Деловодна информация
00072
 
да
да
12/06/2020 (дд/мм/гггг)
00072-2020-0014 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА КАРЛОВО 000471365
ул. Петко Събев № 1
Карлово BG421 4300 България
Николай Колев +359 33554586
n.kolev@karlovo.bg +359 33554581

Интернет адрес/и

www.karlovo.bg

https://www.karlovo.bg/currentNews-6163-newitem.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.karlovo.bg/currentNews-6163-newitem.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Рехабилитация и реконструкция на общински пътища – PDV 1360 и PDV 1290 по обособени позиции“
45233000      
Строителство

Предметът на поръчката включва реконструкция и рехабилитация на пътни настилки и реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа в населените места в обхвата на общинската пътна мрежа, предмет на поръчката. Основните цели сапроектиране и изпълнение на строително-монтажни дейности за: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1: „РЕХАБИЛИТАЦИЯ И РЕКОНСТРУКЦИЯ НА ЧАСТ ОТ ОБЩИНСКИ ПЪТ – PDV 1360 И ВОДОПРОВОДНА МРЕЖА В НАСЕЛЕНИТЕ МЕСТА“. Обхватът на дейностите е указан в приложената графична част – схеми и е с приблизителна дължина 17 550 м, като конкретния обем и вид строителни работи, които ще се изпълняват, ще бъдат определени на фаза инвестиционен проект. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2: „РЕХАБИЛИТАЦИЯ И РЕКОНСТРУКЦИЯ НА ЧАСТ ОТ ОБЩИНСКИ ПЪТ – PDV 1290 И ВОДОПРОВОДНА МРЕЖА В С. МОСКОВЕЦ, ОБЩИНА КАРЛОВО“. Обхватът на дейностите е указан в приложената графична част – схеми и е с приблизителна дължина 5 080м,като конкретния обем и вид строителни работи, които ще се изпълняват, ще бъдат определени на фаза инвестиционен проект.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
15000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Рехабилитация и реконструкция на част от общински път – PDV 1360 и водопроводна мрежа в населените места“. 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
45332000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Община Карлово

Предмет на настоящата обществена поръчка е Инженеринг – проектиране, строителство и авторски надзор. Включват се две основни строителни дейности – реконструкция и рехабилитация на пътни настилки и реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа в населените места в обхвата на общинската пътна мрежа, предмет на поръчката. Териториален обхват:
Част от общински път – PDV 1360 (II-64, /Карлово - Песнопой/ - Граница общ. (Хисаря - Карлово) - Войнягово - Климент - Каравелово - /PDV1290/), включващ пътната инфраструктура между населените места и улична мрежа в селата Войнягово (ул.“Георги Бенковски“), Климент (ул.“1-ва“), Каравелово (ул. “Георги Димитров“) и Богдан (ул. “26-та“). Обхватът на дейностите е указан в приложената графична част – схеми и е с приблизителна дължина 17 550 м, като конкретния обем и вид строителни работи, които ще се изпълняват, ще бъдат определени на фаза инвестиционен проект.
Критериите по-долу
 
ДА ТП 1 - Организация на персонала по време на изпълнение на дейностите по проектиране, строителство и упражняване на авторски надзор    40
ТП 2 - Начин на изпълнение на проектирането и строителството    60
Оценката по Техническия показател се формира, както следва: ТП = ТП1 + ТП2    60%
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
9900000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Продължава отРаздел III.2.2.Условия за изпълнение
4.Изисква се участникът в процедурата да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, но не по-малко от:-Бандажен валяк-2бр.; -Пневматичен валяк-1бр.; -Багер-3бр.; -Челен товарач-2бр.; -Булдозер-1бр.;- Грейдер-1бр.;- Самосвал-2бр.;- Асфалтополагаща машина-1бр.;- Автогудронатор-1бр.Продължава в

II.2) Описание 1

„Рехабилитация и реконструкция на част от общински път – PDV 1360 и водопроводна мрежа в населените места“. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
45332000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Община Карлово

Предмет на настоящата обществена поръчка е Инженеринг – проектиране, строителство и авторски надзор. Включват две основни строителни дейности – реконструкция и рехабилитация на пътни настилки и реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа в населените места в обхвата на общинската пътна мрежа, предмет на поръчката. Териториален обхват: Част от общински път – PDV 1290 (/I-6, Иганово - Карлово/ - Граница общ. (Сопот - Карлово ) - Московец - Богдан), включващ пътната инфраструктура между населените места и улична мрежа в село Московец (ул.“2-ра“). Обхватът на дейностите е указан в приложената графична част – схеми и е с приблизителна дължина 5 050 м, като конкретния обем и вид строителни работи, които ще се изпълняват, ще бъдат определени на фаза инвестиционен проект.
Критериите по-долу
 
ДА ТП 1 - Организация на персонала по време на изпълнение на дейностите по проектиране, строителство и упражняване на авторски надзор    40 т.
ТП 2 - Начин на изпълнение на проектирането и строителството    60 т.
Оценката по Техническия показател се формира, както следва: ТП = ТП1 + ТП2    60 %
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
5100000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи със следния обхват: строителни дейности по обекти Втора група, Трета категория и Четвърта група, Втора категория – за обособена позиция № 1 и № 2, съгласно чл. 137 от ЗУТ и Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участниците трябва да имат сключена валидна застраховка „Професионална отговорност в проектирането“ за лицата, които ще осъществяват проектирането, покриваща минималната застрахователна сума на категорията строеж, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, във вр. с чл. 5, ал. 1, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или еквивалентна застраховка – за чуждестранни участници с минимален праг на застрахователната сума, съответстващ на групата и категорията строеж, предмет на поръчката. За дейностите по изготвяне на инвестиционния проект застраховката.
„Професионална отговорност“, съгласно чл. 171 от ЗУТ, следва да се притежават от проектанта – юридическо лице/проектантите – физически лица по отделните части на инвестиционния проект.
2. Участниците трябва да имат сключена валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“, покриваща минималната застрахователна сума на категорията строеж, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ във вр. с чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или еквивалентна застраховка – за чуждестранни участници с минимален праг на застрахователната сума, съответстващ на групата и категорията строеж, предмет на поръчката.


1. Участниците трябва да имат сключена валидна застраховка „Професионална отговорност в проектирането“ за лицата, които ще осъществяват проектирането, покриваща минималната застрахователна сума на категорията строеж, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, във вр. с чл. 5, ал. 1, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или еквивалентна застраховка – за чуждестранни участници с минимален праг на застрахователната сума, съответстващ на групата и категорията строеж, предмет на поръчката. За дейностите по изготвяне на инвестиционния проект застраховката.
„Професионална отговорност“, съгласно чл. 171 от ЗУТ, следва да се притежават от проектанта – юридическо лице/проектантите – физически лица по отделните части на инвестиционния проект.
Важно: За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа) в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б. Икономическо и финансово състояние, т. 5, за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл.171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл. 5, ал. 1, т. 1 или т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/.
Доказване: При сключване на договора участникът, избран за изпълнител, следва да представи заверено копие на актуализирана/валидна застрахователна полица или еквивалентен документ (за чуждестранните лица), съобразно декларираното в еЕЕДОП, а в случай, че срокът на валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора – и заверено копие на новата застрахователна полица.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи,чрез които се доказва декларираната информация – заверено копие на документи доказващи наличие на застраховка „Професионална отговорност”.
При условията на чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, преди сключване на договора, определеният изпълнител представя документите по предходното изречение (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП).
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в обединението, които ще изпълняват проектиране, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа за създаване на обединение.2. Участниците трябва да имат сключена валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“, покриваща минималната застрахователна сума на категорията строеж, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ във вр. с чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или еквивалентна застраховка – за чуждестранни участници с минимален праг на застрахователната сума, съответстващ на групата и категорията строеж, предмет на поръчката.Важно: За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа) в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б. Икономическо и финансово състояние, т. 5, за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл. 171 ал. 1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 1 или т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ (за чуждестранните лица).Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи заверено копие на актуализирана/валидна застрахователна полица или еквивалентен документ (за чуждестранните лица) съобразно декларираното в еЕЕДОП, а в случай, че срокът на валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора – и заверено копие на новата застрахователна полица.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът, през последните 3 г.,от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил успешно проектиране с предмет,идентичен или сходен с този на поръчката на поне един обект.Под услуга за проектиране със„сходен предмет“следва да се разбира проектиране на пътища и/или улици, и/или пътни съоръжения, което да включва всички проектни части от настоящата обществена поръчка. Възложителят не поставя изискване за обем. Изискването се отнася за всяка от обособените позиции.
2.Участникът, през последните 5 г. от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил успешно строителни дейности с предмет,идентичен или сходен с поръчката на поне един обект.Под строителни дейности със„сходен предмет“следва да се разбира изграждане и/или извършване на основен ремонт, и/или реконструкция, и/или рехабилитация на пътища и/или улици, и/или пътни съоръжения, които да включват всички проектни части от настоящата обществена поръчка с обем мин.5000м. Изискването се отнася за всяка от обособените позиции.3. Участниците в процедурата следва да разполагат с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на предмета на поръчката. 4. Изисква се участникът в процедурата да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.5.Участникът следва да прилага следните системи: -Система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001: 2015 или еквивалентен с обхват на сертификация – проектиране и строителство, - Система за опазване на околната среда, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 14001: 2015 или еквивалентен с обхват на сертификация – проектиране и строителство.
Продължава от Раздел III1.3. Изисквано минимано/ни ниво/а:
А) Технически ръководител по част „Пътни и асфалтови работи“:Професионална област: да има висше образование по специалност„Транспортно строителство”или„Пътно строителство”,или еквивалентна специалност.Специфичен опит:участие в екип, свързано с извършване на дейности по части„Пътна“или„Асфалтови работи“ в най-малко един изпълнен обект за ново строителство и/или реконструкция,и/или рехабилитация, и/или основен ремонт на автомагистрали и/или на пътища от РПМ, и/или на улици, и/или на пътища от ОПМ,и/или на пътни съоръжения към тях в страната, и/или на пътища, и/или на пътни съоръжения към тях с еквивалентни характеристики извън страната.Б) Технически ръководител по част„ВиК“:Професионална област (квалификация): да има висше образование по специалност„Водоснабдяване и канализация” или еквивалентна специалност.Специфичен опит: участие в екип, свързано с извършване на дейности по част „ВиК“ в най-малко един изпълнен обект за ново строителство и/или реконструкция, и/или рехабилитация, и/или основен ремонт на водопроводи и/или канализация и/или съоръжения към тях.В) Длъжностно лице по безопасност и здраве – да притежава валидно удостоверение за Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд, или еквивалентен сертификат за участниците от други държави членки, и специфичен професионален опит като длъжностно лице по здраве и безопасност на мин. един изпълнен строителен обект.Г) Технически ръководител по част „Геодезия“:Професионална област (квалификация): да има висше образование по специалност„Геодезия, фотограметрия и картография”или Земеустройство”,или „Геодезия”,или „Маркшайдерство и геодезия”, или еквивалентна специалност.Специфичен опит: участие в екип, свързано с извършване на полско–измервателни работи в най-малко 1 (един) изпълнен обект за ново строителство и/или реконструкция, и/или рехабилитация, и/или основен ремонт на автомагистрали и/или на пътища от РПМ, и/или на улици, и/или на пътища от ОПМ, и/или на пътни съоръжения към тях в страната, и/или на пътища.
Продължава в Раздел III2.2)


1.Участникът, през последните 3 г., от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил успешно проектиране с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката на поне един обект. Под услуга за проектиране със „сходен предмет“ следва да се разбира проектиране на пътища и/или улици, и/или пътни съоръжения, което да включва всички проектни части от настоящата обществена поръчка. Възложителят не поставя изискване за обем. Изискването се отнася за всяка от обособените позиции. При подаване на оферта, за удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват се съответната част от еЕЕДОП,ЧастIV: Критерии за подбор, раздел, В. Технически и професионални способности.Доказване: При сключване на договора участникът, избран за изпълнител, следва да представи списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената доставка или услуга.
2. Участникът, през последните 5 г., считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил успешно строителни дейности с предмет, идентичен или сходен с поръчката на поне един обект. Под строителни дейности със „сходен предмет“ следва да се разбира изграждане и/или извършване на основен ремонт, и/или реконструкция, и/или рехабилитация на пътища и/или улици, и/или пътни съоръжения, които да включват всички проектни части от настоящата обществена поръчка с обем мин.5000м. Изискването се отнася за всяка от обособените позиции.Важно: За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват се съответната част от еЕЕДОП,Част IV: Критерии за подбор, раздел, В. Технически и професионални способности.Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
3. Участниците да разполагат с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на предмета на поръчката, включващ най-малко: 3.1. Екип за изпълнение на проектирането и осъществяването на авторския надзор, всеки от който притежава пълна проектантска правоспособност (ППП) по съответната част, издадено от КИИП, или еквивалентен документ (за лица, придобили квалификация извън страната) за съответния експерт, участник в проектирането, със следните минимални изисквания: Експер „Пътно строителство“и ръководител на екип проектиране–висше образование, специалност„Транспортно строителство“ или еквивалентна; Експерт„ВиК“–висше образование, специалност „Водоснабдяване и канализация“ или еквивалентна;Експерт„Геодезия“–висше образование, специалност„Геодезия“ или еквивалентна;Експерт„ПБЗ“–висше образование, инженер или еквивалентна, който притежава валидно удостоверение за безопасност и здраве или да притежава еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка;Експерт„ПУСО“–висше образование, инженер или еквивалентна; да е завършил успешно квалификационен курс на обучение: „Нормативен контекст, основни положения и практически указания по приложението на Наредба за управление на стр-ите отпадъци и за влагане на рециклирани стр-ни ма-ли“ и притежаващ такъв сертификат или еквивалент.Важно: Допустимо е при наличие на изискуемата професионална компетентност и при притежание на съответните сертификати и удостоверения за проектантска правоспособност, един проектант да изработи и да осъществи авторски надзор на повече от една проектна част и да покрие въведено изискване за повече от един експерт и за повече от една обособена позиция.3.2. Участникът трябва да разполага с екип от експерти, за всяка от обособените позиции, които отговарят за извършването на строителството, със следната професионална компетентност:
Продължава в Раздел III1.3. Списък и кратко описание...
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Продължава от Раздел III1.3. Списък и кратко описание:
Важно: Посочените експерти могат да изпълняват и повече от една длъжност. При подаване на оферта за повече от една обособена позиции не е допустимо един експерт да бъде предлаган и за двете позиции. Удостоверяване:При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне в еЕЕДОП в Част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности, т.2и6)от еЕЕДОП(посочва се проф.компетентност на лицата в това число: трите имена и позиция;Образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение); Професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател); Професионален опит/опит (месторабота, период, длъжност, основни функции).Доказване:При сключване на договора, изпълнител да представи списък на персонала,който ще изпълнява поръчката и документи,които доказват профе.компетентност на лицата.
Продължава в Разде
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

17/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

31/12/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

20/07/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Сградaта на на община Карлово, ул. "Петко Събев" № 1

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техните упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съобразно разпоредбата на чл. 54, ал. 1 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от Раздел II 2.14 Допълнителна информация: .*Забележка: Предложеното за изпълнение на обществената поръчка техническо оборудване за едната обособена позиция не може да бъде включено за другата обособена позиция!
Удостоверяване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне в еЕЕДОП в Част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности, от еЕЕДОП. В тези случаи, както и при сключване на договор за изпълнение на поръчката, съответствието с изискването се доказва с представянето на: Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
5.Участникът следва да прилага следните системи:-Система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001:2015 или еквивалентен с обхват на сертификация – проектиране и строителство,и Система за опазване на околната среда, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 14001:2015 или еквивалентен с обхват на сертификация – проектиране и строителство.Удостоверяване: При подаване на офертата, съответствие с изискването се декларира в част ІV,раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от еЕЕДОП. С еЕЕДОП участникът предоставя информация дали съответните документи са на разположение в електронен формат–посочва се уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа, обхвата на регистрацията и периода на валидност.Доказване:При сключване на договора възложителят изисква заверени копия на сертификати.
1. В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, техни обединения, както и всяко друго образувание, което има правото да изпълнява строителство, доставки или услуги, съгласно законодателството на държавата, в която е установено.
2. Възложителят отстранява от процедурата за възлагане на обществената поръчка участник, когато преди или по време на провеждането й за него са възникнали следните обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, както и да не са налице и основанията за отстраняване по чл. 55, ал. 1, т. 1, 2, 3, 4 и 5 от ЗОП. *Лишаване от определена професия следва да се разбират такива свързани с проектиране и строителство.
3. За участниците следва да не са налице и следните обстоятелства: 1. Наличие на свързаност по смисъла на пар. 2, т. 45 от ДР на ЗОП между участници в конкретна процедура (чл. 107, т. 4 от ЗОП); 2. Наличие на обстоятелство по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици; 3. Обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
4. Избраният изпълнител, преди сключване на договора за възлагане на обществената поръчка, следва да представи гаранция за изпълнението на договора в размер на 1%от прогно.стойност на съответния договор безДДС.
5. Плащането ще се извършва, както следва:1. Авансово плащане в размер на до 30% от полученото финансиране – в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от изпълнение на следните кумулативни условия:а) Получаване на Възлагателно писмо;б) Получаване от Възложителя на финансиране;в) Представяне на оригинална фактура от Изпълнителя. 2. Междинни плащания се извършват в размер до 80 % от възложените за изпълнение строително-монтажни работи, в срок до 30 (тридесет) календарни дни от датата на приемане от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на реално извършена дейност/работа, при условията на чл. 9 от Договора и срещу издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Размерът на изплатения аванс се приспада пропорционално от междинното/те плащане/ия. 3. Окончателно плащане – след приспадане на всички извършени плащания, в срок до 30 (тридесет) календарни дни от приемане изпълнението по съответното възлагане и срещу издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно сроковете по чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва