Деловодна информация
2538
ОПИ-758 31/10/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
31/10/2017 (дд/мм/гггг)
02538-2017-0011 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Прокуратура на Република България - главен прокурор 121817309
бул. Витоша № 2, Съдебна палата
София BG411 1000 България
Евгения Кънева +359 28036034
ekuneva@prb.bg +359 29633373

Интернет адрес/и

http://www.prb.bg

http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/otkrita-procedura-s-predmet-redizajn-na-uis-2-v-pr/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

надзор за законност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Редизайн на УИС-2 в ПРБ с цел преминаване към използване на електронни документи в рамките на ПРБ и между ПРБ и др. държавни институции. Предоставяне на електронни услуги и информация за граждани.“ ОПИ-758/21.06.2017
72200000      
Услуги

Предметът на обществената поръчка е „Редизайн на УИС-2 в ПРБ с цел преминаване към използване на електронни документи в рамките на ПРБ и между ПРБ и др. държавни институции. Предоставяне на електронни услуги и информация за граждани.“, със следните три самостоятелно обособени позиции (ОП): ОП 1: „Въвеждане на електронен документооборот в Прокуратурата на РБ“; ОП 2: „Предоставяне на електронни услуги за граждани, фирми, държавни институции и Единната информационна система за противодействие на престъпността“; ОП 3: „Надграждане на хранилището на данни и справочната подсистема на УИС-2 и осигуряване на възможност за предоставяне на отворени данни“. Общ. п-ка е във вр. с изпълнение на проект Въвеждане на електронното правосъдие в ПРБ чрез електронен документооборот, предоставяне на отворени данни и електронни услуги за КАО на гражданите и институциите",финансиран по Оперативна програма „Добро управление“,бюджетна линия BG05SFOP001-3.001
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
724500.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Въвеждане на електронен документооборот в Прокуратурата на РБ“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Местата за доставка, инсталация и пускане в експлоатация на Софтуерни продукти са гр. София, Съдебна палата.

Предметът на ОП 1 включва надграждане на УИС-2 чрез създаване на нови функционалности, промяна на съществуващи и изпълнението на следните задачи:1.Поддържане на регистър на входящи документи. Осигуряване на предварителна обработка на документ.2.Осигуряване на възможност за регистриране на изходящи/вътрешни документи от магистрат чрез опростен интерфейс.3.Реализиране на регистрация на документ по няколко преписки. Осигуряване на проследяване на преписките по които е регистриран документ/преписка.4.Поддръжане на референция към неструктуриран документ на друг участник в ЕИСПП и осигуряване на достъп до прокурорски документи от друг участник в ЕИСПП 5.Автоматизиране на процесите на обмен на електронни документи/преписки в рамките на Прокуратурата в изпълнение на процедури/услуги 6.Привеждане на УИС-2 в съответствие с „НАРЕДБА за обмена на документи в администрацията“ 7.Надграждане на УИС-2 за въвеждане на електронен документооборот в следствените отдели.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Показател П1 – Предложение за изпълнение на поръчката, който се състои от следните подпоказатели:    60
Подпоказател - П1.1 – Методология и подход за изпълнение на дейностите    35
Подпоказател - П1.4 – Срок за гаранционна поддръжка    15
Подпоказател - П1.3 – Срок за доставка и интегриране на Софтуерните продукти    5
Подпоказател - П1.2 – Организация за изпълнение на проекта    5
Цена
40
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Въвеждане на електронното правосъдие в ПРБ чрез електронен документооборот, предоставяне на отворени данни и електронни услуги за КАО на гражданите и институциите", финансиран по ОПДУ

8.Реализиране на функционалност за управление на изпълнението и настройване на процедури/услуги, етапи и свързани задачи. 9.Реализиране на интерфейс на УИС-2 към други системи. 10.Повишаване на информационната сигурност на УИС-2 11.Подобряване на функционалности на УИС-2
85%-европейско финансиране, 15%-национално финансиране

II.2) Описание 1

„Предоставяне на електронни услуги за граждани, фирми, държавни институции и Единната информационна система за противодействие на престъпността“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Местата за доставка, инсталация и пускане в експлоатация на Софтуерни продукти са гр. София, Съдебна палата.

Предметът на ОП 2 включва изпълнението на следните дейности: 1.Анализ на правната рамка, текущо състояние във връзка с предоставяне електронни административни услуги на граждани и бизнеса и предоставяне/ получаване на вътрешни административни услуги на/от други държавни институции. 2.Интеграция с регистри на други държавни институции. 3. Изграждане на портал за електронните услуги. 4.Осигуряване на оперативна съвместимост и сигурност при обмен на документи свързан с предоставянето на вътрешни електронни административни услуги. 5.Усъвършенстване на комуникационния модул на УИС-3 с ядрото на ЕИСПП.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Показател П1 – Предложение за изпълнение на поръчката, който се състои от следните подпоказатели:    60
Подпоказател П1.1 – Методология и подход за изпълнение на дейностите    35
Подпоказател П1.4 – Срок за гаранционна поддръжка    15
Подпоказател П1.3 – Срок за доставка и интегриране на Софтуерните продукти    5
Подпоказател П1.2 – Организация за изпълнение на проекта    5
Цена
40
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Въвеждане на електронното правосъдие в ПРБ чрез електронен документооборот, предоставяне на отворени данни и електронни услуги за КАО на гражданите и институциите", финансиран по ОПДУ

85%-европейско финансиране, 15%-национално финансиране

II.2) Описание 1

„Надграждане на хранилището на данни и справочната подсистема на УИС-2 и осигуряване на възможност за предоставяне на отворени данни“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Местата за доставка, инсталация и пускане в експлоатация на Софтуерни продукти са гр. София, Съдебна палата.

Предметът на ОП 3 включва изпълнението на следните дейности:
1. Анализ на годишния доклад на ПРБ и определяне обхвата на публичните статистически данни, до които ще се осигури автоматизиран достъп като „отворени данни“.
2. Изграждане на портал за отворени данни.
3. Актуализация на ETL процедури, хранилище от данни, справки, разработени с Oracle BI.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Показател П1 — Предложение за изпълнение на поръчката, който се състои от следните подпоказатели:    60
Подпоказател П1.1 — Методология и подход за изпълнение на дейностите    35
Подпоказател П1.4 — Срок за гаранционна поддръжка    15
Подпоказател П1.3 — Срок за доставка и интегриране на Софтуерните продукти    5
Подпоказател П1.2 — Организация за изпълнение на проекта    5
Цена
40
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Въвеждане на електронното правосъдие в ПРБ чрез електронен документооборот, предоставяне на отворени данни и електронни услуги за КАО на гражданите и институциите“, финансиран по ОПДУ

85%-европейско финансиране, 15%-национално финансиране
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 119-240011 (напр. 2015/S 123-123456)   и  792731 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
85    1   „Въвеждане на електронен документооборот в Прокуратурата на РБ“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

17/10/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Гравис България АД 121467570
бул. Тодор Каблешков 55, вх. А, ет. 3, ап. 5
София BG411 1000 България
office@gravis.bg +359 28504010
www.gravis.bg +359 28504010
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
300748.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

300000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
86    2   „Предоставяне на електронни услуги за граждани, фирми, държавни институции и Единната информационна система за противодействие на престъпността“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

17/10/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Сирма Солюшънс АД 040529004
бул. Цариградско шосе № 135
София BG411 1000 България
office@sirma.bg +359 29768310
www.sirma.bg +359 29743988
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
251543.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

245000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
87    3   „Надграждане на хранилището на данни и справочната подсистема на УИС-2 и осигуряване на възможност за предоставяне на отворени данни“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

17/10/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Сирма Солюшънс АД 040529004
бул. Цариградско шосе № 135
София BG411 1000 България
office@sirma.bg +359 29768310
www.sirma.bg +359 29743988
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
181042.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

179500.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 31/10/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва