„Доставка на тонери и други консумативи за печат и печатащи устройства за нуждите на Национална агенция за приходите“ в три обособени позиции |
|
30125100 |
|
|
Предметът на поръчката включва периодична доставка на касети с тонер и други консумативи, по три обособени позиции, съгласно сключени рамкови споразумения № СПОР-7/16.05.2017 г., СПОР-8/16.05.2017 г. и СПОР-9/30.05.2017 г. за доставка на тонери и други консумативи за печат и печатащи устройства. Доставките ще се извършват по предварителна заявка, направена от определен от Възложителя главен координатор по съответния договор, с уточнени видове и количества по единични цени, съгласно приета ценова оферта на определения за Изпълнител - и адрес за доставка от посочените в приложения за адресите на структурите на НАП. В срока на действие на договорите по всяка обособена позиция, Възложителят не е длъжен да усвои цялата им стойност. |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
714166.66 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
„Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка HP (Ейч Пи)“ по споразумение СПОР-9/30.05.2017 г. |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30125100 30124300
|
II.2.3) Място на изпълнение BG31 BG32 BG33 BG34 BG41 BG42
Доставката ще се извършва периодично по заявки на възложителя в складовете на възложителя на адресите на териториалните дирекции и офиси на НАП, съгласно описаното в Техническите спецификации. | Доставките ще се извършват по предварителна заявка, направена от определен от Възложителя главен координатор по договора, с уточнени видове и количества по единични цени, съгласно приета ценова оферта на определения за Изпълнител - и адрес за доставка от посочените в приложения за адресите на структурите на НАП. В срока на действие на договора, Възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност. Поръчката е със срок на изпълнение от датата на сключването на договора до изтичане на срока на рамково споразумение СПОР-9/30.05.2017 г. - 30.11.2018 г. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Доставките се осъществяват по писмена заявка, направена по факс или на електронна поща на посочени от Изпълнителя номер и/или електронен адрес, в срок до 3 работни дни, считано от датата на получаването й при Изпълнителя.
|
|
II.2) Описание 1
"Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с различни марки“ по споразумение СПОР-8/16.05.2017 г. |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30125100 30124300
|
II.2.3) Място на изпълнение BG31 BG32 BG33 BG34 BG41 BG42
Доставката ще се извършва периодично по заявки на възложителя в складовете на възложителя на адресите на териториалните дирекции и офиси на НАП, съгласно описаното в Техническите спецификации. | Доставките ще се извършват по предварителна заявка, направена от определен от Възложителя главен координатор по договора, с уточнени видове и количества по единични цени, съгласно приета ценова оферта на определения за Изпълнител - и адрес за доставка от посочените в приложения за адресите на структурите на НАП. В срока на действие на договора, Възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност. Поръчката е със срок на изпълнение от датата на сключването на договора до изтичане на срока на рамково споразумение СПОР-8/16.05.2017 г. - 16.11.2018 г. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Доставките се осъществяват по писмена заявка, направена по факс или на електронна поща на посочени от Изпълнителя номер и/или електронен адрес, в срок до 3 работни дни, считано от датата на получаването й при Изпълнителя.
|
|
II.2) Описание 1
„Доставка на съвместими тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства“ по споразумение СПОР-7/16.05.2017 г. |
3 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30125100 30124300
|
II.2.3) Място на изпълнение BG31 BG32 BG33 BG34 BG41 BG42
Доставката ще се извършва периодично по заявки на възложителя в складовете на възложителя на адресите на териториалните дирекции и офиси на НАП, съгласно описаното в Техническите спецификации. | Доставките ще се извършват по предварителна заявка, направена от определен от Възложителя главен координатор по договора, с уточнени видове и количества по единични цени, съгласно приета ценова оферта на определения за Изпълнител - и адрес за доставка от посочените в приложения за адресите на структурите на НАП. В срока на действие на договора Възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност. Поръчката е със срок на изпълнение от датата на сключването на договора до изтичане на срока на рамково споразумение СПОР-7/16.05.2017 г. - 16.11.2018 г. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Доставките се осъществяват по писмена заявка, направена по факс или на електронна поща на посочени от Изпълнителя номер и/или електронен адрес, в срок до 3 работни дни, считано от датата на получаването й при Изпълнителя.
|
|