„Редизайн на УИС-2 в ПРБ с цел преминаване към използване на електронни документи в рамките на ПРБ и между ПРБ и др. държавни институции. Предоставяне на електронни услуги и информация за граждани.“ |
ОПИ-758/21.06.2017 |
72200000 |
|
|
Предметът на обществената поръчка е „Редизайн на УИС-2 в ПРБ с цел преминаване към използване на електронни документи в рамките на ПРБ и между ПРБ и др. държавни институции. Предоставяне на електронни услуги и информация за граждани.“, със следните три самостоятелно обособени позиции (ОП): ОП 1: „Въвеждане на електронен документооборот в Прокуратурата на РБ“; ОП 2: „Предоставяне на електронни услуги за граждани, фирми, държавни институции и Единната информационна система за противодействие на престъпността“; ОП 3: „Надграждане на хранилището на данни и справочната подсистема на УИС-2 и осигуряване на възможност за предоставяне на отворени данни“. Общ. п-ка е във вр. с изпълнение на проект Въвеждане на електронното правосъдие в ПРБ чрез електронен документооборот, предоставяне на отворени данни и електронни услуги за КАО на гражданите и институциите",финансиран по Оперативна програма „Добро управление“,бюджетна линия BG05SFOP001-3.001 |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
724500.00 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
„Въвеждане на електронен документооборот в Прокуратурата на РБ“ |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 72200000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
Местата за доставка, инсталация и пускане в експлоатация на Софтуерни продукти са гр. София, Съдебна палата. | Предметът на ОП 1 включва надграждане на УИС-2 чрез създаване на нови функционалности, промяна на съществуващи и изпълнението на следните задачи:1.Поддържане на регистър на входящи документи. Осигуряване на предварителна обработка на документ.2.Осигуряване на възможност за регистриране на изходящи/вътрешни документи от магистрат чрез опростен интерфейс.3.Реализиране на регистрация на документ по няколко преписки. Осигуряване на проследяване на преписките по които е регистриран документ/преписка.4.Поддръжане на референция към неструктуриран документ на друг участник в ЕИСПП и осигуряване на достъп до прокурорски документи от друг участник в ЕИСПП 5.Автоматизиране на процесите на обмен на електронни документи/преписки в рамките на Прокуратурата в изпълнение на процедури/услуги 6.Привеждане на УИС-2 в съответствие с „НАРЕДБА за обмена на документи в администрацията“ 7.Надграждане на УИС-2 за въвеждане на електронен документооборот в следствените отдели. |
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА |
Показател П1 – Предложение за изпълнение на поръчката, който се състои от следните подпоказатели: 60 Подпоказател - П1.1 – Методология и подход за изпълнение на дейностите 35 Подпоказател - П1.4 – Срок за гаранционна поддръжка 15 Подпоказател - П1.3 – Срок за доставка и интегриране на Софтуерните продукти 5 Подпоказател - П1.2 – Организация за изпълнение на проекта 5
|
|
40
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз Въвеждане на електронното правосъдие в ПРБ чрез електронен документооборот, предоставяне на отворени данни и електронни услуги за КАО на гражданите и институциите", финансиран по ОПДУ
|
8.Реализиране на функционалност за управление на изпълнението и настройване на процедури/услуги, етапи и свързани задачи. 9.Реализиране на интерфейс на УИС-2 към други системи. 10.Повишаване на информационната сигурност на УИС-2 11.Подобряване на функционалности на УИС-2 85%-европейско финансиране, 15%-национално финансиране
|
|
II.2) Описание 1
„Предоставяне на електронни услуги за граждани, фирми, държавни институции и Единната информационна система за противодействие на престъпността“ |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 72200000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
Местата за доставка, инсталация и пускане в експлоатация на Софтуерни продукти са гр. София, Съдебна палата. | Предметът на ОП 2 включва изпълнението на следните дейности: 1.Анализ на правната рамка, текущо състояние във връзка с предоставяне електронни административни услуги на граждани и бизнеса и предоставяне/ получаване на вътрешни административни услуги на/от други държавни институции. 2.Интеграция с регистри на други държавни институции. 3. Изграждане на портал за електронните услуги. 4.Осигуряване на оперативна съвместимост и сигурност при обмен на документи свързан с предоставянето на вътрешни електронни административни услуги. 5.Усъвършенстване на комуникационния модул на УИС-3 с ядрото на ЕИСПП. |
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА |
Показател П1 – Предложение за изпълнение на поръчката, който се състои от следните подпоказатели: 60 Подпоказател П1.1 – Методология и подход за изпълнение на дейностите 35 Подпоказател П1.4 – Срок за гаранционна поддръжка 15 Подпоказател П1.3 – Срок за доставка и интегриране на Софтуерните продукти 5 Подпоказател П1.2 – Организация за изпълнение на проекта 5
|
|
40
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз Въвеждане на електронното правосъдие в ПРБ чрез електронен документооборот, предоставяне на отворени данни и електронни услуги за КАО на гражданите и институциите", финансиран по ОПДУ
|
85%-европейско финансиране, 15%-национално финансиране
|
|
II.2) Описание 1
„Надграждане на хранилището на данни и справочната подсистема на УИС-2 и осигуряване на възможност за предоставяне на отворени данни“ |
3 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 72200000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
Местата за доставка, инсталация и пускане в експлоатация на Софтуерни продукти са гр. София, Съдебна палата. | Предметът на ОП 3 включва изпълнението на следните дейности: 1. Анализ на годишния доклад на ПРБ и определяне обхвата на публичните статистически данни, до които ще се осигури автоматизиран достъп като „отворени данни“. 2. Изграждане на портал за отворени данни. 3. Актуализация на ETL процедури, хранилище от данни, справки, разработени с Oracle BI. |
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА |
Показател П1 — Предложение за изпълнение на поръчката, който се състои от следните подпоказатели: 60 Подпоказател П1.1 — Методология и подход за изпълнение на дейностите 35 Подпоказател П1.4 — Срок за гаранционна поддръжка 15 Подпоказател П1.3 — Срок за доставка и интегриране на Софтуерните продукти 5 Подпоказател П1.2 — Организация за изпълнение на проекта 5
|
|
40
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз „Въвеждане на електронното правосъдие в ПРБ чрез електронен документооборот, предоставяне на отворени данни и електронни услуги за КАО на гражданите и институциите“, финансиран по ОПДУ
|
85%-европейско финансиране, 15%-национално финансиране
|
|