Деловодна информация
00126
Н2-УОП-3293 11/06/2020 (дд/мм/гггг)
не
00126-2020-0017 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Несебър 000057122
ул. Еделвайс №10
Несебър BG341 8230 България
Сюрея Исуф +359 55429399
uopnesebar@abv.bg +359 55429399

Интернет адрес/и

www.nessebarinfo.com

https://nesebar.imeon.bg/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=zhKcZxVnU8Q%3d


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://nesebar.imeon.bg/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=zhKcZxVnU8Q%3d
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

,,Изграждане на Открит паркинг, озеленяване, алейно осветление, ограда и детска площадка в УПИ VІ в кв. 5 по регулационния план на гр. Обзор, община Несебър“
45213312      
Строителство

Съгласно инвестиционен проект, неразделна част от настоящата техническа спецификация по обществена поръчка чрез публично състезание с предмет „Открит паркинг, озеленяване, алейно осветление, ограда и детска площадка в УПИ VІ в кв. 5 по регулационния план на гр. Обзор, община Несебър”, е предвидено строителство съгл. Разрешение за строеж, както следва:
- Разрешение за строеж № 150/28.05.2019 г. за строителство на „Открит паркинг, озеленяване, алейно осветление, ограда, детска площадка, кабина КПП, обществена тоалетна и чешма“.
Разработката на проекта е направена съгл. виза за проектиране и договор за проектиране между Възложителя и „АРХИТЕКТУРНО БЮРО ОНЛИ“ ЕООД.
Строежът е пета категория съгласно чл.10, ал.1, т. 5 от Наредба №1/30.07.2003г. за номенклатурата на видовете строежи (обн.ДВ бр.72/15.08.2003г.).
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
282418.28      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45213312      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

община Несебър

Паркингът разполага с 36 паркоместа, 1 от които за мотопеди и 4 за хора с увреждания. На входа на паркинга е предвидена за поставяне готова кабина за пазач и пропуск в паркинга, както и две автоматизирани бариери. В югоизточната част на паркинга е разположена детска площадка оборудвана с 1 бр. пързалка, 1 бр. двойна люлка тип махало и 2 бр. катерушки. Достъпът до площадката е отделен от входа на паркинга. За безопасност на децата детската площадка е оградена с ограда, а също така ще се изгради адекватно осветление състоящо се от 16 бр. паркови ЛЕД осветители разположени на стълбове с височина около 4 м. В рамките на имота се предвижда да се поставят още обществена тоалетна и чешма. За облагородяване на парцела е предвидено създаването на дълготрайна декоративна растителност. Широколистните дървета ще са с височина минимум 2,5 м и диаметър не по-малък от 4 см. Дърветата ще се засаждат в дупки 90/90/70 см., а храстовите видове през 30 см. Дендрологичния състав е подбран в съответствие с местоположението на обекта и климатичните особености. Предвидени са видове, подходящи за района - широколистни дървета Acer ginala, иглолистни дървета Cupressus sempervirens и храсти ligustrum vulgare. За поддържане на създадената растителност ще бъде изградена и специална поливна система с роторни разпръсквачи и капково напояване. За обслужване санитарните нужди на посетителите, в проекта е предвидено инсталирането и на автоматизирана тоалетна - готова конструкция. За да придобие цялостна завършеност обекта, ще бъдат изградени и съответните паважни настилки, бордюри, пътни знаци, водопроводни, канализационни и електрически инсталации съгласно одобрените количествени сметки на инвестиционния проект.
В проекта са включени строителни работи по следните видове части:
Част Архитектурна, Част Конструктивна – подпорна стена, основа за обществена тоалетна, основа за кабина, Част Паркоустройство и благоустройство, Част Пътна, Част ВиК - пл. водопровод и водопроводно отклонение, Площадкова БФК и Канализационно отклонение, Дъждована канализация, Част Електро, Част ОВ, Обект Поливна система.
При осъществяване на строително-монтажните дейности, изпълнителят следва стриктно да се придържа към одобрените технически проекти и количествени сметки, неразделна част от настоящата обществена поръчка.
Критериите по-долу
 
ДА срок за изпълнение на СМР    30
гаранционен срок    20
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
282418.28      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Финансиране от ,,Програма за морско дело и рибарство 2014-2020 г. „

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да са вписани в Централния регистър на Камарата на строителите за пета категория строежи , а за чуждестранни лица – еквивалентен документ, издаден от компетентните органи на държавата –членка на Европеъския съюз или на друга държава – страна по Споразумениетоза Европейското икономическо пространство ,съобразно националното им законодателство.
За доказване на професионалната годност участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата, съобразно националните база данни, в която се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен са длъжни да предоставят информацията.
ДОКАЗВАНЕ: В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл.112, ал.1,т.2 и т.4 от ЗОП изискването се доказва с представяне на заверено копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката (за повече информация: http://register.ksb.bg/).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците трябва да имат застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за пета категория строеж, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ, а за чуждестранни лица – еквивалентен документ, издаден от компетентните органи на държавата –членка на Европейския съюз или на друга държава – страна по Споразумениетоза Европейското икономическо пространство ,съобразно националното им законодателство.
ДОКАЗВАНЕ: В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП изискването се доказва с представянето на документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП - доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност" или съответен валиден еквивалентен документ за чуждестранните лица, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи горепосочените документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

3.1.2. Участниците да са изпълнили дейности с предмет идентични или сходни с тези на поръчката за последните 5 години от датата на подаване на офертата.
Под „сходни“ да се разбира изпълнение на улици, и/или пътища и/или асвалтови настилки.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор", Раздел В „Технически и професионални способности:'', т. За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид).
ДОКАЗВАНЕ: В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл.112, ал.1,т.2 от ЗОП, изискването се доказва със списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
3.2. Участниците следва да разполагат с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката:При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в ЕЕДОП.
ДОКАЗВАНЕ: В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл.112, ал.1,т.2 от ЗОП изискването се доказва с представяне на списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.
3.4. Участниците следва да прилагат:
3.4.1. система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентна с обхват „строителство”
3.4.2. ISO 14001:2004 за внедряване на системи за опазване на околната среда или еквивалентна с обхват „строителство”
Документи за доказване на изискването са Сертификати по чл. 64, ал. 5-8 от ЗОП, удостоверяващи съответствието с изискуемия се стандарт. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" и/или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.


3.2. Участниците следва да разполагат с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката:
- 1 /един/ брой Ръководител обект – с професионална квалификация Строителен инженер /ПГС, ССС или друга строителна инженерна специалност/ и/или архитект и/или строителен техник.
- 1 /един/ брой Отговорник по контрола на качеството - с професионална квалификация минимум средно образование и да притежава удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството или еквивалент.
- 1 /един/ брой Координатор по безопасност и здраве – с професионална квалификация минимум средно образование и да притежава валидно удостоверение за завършен курс за Координатор по безопасност и здраве в строителството или еквивалентно.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от Закона за обществените поръчки и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл.54 от ЗОП,чл. 69 от ЗПКОНПИ, чл.3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДР и условия по чл. 107 ЗОП.
Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер 5 (пет) на сто от стойността на договора без ДДС. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

01/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

02/07/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Несебър, ул. Еделвайс №10, Заседателна зала

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща аванс в размер на 30% от общата стойност след подписване на договора и издаване на оригинална фактура за дължимата стойност.
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща действително извършените количества с необходимото качество и видове работи в срок от 30 дни, считано от подписване на двустранен констативен протокол (акт обр.19) за извършени работи и представена фактура в оригинал за съответното плащане до 80% от общата стойност.
Окончателно плащане – 20 % общата стойност след подписване на Акт 15.
Договорът влиза в сила след осигурено финансиране и откриване на строителната площадка. Преди подписване на договора избраният изпълнител следва на предостави гаранция за добро изпълнение в размер на 5 % от неговата обща стойност, без ДДС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.196, ал.1, т.1 от ЗОП, във връзка с чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП, решението за откриване на процедура подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок, считано от изтичането на срока по чл.179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва