Деловодна информация
01263
357 11/06/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
11/06/2020 (дд/мм/гггг)
01263-2020-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Столична община район Люлин 0006963270652
бул. Захари Стоянов № 15
София BG411 1336 България
Миглена Спасова +359 029237274
lyulin@sofia.bg +359 029250085

Интернет адрес/и

www.lyulin.bg

http://www.lyulin.bg/obschestveni-porchki-2.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.zop1.bg/organization/bid/1000576
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изг-яне на инвест.проекти,както и на свър-те с тях предв.(предпроектни) проуч-я и задания за проектиране за изгр.,реконстр-я, рехаб-я,осн. ремонт,мониторинг и поддр.на елементите на техн. инф-ра "
71320000      
Услуги

Предметът на поръчката е: „Изготвяне на инвестиционни проекти, както и на свързаните с тях предварителни (предпроектни) проучвания и задания за проектиране за изграждане, реконструкция, рехабилитация, основен ремонт, мониторинг и поддръжка на елементите на техническата инфраструктура и сградния фонд на територията на Столична община район „Люлин“. Настоящата процедура е открита процедура по смисъла на чл. 18, ал. 1, т. 1 от ЗОП и въз основа на нея ще бъде сключено рамково споразумение за избор на изпълнители за извършване на дейностите, описани в техническата спецификация към документацията за участие в процедурата.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1000000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71320000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, район „Люлин“

1. Изготвяне на предварителни (предпроектни) проучвания;
2. Изготвяне на мотивирани предложения за изменение на устройствени планове и схеми;
3. Обследване на съществуващи обекти и съоръжения;
4. Изготвяне на технически или конструктивни становища с препоръки и указания на съществуващи обекти и строежи;
5. Съставяне и/или актуализация на технически паспорти на съществуващи строежи съгласно Наредба №5 за техническите паспорти на строежите от 28.12.2006 г. на МРРБ.
6. Изготвяне и съгласуване на идейни инвестиционни проекти;
7. Изготвяне и съгласуване на технически инвестиционни проекти;
8. Изготвяне и съгласуване на работни инвестиционни проекти;
9. Упражняване на авторски надзор.
Критериите по-долу
 
ДА Начин за изпълнение на поръчката    100
Цена
100
II.2.6) Прогнозна стойност
1000000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изискване за годност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. При подаване на офертите участниците декларират съответствието с посочения в т.2.1. от Раздел III от утвърдената документация за участие критерий за подбор чрез попълване на част IV, раздел „Б“ от ЕЕДОП.
За доказване на изискването, участникът избран за изпълнител, преди сключване на договора представя копие от годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, заверени с „Вярно с оригинала“ и подпис на представляващия участника при условията на чл.67, ал.5 и чл. 112 от ЗОП.
2.При подаване на офертата участниците декларират съответствието на посочения в т.2.2. от Раздел III от утвърдената документация за участие критерий за подбор чрез попълване на ЕЕДОП в част IV. „Критерии за подбор“, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“, /номер на полицата, застраховател, стойност, категория обекти/.


1. Всеки участник трябва да е постигнал положително съотношение между активи и пасиви по Коефициент на бърза ликвидност (К бл), съгласно т.1.2. от Методика към член 61, ал.1, т.3 от ЗОП, изчислен на база на данни от годишния финансов отчет (ГФО) на предприятието на кандидата или участника към 31 декември 2019 г.
Стойността на коефициента за бърза ликвидност на кандидата или участника, следва да е не по-малко от 1,00 и се изчислява, съгласно чл.61, ал.6 от ЗОП, чрез Приложение № 2 към чл. 31, ал. 2 от ППЗОП.
2.Всеки участник следва да има застраховка „Професионална отговорност“ за проектиране, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ. Минималната застрахователна сума/застрахователното покритие да съответства за обекти от трета до пета категория. Застраховката трябва да е в сила към датата на подаване на офертата.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.При подаване на офертата участниците декларират съответствието с посочения в т.3.1. от Раздел III от утвърдената документация за участие критерий за подбор чрез попълване на ЕЕДОП в част IV. „Критерии за подбор“, раздел В „Технически и професионални способности“.
Преди сключване на договор Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да предостави списък на услугите, идентични и/ или сходни с предмета на поръчката, придружен с доказателства за изпълнението им.
2. При подаване на офертата участникът декларира сътоветствието с изискванията за технически възможности по т. 3.2. от Раздел III от утвърдената документация за участие в ЕЕДОП, част IV, раздел В.
Преди сключване на договора участникът избран за изпълнител при условията на чл.67, ал.5 и чл. 112 от ЗОП представя списък на експертите, като посочва професионалната компетентност на лицата, като за всеки член на екипа се опише: позицията, която ще изпълнява; образователно-квалификационна степен / допълнителна квалификация / дата и номер на дипломата / издател /; опит в областта и придобита квалификация, в едно с доказателства за посочените обстоятелства.
забележка: Когато участник е чуждестранно лице, той представя съответен еквивалент на изискващите се документи за доказване на съответствието с критериите за подбор, съгласно законодателството на държавата, в която е установен.


1. През последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, участникът да има опит в изпълнение на проекти с предмет, идентичен и/ или сходен с този на поръчката.
Под „дейности идентични или сходни с предмета на поръчката“ се разбират изготвяне на технически проект/и за основен ремонт (рехабилитация), ново строителство и/или реконструкция на публични сгради и прилежащата им инфраструктура.
2.Участникът трябва да разполага с екип от експерти за изпълнението на предмета на поръчката в минимален състав, както следва:
Експерт № 1 - геодезист: строителен инженер магистър по „Геодезия” или еквивалент, да притежава валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност (ППП), съгласно чл. 230 от ЗУТ или еквивалент; Експерт № 2 - геолог и хидрогеолог: инженер със степен магистър със специалност „Инженерна геология и хидрогеология” или еквивалент, да притежава валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност (ППП),съгласно чл. 230 от ЗУТ или еквивалент;Експерт № 3 - “Пътно строителство” - строителен инженер със степен магистър, със специалност „Транспортно строителство”, профил „Пътно строителство” или еквивалент , да притежава валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност (ППП), съгласно чл. 230 от ЗУТ или еквивалент;Експерт № 4 - Конструктор: строителен инженер със степен магистър да притежава валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност (ППП), съгласно чл. 230 от ЗУТ или еквивалент;Експерт № 5 - „ВиК”: строителен инженер със степен магистър със специалност „ВиК” или еквивалент, да притежава валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност (ППП), съгласно чл. 230 от ЗУТ или еквивалент;Експерт № 6 - Електротехническа: електроинженер със степен магистър или еквивалент, да притежава валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност (ППП), съгласно чл. 230 от ЗУТ или еквивалент;Експерт № 7 - „Ландшафтна архитектура” - със степен магистър със специалност „Парково и ландшафтно устройство” или „Озеленяване” или еквивалент да притежава валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност (ППП), съгласно чл. 230 от ЗУТ или еквивалент;Експерт № 8 - Координатор по безопасен труд: инженер със степен магистър . Координаторът по безопасен труд трябва:
а) да отговаря на изискванията по чл. 5, ал. 2 от Наредба № 2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи;
б) да притежава валидно удостоверение за извършване на дейност, съобразно изискванията на Наредба № 2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строително - монтажни работи.
Експерт № 9 - Технически контрол по част "Конструктивна": строителен инженер със степен магистър със специалност „Конструкции“ и/или еквивалент да притежава валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност (ППП), съгласно чл. 230 от ЗУТ или еквивалент;Експерт № 10 - Архитектура: степен магистър със специалност “Архитектура” или еквивалент, да притежава валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност (ППП), съгласно чл. 230 от ЗУТ или еквивалент;
Експерт № 11 - „Топлотехника”: строителен инженер със степен магистър със специалност „ОВК” или еквивалент, да притежава валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност (ППП), съгласно чл. 230 от ЗУТ или еквивалент;Експерт № 12 - “Телекомуникации”: инженер със степен магистър със специалност „Телекомуникации” или еквивалент да притежава валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност (ППП), съгласно чл. 230 от ЗУТ или еквивалент;Експерт № 13 - „ПГС”: строителен инженер със степен магистър със специалност “Промишлено и гражданско строителство”, “Tехнология и механизация на строителството” или “Строителство на сгради и съоръжения” или еквивалент да притежава валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност (ППП), съгласно чл. 230 от ЗУТ или еквивалент
Продължава в Раздел VI.3.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията за изпълнение на поръчката са подробно разписани в проекта на рамковото споразумение и проектите на договори. Определените за изпълнители по рамковото споразумение не дължат гаранция за изпълнение при сключване на рамковото споразумение. При сключването на всеки конкретен договор въз основа на рамковото споразумение, съответният Изпълнител представя гаранция за изпълнение на договора в размер 3% от стойността му.
Към датата на откриване на настоящата процедура не е осигурено финансиране за реализиране на дейностите-предмет на поръчката. Стартиране на изпълнението и плащане ще бъде извършено, след осигуряване на финансиране от страна на Възложителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

ДА
  
Рамково споразумение с няколко оператора
  2
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

09/01/2021 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/07/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр.София, район "Люлин", ж.к."Люлин" , бул. "Захари Стоянов" № 15

Съгласно чл. 54, ал. 1 от ППЗОП - Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Забележка: Едно лице не може да изпълнява дейностите на повече от един експерт съобразно изискванията на Възложителя за съответната дейност.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 196 и сл. от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва