Деловодна информация
00418
42-01-163-(1) 12/06/2020 (дд/мм/гггг)
не
00418-2020-0012 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Дупница 000261630
пл. Свобода 1
Дупница BG415 2600 България
Мария Пилева +359 70159270
admin_dupnitsa@dupnitsa.bg +359 70159257

Интернет адрес/и

https://www.dupnitsa.bg/

http://e-obp.eu/bp/Dupnitsa


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://e-obp.eu/bp/Dupnitsa
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Реконструкция и облагородяване на междублокови пространства в ж. к. Бистрица“
45000000      
Строителство

Предметът на поръчката предвижда изграждане на зони за отдих в VI кв. 201, УПИ V кв. 218, УПИ I кв. 220 и УПИ I кв. 248.
Предвидените СМР попадат в обхвата на IV-та категория строежи, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „г“ и „д“ от ЗУТ и чл. 9, ал. 1 във връзка с чл. 8, ал. 4 и чл. 9, ал. 1 от Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи.
Предметът на обществената поръчка е обособен в обособени позиции, както следва:
1. Поръчката по обособена позиция № 1 е с предмет: „Изграждане на зони за отдих в кв. 201 и кв. 248 по регулационния план на гр. Дупница“
2. Поръчката по обособена позиция № 2 е с предмет: „Изграждане на зона за отдих в кв. 218 по регулационния план на гр. Дупница“;
3. Поръчката по обособена позиция № 3 е с предмет „Изграждане на зона за отдих в кв. 220 по регулационния план на гр. Дупница“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1075421.99      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Изграждане на зони за отдих в кв. 201 и кв. 248 по регулационния план на гр. Дупница“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

• УПИ VI – За комплексно жил. строителство, кв. 201 по регулационния план (РП) на гр. Дупница
• УПИ I – За комплексно жил. строителство, кв. 248 и част от улица с ос. т. 1118?1216 по РГ на гр. Дупниц

Предметът на обособена позиция № 1 се възлага в изпълнение на Разрешение за строеж № 135/24.10.2019 г. и включва следните подобекти и части по инвестиционни проекти:
- Подобект „Изграждане на зони за отдих в урегулиран поземлен имот (УПИ) VI-за комплексно жилищно строителство, кв. 201 по регулационния план на гр. Дупница“ - части на инвестиционния проект: Паркоустройство и благоустройство; Технически спецификации; Електрическа; Геодезия; Пожарна безопасност;
-Подобект: „Изграждане на зони за отдих в УПИ I – за комплексно жилищно строителство, кв. 248 по регулационния план на гр. Дупница“ - части на инвестиционния проект: Паркоустройство и благоустройство; Конструктивно становище, оценено за съответствие по реда на чл. 142, ал. 10 от ЗУТ от ТК по част Конструктивна на инвестиционните проекти; Технически спецификации; Геодезия; Пожарна безопасност.
За подобектите има издадено разрешение за строеж № 135/24.10.2019 г., издадено на основание чл. 148, ал. 1 и 2 от ЗУТ.
Дейностите, които ще бъдат изпълнявани: - временни работи – временни съоръжения; предпазване от замърсяване; предпазване на съществуваща растителност; подземни инфраструктури;
- почистване на строителната площадка – почистване; отстраняване на растителността; отстраняване на хумуса;
- земни работи;
- бетонови, кофражни и армировъчни работи – бетонови работи, кофражни работи, армировъчни работи;
- електромонтажни работи – тръби; стълбове; управляващи, контролни и помощни устройства; захранващи шкафове и ел. табла; проводници; електрически работи по пътното осветление; заземяване; кабелни линии; проверки и изпитвания; кабелни шахти; разпределителни кутии;
- настилки – бетонови бордюри и ивици; основни пластове от скални материали; алейни и тротоарни настилки;
- засаждане на растителност;
- затревяване;
- обзавеждане и оборудване – паркова мебел;
- изисквания за събиране, транспортиране и третиране на отпадъците;
- осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд;
- изисквания относно опазване на околната среда – замърсяване на въздуха; ерозия на почвите/замърсяване на водите; риск за населението; строително селище и свързаните с него организационни аспекти; шумово замърсяване; въздействие върху опазване на еко-ресурсите; риск от аварии; въздействие от комуникации и транспорт.
Освен изброените дейности, на кв. 248 ще се изпълнява и укрепване – укрепване с габиони.
Критериите по-долу
 
ДА ТГСМР - гаранционния срок за изпълнените строителни и монтажни работи    12
ТОпк – Професионалната компетентност на персонала”    36
ТСИСМР - Срок за изпълнение на строителните и монтажните работи    12
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
234026.80      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
10

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Настоящата обществена поръчка се финансира със средства, предоставени по административен договор № BG16RFOP001-1.029-0006-C01 г., по Оперативна програма „Региони в растеж“ ,

Прогнозната стойност на настоящата обособена позиция е максималният финансов ресурс, който може да бъде осигурен за изпълнение на предвидените в количествената сметка по настоящата обособената позиция дейности.

II.2) Описание 1

"Изграждане на зони за отдих в кв. 218 по регулационния план на гр. Дупница" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

Част от УПИ V – За комплексно жилищно строителство и част от терен, отреден за комплексен търговски базар, кв. 218 и част от улица с о. т. 1265?1264?1262 по регулационния план на гр. Дупница

Предметът на обособена позиция № 2 се възлага в изпълнение на Разрешение за строеж № 136/24.10.2019 г. и включва следния обект и части по инвестиционния проект: обект "„Изграждане на зони за отдих в УПИ V – за комплексно жилищно строителство, кв. 218 по регулационния план на гр. Дупница“; Части от инвестиционния проект: Паркоустройство и благоустройство; Технически спецификации; Конструкции, оценени за съответствие със съществените изисквания към строежите по чл. 142, ал. 8 от ЗУТ; Електрическа; Геодезия; Пожарна безопасност.
Дейностите, които ще бъдат изпълнявани по изграждане на зона за отдих в УПИ V кв. 218:
- временни работи – временни съоръжения; предпазване от замърсяване; предпазване на съществуваща растителност; подземни инфраструктури;
- почистване на строителната площадка – почистване; отстраняване на растителността; отстраняване на хумуса;
- земни работи;
- бетонови, кофражни и армировъчни работи – бетонови работи, кофражни работи, армировъчни работи;
- електромонтажни работи – тръби; стълбове; управляващи, контролни и помощни устройства; захранващи шкафове и ел. табла; проводници; електрически работи по пътното осветление; заземяване; кабелни линии; проверки и изпитвания; кабелни шахти; разпределителни кутии;
- укрепване – укрепване с габиони;
- настилки – бетонови бордюри и ивици; основни пластове от скални материали; алейни и тротоарни настилки;
- засаждане на растителност;
- затревяване;
- обзавеждане и оборудване – съоръжения за игра и спорт; паркова мебел;
- изисквания за събиране, транспортиране и третиране на отпадъците;
- осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд;
- изисквания относно опазване на околната среда – замърсяване на въздуха; ерозия на почвите/замърсяване на водите; риск за населението; строително селище и свързаните с него организационни аспекти; шумово замърсяване; въздействие върху опазване на еко-ресурсите; риск от аварии; въздействие от комуникации и транспорт.
Критериите по-долу
 
ДА ТГСМР - гаранционния срок за изпълнените строителни и монтажни работи    12
ТОпк – Професионалната компетентност на персонала    36
ТСИСМР - Срок за изпълнение на строителните и монтажните работи    12
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
430539.44      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
10

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Настоящата обществена поръчка се финансира със средства, предоставени по административен договор № BG16RFOP001-1.029-0006-C01 г. по Оперативна програма „Региони в растеж“

Прогнозната стойност на настоящата обособена позиция е максималният финансов ресурс, който може да бъде осигурен за изпълнение на предвидените в количествената сметка по настоящата обособената позиция дейности.

II.2) Описание 1

„Изграждане на зони за отдих в кв. 220, по регулационния план на гр. Дупница“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

Част от УПИ I – За комплексно жилищно строителство, кв. 220 по регулационния план на гр. Дупница

Предметът на обособена позиция № 3 се възлага в изпълнение на Разрешение за строеж № 137/24.10.2019 г. и включва следния обект и части по инвестиционния проект: Обект „Изграждане на зони за отдих в УПИ I – За комплексно жилищно строителство, кв. 220, по регулационния план на гр. Дупница“; Части от инвестиционния проект: Паркоустройство и благоустройство; Конструкции, оценени за съответствие със съществените изисквания към строежите по чл. 142, ал. 8 от ЗУТ; Електрическа; Геодезия; Пожарна безопасност; Техническа спецификация.
Дейностите, които ще бъдат изпълнявани по изграждане на зона за отдих в УПИ I кв. 220:
- временни работи – временни съоръжения; предпазване от замърсяване; предпазване на съществуваща растителност; подземни инфраструктури;
- почистване на строителната площадка – почистване; отстраняване на растителността; отстраняване на хумуса;
- земни работи;
- бетонови, кофражни и армировъчни работи – бетонови работи, кофражни работи, армировъчни работи;
- електромонтажни работи – тръби; стълбове; управляващи, контролни и помощни устройства; захранващи шкафове и ел. табла; проводници; електрически работи по пътното осветление; заземяване; кабелни линии; проверки и изпитвания; кабелни шахти; разпределителни кутии;
- настилки – бетонови бордюри и ивици; основни пластове от скални материали; алейни и тротоарни настилки;
- засаждане на растителност;
- затревяване;
- обзавеждане и оборудване – съоръжения за игра и спорт; паркова мебел;
- изисквания за събиране, транспортиране и третиране на отпадъците;
- осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд;
- изисквания относно опазване на околната среда – замърсяване на въздуха; ерозия на почвите/замърсяване на водите; риск за населението; строително селище и свързаните с него организационни аспекти; шумово замърсяване; въздействие върху опазване на еко-ресурсите; риск от аварии; въздействие от комуникации и транспорт.
Критериите по-долу
 
ДА ТГСМР - гаранционния срок за изпълнените строителни и монтажни работи    12
ТОпк – Професионалната компетентност на персонала    36
ТСИСМР - Срок за изпълнение на строителните и монтажните работи    12
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
410855.75      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
10

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Настоящата обществена поръчка се финансира със средства, предоставени по административен договор № BG16RFOP001-1.029-0006-C01 г. по Оперативна програма „Региони в растеж“

Прогнозната стойност на настоящата обособена позиция е максималният финансов ресурс, който може да бъде осигурен за изпълнение на предвидените в количествената сметка по настоящата обособената позиция дейности.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да притежава регистрация в професионален регистър на държавата, в която е установен с предмет изпълнение на строежи от четвърта група - строежи от благоустройствената инфраструктура, хидротехническото строителство и опазването на околната среда, от четвърта категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „г“ и „д” от ЗУТ и чл. 9, ал. 1, във връзка с чл. 8, ал. 4 от Наредба № 1/30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете.
За българските участници това е вписването им в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС), съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за камарата на строителите. В съответствие с разпоредбата на чл. 9, ал. 7 от Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), Възложителят ще приеме, че е налице съответствие с поставеното изискване и когато участникът е вписан за строежи четвърта група и категория, по-висока от четвърта.
Чуждестранните участници трябва да притежават вписване в еквивалентен/аналогичен регистър, удостоверяващ право им да извършват такава дейност съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
Изискването е приложимо за всички обособени позиции.
Доказване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, като посочи в еЕЕДОП, Част IV, Раздел „А: Годност“, „Вписване в съответен професионален регистър“ информация, свързана с: 1) наименование и номер на документа; 2) група и категория строежи, за които е вписан; 3) срок на валидност на контролния талон или еквивалентен документ (когато е приложимо); 4) уеб адреса, на който е публикувана информацията от 1) до 3) - когато е приложимо; 5) код (когато е приложим); 6) органа или службата, извършила вписването (регистрацията) или издавала документа.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите, чрез назначената от него комисия, представянето на доказателства за наличието на годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност – заверено копие на удостоверение за вписване в ЦПРС, придружен от копие на валиден контролен талон или еквивалентен/аналогичен документ за чуждестранни участници, удостоверяващ правото му да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава-членка на ЕС или на друга държава-страна по Споразумението за ЕИП, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
При условията на чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, при сключването на договора Участникът, определен за изпълнител представя документи – заверено копие на удостоверение за вписване в ЦПРС, придружен от копие на валиден контролен талон. Ако определеният изпълнител е чуждестранен участник, той трябва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, включително че е извършил съответната регистрация съгласно Закона за камарата на строителите, във връзка с разпоредбата на чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП и удостоверяващ съответствието с поставения критерий за подбор, освен ако възложителят не разполага с тях или не може да си ги осигури по реда на чл. 112, ал. 9 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1) При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, като попълва в част IV, раздел Б, в частта озаглавена „Конкр. Год. оборот“ информация относно: 1) стойност (сума) на оборот; 2) валута, в която е реализиран оборота; 3) година или начална и крайна дата; 4) електронен адрес, на който декл. в ЕЕДОП информация е безплатно достъпна (когато е приложимо).
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите, чрез назначената от него комисия, представянето на всички или част от документите – 1) заверено копие на годишните финансови отчети (ГФО) или техни съставни части за последните 3 приключили фин. г., в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен или 2) справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за посл. 3 приключили фин. Г., в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необх. за законосъобр. възлагане на поръчката.
При условията на чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, преди сключването на договора Участникът, определен за изпълнител представя документи – 1) заверено копие на ГФО или техни съставни части за посл. 3 приключили фин. г., в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен или 2) справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за посл. 3 приключили фин. г., в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП и удостоверяващи съответствието с поставения критерий за подбор, освен ако възложителят не разполага с тях или не може да си ги осигури по реда на чл. 112, ал. 9 от ЗОП.
2) При подаване на офертата участникът декларира съотв. с поставеното изискване, като попълва в част IV, раздел Б, поле „Застрахователна полица за риск „професионална отговорност“ от еЕЕДОП следната информация: застрахователната сума и валута на сключената застраховка „Професионална отговорност“; дейността, която е предмет на застраховане; номера на застрахователната полица и датата, до която застраховката е валидна.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите, чрез назначената от него комисия, представянето на всички или част от документите – заверено копие на документи, доказващи наличие на застраховка „Професионална отговорност” по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необх. за законосъобразното възлагане на поръчката.
При условията на чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, преди сключването на договора Участникът, определен за изпълнител представя документи – заверено копие на документи, доказващи наличие на застраховка „Професионална отговорност”, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП и удостоверяващи съответствието с поставения критерий за подбор, освен ако възложителят не разполага с тях или не може да си ги осигури по реда на чл. 112, ал. 9 от ЗОП.
Забележка 1: Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи по т. 1) и/или по т. 2) , той може да докаже своето икономическо и финансово състояние (ИФС) с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Забележка 2: На осн. чл. 65, ал. 6 от ЗОП Възложителят изисква солидарна отговорност за изпълнението на поръчката от участника и третото лице, чийто капацитет се използва за доказване на съответствие с критериите, свързани с ИФС. Солидарната отговорност за изпълнение на поръчката се попълва в ЕЕДОП, част IV „Критерии за подбор“, раздел „Б: Икономическо и финансово състояние“, поле „Други иконом. или фин. изисквания“.


1) Участникът следва да е реализирал оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката* в размер не по-малък от прогнозната стойност на обособената позиция, за която участникът подава оферта, изчислен на база годишните обороти за последните 3 приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
За обособена позиция № 1 – 234 026,80 лв.;
За обособена позиция № 2 – 430 539,44 лв.;
За обособена позиция № 3 – 410 855,75 лв.;
Забележка: Когато участникът подава оферти за повече от една обособени позиции, той трябва да докаже съответствието си със сбора от прогнозните стойности на обособените позиции, за които подава оферта.
* Под оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, съгласно § 2, т. 67 от ЗОП следва да се разбира сума, равна на частта от нетните приходи от строително-монтажни работи.
2) Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна, сума, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, съобразно строежа – предмет на обществената поръчка или съответен валиден еквивалентен документ за участник чуждестранно лице. Минималната застрахователна сума за строител за строежи четвърта категория по чл. 137, ал. 1, т. 4 от ЗУТ е 100 000 (сто хиляди) лева.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, като попълва в ЕЕДОП, част IV, раздел „В: Технически и професионални способности“, поле „За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид“ информация относно: 1) описание: 1.1.) вида на изпълнените строителни дейности (ново строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или паркоустройствени и/или благоустройствени дейности); 1.2. обект на строителна интервенция (паркове, градини или озеленени площи или други обекти, на които са извършвани паркоустройствени и/или благоустройствени дейности); 2) стойност и валута на изпълнените строителни дейности; 3) начална и крайна дата (дата на съставяне на някой от следните актове: Констативен акт обр. 15; Протокол обр. 16; УВЕ или РП); 4) получател (публичен или частен възложител); 5) електронен адрес, на който декларираната в ЕЕДОП информация е безплатно достъпна (когато е приложимо).
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите, чрез назначената от него комисия, представянето на всички или част от документите – списък по чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, чрез които се доказва информацията в ЕЕДОП, когато това е необх. за законосъобразното възлагане на поръчката.
При условията на чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, при сключването на договора Участникът, определен за изпълнител представя документите по предходното изречение, освен ако възложителят не разполага с тях или не може да си ги осигури по реда на чл. 112, ал. 9 от ЗОП.


През последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил дейност с предмет и обем, идентични* или сходни** с тези на обособената позиция.
Под „дейности, с предмет и обем, идентични с тези на обособената позиция“ се разбира дейности по ново строителство на паркове, градини или озеленени площи.
Под „дейности, с предмет и обем, сходни с тези на обособената позиция“ се разбира паркоустройствени и/или благоустройствени дейности или дейности, свързани с реконструкция и/или основен ремонт на паркове, градини или озеленени площи.
Забележка 1: Дейността се счита за изпълнена, когато има съставен и подписан някой от следните документи: Констативен акт обр. 15; Протокол обр. 16; удостоверение за въвеждане в експлоатация или разрешение за ползване!
Забележка 2: Възложителят не поставя минимално изискване, свързано с обема.
Забележка 3: Когато участникът подава оферти за повече от една обособени позиции, той трябва да докаже толкова изпълнени дейности, колкото на брой са обособените позиции, за които подава оферта.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки (ДО), опазване на околната среда (ООС), закрила на заетостта и условията на труд (ЗЗУТ), които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва:
Относно задълженията, свързани с ДО:
НАП:
Информационен телефон на НАП – 0700 18 700;
интернет адрес: http://www.nap.bg“ www.nap.bg
Относно задълженията, свързани с ООС:
МОСВ:
Информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.;
1000 София, ул. „У. Гладстон“ № 67; Телефон: 02/ 940 6331;
Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/
Относно задълженията, свързани със ЗЗУТ:
МТСП:
Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg
София 1051, ул. Триадица № 2
Телефон: 8119 443.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

06/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

01/12/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/07/2020 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. Дупница, пл. Свобода 1, "Партерна зала"

На публичното заседание по отваряне на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 10, ал. 2 от ЗОП няма изискване обединението участник в процедурата да има определена форма, за да участва при възлагането на поръчката, както и не поставя условие за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител Участник е обединение от физически и/или юридически лица.
2. Възложителят отстранява от участие в процедурата, участник за когото са налице или са възникнали преди или по време на процедурата основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 и чл. 55, ал. 1, т. 1, т. 4 и т.5 от ЗОП, условията по чл.107 от ЗОП, обстоятелствата по чл. 3,т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, както и за обстоятелствата по чл. 69 от ЗПКОНПИ.
3. Във връзка с поставеното изискване за липса на обстоятелства по чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП, Възложителят има право да не отстрани от процедурата участник на посоченото основание, ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката, съгласно приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата, в която е установен.
4. За обезпечаване изпълнението на договора за възлагането на обществената поръчка, определеният за Изпълнител представя гаранция за изпълнение в размер на 5 % (пет на сто) от стойността на договора по съответната обособена позиция. Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора по всяка съответна от обособените позиции се оформя и представя в два отделни документа, както следва: (1) гаранция за срочно изпълнение и (2) гаранция за гаранционно поддържане. Гаранцията за срочно изпълнение на конкретния договор е в размер на 3 % (три на сто) от стойността му, а гаранцията за гаранционно поддържане е в размер на 2 % (две на сто) от стойността на всеки съответен от тях.Гаранцията за изпълнение на договора и/или за авансово предоставените средства се представя под формата на парична сума, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.196, ал.1, т.1 от ЗОП, във връзка с чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП, решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред Комисия за защита на конкуренцията в 10-дневен срок, считано от изтичането на срока по чл.179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва