Деловодна информация
00165
 
да
да
02/11/2017 (дд/мм/гггг)
00165-2016-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерството на образованието и науката 000695114
бул. Княз Ал. Дондуков 2А
София BG411 1000 България
Силвия Йоцова +359 29217671
s.yotsova@mon.bg +359 29217612

Интернет адрес/и

www.mon.bg

http://zop.mon.bg/navigator/cat_ezop22.aspx?ilVqE6gb2/O6ylQABsh8aVKYvA0OkWlc46ToXqP7079p+FQuuLyZt32n3x80FskXSCuIkOQDQLiOj1J/lPnYxWWmBDWr1ErcBg46Dh4ckcw=


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Предоставяне на специализирани счетоводни услуги на Министерството на образованието и науката в качеството му на бенефициент по проекти,финансирани със средства по ОП НОИР и ОП РР
79211000      
Услуги

Поръчката е насочена към предоставяне на специализирани счетоводни услуги на Министерството на образованието и науката в качеството му на бенефициент по проекти, финансирани със средства по Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж” 2014-2020 г. и Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г. Специализираните счетоводни услуги, които изпълнителите на поръчката трябва да реализират, се изразяват в следното:1. Оперативна обработка на счетоводната документация и други документи, свързани с финансирането на проект по ОП НОИР и ОП РР 2014-2020 г., отразяващи счетоводна информация за активите, пасивите, приходите, разходите и други операции на касова и начислена основа по проекти, по реда, предвиден за сметките за средства от Европейския съюз, съгласно утвърдените указания на министъра на финансите. 2. Отразяване на разходите по отделни счетоводни аналитични партиди на ниво проект.
Продължава в поле VI.3 ...
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
5000000      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79211000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

Поръчката е насочена към предоставяне на специализирани счетоводни услуги на МОН в качеството му на бенефициент по проекти, финансирани със средства по ОП НОИР и ОП РР 2014-2020 г. Специализираните счетоводни услуги, които изпълнителите на поръчката трябва да реализират се изразяват в следното:1.Оперативна обработка на счетоводната документация и други документи, свързани с финансирането на проекти по ОП НОИР и по ОП РР 2014-2020 г., отразяващи счетоводна информация за активите, пасивите, приходите, разходите и други операции на касова и начислена основа по проекти, по реда, предвиден за извънбюджетните сметки и фондове, съгласно утвърдените указания на министъра на финансите.2.Отразяване на разходите по отделни счетоводни аналитични партиди на ниво проект.3.Изготвяне на финансови отчети във връзка с изпълнението и отчитането на проектите.4.Изготвяне на справки и предоставяне на счетоводната документация при извършване на проверки от национални и европейски контролни органи.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Техническа оценка: Област 1: Описание на процеса на управление на качеството при изпълнение на поръчката    20
Област 2: Обяснение на рисковете и допусканията, оказващи влияние върху изпълнението на поръчката    10
Област 3: Описание на етапите и дейностите за изпълнение на обществената поръчка    10
Цена
60
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Средствата са от бюджетите на Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж” 2014-2020 г. и Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

ДА
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2016/S 075-131754 (напр. 2015/S 123-123456)   и  728728 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д03-133       „Предоставяне на специализирани счетоводни услуги на Министерството на образованието и науката в качеството му на бенефициент по проекти, финансирани със средства по ОП НОИР и ОП РР 2014-2020 г.
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

01/11/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
12
12 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Си Консулт - 2 ЕООД 131168520
район Средец, бул. Васил Левски № 68, вх. 4, ет. 4, ап. 13
София BG411 1000 България
siconsult2@abv.bg +359 888522887
+359 29810581
да

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Компания за управление на бизнеса ЕООД 130540512
район Изгрев, ж.к. ИЗТОК, ул. Чехов № 6 и ул. Фр. Нансен № 11-13, ет. 3, ап. 8
София BG411 1113 България
office@kubbg.com +359 29896140
www.kubbg.com +359 29896140
да

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Акаунт ЕООД 115646608
район Централен, ул. Златия № 10, ет. 3
Пловдив BG421 4000 България
acca@abv.bg +359 888978468
+359 888978468
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
5000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

5000000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

продължава от поле II.1.4."... 2. Отразяване на разходите по отделни счетоводни аналитични партиди на ниво проект.
3. Изготвяне на финансови отчети във връзка с изпълнението и отчитането на проектите.
4. Изготвяне на справки и предоставяне на счетоводната документация при извършване на проверки от национални и европейски контролни органи. Описаните услуги, детайлизирани в документацията, ще се възлагат на потенциалните изпълнители по рамковото споразумение, като едно възлагане ще включва извършването на всички описани дейности, необходими за счетоводно обслужване на един проект. За периода 2016-2018 г. към настоящия момент е предвидено да стартират 10 проекта в рамките на ОП НОИР 2014-2020 г.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/11/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва