Деловодна информация
01175
12-00-8 17/02/2021 (дд/мм/гггг)
не
01175-2020-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Българска академия на науките (БАН) 000662018
ул. “15-ти ноември” № 1
София BG411 1040 България
инж. Ивайло Петров - ст. експерт, БАН +359 29795298
zop@cu.bas.bg +359 29817262

Интернет адрес/и

http://www.bas.bg/

http://www.bas.bg/профил-на-купувача/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Научна дейност.

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Текущ ремонт, консервация и реставрация на фасади и на художествени елементи с подмяна на дограмата и текущ ремонт на покрива на недвижимата културна ценност - Административна сграда на БАН, гр. Софи
45000000      
Строителство

Предметът на обществената поръчка е изпълнение на строителство: „Текущ ремонт, консервация и реставрация на фасади и на художествени елементи с подмяна на дограмата и текущ ремонт на покрива на недвижимата културна ценност - Административна сграда на БАН, гр. София, ул. "15 Ноември" № 1“, съгласно Техническа спецификация и Технически проект за ремонта на фасадата и съгласно Техническа Спецификация за ремонта на покрива; съгласно Техническа спецификация и Технически проект за подмяната на дограмата. Предметът на поръчката включва 2 (две) обособени позиции, както следва: • Обособена позиция № 1: „Текущ ремонт, консервация и реставрация на фасади и на художествени елементи и текущ ремонт на покрива на Административната сграда на БАН, гр. София, ул. "15 Ноември" № 1“; • Обособена позиция № 2: „Подмяна на дограмата на административната сграда на БАН, гр. София, ул. „15 ноември“ № 1“.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
880175.73      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Подмяна на дограмата на административната сграда на БАН, гр. София, ул. „15 ноември“ № 1 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Територията на гр. София, Р България.

Предметът на обществената поръчка е изпълнение на строителство: „Текущ ремонт, консервация и реставрация на фасади и на художествени елементи с подмяна на дограмата и текущ ремонт на покрива на недвижимата културна ценност - Административна сграда на БАН, гр. София, ул. "15 Ноември" № 1“, съгласно Техническа спецификация и Технически проект за ремонта на фасадата и съгласно Техническа Спецификация за ремонта на покрива; съгласно Техническа спецификация и Технически проект за подмяната на дограмата. Предметът на поръчката включва 2 (две) обособени позиции. Обособена позиция № 2: „Подмяна на дограмата на административната сграда на БАН, гр. София, ул. „15 ноември“ № 1“ включва пълна подмяна на автентичната дървена двукатна дограма с нова дървена дограма с трислоен профил и двоен стъклопакет с нискоемисийно (К) стъкло или еквивалентно стъкло. Новата дървена дограма, която се предвижда да се достави и монтира е прибл. 700 кв.м. Запазва се оригиналното членение и детайл на дограмите.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Показател 1: Организация и начин на изпълнение на дейностите (Т)    40
Цена
60
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Пряко договаряне (моля, попълнете Приложение Г5)
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и   (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Технически редакции
Дата Стара стойност Вид на редакцията
05.10.2021 13:37 ч. :  ДС-1 / 19.01.2021 г. служебно вписване
затвори
 История ДС-1    2   Обособена позиция № 2: Подмяна на дограмата на административната сграда на БАН, гр. София, ул. „15 ноември“ № 1,.
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

19/01/2021 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ФАМОЗО ЛАЙН ЕООД 131386572
район Лозенец, ж.к. Лозенец, ул. Кръстьо Сарафов № 1
София BG411 1606 България
plan@famosoline.com +359 28500060
+359 28500060
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
950250      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

880175.73      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. 'Витоша' № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

1. Решението за определяне на Изпълнител може да се обжалва в 10-дневен срок от получаването му.
2. Ред за подаване на жалби - съгласно Глава двадесет и седма от ЗОП.
3. На обжалване по реда на глава 27 от ЗОП подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалбата по чл. 196, ал. 5 ЗОП се подава в 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено, както и при бездействие – от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
4. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на възложителя по издаване на решението по т. 1.
5. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/02/2021 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
ДА
НЕ
НЕ
НЕ


С влязло в сила Решение № РП-ОП-1 от 07.05.2020 г., възложителят е прекратил процедура Публично състезание с предмет: „Текущ ремонт, консервация и реставрация на фасади и на художествени елементи с подмяна на дограмата и текущ ремонт на покрива на недвижимата културна ценност - Административна сграда на БАН, гр. София, ул. "15 ноември” № 1“ на основание чл. 110, ал. 1, точка 2 предложение последно от ЗОП, поради факта, че всички представени оферти са неподходящи по смисъла на параграф 2, т. 25 от Допълнителните разпоредби на Закона за обществените поръчки (ЗОП). Процедурата публично състезание е прекратена по отношение и на двете обособени позиции, които са били включени в поръчката. Обществената поръчка пряко договаряне включва същите две обособени позиции и беше обявена без промени в първоначално обявените условия с Решение № ОП-1 от 10.02.2020 г. на Възложителя, при спазване на приложимото към датата на обявяване на поръчката законодателство. Налице са основанията за прилагане на чл. 182, ал. 1, т. 2 от ЗОП и откриване на обществена поръчка по реда на Глава двадесет и пета, Раздел III от ЗОП – чрез провеждане на пряко договаряне. По обособена позиция № 2 от процедурата пряко договаряне бяха поканени двама участници - "Фамозо Лайн" ЕООД, ЕИК 131386572 и "Камбера Дизайн" ООД, ЕИК 205445110. С Решение номер РИ-ОП-2 от 07.07.2020 г. на Възложителя за Изпълнител по обособена позиция № 2 беше определен "Фамозо Лайн" ЕООД. Решението за определяне на Изпълнител по обособена позиция № 2 се обжалваше пред КЗК и ВАС и договорът се подписа на 19.01.2021 г.

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва