Деловодна информация
00120
39-40 12/06/2020 (дд/мм/гггг)
не
00120-2020-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Специализирани болници за рехабилитация - Национален комплекс ЕАД 130344823
бул. Васил Левски № 54
София BG411 1142 България
Роман Райчев +359 29885905
sbrnk@rehabilitation.bg +359 9876121

Интернет адрес/и

http://nkrehabilitation.bg/

http://nkrehabilitation.bg/profil-na-kupuvacha/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nkrehabilitation.bg/profil-na-kupuvacha/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Рамково споразумение за изграждане на нови болнични процедурни секции в УПИ I за Балнеосанаториум на „СБР-НК” ЕАД, филиал Баня Карлово
45000000      
Строителство

Процедурата има за цел сключване на рамково споразумение с един потенциален изпълнител с предмет: „Рамково споразумение за изграждане на нови болнични процедурни секции в УПИ I за Балнеосанаториум на „СБР-НК” ЕАД, филиал Баня, Карлово“. Строително-монтажните дейности - предмет на поръчката са подробно описани в Техническата спецификация - неразделна част от документацията за обществената поръчка. Възложителят ще сключи рамково споразумение с един изпълнител, съгласно разпоредбите на чл. 81, ал. 2 от ЗОП. Когато възникне необходимост от извършване на дейности, предмет на сключеното рамково споразумение, Възложителят сключва договор за обществена поръчка, като прилага условията на рамковото споразумение. Всеки договор, подписан въз основа на рамковото споразумение, се сключва по реда, предвиден в чл. 82, ал. 2 от ЗОП. Обхватът, основните параметри и условията, при които ще се изпълняват дейностите, включени в обхвата на обществената поръчка, ще се определят при всяко конкретно възлагане
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2670089.17      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Филиал Баня, Карлово на „СБР-НК“ ЕАД, находящ се в гр. Баня, ПК 4360, ул. „Липите“ № 1

Процедурата има за цел сключване на рамково споразумение с един потенциален изпълнител с предмет: „Рамково споразумение за изграждане на нови болнични процедурни секции в УПИ I за Балнеосанаториум на „СБР-НК” ЕАД, филиал Баня, Карлово“. Строително-монтажните дейности - предмет на поръчката са подробно описани в Техническата спецификация - неразделна част от документацията за обществената поръчка. Възложителят ще сключи рамково споразумение с един изпълнител, съгласно разпоредбите на чл. 81, ал. 2 от ЗОП. Когато възникне необходимост от извършване на дейности, предмет на сключеното рамково споразумение, Възложителят сключва договор за обществена поръчка, като прилага условията на рамковото споразумение. Всеки договор, подписан въз основа на рамковото споразумение, се сключва по реда, предвиден в чл. 82, ал. 2 от ЗОП. Обхватът, основните параметри и условията, при които ще се изпълняват дейностите, включени в обхвата на обществената поръчка, ще се определят при всяко конкретно възлагане.
Критериите по-долу
 
ДА Организация на персонала    50
Критерий, свързан с разходи 1 20
Цена    40
Норми при непредвидени СМР    10
II.2.6) Прогнозна стойност
2670089.17      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Показателят за оценка "Норми при непредвидени СМР" включва следните подпоказатели: 1. Часова ставка - до 2 т.; 2. Норма на допълнителни разходи за труд - до 2 т.; 3. Норма на допълн. разходи за транспорт и механизация - до 2 т.; 4. Норма на доставно-складовите разходи - до 2 т.; 5. Норма на печалба - до 2 т.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

На основание чл. 60, ал. 1 от ЗОП участникът следва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи първа група, от III до V категория или аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата-членка, в която е установен участникът, както и да посочи националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, са длъжни да предоставят информация, ако има такива.
Съответствието с този критерий се декларира с попълване на Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел А: „Годност“, поле 1) на образеца на ЕЕДОП и се доказва чрез представяне по реда на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП на заверено от участие копие от документ (удостоверение или друг еквивалентен), доказващ валидно вписване в ЦПРС, при съблюдаване нормата на чл. 67, ал. 8 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. На основание чл. 61, ал. 1, т. 1 от ЗОП, участникът следва да е реализирал минимален общ оборот през последните три приключили финансови години. Съответствието с този критерий се доказва с попълване на Част IV: Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, поле 1а) от образеца на ЕЕДОП и се доказва чрез представяне по реда на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП на годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен и/или на справка за общия оборот на участника. В ЕЕДОП участникът следва да посочи и националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, са длъжни да предоставят информация, ако има такива. 2. На основание чл. 61, ал. 1, т. 2 от ЗОП, участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност”. Съответствието с този критерий се доказва с попълване на Част IV: „Критерии за подбор“, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, поле 5) от образеца на ЕЕДОП и се доказва по реда на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП чрез представяне на заверено копие на застраховка „Професионална отговорност” на строител, придружена от декларация от участника в свободен текст, че за целия срок на изпълнение на договора ще осигури валидна застрахователна полица с минимална застрахователна сума за строежи трета категория.

1. Участникът следва през последните три приключили финансови години да е реализирал минимален общ оборот в размер на 3 000 000 (три милиона) лв. или тяхната равностойност в посочена от участника валута по официален фиксинг на БНБ към крайната дата за получаване на оферти. Информацията може да обхваща и по-кратък период в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. 2. Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност”, с минимална застрахователна сума за строежи трета категория, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (приета с ПМС № 38 от 24.02.2004 г., обн., ДВ, бр. 17 от 2.03.2004 г.). Застраховката „Професионална отговорност“ следва да покрива вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл. 171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл. 171а, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/ регистриран участникът.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

I. Участникът трябва да отговаря на изискването по чл.63, ал. 1,т. 1, б. а) ЗОП за изпълнени строително-ремонтни дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката най-много за последните пет години от датата на подаване на офертата. Съответствието с този критерий се доказва с попълване на Част IV: Критерии за подбор, Раздел В: Технически и професионални способности, поле 1а) от образеца на ЕЕДОП и се доказва по реда на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 ЗОП чрез представяне на Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;
II. Участникът трябва да отговаря на изискването по чл.63,ал.1, т.5 ЗОП за наличие на персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. Съответствието с този критерий се доказва с попълване на Част IV: Критерии за подбор, Раздел В: Технически и професионални способности, поле 6) от образеца на ЕЕДОП с посочване на информацията необходима за установяване на съответствие с изискванията на възложителя и се доказва чрез представяне по реда на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП на Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.;
III. Участникът трябва да отговаря на изискването по чл.63,ал.1,т.10 ЗОП за внедрени мерки за осигуряване на качеството. Съответствието с този критерий се доказва с попълване на Част IV: Критерии за подбор, Раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление, първо поле от образеца на ЕЕДОП и се доказва чрез представяне по реда на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП на заверено от участника копие на валиден сертификат по стандарт EN ISO 9001 или еквивалентен.
IV. Участникът трябва да отговаря на изискването по чл.63,ал.1,т.11 ЗОП за прилагане на системи или стандарти за опазване на околната среда. Съответствието с този критерий се доказва с попълване на Част IV: Критерии за подбор, Раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление, второ поле от образеца на ЕЕДОП и се доказва чрез представяне по реда на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП на заверено от участника копие на валиден сертификат по стандарт EN ISO 14001 или еквивалентен


I. Относно изискването по чл. 63, ал. 1,т. 1, б. а) ЗОП участникът следва да представи информация за минимум един брой изпълнено строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката с посочване на стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, както и да посочи националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, са длъжни да предоставят информация, ако има такива. Под „сходно с предмета на настоящата обществена поръчка” се разбира строителство и/или реконструкция и/или ремонт в сграда с обществено и/или социално предназначение. II. Относно изискването по чл.63,ал.1,т.5 ЗОП, участникът трябва да представи информация за наличие на следния персонал и/или ръководен състав: 1. Техн. ръководител със завършено образование – съгласно чл. 163а ЗУТ или еквивалент; 2. Експерт ВиК със завършено висше образование с придобита ОКС магистър по специалност ВиК или еквивалент и професионална квалификация строителен инженер; 3. Координатор по безопасност и здраве при строително-ремонтните работи: а) с придобито средно специално или висше образование; - валидно удостоверение за „Координатор по безопасност и здраве в строителството” или „Специалист по безопасност и здраве” или еквивалент; 4. Отговорник по контрол на качеството: а) с придобито средно специално или висше образование; б) с валидно удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството или еквивалент; 5. Експерт ОВК със завършено висше образование с придобита ОКС магистър, специалност „Отоплителни вентилационни техники“ или еквивалент и професионална квалификация инженер; 6. Експерт Електро със завършено висше образование с придобита ОКС магистър и професионална квалификация електро инженер; 7. Експерт Геодезия - със завършено висше образование с придобита ОКС магистър и професионална квалификация геодезист. Под „еквивалентна“ се разбира всяка равнозначна/равностойна специалност, която би осигурила по равносилен начин удовлетворяване на изискванията на възложителя. Не е допустимо две или повече от позициите да бъдат съвместявани от едно лице, като всяка от изброените по-горе позиции следва да бъде заета от отделно лице с необходимата квалификация. III. Относно изискването по чл.63,ал.1,т.10 ЗОП, участникът следва да посочи валиден сертификат за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001 или еквивалентен с обхват, сходен с предмета на поръчката с посочване на – издател, номер, дата на издаване, срок на валидност и обхват и посочване на националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, са длъжни да предоставят информация, ако има такива. Под „обхват, сходен с предмета на поръчката“ се разбира изпълнение на строително-ремонтни дейности. IV. Относно изискването по чл.63,ал.1,т.11 ЗОП, участникът следва да посочи валиден сертификат за опазване на околната среда по стандарт EN ISO 14001 или еквивалентен с обхват, сходен с предмета на поръчката с посочване на – издател, номер, дата на издаване, срок на валидност и обхват и посочване на националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, са длъжни да предоставят информация, ако има такива. Под „обхват, сходен с предмета на поръчката“ се разбира изпълнение на строително-ремонтни дейности.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията за изпълнение на поръчката са подробно описани в Пълно описание предмета на поръчката, Техническа спецификация, проекта на рамково споразумение и на договора - неразделна част от документацията за настоящата обществена поръчка. Преди подписване на конкретен договор за обществена поръчка въз основа на рамковото споразумение, участникът, определен за изпълнител, трябва да представи гаранция за изпълнение в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора за съответната обществена поръчка. Срокът за изпълнение ще бъде определян преди сключване на всеки отделен договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

ДА
  
Рамково споразумение с един оператор
  
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

02/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

06/07/2020 (дд/мм/гггг)   13:00 (чч:мм)

гр. София, бул. Васил Левски № 54, ет. 3

Отварянето на офертите ще се извърши на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстрани от участие в процедурата участник, за когото са валидни едно или повече от обстоятелствата по чл.54, ал.1,т.1–7 ЗОП. Основанията по чл.54, ал.1, т.1,2 и 7 ЗОП се отнасят за лицата, посочени в чл. 40 ППЗОП. Възложителят може да не отстрани участник, за когото е налице едно или повече от посочените обстоятелства само при условията на чл.56 ЗОП. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.55, ал.1, т.1 ЗОП. На основание чл.55, ал.4 от ЗОП възложителят има право да не отстрани от процедурата кандидат или участник на основание чл. 55, ал.1, т.1 от ЗОП, ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката съгласно приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата, в която е установен. Когато участникът е обединение, той трябва да представи заверено копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка: 1. правата и задълженията на участниците в обединението; 2. разпределението на отговорността между членовете на обединението; 3. дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. За участниците следва да не са налице обстоятелствата по чл.3,т.8 ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС и чл.69 ЗПКОНПИ. На основание чл.67, ал.4 ЗОП, ЕЕДОП от участниците се предоставя в електронен вид - на електронен носител, поставен в опаковката с офертата на участника, съдържащ попълнен и подписан с електронен подпис образец на ЕЕДОП. При писмено искане за разяснения по условията на обществената поръчка, направено до 5 дни преди изтичането на срока за получаване на оферти, възложителят публикува в профила на купувача писмени разяснения. Разясненията се публикуват на профила на купувача в срок до 3 дни от получаване на искането и в тях не се посочва лицето, направило запитването. Конкретни договори за възлагане на дейностите - предмет на поръчката, ще бъдат сключвани в зависимост от осигуреното финансиране.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл. 197, ал. 1, т. 4 във връзка с чл. 179 от ЗОП, решението за откриване на процедурата може да бъде обжалвано в 10-дневен срок от изтичането на 7-дневен срок от публикуване в РОП на настоящото обявление.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва