Деловодна информация
00689
0400-322 12/06/2020 (дд/мм/гггг)
не
00689-2020-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Тунджа 000970457
пл. Освобождение №1
Ямбол BG343 8600 България
Галина Иванова - Директор на Дирекция Обществени поръчки +359 46684305
contracts@tundzha.net +359 46661574

Интернет адрес/и

www.tundzha.net

http://87.126.141.18:8080/frmAOP.aspx


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://87.126.141.18:8080/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=TwrRHOE9wTU%3d
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Тунджа 000970457
пл. Освобождение №1
Ямбол BG343 8600 България
Гергана Димитрова - Деловодител +359 46684209
delovodstvo@tundzha.net +359 46661574

Интернет адрес/и

www.tundzha.net

http://87.126.141.18:8080/frmAOP.aspx

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на СМР във връзка с изпълнение на проект за обект: „Основен ремонт и отоплителна инсталация на Основно училище „Св. Св. Кирил и Методий“, с. Бояджик, Община „Тунджа“.
45000000      
Строителство

Предмет на настоящата поръчка е извършване на ремонт и изграждане на отоплителна инсталация на Основно училище „Св. Св. Кирил и Методий“, с. Бояджик, Община „Тунджа“ по проект финансиран по Административен договор BG06RDNP001-7.002-0011-C01/20.03.2020г., сключен между Община „Тунджа“ и Държавен фонд „Земеделие“ – РА, като включва дейности, подробно описани в раздел ІІ от ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ, неразделна част от документацията на обществената поръчка, публикувана в Профила на купувача на Община „Тунджа“.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
500482.31      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45310000      
45321000      
45320000      
45260000      
45332000      
45440000      
45430000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

Строително – монтажните работи ще се изпълняват в сградата на Основно училище „Св. Св. Кирил и Методий“, находящо се в УПИ I - 256 , кв. 63 по плана на с.Бояджик, Община „Тунджа“.

Предмет на настоящата поръчка е извършване на ремонт и изграждане на отоплителна инсталация на Основно училище „Св. Св. Кирил и Методий“, с. Бояджик, Община „Тунджа“,като част от видовете СМР и количества съгл. Технически спецификации и КС са както следва: * РЕМОНТНИ РАБОТИ ПО ПОКРИВА: поставяне на топлоизолация от 12см./2 пласта по 6см./ минерална каменна вата между ребрата, закрепена с монтажни шини от поцинк. ламарина към ребрата;демонтаж на съществуващите марсилски керемиди и капаци, вкл. разваляне на съществ. скара от летви на които са наредени;полагане на 1 пласт покривна мембрана /хидроизолация / по дъсчената обшивка;направа на двойна дървена скара за монтаж на керемиди; препокриване с керемиди тип "Марсилски" (80% стари и 20% нови) върху нова двойна скара от летви 362.00 m2 и др. видове работи. *РЕМОНТНИ РАБОТИ ПО ФАСАДИТЕ - очукване на подкожушена съществ. външна варо-цим. мазилка по стени и комини,изкърпване на външна гладка варо-цим. мазилка;направа нова гладка варо-цим. мазилка по комини; Направа на топлоизолация от EPS (100mm)по фасадни стени вкл. Дюбелиране -2380.00 m2 ;направа на топлоизолация от EPS (100mm)по стрехи вкл. Дюбелиране- 133.00 m2; направа на топлоизолация от XPS (20mm) по страници на прозорци и врати- 232.00 m2;БОЯДЖИИСКИ РАБОТИ-шпакловка с цим. смес по положена топлоизолация, армирана със стъкловлакнеста мрежа -2755.80 m2; боядисване на гладки фасади с фасаден латекс двукратно-2527.10 m2; боядисване на олуци, водосточни тръби и казанчета - 408.00 m; боядисване с блажна боя по метални повърхности двукратно (мет. врати)- 12.80 m2;*РЕМОНТНИ РАБОТИ ПО ИНТЕРИОРА -изкърпване на фаянсовата облицовка в тоалетните;оформяне на страници по прозорци в тоалетните, вкл. шпакловка с гипсово лепило и боядисване с латекс /трикратно/;направа на нова настилка от гранитогрес по под в тоалетните и др. видове работи;по ЧАСТ "В И К": Сградна канализация училище- полагане на РVС тръби Ф50мм-10.00-м.л.;Сграден водопровод физк. салон -доставка и монтаж на клоз. седало с клоз. казанче -2.00 бр;доставка и монтаж на фаянсова мивка /ср. формат /3.00 бр.; доставка и монтаж подов сифон ф50-4.00 бр.;доставка и монтаж на смесителна батерия-3.00 бр.;доставка и монтаж на душ батерия -2.00 бр;доставка и м-ж на комплект за ППР батерия - 5.00 бр. и др.видове работи; по ЧАСТ "ОВК" - Отоплителна инсталация:Отоплението ще бъде топловодно, с принудителна циркулация на водата. Последната ще се загрява от водогреен котел на твърдо гориво/пелети/1бр.-300 кW. Предвидения за доставка и монтаж водогреен котел е стоманен с триходово отвеждане на горивните газове. Снабден е с чугунена горелка. Има механично подаване на горивото с променливо скоростен шнек.Котелът разполага със система за автоматично регулиране на подаването на първичен и вторичен въздух.Котелът задължително се фиксира стабилно върху незапалим или топлоизолиран фундамент, който трябва да превишава контура на котела с минимум 300 mm отпред и със 100 mm от останалите страни; доставка и монтаж на панелен радиатори РК 22 Н 600 /600 g= 1270 W -10.00 бр; доставка и монтаж на панелен радиатори РК 22 Н 600 /1000 g= 2117 W -12.00 бр. и др. видове работи.;дос-ка и монтаж на стоманена тръба 1/2 " -ф 21,3 х 2-310.00 м.;дос-ка и монтаж на стоманена тръба 3/4 " -ф 26,9 х 2,3-180.00 м.;Дос-ка и монтаж на стоманена тръба 1"ф 33,7 х 2,6-58.00м;дос-ка и монтаж на стоманена тръба 1 1/4 " -ф 42,4 х 2,6-98.00 м.; дос-ка и монтаж на стоманена тръба 1 1/2 " -ф 48,3 х 2,6-62.00 м.;дос-ка и монтаж на стоманена тръба 2" -ф 60,3 х 2,9-176.00 м.;доставка и монтаж на стоманена тръба 2 1/2 " -ф 76,1 х 2,9-112.00 м.Всички видове дейности и количества са подробно описани в раздел ІІ от ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ, неразделна част от документацията на обществената поръчка, публикувана в Профила на купувача на Община „Тунджа“.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
500482.31      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
20

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект„Основен ремонт и отоплителна инсталация на Основно училище „Св. Св. Кирил и Методий“, с. Бояджик, Община Тунджа по ДБФП № BG06RDNP001-7.002-0011-C01/20.03.2020г.

Общата прогнозна стойност на поръчката е 500 482.31 лева без включен ДДС, от които прогнозна стойност за извършване на включените в КС СМР – 481 232.99 лева без включен ДДС и непредвидени разходи – 19 249.32 лева без включен ДДС.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да бъдат вписани за изпълнение на строежи Първа група, Четвърта /или по-висока/ категория строежи в централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) и да имат издадено удостоверение от камарата на строителите, придружено с валиден талон по чл. 23, ал. 1 от ПРВВЦПРС , а за чуждестранни лица – в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. При подаване на оферта участниците декларират годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност в ЕЕДОП в Част IV: Критерии за подбор, Раздел А: Годност.
При участие на обединение изискването се отнася до лицата в него, които ще извършват дейностите по строителство.
В случаите по чл.67, ал.5 от ЗОП Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
В тези случаи, изискването за годност /правоспособност/ за упражняване на професионална дейност се доказва с представянето на: Копие от удостоверения или талони за регистрация или други еквивалентни документи.
Преди сключване на договора на основание чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП участникът определен за изпълнител представя заверено копие на валидно удостоверение за вписване в ЦПРС към камарата на строителите за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта (първа група, IV категория) или за по-висока категория строежи от същата група, придружено с валиден талон по чл.23, ал.1 от ПРВВЦПРС.
В случай, че участникът е чуждестранно лице, съобразно изискванията на чл.112, ал.1, т.4 ЗОП, вр. чл.29 от Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, същият следва да извърши регистрация и представи заверено копие на валидно удостоверение по чл.29, ал.4 от ПРВВЦПРС за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта или за по-висока категория строежи от същата група.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност” на участниците в строителството по чл.171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строеж – четвърта или по-висока категория, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителствата, а за чуждестранни лица от държава членка на Европейския съюз, или от друга държава – страна по Споразумението за Европейски икономическо пространство, което се установява на територията на Република България – еквивалентна застраховка или гаранция съгласно чл.171а от ЗУТ.
За съответствието с критерия за подбор, Участниците предоставят информация, като попълват част IV „Критерий за подбор“ буква „Б“, т.5 от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като се прави точно позоваване на документа, в т.ч. номер, дата и обхват.
Ако участникът е обединение, изискването се прилага за всеки член на обединението, който ще изпълнява СМР, съобразно вида и обема на изпълняваната от него работа.
В случаите на чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП, обстоятелството се доказва с документи съгласно чл.62, ал.1, т.2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност” – заверено копие от валидна застраховка „Професионална отговорност”, а за чуждестранни лица от държава членка на Европейския съюз или от друга държава – страна по Споразумението за Европейски икономическо пространство, което се установява на територията на Република България – еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз или в страна по Споразумението за Европейски икономическо пространство.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност” на участниците в строителството по чл.171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строеж – четвърта или по-висока категория, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителствата, а за чуждестранни лица от държава членка на Европейския съюз, или от друга държава – страна по Споразумението за Европейски икономическо пространство, което се установява на територията на Република България – еквивалентна застраховка или гаранция съгласно чл.171а от ЗУТ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

В съответствие с чл.63, ал.1 от ЗОП Възложителят определя следните минимални критерии, въз основа на които се установява, че участниците разполагат с необходимите ресурси и опит за изпълнение на поръчката при спазване на подходящ стандарт за качество:1. Участникът следва да е изпълнил дейност(и) с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата. При подаване на офертата,за съответствието с критерия за подбор,участниците /уч-ците/ представят информ.,като попълват част IV„Критерии за подбор“,буква В,т.1а от ЕЕДОП с посочване на стойността,датата,на която е приключило изпълнението,мястото,вида и обема на изпълнените дейности.
В случаите по чл.67,ал.5 и чл.112,ал.1,т.2 от ЗОП,обстоятелството се доказва със Списък по чл.64,ал.1,т.1 от ЗОП на стр-вото,идентично или сходно с предмета на поръчката,изпълнено през последните 5(пет) години,считано до датата на подаване на офертата–Образец №11,придружен с удостоверения за добро изпълнение,които съдържат стойността,датата на която е приключило изпълнението,място,вида и обема,както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът следва да прилага системи за управление на качеството и системи или стандарти за опазване на околната среда, както следва:
- Система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент;
- Система за опазване на околната среда EMAS и/или БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалент.
При подаване на офертата,за съответствие с критерия за подбор,участниците представят информация,като попълват ЕЕДОП,ЧастIV,буква„Г“:Стандарти за осигуряване на качеството,като се посочи дали съответните документи са на разположение в електронен формат,посочва се уеб адрес,орган или служба,издаващи документите за регистрация и точното позоваване на документа,обхват на регистрацията и периода на валидност.
В случаите по чл.67,ал.5 и чл.112,ал.1,т.2 от ЗОП, обстоятелството се доказва с документи в съответствие с изискванията на чл.64,ал.2–ал.8 от ЗОП–валидни сертификати за Система за управление на качеството, съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент и Система за управление на околната среда, съгласно стандарта EMAS и/или БДС EN ISO 14001:2015 или еквиваленти с обхват в съответствие с предмета на поръчката.
3. Участникът следва да разполага с екип от технически правоспособни лица, които да бъдат ангажирани с изпълнението на строително-монтажните работи, в това число 1(един) Технически ръководител, който да отговаря на изискването на чл.163а от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и да е ръководил строителните работи на най-малко един обект сходен с предмета на поръчката.
При подаване на офертата,уч-кът декларира съответствието с поставеното изискване като попълва ЕЕДОП,ЧастIV,буква„В“,т.2, като посочи: * имената на лицата от техническия екип; *заеманата при изпълнение на обществената поръчка позиция (технически ръководител или др.);* За техническия ръководител да бъде посочено образованието и/или професионалната квалификация съобразно изискванията на възложителя, в т.ч. да се опишат документите, които ги доказват (№ на документ/година и учебно заведение), както професионален опит (обекти, период на изпълнение, основни функции).В случаите на чл.67, ал.5 и чл.112,ал.1,т.2 от ЗОП поставените изисквания относно технически и професионални възможности на уч-ците се доказват с представянето на:Списък по чл.64, ал.1, т.6 от ЗОП на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението-Образец №12, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.При необходимост от промяна на техническия ръководител, Изпълнителя отправя обосновано и мотивирано искане до Възложителя за извършване на замяна,като посочва,съот. квалификация,опит,съответстващ на мин. изисквания на Възложителя за участие в процедурата, като прилага съответно док. удостоверяващи горепосочените обст.


По т.1:Под „дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката”, следва да се разбират „изпълнени строителни дейности на един или няколко обекта, свързани с изграждане и/или основен ремонт, и/или реконструкция и/или рехабилитация на жилищни и/или смесени сгради и/или сгради за обществено обслужване с обем, минимум, както следва:
- Препокриване с керемиди - 180 м2.
- Направа на топлоизолация от EPS и/или XPS по фасадни стени вкл. дюбелиране – 1200 м2.
- Шпакловка – 1900 м 2
- Боядисване с фасаген и/или латекс – 1750 м2.
- Доставка и монтаж на стоманена тръба – 330 м.
- Доставка и монтаж на котел водогреен-1бр.
По т.2:Участникът следва да прилага системи за управление на качеството и системи или стандарти за опазване на околната среда, както следва:
- Система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент;
- Система за опазване на околната среда EMAS и/или БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалент.Възложителят ще приеме и други еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.
По т.3:Участникът следва да разполага с екип от технически правоспособни лица, които да бъдат ангажирани с изпълнението на строително-монтажните работи, в това число 1(един) Технически ръководител, който да отговаря на изискването на чл.163а от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и да е ръководил строителните работи на най-малко един обект сходен с предмета на поръчката.
* Под „обект сходен с предмета на поръчката следва да се разбира изграждане и/или основен ремонт, и/или реконструкция и/или рехабилитация на жилищни и/или смесени сгради и/или сгради за обществено обслужване.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Определеният за изпълнител участник обезпечава изпълн.на договора с гаранция,която е 5% от стойността по т. 7.1. от договора без включени непредвидени разходи.Изпълнителят представя Гаранция за аванс.предоставени ср-ва преди превеждане на аванс,в р-р на сумата на аванса.Гаранциите се представят в една от следните форми:1.парична сума;2.банкова гаранция в полза на Община„Тунджа”;3.застраховка,която обезпечава изпълнението,чрез покритие на отговорността на Изпъл..Уч-кът определен за изпълнител, избира сам формата на гаранциите.Условията и сроковете за задържане,усвояване и освобождаване на гаранциите се уреждат в договора.Посещение на обекта се организира от Възл. всеки вторник от 10:00 до 12:00 часа, до изтичане на срока за представяне на оферти,като Възл. не поставя изрично изискване за оглед. Непредвидени разходи за СМР ще бъдат направени само при доказана необходимост,които са одобрени от ДФЗ-РА и след изменение на договора за обществ. поръчка при условията и реда на чл.116 от ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

08/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

09/07/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Отварянето на офертите ще се извърши в заседателната зала на Община "Тунджа", пл. "Освобождение" 1, гр. Ямбол.

Отварянето на офертите съгласно чл.54, ал.2 от ППЗОП се извършва на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Участник(уч-к) в процедурата може да бъде всяко бълг.или чуждестранно ФЛ или ЮЛ или техни обединения,както и всяко друго образувание,което има право да изпълнява в съотв.с предмета на поръчката строителство,доставки или услуги съгл.законодателството на държавата,в която то е установено.Свърз.лица по смисъла на §2,т.45 от ДР на ЗОП не могат да бъдат самост.уч-ци в една и съща общ.поръчка.В процедурата не може да участва уч-к,който не отговаря на критерии за подбор,посочени в обявлението за ОП и за който са налице обстоятелства по чл.54,ал.1 и чл.55,ал.1,т.1 от ЗОП.Възложителят отстранява от участие в процедурата уч-к,за когото е налице някое от основанията за отстраняване,посочени в чл.54,ал.1 и чл.55, ал.1,т.1 от ЗОП.Уч-к,за когото са налице основания по чл.54,ал.1 и чл.55,ал.1,т.1 от ЗОП,има право да представи док-ва,че е предприел мерки,които гарантират неговата надеждност.Възлож. отстранява от процедурата:Уч-к,който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни др.условие,посочено в обявлението за обществ.поръчка или в документацията;Уч-к,който е представил оферта,която не отговаря на:предварително обявените условия за изпълнение на поръчката;правила и изисквания,свързани с опазване на околната среда,соц. и трудовото право,приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично,соц. и трудово право,които са изброени в прилож.№10 от ЗОП;Уч-к,който не е представил в срок обосновка по чл.72,ал.1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл.72,ал.3-5 от ЗОП;Уч-к,който е предложил цена по-висока от обявената прогнозна ст-ст от Възлож.;Уч-ци,които са свързани лица по смисъла на §2,т.45 от ДР на ЗОП;Уч-к,подал оферта,която не отговаря на условията за представяне,вкл. за форма,начин,срок и валидност;Лице,което е нарушило забрана по чл.101,ал.9 или 10 от ЗОП;когато за уч-к,са налице обстоятелствата по чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРС,освен когато не са налице условията по чл.4 от ЗИФОДРЮПДРС; когато за участник, са налице основанията по чл.69, ал.1 и ал.2 от ЗПКОНПИ.Изисквания към уч-ци обединения:Възлож. не поставя изискв.относно правната форма под която обединението ще участва в процедурата.Когато уч-кът е обединение,което не е регистрирано като самостоятелно ЮЛ,се представя документът по чл.37,ал.4 от ППЗОП,когато е приложимо,съдържащ следната инф-я във връзка с конкретната ОП:правата и задълженията на участниците в обединението;дейностите,които ще изпълнява всеки член на обединението;уговаряне на солидарна отговорност между уч-ците в обединението;определяне на партньор,който да представлява обединението за целите на настоящата общ.поръчка.*Подписите на страните в документите за създ. на обединението следва да са нотариално заверени.В случай,че обединението не е регистрирано по БУЛСТАТ,уч-кът следва да извърши регистрацията по БУЛСТАТ,след уведомяването му за извършеното класиране и преди подписване на договора.Максимално допустимата предложена стойност е до размера на посочената прогнозна стойност.Предложената от уч-ците крайна цена за изпълнение на поръчката не може да надхвърля посочената от Възложителя максимално допустима прогнозна стойност.В случай, че ценовото предложение надхвърля максимално допустимaта прогнозна стойност,уч-кът ще бъде отстранен от процедурата.Уч-ците следва да представят анализи на единичните цени за всяка една позиция от КСС.Уч-кът трябва да посочи показателите за ценообразуване,с които се остойностяват непредвидени в КСС видове строително-монтажни работи.В случай,че уч-кът не е приложил необходимите анализи,за всяка позиция,доказващи образуването на всяка от посочените в КСС единични цени,офертата не се оценява от комисията.При несъотв.м/у предложените единични цени в КСС и посочените анализни цени,валидна ще бъде анализната.При несъответствие м/у предложените единична и обща цена,валидна ще бъде единичната.При открито несъотв.комисията по чл.103 от ЗОП превежда един.цена в съотв. с валидната анализна,съответно общата цена с валидната единична цена.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП жалба може да се подава в 10 - дневен срок от изтичането на срока по чл.179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва