Деловодна информация
00271
432 12/06/2020 (дд/мм/гггг)
не
00271-2020-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Цар Калоян 000505981
пл.Демокрация №1
Цар Калоян BG324 7280 България
Илия Неделчев +359 84242316
tsarkaloyan@abv.bg +359 84242316

Интернет адрес/и

http://www.tsarkaloyan.eu

https://tsarkaloyan.nit.bg/proczeduri-po-zop/2020-2-smr-kuxnya-dsp-i-zala/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://tsarkaloyan.nit.bg/proczeduri-po-zop/2020-2-smr-kuxnya-dsp-i-zala/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Избор на изпълнител за извършване на строително - монтажни работи за обект: "Изграждане на Кухня за социален патронаж и зала за тържества в УПИ XI, кв.24, по КККР на гр.Цар Калоян, Община Цар Калоян
45000000      
Строителство

Според чл.137 ал.1 т.4(б) на ЗУТ, във връзка с чл.8 ал.2 т.З от Наредба №1 от 30.07.2003г. за номенклатурата на видовете строежи, обектът е четвърта категория
Инвестиционното намерение на Възложителя е да построи сграда обединяваща две тела. В едното тяло ще е кухня за социален патронаж, а в другото тяло зала за тържества.Сградата ще бъде с Г-образна форма като залата за тържества ще се разположи в западната част, а кухнята за социален патронаж в източната й част. Кухнята за социален патронаж ще бъде с размери 6,24/16,50м, а залата за тържества с размери 26,00/12,00м в план.
Подробно описание на видововете дейности са разписани в количествените сметки и инвестиционния проект, част от документацията, публикувана в "Профил на купувача"
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
580834      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

гр. Цар Калоян

Според чл.137 ал.1 т.4(б) на ЗУТ, във връзка с чл.8 ал.2 т.З от Наредба №1 от 30.07.2003г. за номенклатурата на видовете строежи, обектът е четвърта категория
Инвестиционното намерение на Възложителя е да построи сграда обединяваща две тела. В едното тяло ще е кухня за социален патронаж, а в другото тяло зала за тържества.
Сградата ще бъде с Г-образна форма като залата за тържества ще се разположи в западната част, а кухнята за социален патронаж в източната й част. Кухнята за социален патронаж ще бъде с размери 16,24/16,50м, а залата за тържества с размери 26,00/12,00 м в план.
Кухнята за социален патронаж ще приготвя кулинарни изделия които са предназначени за: 40 клиента на Социален патронаж; 80 ученици; 20 настанени в „Център за настаняване от семеен тип"; при възможност на Общината ще се приготвят 60 порции за Топъл обяд и освен това, на място в обекта (в зала за хранене) ще се посрещат 160 гости по повод на различни тържества.
В кухненското тяло, различните помещения ще се обособят посредством щендерни стени от гипсокартон. Помещенията в кухненското тяло са:
- предверие към помещение за персонал
- помещение за персонал с връзка към кухненски бокс
- 2 броя баня-тоалетна за персонала
- кухненски бокс
- помещение за клиенти за получаване на храна
- разливочно за раздаване на храна за клиенти на социалния патронаж
- склад към кухненски бокс
- склад за напитки към мокър бюфет
- умивалня за кухненска посуда
- умивалня за трапезни съдове и прибори от залата за тържества
- коридор за топла връзка между кухненски бокс и залата за тържества използван само от обслужващия персонал
- предверие за зареждане на продукти
- антре за посетители на залата за тържества
- тоалетна за посетители с отделения за жени с 4 клетки, мъже с 3 клетки и 3 писуара и отделна клетка с възможност за ползване от инвалиди
Залата за тържества е оразмерена и предвидена за до 160 човека, включваща и мокър бюфет.
Конструкцията на сградата ще бъде смесена - метална за колоните и гредите които ще държат металната покривната конструкция, и стоманобетонна за основите и подовата плоча. Ограждащите стени ще бъдат оттермопанели с дебелина ЮОмм. Покритието на сградата ще бъде от покривни термопанели тип „сандвич" 80мм.
Подовата настилка ще е от полиран бетон в залата за тържества, а в другите помещения от гранитогрес и ламиниран паркет.
Покрива на сградата ще бъде двускатен с метална носеща конструкция и наклон от 12% с покритие от покривни термопанели тип „сандвич" 80мм.
Имота граничи с улици от изток, север, запад и югозапад. Подхода към него е от изток и запад. Входа за сградата за посетители на залата за тържества ще е от север, за клиенти на Социалния патронаж от изток, за обслужващ персонал също от север, а входа за зареждане ще е от югозападната част на сградата.
От изток и запад ще може да се влиза с автомобили както са посетители, така и за зареждане с продукти. В имота има осигурени нужния брой паркоместа.
Застроена площ: 580,00 м2 Разгърната застроена площ: 580,00 м2 Застроен обем: 2030,00 м3
Обхватът, обемът и изискванията към изпълнението на обществената поръчка е подробно описан и регламентиран в техническата спецификация, неразделна част към настоящата документация.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката (Тп)    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
580834      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да притежават регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи на минимум първа група, четвърта категория, или да притежават еквивалентна такава регистрация в професионален, или търговски регистър в държавата, в която са установени, за участниците – чуждестранни лица.
Документ, с който се доказва изпълнението на това изискване:
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV„Критерии за подбор”, Раздел А „Годност“).
Преди сключване на договора участникът определен за изпълнител представя заверено копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи на минимум първа група, четвърта категория, в която попада обекта на поръчката (за повече информация: http://register.ksb.bg/). В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. При подаване на офертата участниците декларират липсата на основанията за отстраняване и съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на ЕЕДОП в част IV. „Критерии за подбор“, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“, в поле: Застрахователна полица за риск „професионална отговорност“ възлиза на: ……… /номер на полицата, застраховател, стойност, категория обекти/.
Преди сключване на договора участникът определен за изпълнител представя копие на застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ.


1. Участниците трябва да имат сключена валидна застраховка „Професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума на вида строеж, съгласно нормативните изисквания или еквивалентна застраховка – за чуждестранни участници с минимален праг на застрахователната сума, съответстващ на групата и категорията строеж, предмет на поръчката – четвърта категория.
Минималната застрахователна сума/застрахователното покритие да съответства за обекти четвърта категория - 100 000,00 лв. Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл.171, ал. 1 не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.При подаване на офертата участниците декларират съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на ЕЕДОП в част IV. „Критерии за подбор“, раздел В „Технически и професионални способности“, в поле: За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид.
Преди сключване на договор Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да предостави списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.2. При подаване на офертата участниците декларират липсата на основанията за отстраняване и съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на ЕЕДОП в част IV. „Критерии за подбор“, раздел В „Технически и професионални способности“, в поле: За поръчки за строителство: Технически лица или органи, които ще извършат строителството.Преди сключването на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави списък на ръководния, инженерно-технически състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата. 3. При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“).
Преди сключването на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави копие на сертификат, издаден от независимо лице, което е акредитирано по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговаря на изискването за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Приема се и еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такъв сертификат или е нямал възможност да го получи в съответните срокове по независещи от него причини или други доказателства, че избраният изпълнител прилага мерки за качество.


1. През последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, участникът да има опит в изпълнение строителство с предмет, идентичен или сходен с тази на поръчката.
Минимално изискване:
*За строителство сходно с предмета на поръчката се приемат строителни дейности, свързани с изграждане/реконструкция/ основен ремонт на сгради за обществено обслужване минимум четвърта категория по смисъла на чл. 137, ал. 1, т. 4, б „б“ от ЗУТ и/или сграда с еквивалентни характеристики извън страната.
За изпълнен, се счита, обект, приет с Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (Приложение №15 към чл. 7, ал. 3, т. 15 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) или еквивалентен.
2.Участникът следва да разполагат с ръководен, инженерно-технически състав с определена професионална компетентност за изпълнението на предмета на поръчката, включващ най-малко:-Технически ръководител на обекта – правоспособно лице, притежаващ степен на образование, отговарящо на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна, с реализиран професионален опит като технически ръководител при изпълнение на поне един обект за изграждане/реконструкция/ основен ремонт на сгради за обществено обслужване минимум четвърта категория по смисъла на чл. 137, ал. 1, т. 4, б „б“ от ЗУТи/или сграда с еквивалентни характеристики извън страната.-Експерт по здравословни и безопасни условия на труд – лице, притежаващо валиден сертификат/удостоверение или друг еквивалентен документ за упражняване на позицията „длъжностно лице по ЗБУТ“ или еквивалентна, съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. на МРРБ или еквивалентен. С реализиран професионален опит като длъжностно лице по ЗБУТ при изпълнение на поне един обект за изграждане/реконструкция/ основен ремонт на сгради за обществено обслужване минимум четвърта категория по смисъла на чл. 137, ал. 1, т. 4, б „б“ от ЗУТи/или сграда с еквивалентни характеристики извън страната.
-Експерт по контрол на качеството – лице, притежаващо Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ, а за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени. С реализиран професионален опит като експерт по контрол на качеството при изпълнение на поне един обект за изграждане/реконструкция/ основен ремонт на сгради за обществено обслужване минимум четвърта категория по смисъла на чл. 137, ал. 1, т. 4, б „б“ от ЗУТи/или сграда с еквивалентни характеристики извън страната.3. Участникът трябва да прилага система за управление на качеството съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент, или еквивалентни мерки за качество, с обхват, включващ изпълнение на строително-монтажни работи на сгради или еквивалентно.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията се представя в една от следните форми:
А) безусловна, неотменяема банкова гаранция, в оригинал или
Б) постъпила парична сума внесена по разплащателна сметка на Община Цар Калоян, IBAN: BG66 CECB 9790 3359 2510 03 ; BIC CECBBGSF; ЦКБ АД, клон Разград , удостоверено с платежно нареждане, или
В) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, в оригинал.
Банковата гаранция трябва да съдържа задължение на банката гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя.
Застраховката, която обезпечава изпълнението, трябва да съдържа клаузи относно задължителното изплащане на застрахователното обезщетение при предявена писмена претенция на възложителя.
Застрахователната сума трябва да е равна на размера на гаранцията. Застраховката трябва да е за конкретния договор и в полза на конкретния Възложител. Застрахователната премия трябва да е платима еднократно.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

06/07/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр.Цар Калоян, пл.Демокрация №1

На заседанието могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Начин на плащане:
Авансово плащане в размер на 40 % (четиридесет процента) от цената на договора, платимо в срок до 10 (десет) календарни дни от датата на подписване на настоящия договор и представена фактура в оригинал от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
Междинните плащания на СМР се извършват в срок до 10 (десет) дни, считано от датата на издаване на оригинал на фактура и Протокол/и за действително извършени и подлежащи на заплащане видове СМР. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ и КОНСУЛТАНТЪТ представят на Възложителя за одобрение всички изготвени и подписани от тях протоколи /бивш акт образец № 19/ за реално извършени и приети СМР, подлежащи на изплащане, съставени на база количествено-стойностните сметки към инвестиционния проект на обекта, както и други протоколи и актове, изисквани съгласно нормативните документи.
От всяко междинно плащане се приспада пропорционално стойността на платения аванс /до неговото изчерпване/. Общата стойност на всички междинни плащания и аванса не следва да надвишава 90% /деветдесет процента/ от стойността на договора с включен ДДС. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ и КОНСУЛТАНТЪТ на обекта представят на Възложителя за одобрение подписания от тях окончателен протокол /бивш акт обр. № 19/ за крайната сума на СМР, подлежаща на заплащане, след спадане на остатъка от аванса. Окончателното плащане на извършените СМР по договора, се извършва, в срок до 10 (десет) календарни дни след подписване на Констативен акт образец № 15 за готовността за приемане на строежа и представяне оригинал на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. На обжалване подлежи също всяко действие или бездействие на възложителя, с което се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалба може да подаде всяко от лицата по чл. 198, от ЗОП в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата или от получаване на решение за избор на изпълнител или за прекратяване , съгласно чл. 197 от ЗОП; Жалба се подава на български език едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва