Деловодна информация
2538
ОПИ-634 07/09/2017 (дд/мм/гггг)
не
02538-2017-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Прокуратура на Република България - главен прокурор 121817309
бул. Витоша № 2, Съдебна палата
София BG411 1000 България
Ненко Милев +359 28036033
nmilev@prb.bg +359 29633373

Интернет адрес/и

www.prb.bg

http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/procedura-publichno-sstezanie-s-predmet-dostavka-n/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Надзор за законност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на офис и мебелно обзавеждане, по 4 (четири) обособени позиции: ОПИ-634/25.05.2017г.
39100000      
Доставки

Поръчката има за цел да осигури доставка на офис и мебелно обзавеждане, по 4 (четири) обособени позиции: Обособена позиция № 1 – „Доставка на столове“; Обособена позиция № 2 – „Доставка на метални шкафове и стелажи“; Обособена позиция № 3 – „Доставка на мебели за УБ „Чигов чарк“ – гр. Батак, УЦ „Трендафила“, п.п. „Витоша“ и Национална следствена служба“; Обособена позиция № 4 – „Доставка на мебели за ПД „Изгрев“ – гр. Бяла, обл. Варна“
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
73827.31      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на столове 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39112000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, бул. „Витоша“ №2, бул. „Г.М.Димитров“ №42 и ул. „Майор Г.Векилски“ № 2;

Поръчката по обособена позиция № 1 има за цел да осигури доставка и монтаж на столове за нуждите на ПРБ.
Доставката по обособена позиция № 1 включва: 1.Стол магистратски-70 бр.; 2.Стол служител-50 бр. 3.Посетителски стол-30 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на мебели за УБ „Чигов чарк“ – гр. Батак, УЦ „Трендафила“, п.п. „Витоша“ и Национална следствена служба“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39151000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

УБ „Цигов чарк“ – гр. Батак, УЦ „Трендафила“, п.п. „Витоша“ и гр. София, бул. „Г.М.Димитров“ № 42

Поръчката по обособена позиция № 3 има за цел да осигури доставка и монтаж на мебели за УБ „Чигов чарк“ – гр. Батак, УЦ „Трендафила“, п.п. „Витоша“ и Национална следствена служба, за нуждите на ПРБ.
Доставката по обособена позиция № 3 включва: 1.Маса трапезна-35 бр.; 2.Стол трапезен-130 бр.; 3.Сервитьорски шкаф-2 бр.; 4.Легло-26 бр.; 5.Диван разтегателен-6 бр.; 6.Закачалка с огледало-7 бр.; 7.Гардероб /2ка стандарт-7 бр.; 8.Гардероб /3ка стандарт-2 бр.; 9.Тоалетка с огледало и стол-6 бр.; 10.Скрин-1 бр.; 11.Нощно шкафче-2 бр.; 12.Спалня-1 бр.; 13.Холна гарнитура –диван тройка, 2 бр.фотьойли и 2 бр. табуретки-1 бр.; 14.Канапе тройка-1 бр.; 15.Стол трапезен-40 бр.; 16.Маса трапезна-10 бр.; 17.Фотьойл-8 бр.; 18.Маса-2 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на метални шкафове и стелажи 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39131100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, бул. „Витоша“ №2, бул. „Г.М.Димитров“ №42 и ул. „Майор Г.Векилски“ № 2

Поръчката по обособена позиция № 2 има за цел да осигури доставка и монтаж на метални шкафове и стелажи за нуждите на ПРБ
Доставката по обособена позиция № 2 включва: 1.Метален шкаф-10 бр.; 2.Стелажи-архивни-17 бр.; 3.Стелажи-архивни-1 бр.; 4.Стелажи-архивни-1 бр.; 5.Стелажи-архивни-1 бр.; 6.Стелажи-архивни-2 бр.; 7.Стелажи-архивни -56 бр.; 8.Стелажи-архивни-62 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  788617 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
62    1   Доставка на столове
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

24/08/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КООПЕРАЦИЯ ПАНДА 000885099
бул. Цариградско шосе No 139
София BG411 1784 България
zop@office1.bg +359 9766872
https://www.office1.bg/ +359 9766897
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
20900      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

15987.40      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
63    3   „Доставка на мебели за УБ „Чигов чарк“ – гр. Батак, УЦ „Трендафила“, п.п. „Витоша“ и Национална следствена служба“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

24/08/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КООПЕРАЦИЯ ПАНДА 000885099
бул. Цариградско шосе No 139
София BG411 1784 България
zop@office1.bg +359 9766872
https://www.office1.bg/ +359 9766897
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
39500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

28346.91      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
64    2   Доставка на метални шкафове и стелажи
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

29/08/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЕЛСТАРТ ООД 117075720
ул. „Аксаков“ № 1,
Русе BG323 7012 България
elstart@mail.bg +359 82825696
http://www.elstart.com/ +359 82825697
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
36100      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

29493.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Съгл. чл. 21, ал. 6 от ЗОП, Възложителят (В) има право да възлага обособени позиции (ОП) по реда, валиден за инд-та ст-ст на всяка от тях, при условие че ст-та на съотв. ОП не надхвърля 156 464 лв. за доставки и услуги и общата ст-ст на ОП, възложени по този начин, не надхвърля 20 на сто от общата ст-ст на пор-та. В тези случаи независимо от остатъчната ст-ст на пор-та тя се възлага по реда, приложим към общата ст-ст на цялата пор-а.
С оглед изложеното и на осн. чл. 21, ал. 6 от ЗОП, ОП № 5 „Доставка на офис мебели“ , ОП № 6 „Доставка на метални каси“ и ОП № 7 „Доставка на кухненско оборудване за УБ „Чигов чарк“ – гр. Батак“, с прог. ст-ст за ОП № 5 – 9 300 лв. без вкл. ДДС, за ОП № 6 – 12 000 лв. без вкл. ДДС и за ОП № 7 – 14 900 лв. без вкл. ДДС, са възложени по реда на чл. 20, ал. 4, т. 3 от ЗОП – чрез директно възлагане.
С Решение № ОПИ-634 от 04.07.2017г., проц-та е прекратена по ОП № 4.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 07/09/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва