.33      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
СОА18-ДГ55-27    2   Доставка на хранителни продукти за нуждите на обектите, предоставящи социални услуги в общността
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

25/01/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ПАНДА- И.П.“ ЕООД 131318482
гр. София, п.к. 1592, район Искър, ул. „проф. Цветан Лазаров“ №33, ет.3, ап.10
София BG411 1592 България
office@panda-ip.com +359 29745988
www.sofia.bg +359 29745988
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

138888.33      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша №18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1, т.5 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 31/01/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
ДА
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ


С Решение СОА17-РД93-203 от дата 10.10.2017 г. на заместник-кмета на Столична община, Направление „Социални дейности и интеграция на хора с увреждания“ е обявена „открита“ по вид процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет Доставка на хранителни продукти по обособени позиции: Обособена позиция №1: „Доставка на хранителни продукти за нуждите на Заведенията за социални услуги“. Обособена позиция №2: „Доставка на хранителни продукти за нуждите на обектите, предоставящи социални услуги в общността“; Към настоящия момент Решението за откриване на процедурата се обжалва пред КЗК, като и в двете постъпили жалби е отправено искане за налагане на временна мярка „спиране“ на обществената поръчка. Същевременно, сроковете на договорите по които се извършват доставките в заведенията за социални услуги №СО15-РД-55-781 от дата 10.12.2015 г. и №СО15-РД-55-782 от дата 10.12.2015 г. предстои да изтекат на дата 10.12.2017 г., а договорите за доставка на продукти в обектите, предоставящи социални услуги в общността №СО15-РД-55-510 от дата 14.08.2015 г. и №СО15-РД-55-509 от дата 14.08.2015 г. са вече изтекли. Столична община, като доставчик на социални услуги, е задължена по смисъла на чл. 18а, ал. 1 и ал.6 от Закона за социално подпомагане; чл. 41, ал. 1 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане и Наредбата за критерии с стандарти за деца на Министерски съвет, да предлага готова питателна храна, отговаряща на всички изисквания за качество и количество, съгласно действащата нормативна уредба. В посочените в процедурата социални услуги, обект на обществената поръчка са настанени и живеят общо около 800 възрастни и самотни потребители, хора с увреждания и 120 деца, за които е от жизнено важно значение да им бъде предоставена и предложена готова храна, поради невъзможността им те да си я приготвят или поради това, че са на специален режим на хранене. С горецитираната обществената поръчка за доставка на хранителни продукти се обслужват с хранителни продукти кухните на социалните заведения, в които се приготвя храна за посочените по горе възрастни граждани и деца в риск. При преустановяване на доставките се излагат на риск живота и здравето на хората, настанени в управляваните от Столична община социални заведения.

Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва