Деловодна информация
00694
K-1868 12/06/2020 (дд/мм/гггг)
не
00694-2020-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Гурково 123092756
бул. Княз Александър Батенберг № 3
Гурково BG344 6199 България
Румяна Драганова +359 43312260
gurkovo_obs@abv.bg +359 43312884

Интернет адрес/и

http://gurkovo.bg/

http://gurkovo.bg/results/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://gurkovo.bg/results/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Ремонти на общинска улична и пътна мрежа на територията на Община Гурково по обособени позиции“
45000000      
Строителство

Предметът на поръчката включва извършване на ремонтни работи на уличната и пътна мрежа на територията на Община Гурково. Възлагането на обществената поръчка има за цел да бъдат отстранявани възникнали повреди на уличната и пътна мрежа на територията на Община Гурково, което ще позволи нормалното експлоатиране на същата.
Отчитайки спецификата и обема на отделните дейности – предмет на възлагане по обособени позиции, се предвижда обществената поръчка да бъде изпълнявана за период от 36м., считано от датата на сключването на договора за обществена поръчка.Конкретните дейности ще бъдат заявявани от Възложителя при възникнала необходимост от извършване на ремонтно-възстановителни работи на уличната и пътна мрежа, съгласно индикативния списък на основните видове работи, посочени в Техническата спецификация – неразделна част от настоящата документация.Обхватът, обемът и изискванията към изпълнението на обществената поръчка са подробно описани в Техническата спецификация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Ремонти на общинска улична мрежа на територията на Община Гурково“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

Поръчката ще се осъществява на територията на гр. Гурково, общ. Гурково, област Стара Загора.

Предметът на поръчката включва извършване на ремонтни работи на уличната мрежа на територията на Община Гурково.
Възлагането на обществената поръчка има за цел да бъдат отстранявани възникнали повреди на уличната мрежа на територията на Община Гурково, което ще позволи нормалното експлоатиране на същата. Отчитайки спецификата и обема на отделните дейности – предмет на възлагане по обособената позиция, се предвижда обществената поръчка да бъде изпълнявана за период от 36 /тридесет и шест/ месеца, считано от датата на сключването на договора за обществена поръчка. Конкретните дейности ще бъдат заявявани от Възложителя при възникнала необходимост от извършване на ремонтно-възстановителни работи на уличната мрежа, съгласно индикативния списък на основните видове работи, посочени в Техническата спецификация – неразделна част от настоящата документация.Обхватът, обемът и изискванията към изпълнението на обществената поръчка са подробно описани и регламентирани в Технически спецификации, неразделна част към настоящата документация.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката - Тп    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
2000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Ремонти на общинска пътна мрежа на територията на Община Гурково“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45233200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

Поръчката ще се осъществява на територията на гр. Гурково, общ. Гурково, област Стара Загора.

Предметът на поръчката включва извършване на ремонтни работи на пътна мрежа на територията на Община Гурково.
Възлагането на обществената поръчка има за цел да бъдат отстранявани възникнали повреди на пътна мрежа на територията на Община Гурково, което ще позволи нормалното експлоатиране на същата. Отчитайки спецификата и обема на отделните дейности – предмет на възлагане по обособената позиция, се предвижда обществената поръчка да бъде изпълнявана за период от 36 /тридесет и шест/ месеца, считано от датата на сключването на договора за обществена поръчка. Конкретните дейности ще бъдат заявявани от Възложителя при възникнала необходимост от извършване на ремонтно-възстановителни работи на пътна мрежа, съгласно индикативния списък на основните видове работи, посочени в Техническата спецификация – неразделна част от настоящата документация.Обхватът, обемът и изискванията към изпълнението на обществената поръчка са подробно описани и регламентирани в Технически спецификации, неразделна част към настоящата документация.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Важи и за двете обособени позиции: Участникът и/или третото лице и/или неговия подизпълнител, ангажиран в строително-монтажните работи на поръчката, трябва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в България за изпълнение на строежи от втора група, трета категория, съгласно чл. 5, ал. 1, т. 2 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС) и чл. 5, ал. 6, т. 2.3 от ПРВВЦПРС, а за чуждестранен участник в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка в която е установен или на друга държава страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Удостоверяване: за удостоверяване на поставеното изискване, участниците декларират в ЕЕДОП- в електронен вид, Част IV: Критерии за подбор, раздел А: Годност, данните за вписване в ЦПРС, посочваща уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа, а за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация или удостоверение от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответния професионален регистър на държавата-членка, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, извършване на строителните работи, предмет на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език.
Доказване: Преди сключване на договора за обществена поръчка Възложителят ще изиска от участника, определен за изпълнител да представи документи по чл. 60, ал. 1 от ЗОП: Заверено копие на Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в България, за изпълнение на строежи от втора група, трета категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС).
В случай, че избран за изпълнител е участник чуждестранно ЮЛ, което предоставя трансгранично, временно или еднократно на територията на Р. България строителни услуги, то следва да представи преди сключване на договор удостоверение за вписване в ЦПРС с обхват групата и категорията на строежа, който позволява изпълнението на поръчката или копие на удостоверение за извършване на еднократна или временна строителна услуга за конкретен строеж на територията на Република България (чл. 25а от ЗКС).
Документите за доказване на изискването се представят от участника, определен за изпълнител и при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в него, което ще изпълнява съответната дейност съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора/документ за създаване на обединението.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, съответствието с критерия за подбор се доказва и от тях, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Важи и за двете обособени позиции: Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на лицето/лицата, което/които ще осъществява строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора.
Забележка: За участник, установен/регистриран в Р. България, застраховката „Професионална отговорност”, следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ за строителство, покриваща минималната застрахователна сума за строител за строежи трета категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3 от ЗУТ в размер на 200 000 лв, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.Удостоверяване: за удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа) в ЕЕДОП- в електронен вид, Част IV: Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, за наличие на Валидна застраховка „Професионална отговорност“, по чл.171, ал.1 от ЗУТ или еквивалент, при лимит на отговорността, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ за чуждестранните лица. Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката
Доказване: При сключване на договора на основание чл. 112, ал.1, т.2 ЗОП, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на валидна застраховка „Професионална отговорност“ или еквивалентен документ, издаден от съответните компетентни органи на държава - членка на Европейския съюз или на страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Чуждестранните участници в процедурата представят еквивалентен документ съобразно действащото законодателство в държавата, в която са регистрирани. В случай на участие на обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението, при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, както и за всеки един от подизпълнителите и/или третите лица, които ще изпълняват дейности свързани със строителството.
Документите за доказване на изискването се представят от участника, определен за изпълнител и при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


Важи и за двете обособени позиции: Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на лицето/лицата, което/които ще осъществява строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора.
Забележка: За участник, установен/регистриран в Р. България, застраховката „Професионална отговорност”, следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ за строителство, покриваща минималната застрахователна сума за строител за строежи трета категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3 от ЗУТ в размер на 200 000 лв, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в него, което ще изпълнява съответната дейност съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа/договора за създаване на обединението.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, съответствието с критерия за подбор се доказва и от тях, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
Когато участникът предвижда участие на трети лица, те трябва да отговарят на съответните изисквания на критерия за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Важи и за двете обособени позиции: 1.Участникът, през последните 5г,считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил мин.1дейност за строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката.*Под „дейност, сходна с предмета на обществена поръчка“ сл. да се разбира: - извършване на стр.дейности по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт или текущ ремонт и/или поддържане на улична и/или пътна мрежа. Възложителят не поставя изискване за обем.Удостоверяване: Участникът декларира съответствие с поставеното изискване посредством попълване на изискуемата информация в ЕЕДОП-в електронен вид, Част IV, раздел В: „Технически и професионални способности“, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, Възложителят може да изисква от участниците по всяко време след отваряне на офертите да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата, а именно: Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, най-много за последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Доказване: Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП – Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, най-много за последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържа стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.2.Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена проф.компетентност за изпълнението на поръчката, а именно:2.1. Технически ръководител– 1бр.,който да отговаря на сл.мин.изисквания: а) Проф.област(квал.)–Лице отговарящо на изискванията по чл.163а, ал. 2 от ЗУТ, а именно тех.правоспособно лице, получило диплома от акредитирано висше училище с квалификация „Строителен инженер“,„Инженер“ или „Архитект“, както и лицата със средно обр.с 4-годишен курс на обучение и придобита проф.квалиф.в областите „Архитектура и строителство“ и „Техника“.б) Проф.опит-мин.5г.проф.опит при извършване на строителни дейности по изграждане и/или рекон.и/или рех.и/или осн.ремонт или текущ ремонт и/или поддържане на улична и/или пътна мрежа;2.2. Отговорник по контрола на качеството-1бр, който да отговаря на сл. мин.изисквания: а) Проф.област (квалификация)–да притежава валиден към датата на подаване на офертата документ за преминат курс за контрол на качеството на изпълнение на строителството и/или за контрол на съответствието на стр.продукти със съществените изисквания за безопасност или екв.документ, удостоверяващ, че лицето заема длъжност и/или са му възложени ф-и на отговорник по контрола на качеството.б) Специфичен опит-мин.2г. опит в осъществяването на контрол на качеството при извършване на стр.дейности по изграждане и/или рек.и/или рех.и/или осн.ремонт или текущ ремонт и/или поддържане на улична и/или пътна мрежа.Удост.Участникът декларира съответствието си с така поставеното минимално изискване по т. 2 за технически и професионални способности, само посредством попълване на изискуемата информация в Част IV, раздел В, съгл. указанието в документацията.Док.Преди скл. на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл.64,ал.1,т.6от ЗОП-Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, к. ще отг.за изп.,както и док.,доказв.проф.квал.Прод.Р.VI.3


Важи и за двете обособени позиции: 1.Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил минимум 1 /една/ дейност за строителство, идентично или сходно с предмета* на поръчката.*Под „дейност, сходна с предмета на обществена поръчка“ следва да се разбира: - извършване на строителни дейности по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт или текущ ремонт и/или поддържане на улична и/или пътна мрежа. Възложителят не поставя изискване за обем.2.Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, а именно:2.1. Технически ръководител – 1 (един) брой, който да отговаря на следните минимални изисквания: а) Професионална област (квалификация) – Лице отговарящо на изискванията по чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ, а именно Техническо правоспособно лице, получило диплома от акредитирано висше училище с квалификация „Строителен инженер“, „Инженер“ или „Архитект“, както и лицата със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите „Архитектура и строителство“ и „Техника“.б) Професионален опит – минимум 5 (пет) години професионален опит при изпълнение на обекти в областта на строителство и/или поддържане и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация и/или изграждането на пътища и/или улици;
2.2. Отговорник по контрола на качеството – 1 (един) брой, който да отговаря на следните минимални изисквания: а) Професионална област (квалификация) – да притежава валиден към датата на подаване на офертата документ за преминат курс за контрол на качеството на изпълнение на строителството и/или за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент и документ, удостоверяващ, че лицето заема длъжност и/или са му възложени функции на отговорник по контрола на качеството.б) Специфичен опит – минимум 2 (две) години опит в осъществяването на контрол на качеството при изпълнение на обекти в областта на строителство и/или поддържане и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация и/или изграждането на пътища и/или улици; 3.Участникът следва да разполага с необходимите технически средства и съоръжения за осигуряване на качеството и изпълнение на дейностите от предмета на поръчката, включително за проучване и изследване.
Необходима специализирана механизация, машини и автомобили:1/товарен автомобил за превоз на асфалтови смеси–3бр.;2/автогрейдер-1бр.; 3/асфалтополагаща машина-1бр.;4/фреза за асфалтова настилка-1бр.;5/автогрудонатор–1 бр.; 6/валяк до 2,5 т.– 1бр.; 7/валяк над 10 т.–1 бр.;8/моторна фугорезачка за асфалтови и бетонови повърхности–1 бр.; 9/моторна метла(духалка)–1 бр.; 10/влекач с ремарке за превоз на техника–1 бр;При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката.Съгласно чл. 65 от ЗОП участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, техническите и професионални способности. По отношение на критериите, свързани с професионална компетентност и опит за изпълнение на поръчката, кандидатите или участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица само ако тези лица ще участват в изпълнението на частта от поръчката, за която е необходим този капацитет.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията за допускане и отстраняване на участниците в процедурата са подробно описани в документацията за общ.поръчка. Възложителят отстранява участниците при наличие на основания по чл. 54 и чл. 55 от ЗОП, при наличие на специф. основания за отстраняване, в случаите на чл. 107 от ЗОП и др. основания, предвидени в документацията.Начините на плащане са посочени в проекта на договора за общ. поръчка. При скл. на договора, участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за обезпечаване изпълнението на договора в размер на 2 % от стойността на договора без ДДС или 50000лв. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща действително извършените и приети СМР и ССР в 30- дневен срок, считано от представяне на издадена данъчна фактура и въз основа на двустранен приемо-предавателен протокол, подписан от представители на двете страни за действително извършените и приети СМР и ССР по всяка заявка за конкретен случай на възлагане.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

06/07/2020 (дд/мм/гггг)   13:00 (чч:мм)

Заседателна зала в сградата на Общиснка администрация- Гурково, гр. Гурково, бул. Княз Александър Батенберг "3

Получените оферти се отварят на публ. заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Представителят на участника удостоверява своята самоличност и представя пълномощно, освен ако е законен представител на участника.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Прод.от Р.III.1.3:3.Участникът следва да разполага с необх.тех.средства и съоръжения за осигуряване на качеството и изпълнение на дейностите от предмета на поръчката, включително за проучване и изследване.Необходима специализирана механизация, машини и автомобили:1/товарен автомобил за превоз на асфалтови смеси–3бр.;2/автогрейдер-1бр.; 3/асфалтополагаща машина-1бр.;4/фреза за асфалтова настилка-1бр.;5/автогрудонатор–1 бр.; 6/валяк до 2,5 т.– 1бр.; 7/валяк над 10 т.–1 бр.;8/моторна фугорезачка за асфалтови и бетонови повърхности–1 бр.; 9/моторна метла(духалка)–1 бр.; 10/влекач с ремарке за превоз на техника–1 бр;Удост:При подаване на офертата, участниците следва да декларират изпълнение на поставените от Възложителя изисквания, като попълнят информацията в Част IV „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП - Сл. инструменти, съоръжения или техническо оборудване ще бъдат на негово разположение за изпълнение на договора.Док: При необходимост на основание чл. 67, ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл. 112, ал.1, т.2 от 6 ЗОП, участникът избран за изпълнител следва да представи Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани при изпълнението на поръчката.Дейностите, предмет на поръчката са посочени в Техническата спецификация и Количествената сметка, неразделна част от настоящата документация. С оглед по-голяма яснота при изготвянето на офертата и изпълнение на поръчката, Възложителят представя електронен достъп до инвестиционни проекти по отношение на изпълнението на предвидените СМР на обекта /Инвестиционни проекти - Приложение № 4 към документацията за участие/.
Спец.нац. основания за отстраняване:– осъден е за престъпления по чл. 194–208, чл.213а–217, чл.219–252 и чл.254а–255а и чл.256–260 НК (чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП);- установено е нарушение по чл. 61,ал.1,чл.62,ал.1 или 3, чл.63,ал.1 или 2, чл.228, ал.3 от КТ (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);- установено е нарушение по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност в сила от 23.05.2018 г. (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);- наличие на свързаност по смисъла на пар. 2, т. 45 от ДР на ЗОП между кандидати/ участници в конкретна процедура (чл. 107, т. 4 от ЗОП);- наличие на обстоятелство по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТД;- наличие на обстоятелство по чл. 69 от ЗПКОНПИ. Начина на плащане е уреден и подробно описан в Проекта на договор.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. Изтичането на срока по чл. 179 – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация;.
2. В случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено, както и при бездействие – от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва