Деловодна информация
02538
ОПИ-446 12/06/2020 (дд/мм/гггг)
не
02538-2020-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Прокуратура на Република България - главен прокурор 121817309
бул. Витоша № 2, Съдебна палата
София BG411 1000 България
Габриела Павлова +359 28036034
gpavlova@prb.bg +359 29633373

Интернет адрес/и

http://prb.bg/bg/

http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/procedura-za-vyzlagane-na-obshtestvena-porychk-190


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/procedura-za-vyzlagane-na-obshtestvena-porychk-190
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Прокуратура на Република България - главен прокурор 121817309
„Информационен център“ на Прокуратурата на Република България, бул.”Витоша” № 2, Съдебна палата, партер, стая № 79, Регистратура на главен прокурор.
София BG411 1000 България
Габриела Павлова +359 28036034
gpavlova@prb.bg +359 29633373

Интернет адрес/и

http://prb.bg/bg/

http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/procedura-za-vyzlagane-na-obshtestvena-porychk-190

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Надзор за законност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Осигуряване на логистика за провеждане на регионална среща на главните прокурори от Балканския регион“ ОПИ-446/12.06.2020
55120000      
Услуги

Осигуряване на хотелско настаняване (2 бр. нощувки) за до 43 участници от: Р Гърция; Р Турция; Р Северна Македония; Р Черна гора; Р Сърбия; Р Хърватска; Р Словения; Р Румъния; Р Албания; Р Босна и Херцеговина; Р Косово; Р България; Евроджъст. Изхранване на участниците: Осигуряване на 2 вечери (вкл. една официална вечеря), 2 обяда и 2 закуски за общо 43 участници; Осигуряване на 2 вечери (вкл. една официална вечеря) и 2 обяда за общо 27 участници; Осигуряване на кафе-паузи по време на провеждане на срещата – 3 броя за до 70 участници. Осигуряване на конферентна зала в гр. София за минимум 100 участници за провеждане на двудневна среща – залата следва да е технически оборудвана с мултимедия, екран, микрофони, слушалки за симултанен превод, преводаческа кабина и др. технически средства, необходими за провеждане на срещата. Осигуряване на преводач за извършване на симултанен превод от и на английски на и от български език за периода на провеждане на регионалната среща.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
55000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
55110000      
55120000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Република България, гр. София

Осигуряване на хотелско настаняване (2 бр. нощувки) за до 43 участници от: Република Гърция; Република Турция; Република Северна Македония; Република Черна гора; Република Сърбия; Република Хърватска; Република Словения; Република Румъния; Република Албания; Република Босна и Херцеговина; Република Косово; Република България; Евроджъст.
Изхранване на участниците: Осигуряване на 2 вечери (вкл. една официална вечеря), 2 обяда и 2 закуски за общо 43 участници; Осигуряване на 2 вечери (вкл. една официална вечеря) и 2 обяда за общо 27 участници;
Кафе- паузи Осигуряване на кафе-паузи по време на провеждане на срещата – 3 броя (2 кафе-паузи за първия ден на провеждане на срещата и 1 кафе-пауза за втория ден на провеждане на срещата) за до 70 участници.Осигуряване на конферентна зала в гр. София за минимум 100 участници за провеждане на двудневна среща – залата следва да е технически оборудвана с мултимедия, екран, микрофони, слушалки за симултанен превод, преводаческа кабина и др. технически средства, необходими за провеждане на срещата. Осигуряване на преводач за извършване на симултанен превод от и на английски на и от български език за периода на провеждане на регионалната среща (1 ден по 8 часа и 1 ден до 4 часа).
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
55000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/10/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания.

Възложителят не поставя изисквания.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с този на поръчката за последните три години от датата на подаване на офертата. (чл. 63, ал. 1, т. 1 от ЗОП). Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва: При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на дейностите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, за която се участва, с посочване на описание на дейностите, стойностите, датите и получателите. Данните се представят чрез попълване на информацията в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел „В“ – „Технически и професионални способности“, т.1б от ЕЕДОП.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
2. Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с професионална компетентност за изпълнение на поръчката. (чл. 63, ал. 1, т. 5 ЗОП). Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва: При подаване на оферта участниците декларират в ЕЕДОП съответствието с минималното изискване, чрез посочване на професионална компетентност на лицето /с посочване на придобитото образование/квалификация/, посочване на дата, № и издател на документа за придобито образование/квалификация и др./, което ще организира логистиката по време на събитието. В ЕЕДОП участникът следва да предостави за предложеното лице информацията, необходима да се установи съответствие с минималните изисквания, поставени от Възложителя. В случаите на чл. 67, ал. 5 и 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.
3. Участникът да прилага системи за управление на качеството. (чл. 63, ал. 1, т. 10 от ЗОП). Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва: При подаване на офертата участникът декларира съответствието си с критерия за подбор чрез попълване на: Част IV, Раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП. В случаите на чл. 67, ал. 5 и 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Поставеното изискване се доказва със заверено „вярно с оригинала“ копие на валиден сертификат за съответствие на системата за управление на качеството на участници със стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват, сходен с предмета на поръчката, а именно организиране и провеждане на събития.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. В-лят приема екв. сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. В тези случаи у-ът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са екв. на изискваните. В-лят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато кандидат или участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.


1. През последните три години, считано от датата на подаване на офертата участникът трябва да е изпълнил* успешно една дейност, идентична или сходна с предмета** и обема*** на настоящата поръчка. (чл. 63, ал.1, т.1 ЗОП)
* Под „изпълнени дейности” се разбират такива дейности, които независимо от датата на сключването им, са приключили в посочения по-горе период.
** Под дейност, идентична или сходна с предмета на настоящата поръчка следва да се разбира осигуряване на хотелски настанявания и осигуряване на логистика при провеждане на събитие.
*** Под дейност, идентична или сходна с обема на настоящата поръчка следва да се разбира осигуряване на минимум 30 бр. хотелски настанявания и осигуряване на логистика при провеждане на събитие, в което са взели участие минимум 50 участници.
2. Участникът да разполага с експерт, който ще изпълнява функциите на организатор – логистика. Експертът следва да притежава висше образование, с минимална образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или еквивалент с професионално направление „Икономика“ или еквивалентно или „Туризъм“ или еквивалентно или „Обществени комуникации и информационни науки“ или еквивалентно или „Администрация и управление“ или еквивалентно.
Експертът, който ще изпълнява функциите на организатор следва да притежава професионален опит в организиране и провеждане на минимум едно мероприятие с минимум 50 участници.
3. Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен с обхват, сходен с предмета на поръчката, а именно организиране и провеждане на събития (чл. 63, ал.1, т.10 ЗОП).
Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възложителя. Възложителят (В-ят),отстранява от участие(у-е)участник (у-к): За когото са налице основанията по чл.54,ал.1,чл.55,ал.1,т.1,т.3 и т.4 от ЗОП и/или условията по чл.107 от ЗОП;За когото е приложима забраната по чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС освен ако не е налице изкл. по чл.4 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС;За който е налице несъответствие с чл.101,ал.9-11 от ЗОП; за когото е налице забраната по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество; Продължава в раздел VI.3)
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

31/12/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

06/07/2020 (дд/мм/гггг)   14:30 (чч:мм)

гр. София, пл. "Света Неделя" № 1, ет. 5, стая 503, Администрация на главния прокурор

Получените оферти се отварят на публично заседание от комисията по чл. 103, ал. 1 от ЗОП, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Действията на комисията ще се извършат в последователност, предвидена в чл. 61 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от раздел III.2.2) Който при поискване от страна на В-я не представи необходимата информация относно правно-организационната форма под която осъществяват дейността си, както и списък на всички задължени лица по смисъла на чл. 54, ал. 2 от ЗОП; Който не представи Техн. предл. или то не отговаря на обявените условия на поръчката;Който не представи ценово предл, или то не отговаря на обявените условия на поръчката. Който предложи цена за изпълнение на поръчката надвишаваща прогнозната стойност, определена от В-ля.В случай че предл.от участника обща цена без ДДС не съответства на произведението от единична цена и количеството и в случай че посочената от участника обща стойност без ДДС не съответства на сбора от посочените общи цени за конкретната дейност без ДДС уч-кът ще бъде отср. от участие.Съгласно чл. 47, ал. 4 от ЗОП, участниците могат да получат необходимата информация за приложимите правила и изисквания от:1. НАП: адрес: гр. София, ул. „Аксаков“ № 21, тел.: 02/ 98593821, http://nap.bg/.2. ИА „ГИТ“: адрес: гр. София, бул. „Дондуков“ № 3, тел. : 0700 17 670, http://www.gli.government.bg/.3. МТСП: адрес: гр. София, ул. „Триадица“ № 2, тел.: 02 8119 443, https://www.mlsp.government.bg/.4.Министерство на околната среда и водите: Информационен център на МОСВ с раб. време за посетители всеки работен от 14 до 17 ч.
Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% (пет процента) от общата стойност за изпълнение на договора без ДДС.Гаранцията за изпълнение може да бъде представена в една от формите, предвидени в чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Док-те за гаранцията за изпълнение се представят към момента на сключване на договора. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка. Настоящата обществена поръчка се финансира с бюджетни средства на Прокуратура на Република България. Заплащане на цената - посочено в проекта на договор.
На основание чл. 181, ал. 2 от ЗОП В-лят предвижда оценката на техн. и цен. предложения на уч-те, да се извърши преди разглеждане на документите за съответствие с критериите за подбор. Действията на комисията ще се извършат в последователност, предвидена в чл. 61 от ППЗОП. На основания чл. 47, ал. 6 от ППЗОП ценовите предложения могат да не се представят в запечатан плик.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл. 197, ал. 1, т. 4 ЗОП жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация може да бъде подадена от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва