Деловодна информация
00184Община Пещера
15-03-39 12/06/2020 (дд/мм/гггг)
не
00184-2020-0013 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Пещера 000351750
ул. Дойранска епопея №17
Пещера BG423 4550 България
Гълъбина Карамитрева +359 885822250
g.karamitreva@peshtera.bg +359 35064165

Интернет адрес/и

http://www.peshtera.bg

http://op.peshtera.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20200612PTAb1745469


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.peshtera.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20200612PTAb1745469
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Избор на изпълнител за изпълнение на СМР на обект: „Реконструкция на ул. „Георги Кьосеиванов” и ул. „Иван Вазов” от о.т. 313 до о.т. 338 и на ул. „Изгрев” от о.т. 148 до о.т. 312”
45000000      
Строителство

Обхвата на поръчката касае възстановяване и подобряване на транспортно - експлоатационните качества и носимоспособността на настилката и пътното тяло, с оглед осигуряване условия за безопасност на движението и добро отводняване на уличните участъци. Чрез подпомагането по мярката ще се постигне подобряване на транспортната свързаност и обновяване на пътната инфраструктура на уличната мрежа в цитираните по-горе населени места. Обхвата на проекта касае реконструкция и рехабилитация на следните улици:
-Реконструкция на улица „Иван Вазов” от о.т. 313 до о.т. 338 и на улица „Изгрев” от о.т. 148 до о.т. 312”- пътна част;
-Реконструкция на улица „Иван Вазов” от о.т. 313 до о.т. 338 и на улица „Изгрев” от о.т. 148 до о.т. 312”- тротоарна част;
-Реконструкция на улица „Георги Кьосеиванов”- пътна част етап I – от км. 0+445,78 до км. 0+873;
-Реконструкция на улица „Георги Кьосеиванов”- тротоарна част етап I – от км. 0+445,78 до км. 0+873;
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
953753.72      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

Обществената поръчка ще се изпълнява на територията на Община Пещера.

РЕКОНСТРУКЦИЯ НА УЛ. ГЕОРГИ КЬОСЕИВАНОВ ЧАСТ ПЪТНА
ДЕМОНТАЖНИ ДЕЙНОСТИ
1.Разкъртване на бордюри (бетонови или гранитни), основа под тях и превоз на депо до 5км, включително всички разходи. m 810
2.Разваляне на съществуваща асфалтобетонова настилка, включително натоварване, транспортиране и разтоварване на депо до 20км. m3 320
3.Изкоп с багер на негодни почви и пътна основа на транспорт, вкл. транспорт и разриване на депо до 5км m3 1934
НАПРАВА БОРДЮРИ
4.Доставка и полагане на вибропресован бордюр 15/25/50 cм вкл. всички свързани с това разходи. m 810
5.Доставка и полагане на градински вибропресован бордюри 8/16/50 cm m 335
ШОСИРОВКА
6. Подравняване и валиране на пътното легло m2 3952
АСФАЛТОВИ РАБОТИ
7. Доставка и полагане на плътен асфалтобетон тип А с полимермодифициран битум за износващ пласт с дебелина в уплътнено състояние 4 см t 380
8. Доставка и полагане на неплътен асфалтобетон с дебелина 4 см t 380
9. Първи битумен разлив м2 3952
10. Втори битумен разлив м2 3952
ПЪТНИ РАБОТИ
11. Доставка и полагане на битумизиран трошен камък, вкл. всички свързани с това разходи - 12см m3 475
12. Доставка и полагане на несортиран трошен камък за основа, вкл. всички свързани с това разходи - 36см m3 1485
13. Подмяна на капаци на същ. РШ Ф600 със самонивелиращи се заключващи капаци с логото на Община Пещера с повдигане или сваляне на нивото и почистване на същ. РШ бр. 1
14. Подмяна на капаци на съществуващи шахти в тротоарите с капак с възможност за вграждане бр. 3
15.Подмяна капаци на същ. ДШ с чугунени заключващи се 50/50 с повдигане и сваляне на нивото бр. 3
ПЪТНИ ЗНАЦИ
16. Стандартни светлоотразителни пътни знаци бр 20
17.Доставка и монтаж на стълбове с дължина над 3.0 м (до 4.5м) бр 18
ПЪТНА МАРКИРОВКА
18. Доставка и полагане на бяла термопластична боя за пътна маркировка за крайна и заустваща линия, вкл. всички свързани с това разходи, съгласно изискванията на ТС m2 273
ВРЕМЕННА ОРГАНИЗАЦИЯ НА ДВИЖЕНИЕТО
19. Временна организация на движението бр. 1
СМР дейности по тротоари
ДЕМОНТАЖНИ ДЕЙНОСТИ
20. Разваляне на съществуващи тротоари (тротоарни плочи или бетонови ивици), вкл. всички свързани с това разходи m2 1815
21. Изкоп с багер на транспорт за тротоари, вкл. транспорт до 5км m3 273
НАПРАВА НА ТРОТОАРИ
22. Направа основа от упл. пясък - 10см m3 195
23.Направа вароциментов р-р - 3см m3 56
24.Направа на тротоарна настилка от вибропресовани бетонови плочи 30/30/5 см, цвят сив m2 1818
25.Направа на тротоарна настилка от вибропресовани тактилни плочи 40/40 cм, вкл. пясък m2 4,5
ОБЕКТ РЕКОНСТРУКЦИЯ НА УЛ. “ИВАН ВАЗОВ“ ОТ О.Т.313 ДО О.Т.338 И НА УЛ. ”ИЗГРЕВ“ ОТ О.Т.148 ДО О.Т.312 – ГР. ПЕЩЕРА.
ЧАСТ ПЪТНА
ДЕМОНТАЖНИ ДЕЙНОСТИ
1. Разкъртване на бетонови бордюри, пътни ивици, основа под тях и превоз на депо до 5км, включително всички разходи. m 1395
2. Разваляне на съществуваща асфалтобетонова настилка, включително натоварване, транспортиране и разтоварване на депо до 20км. m3 285
3.Разваляне на съществуваща паважна настилка, вкл. натоварване, транспортиране и разтоварване на депо до 5 км m2 1500
4.Изкоп на негодни земни почви под пътно легло, вкл. натоварване, транспортиране и разтоварване на депо до 5 км m3 1945
НАПРАВА БОРДЮРИ
5.Доставка и полагане на вибропресован бордюр 15/25/50 cм вкл. всички свързани с това разходи. m 1446
6.Доставка и полагане на градински вибропресован бордюри 8/16/50 cm m 250
ШОСИРОВКА
7.Подравняване и валиране на пътното легло m2 4865
АСФАЛТОВИ РАБОТИ
8. Доставка и полагане на плътен асфалтобетон тип А с полимермодифициран битум за износващ пласт с дебелина в уплътнено състояние 4 см t 470
9. Доставка и полагане на неплътен асфалтобетон с дебелина 4 см t 470
10.Първи битумен разлив m2 4865
11.Втори битумен разлив m2 4865
Пълния обем на естеството и количество на стр. работи са подробно описани в КСС- Образец №4-1 от Ценовото предложение.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
953753.72      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 21/05/2022 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект: Реконструкция на ул. „Георги Кьосеиванов“ и ул. „Иван Вазов“ от о.т. 313 до о.т. 338 и на ул. „Изгрев“ от о.т. 148 до о.т. 312“, съгласно договор № BG06RDNP001-7.001-0148-C01/21.05.2019 г.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, за изпълнение на строежи втора група, минимум втора категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, а ако е чуждестранно физическо или юридическо лице, същото да има право (съгласно националното му законодателство и при условията на взаимно признаване) да изпълни предмета на поръчката.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV„Критерии за подбор”, Раздел А „Годност“, т. Вписване в съответния професионален регистър). Участниците посочват групата и категорията на строителните обекти, за които са вписани в Централния професионален регистър на строителя, както и валидност, издател и номера на Удостоверението за вписване.
ДОКАЗВАНЕ: В случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП, както и по чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП изискването се доказва с представяне на заверено копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката (за повече информация: http://register.ksb.bg/).
В случай, че избран за изпълнител е участник чуждестранно ЮЛ, което предоставя трансгранично, временно или еднократно на територията на Р. България строителни услуги, то следва да представи преди сключване на договор удостоверение за вписване в ЦПРС с обхват групата и категорията на строежа, който позволява изпълнението на поръчката или копие на удостоверение за извършване на еднократна или временна строителна услуга за конкретен строеж на територията на Република България (чл. 25а от ЗКС).
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в обединението, които ще изпълняват строителните дейности, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнението на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват строителни работи.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участникът трябва да е реализирал оборот от строително- монтажни работи, през последните 3 (три) приключили финансови години (2017, 2018, 2019г.) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от 950 000 лева без ДДС. За участник – чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.
2.Участниците трябва да имат сключена валидна застраховка „Професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строител по чл.5, ал.2, т.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството за вида строеж, предмет на поръчката или еквивалентна застраховка – за чуждестранни участници.
Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.


1.При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“, т. 2а) Неговият („конкретен“) годишен оборот в стопанската област, обхваната от поръчката и посочена в съответното обявление, или в документацията за поръчката, за изисквания брой финансови години, е както следва:…..
ДОКАЗВАНЕ: В случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП, както и преди сключването на договора за обществена поръчка на основание чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП, изискването се доказва с представянето на един или няколко от документите по чл. 62, ал. 1, т. 1, 3, 4 от ЗОП – удостоверения от банки, годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; Справка за оборота в сферата попадаща в обхвата на поръчката. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи горепосочените документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор посочен по горе се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
2.При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“, т. Застрахователна полица за риска „Професионална отговорност“). Участниците посочват застрахователната сума на сключената застраховка „Професионална отговорност“, номер на Застрахователна полица, валидност и издател.
ДОКАЗВАНЕ: В случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП, както и преди сключване на договора за обществена поръчка на основание чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП, изискването се доказва с представянето на документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“ или съответен валиден еквивалентен документ за чуждестранните лица, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи горепосочените документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за застраховка „Професионална отговорност“ се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
Изискването за наличие на застраховка „Професионална отговорност в строителството“ произтича от разпоредбата на чл. 171 от Закона за устройство на територията. Възможността за включване на такъв критерий за подбор е изрично предвидена и в чл. 61, ал. 1, т. 2 от ЗОП. Застраховката осигурява покритие за професионалната отговорност на участник в строителството, в настоящия случай – строителя, за цялостно изпълнение на строителството или на отделни видове строителни и монтажни работи; Посочените участници в строителството са задължени по силата на закона да застраховат професионалната си отговорност за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът трябва да разполага с екип от следните технически лица за изпълнение на поръчката:
1.1.Ръководител на обекта (1 бр.) – да притежава висше образование, специалност „Пътно строителство” или еквивалентна, професионален опит от минимум 5 (пет) години и участие, като „ръководител или зам. ръководител на обект” на минимум 1 обект с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка;
1.2.Технически ръководител(1 бр.) – технически правоспособно лице, съгласно чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентно по реда на чл. 163а, ал. 3 от ЗУТ за чуждестранните лица, притежаващо професионален опит от минимум 3 (три) години и участие като „технически ръководител” на минимум 1 обект с предмет, сходен на предмета на обществената поръчка;
1.3.Експерт по контрол на качеството (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството или еквивалент;
1.4.Експерт по безопасност и здраве (КБЗ) (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение за Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалент.
Под обект с предмет, сходен на предмета на обществената поръчка следва да се разбира изпълнение на строително-монтажни работи в областта на изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на пътна и/или улична мрежа.
Забележка: Участникът трябва да предложи различни лица за всяка една длъжност от екипа за изпълнение.
Уточнение: При използването на експерти - чуждестранни лица, доказването на съответствие с поставените изисквания за образователно – квалификационна степен се удостоверява и с посочване на еквивалентни на изброените по-горе специалности.Прилагат се разпоредбите на Директива 2005/26/ЕО, както и условията и реда за признаване на професионални квалификации, придобити в други държави членки и в трети държави, с цел достъп и упражняване на регулирани професии в Република България. С Решение на Министерски съвет № 352 от 21.05.2015 г. е приет Първи национален план за действие по взаимна оценка на регулираните професии в държавите членки съгласно чл. 59 „Прозрачност“ от изменената Директива 2005/36/ЕО на Европейския парламент и на Съвета от 7 септември 2005 година относно признаването на професионалните квалификации
Под „еквивалентно образование” или „еквивалентна специалност” следва да се разбира, придобито образование или специалност приравнени към посочените.Приравнени са специалностите, при които учебната програма на специалността покрива най-малко 80 на сто от учебната програма на някоя от специалностите посочените по-горе.
2.През последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил строително-монтажни работи, идентични или сходни с предмета и обема на поръчката.
Под „СМР идентични или сходни с предмета и обема на поръчката“ следва да се разбира изпълнение на строително-монтажни работи в областта на изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на пътна и/или улична мрежа, с общ размер не по-малко от 8 000 кв.м.
Забележка: Обемът не зависи от кратността на изпълнението на дейностите и може да бъде реализиран в една или повече на брой изпълнени дейности.


1.ДЕКЛАРИРАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на ЕЕДОП, като посочи специалистите, които ще изпълняват поръчката в това число:
• Специалист/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка)
• Образование (специалност, професионална квалификация, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение)
• Допълнителна квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател)
• Професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции, участие в проекти, сходни с предмета на поръчката)
Информацията за лицата от екипа, се попълва в Част IV, раздел буква В, т. 6) от ЕЕДОП.
ДОКАЗВАНЕ: При условията на чл.67, ал.5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация, както и преди сключване на договора за обществена поръчка, на основание чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП - Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата включени в него.
Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
По отношение на критериите, свързани с професионална компетентност за изпълнение на поръчката, участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица само ако тези лица ще участват в изпълнението на частта от поръчката, за която е необходим този капацитет.
2.ДЕКЛАРИРАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, чрез попълване на Част IV, раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП като предостави и информация за стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема (дължината на изпълнените участъци) на строителството.
ДОКАЗВАНЕ: При условията на чл.67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация, както и преди сключване на договора на основание чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП - списък на строителството, идентично или сходно с предмета и обема на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор посочени по горе се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата включени в него.
Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
По отношение на критериите, свързани с опит за изпълнение на поръчката, участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица само ако тези лица ще участват в изпълнението на частта от поръчката, за която е необходим този капацитет.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Преди извършване на авансово плащане по договора Изпълнителят предоставя на Възложителя гаранция, която обезпечава авансово предоставените средства в лв. с ДДС. Тя се представя до размера на тези средства и е в размер посочен в проекта на договор. Гаранцията за авансово предоставените средства се представя по избор на изпълнителя в една от формите посочени в ЗОП.
Гаранцията за изпълнение е в размер на 2 % (две на сто) от стойността на договора без включен ДДС. Освобождаването на гаранцията е съгласно проекта на договора. Гаранциите се представя в една от формите по чл.111 от ЗОП.
Срокът на изпълнение на СМР е съгласно предложение за изпълнение на поръчката на участникът избран за изпълнител, но не по-късно от 21.05.2022г. Срокът за изпълнение на СМР започва да тече от датата на подписване на Протокол за откриване на стр. площадка и определяне на стр. линия и ниво на строежа за строежи от техн. инфраструктура (Приложение №2а към чл. 7, ал. 3, т. 2 от Наредба № 3 от 31 юли 2003г.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

06/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

11/01/2021 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/07/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателна зала на Община Пещера, ет.1 ,гр. Пещера, ул. Дойранска епопея" №17

На публичното заседание по отваряне на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Стойността за изпълнение на поръчката следва да бъде изплатена на Изпълнителя по следния начин и условия:
1.Авансово плащане в размер до 50% (петдесет на сто) от цената по чл. 6, ал. 1, т. 1 - се извършва в срок от 30 (тридесет) дни, след датата на последното по време действие:
1.1.съгласуване от ДФЗ - РА на проведената процедура за възлагане на обществената поръчка и сключения договор;
1.2.получаване от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на авансово плащане от Държавен фонд „Земеделие“ - РА по ДБФП BG06RDNP001-7.001-0148-C01/21.05.2019г.;
1.3.съставяне и подписване на Протокола за откриване на строителната площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа за строежи от техническата инфраструктура (Приложение №2а към чл. 7, ал. 3, т. 2 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството);
1.4. представяне на гаранция за авансово плащане, покриваща 100 % (сто процента) от стойността на аванса в лв. с ДДС;
1.5.издаване от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и представяне на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на фактура за дължимата сума/част от цената.
Сумата на аванса ще се приспадне от размера на окончателното плащане.
2.Окончателно плащане - в размер на разликата между стойността на реално извършените и актувани СМР и стойността на авансовото плащане, но не повече от одобрената от финансиращия орган сума за изпълнение на дейностите по настоящия договор, съгласно ДБФП BG06RDNP001-7.001-0148-C01/21.05.2019г., е дължимо в срок от 30 (тридесет) календарни дни, след датата на последното по време действие:
2.1.приемане на строежа и издаване на Разрешение за ползване;
2.2.одобряване размера на окончателното плащане по ДБФП след извършване на всички проверки и получаване от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на окончателно плащане от Държавен фонд „Земеделие“ - РА; и
2.3.издаване от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и представяне на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на фактура за дължимата сума/част от цената.
От участие в обществената поръчка се отстраняват участник, за който е налице, което и да е от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т.1, т.2, т.3, т.4, т.5, т.6 и т.7 от ЗОП. Възложителят отстранява от участие и участник за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 55, ал.1, т 1 и т.4 от ЗОП. При провеждането на процедурата се прилагат специфични национални основания за отстраняване, подробно описани в документацията.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава 10-дневен срок след изтичане на срока по чл. 179 от ЗОП- срещу решение за откриване на процедурата и/или решение за одобряване на обявлението за измение или за допълнителна информация, съгласно чл. 197, ал.1, т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва