Деловодна информация
00338
12-00-192 12/06/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
12/06/2020 (дд/мм/гггг)
00338-2020-0010 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Разград 000505910
бул.Бели Лом № 37А
Разград BG324 7200 България
Недим Тахиров и Мирослава Михайлова +359 84-618220/+359 84-618171
kmet@razgrad.bg +359 84-660090

Интернет адрес/и

www.razgrad.bg

http://op.razgrad.bg/?q=page&idd=index


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.op.razgrad.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20200610FJKH4289103
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Разград 000505910
бул.Бели Лом № 37А, деловодство,стая 06, партерен етаж
Разград BG324 7200 България
Хафизе Кадриева +359 84618213
obshtina@razgrad.bg +359 84-660090

Интернет адрес/и

www.razgrad.bg

http://op.razgrad.bg/?q=page&idd=index

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Експлоатация на обект: Регионално депо за неопасни отпадъци за общините Разград, Лозница, Исперих, Завет, Кубрат, Самуил и Цар Калоян“
90530000      
Услуги

Предметът на поръчката обхваща експлоатация на обект: Регионално депо за неопасни отпадъци за общините Разград, Лозница, Исперих, Завет, Кубрат, Самуил и Цар Калоян. Експлоатацията и поддръжката на регионално депо за неопасни отпадъци следва да се осъществи при спазване изискванията на Закона за управление на отпадъците, Наредба № 6/27.08.2013г. за условията и изискванията за изграждане и експлоатация на депа и на други съоръжения и инсталации за оползотворяване и обезвреждане на отпадъци, Наредба № 1 от 04 юни 2014 г. за реда и образците, по които се предоставя информация за дейностите по отпадъците, както и реда за водене на публични регистри и Комплексно разрешително №248-НО/2008 на МОСВ. Изискванията, свързани с изпълнение на поръчката се съдържат в документацията на поръчката, в това число в Техническата спецификация, както и в приложимата към нея нормативна уредба.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1800000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
90530000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

Площадката на Регионално депо за неопасни отпадъци за общините Разград, Лозница, Исперих, Завет, Кубрат, Самуил и Цар Калоян, находящо се в землището на гр. Разград в местността „Олян бурлуг“.

Предметът на поръчката обхваща експлоатация на обект: Регионално депо за неопасни отпадъци за общините Разград, Лозница, Исперих, Завет, Кубрат, Самуил и Цар Калоян. Експлоатацията и поддръжката на регионално депо за неопасни отпадъци следва да се осъществи при спазване изискванията на Закона за управление на отпадъците, Наредба № 6/27.08.2013г. за условията и изискванията за изграждане и експлоатация на депа и на други съоръжения и инсталации за оползотворяване и обезвреждане на отпадъци (Издадена от министъра на околната среда и водите, обн., ДВ,бр.80 от 13.09.2013 г.), Наредба № 1 от 04 юни 2014 г. за реда и образците, по които се предоставя информация за дейностите по отпадъците, както и реда за водене на публични регистри (обн.,ДВ,бр.51от 20.06.2014 г.), Комплексно разрешително №248-НО/2008 на МОСВ и действащото законодателство.
Очакваното количество на отпадъците за обезвреждане в депото е определено на база приети и отчетени количества отпадъци на обекта от предходни години. Общото количество на отпадъците е около 50 хил. тона/год. Дейностите, включени в обхвата на поръчката са подробно описани в Техническата спецификация на Възложителя и в Комплексно разрешително № 248-НО/2008 г. на МОСВ. Изискванията, свързани с изпълнение на поръчката се съдържат в документацията на поръчката, в това число в Техническата спецификация, както и в приложимата към нея нормативна уредба.
Критериите по-долу
 
ДА Програма за изпълнение на дейностите – ПM    70%
Цена
30%
II.2.6) Прогнозна стойност
1800000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания по отношение на годността(правоспособността) за упражняване на професионална дейност на участниците.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Изискване: Участникът в процедурата следва да е реализирал за последните три приключили финансови години (2017 г., 2018 г. и 2019 г.) минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти. При подаване на офертата, участникът декларира съответствието с посоченият критерий за подбор в Единен европейски документ за обществени поръчки (еЕЕДОП) чрез попълване на част ІV, раздел Б в приложимите полета съгласно зададените минимални изисквания на Възложителя. Документи, с които се доказва изпълнението на критерият за подбор :Справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.Документите, с които се доказва изпълнението на критерият за подбор се представят съгласно чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП при сключването на договор за обществена поръчка от участника, определен за изпълнител. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.Съгласно чл.67, ал.5 от ЗОП възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.

Изискване: Участникът в процедурата следва да е реализирал през последните три приключили финансови години (2017 г., 2018 г. и 2019 г.) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, минимален оборот в размер на 3 600 000,00 лв. (три милиона и шестстотин хиляди лева) без ДДС в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Забележка: Под „сферата, попадаща в обхвата на поръчката“ следва да се разбират дейности, свързани с услуги по опериране на депа, които включват дейностите по приемане, теглене, пробутване, разстилане и уплътняване с компактор на битови отпадъци, запръстяване, водене на записи и изготвяне на отчети относно приетите за третиране отпадъци.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Изискване: Участникът следва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, услуги с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката. При подаване на офертата, участникът декларира съответствието с посоченият критерий за подбор в еЕЕДОП чрез попълване на част ІV, раздел В в приложимите полета съгласно зададените минимални изисквания на Възложителя. Документи, с които се доказва изпълнението на критерият за подбор по т.1: Списък на доставките или услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената услуга. Документите, с които се доказва изпълнението на критерият за подбор се представят съгласно съгласно чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП при сключването на договор за обществена поръчка от участника, определен за изпълнител. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
2.Изискване:Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.При подаване на офертата, участникът декларира съответствието с посоченият критерий за подбор в еЕЕДОП чрез попълване на част ІV, раздел В в приложимите полета съгласно зададените минимални изисквания на Възложителя. Документи, с които се доказва изпълнението на критерият за подбор по т.2: Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката. Документите, с които се доказва изпълнението на критерият за подбор се представят съгласно съгласно чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП при сключването на договор за обществена поръчка от участника, определен за изпълнител. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
3.Изискване: Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компететнтност за изпълнение на поръчката.При подаване на офертата, участникът декларира съответствието с посоченият критерий за подбор в еЕЕДОП чрез попълване на част ІV, раздел В в приложимите полета съгласно зададените минимални изисквания на Възложителя. Документи, с които се доказва изпълнението на критерият за подбор по т.3:Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата. Документите, с които се доказва изпълнението на критерият за подбор се представят съгласно чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП при сключването на договор за обществена поръчка от участника, определен за изпълнител. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
4.Изискване: Участникът следва да има внедрени системи за управление на:
- качеството според изискванията на БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент, включващи дейности свързани с обезвреждане или депониране на отпадъци;
- здравето и безопасността при работа според международно признат стандарт БДС EN ISO 45001:2018 (OHSAS 18001:2007) или еквивалент;
- околната среда в съответствие с изискванията на Регламент (ЕО) № 1221/2009 на Европейския парламент и на Съвета и Регламент (ЕС) 2017/1505 на Комисията, относно доброволното участие на организации в Схемата за управление по околна среда и одит (EMAS) или еквивалент.При подаване на офертата, участникът декларира съответствието с посоченият критерий за подбор в еЕЕДОП чрез попълване на част ІV, раздел Г в приложимите полета съгласно зададените минимални изисквания на Възложителя.Продължава в Раздел VI.3)......


1.Изискване: Участникът следва да докаже опит в изпълнение през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, на услуги, чиито предмет е сходен с предмета на поръчката, с общ обем на входящия отпадък не по-малък от 150 000 тона.
2.Изискване: Участникът следва да разполага за срока на договора със следните задължителни инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката:
- компактор с маса с или над 30 тона – 2 бр.
- комбиниран багер - товарач – 1 бр.
- самосвал с товароносимост с или над 10 тона. – 1 бр.
- специализирана техника за дезинфекция и измиване на автомобили на изхода на депото /водоструйка/ – 1 бр.
- моторни косачки или храсторези за поддържане на зелените площи – общо 2 бр.
3.Изискване:Участникът следва да разполага минимум със следния персонал и/или ръководен състав с определена професионална компететнтност за изпълнение на поръчката:
- управител на депото-1бр., с висше образование, с минимум 3 /три/ години професионален опит в областта на опазване на околната среда и водите, на експлоатацията и/или изграждането и/или рекултивацията на депа за отпадъци (отговарящо на изискванията на Наредба №6 от 27 август 2013г. за условията и изискванията за изграждане и експлоатация на депа и на дуги съоръжения и инсталации за оползотворяване и обезвреждане на отпадъци).
- оператор на електронна везна- 2бр., със средно образование и опит с работа с персонален компютър с офис приложения /текстови редактори и електронни таблици/.;
- оператори на компактор, комбиниран багер-товарач и булдозер – 2 бр. с правоспособност за управление на пътно строителна техника и опит като оператор на ПСТ минимум 2 години;
- шофьор на товарен автомобил-самосвал – 1 бр. със свидетелство за управление на МПС категория „С“ и опит като водач на МПС минимум 2 години;
- общи работници за поддържане на сградния фонд, елементите на техническата инфраструктура и зелените площи на регионалното депо – 2 бр.
4.Изискване: Участникът трябва да прилага:
- система за управление на качеството според изискванията на БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент включващи дейности свързани с обезвреждане или депониране на отпадъци;
- система за управление на здравето и безопасността при работа според международно признат страндарт БДС EN ISO 45001:2018 (OHSAS 18001:2007) или еквивалент;
-система за управление на околната среда в съответствие с изискванията на Регламент (ЕО) № 1221/2009 на Европейския парламент и на Съвета и Регламент (ЕС) 2017/1505 на Комисията, относно доброволното участие на организации в Схемата за управление по околна среда и одит (EMAS) или еквивалент.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка следва да представи при подписване на договора, гаранция за изпълнение на договора в размер на 1 % от стойността му без вкл.ДДС, съгласно действащата нормативна уредба и изискванията на възложителя, посочени в документацията за участие.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

17/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

20/07/2020 (дд/мм/гггг)   09:00 (чч:мм)

В сградата на Община Разград, 7200, гр. Разград, бул. „Бели Лом” № 37А, етаж 1, зала № 102

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от Раздел III.1.3) Документи, с които се доказва изпълнението на критерият за подбор по т.4:- валиден сертификат за въведена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 за дейности свързани с обезвреждане или депониране на отпадъци или еквивалент;- валиден сертификат за въведена система за управление на здравето и безопасността при работа според международно признат стандарт БДС EN ISO 45001:2018 (OHSAS 18001:2007) или еквивалент; -валиден сертификат за въведена система за екологично управление на околната среда в съответствие с изискванията на Регламент (ЕО) № 1221/2009 на Европейския парламент и на Съвета и Регламент (ЕС) 2017/1505 на Комисията, относно доброволното участие на организации в Схемата на Общността за управление по околна среда и одит (EMAS) или еквивалент.При представяне от участник на БДС EN ISO 14001:2015 вместо EMAS, Възложителят няма да приеме изискването за подбор за изпълнено. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави-членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участника не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участника трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Документите, с които се доказва изпълнението на критерият за подбор се представят съгласно чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП при сключването на договор за обществена поръчка от участника, определен за изпълнител. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.Съгласно чл.67, ал.5 от ЗОП възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Финансирането на дейностите по изпълнение на поръчката ще се покриват от бюджетите на общините: Разград, Лозница, Исперих, Завет, Кубрат, Самуил и Цар Калоян.
В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от Закона за обществените поръчки и изискванията на Възложителя.
Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т.1 и 5 от ЗОП, условията по чл. 107 от ЗОП и във всички случаи, в които съгласно действащото законодателство третиращо участие в процедури по обществени поръчки по Закона за обществените поръчки и нормативните актове по прилагането му или в документацията на обществената поръчка е предвидено отстраняване от участие в процедура по обществена поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от Закона за обществените поръчки.
Продължение от II.2.5)ритерии за възлагане... Посоченият в Раздел II.2.5) Показател за оценка "Програма за изпълнение на дейностите"-ПМ включва следните два подпоказатели:М1-Предлаган подход и стратегия за изпълнение на поръчката, с тежест 70т. и М2-Анализ на основните рискове, които могат да доведат до забавяне или некачествено изпълнение на услугата и мерки за тяхното управление, с тежест 30т.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва