Деловодна информация
00120
39-35 11/06/2020 (дд/мм/гггг)
не
00120-2020-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Специализирани болници за рехабилитация - Национален комплекс ЕАД 130344823
бул. Васил Левски № 54
София BG411 1142 България
Роман Райчев +359 29885905
sbrnk@rehabilitation.bg +359 9876121

Интернет адрес/и

http://nkrehabilitation.bg/

http://nkrehabilitation.bg/profil-na-kupuvacha/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nkrehabilitation.bg/profil-na-kupuvacha/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Ремонт на покрива на сградата на болницата в „СБР-НК“ ЕАД, филиал Хисар“
45000000      
Строителство

„Ремонт на покрива на сградата на болницата в „СБР-НК“ ЕАД , филиал Хисар“, включващ следните дейности: изпълнение на демонтажни работи, изпълнение на монтажни работи, изпълнение на довършителни работи. На основание чл. 114 от ЗОП Договорът по настоящата обществена поръчка се сключва под условие и изпълнението му започва да тече след осигуряване на финансиране от страна на Възложителя.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
270927.60      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

СБР-НК ЕАД, филиал Хисаря, находящ се в гр. Хисаря, ул. „Гурко“ № 2

„Ремонт на покрива на сградата на болницата в „СБР-НК“ ЕАД , филиал Хисар“, включващ следните дейности: изпълнение на демонтажни работи, изпълнение на монтажни работи, изпълнение на довършителни работи;
Критериите по-долу
 
ДА Организация на персонала    40
Срок за изпълнение    15
Срок за отстраняване на дефекти    5
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
270927.60      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
75

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Посоченият срок за изпълнение е максимален. Участниците следва да предложат в офертите си срок за изпълнение не по-дълъг от 75 календарни дни.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

На основание чл. 60, ал. 1 от ЗОП всеки участник в процедурата следва да разполага с валидно вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи първа група, III категория или аналогичен регистър. Съответствието с този критерий се декларира с попълване на Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел А: „Годност“, поле 1) на образеца на ЕЕДОП и се доказва чрез представяне по реда чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП на заверено от участие копие от документ (удостоверение или друг еквивалентен), доказващ валидно вписване в ЦПРС, освен в случаите, в които достъп до документа може да бъде осигурен чрез пряк и безплатен достъп до национални бази данни на държавите членки.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва през последните три приключили финансови години да е реализирал минимален общ оборот. Съответствието с този критерий се доказва с попълване на Част IV: Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, поле 1а) от образеца на еЕЕДОП и се доказва чрез представяне по реда на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП на един или няколко от следните документи: 1. Годишните финансови отчети или техни съставни част, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен; 2. Справка за общия оборот. В еЕЕДОП участникът следва да посочи и националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, са длъжни да предоставят информация, ако има такива.

Участникът следва през последните три приключили финансови години да е реализирал минимален общ оборот в размер на 270 000 (двеста и седемдесет хиляди) лв. или тяхната равностойност в посочената от участника валута по официален фиксинг на БНБ към крайната дата за получаване на оферти. Информацията може да обхваща и по-кратък период в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Всеки участник трябва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката най-много за последните 5 години от датата на подаване на офертата - Съответствието с този критерий се доказва с попълване на Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел В: „Технически и професионални способности“, поле 1а) от образеца на ЕЕДОП и се доказва чрез представяне по реда на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП на Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; 2. Всеки участник трябва да разполага с персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката. Съответствието с този критерий се доказва с попълване на Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел В: „Технически и професионални способности“, поле 6) от образеца на ЕЕДОП и се доказва чрез представяне по реда на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП на Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата; 3. Всеки участник трябва да прилага система за управление на качеството- Съответствието с този критерий се доказва с попълване на Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел Г: „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“, първо поле от образеца на ЕЕДОП и се доказва чрез представяне по реда чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП на заверено от участника копие на валиден сертификат по стандарт EN ISO 9001 или еквивалентен, освен в случаите, в които достъп до документа може да бъде осигурен чрез пряк и безплатен достъп до национални бази данни на държавите членки; 4. Всеки участник трябва да прилага система за опазване на околната среда - Съответствието с този критерий се доказва с попълване на Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел Г: „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“, второ поле от образеца на ЕЕДОП и се доказва чрез представяне по реда на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП на заверено от участника копие на валиден сертификат по стандарт EN ISO 14001 или еквивалентен, освен в случаите, в които достъп до документа може да бъде осигурен чрез пряк и безплатен достъп до национални бази данни на държавите членки.

1. През последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил поне един брой строително-ремонтни дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката. * Под сходни с предмета на обществената поръчка се разбира изпълнение на строително-ремонтни дейности на покривна конструкция с площ не по-малко от 1 800 кв. м. Посоченият обем от 1 800 кв. м. площ следва да е постигнат в резултат от изпълнението на един единствен договор/едно възлагане, с предмет, сходен на предмета на настоящата обществена поръчка.; 2. Всеки участник следва да разполага с персонал и/или ръководен персонал с определена професионална компетентност, както следва: 1. Технически ръководител: а) със завършено образование – съгласно изискванията на чл. 163а от ЗУТ или еквивалент; б) с минимум 3 години специфичен професионален опит като технически ръководител на строителни обекти или на друга еквивалентна длъжност; 2. Координатор по безопасност и здраве: а) да притежава валидно удостоверение за „Координатор по безопасност и здраве в строителството” или „Специалист по безопасност и здраве” или еквивалентен документ; б) да има минимум 1 година специфичен професионален опит като координатор по безопасност и здраве на строителни обекти по ЗБУТ или на друга еквивалентна длъжност; 3. Контрольор по качеството: а) да притежава валидно удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителното или еквивалентен документ; б) да има най-малко 1 година специфичен професионален опит като контрольор по качество в строителството на строителни обекти или на друга еквивалентна длъжност; *Под „еквивалентно/а“ се разбира всяка равнозначна/равностойна специалност/длъжност/документ, които биха осигурили по равносилен начин удовлетворяване на изискванията на възложителя; Не е допустимо две или повече от позициите да бъдат съвместявани от едно лице, като всяка от изброените по-горе позиции следва да бъде заета от отделно лице с необходимите квалификации и професионален опит.; 3. Всеки участник трябва да има внедрена система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 9001 или еквивалентен с обхват "строителство"; 4. Всеки участник трябва да има внедрена система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 14001 или еквивалентен с обхват "строителство".
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията за изпълнение на поръчката са подробно описани в Техническата спецификация и проекта на договор - неразделна част от документацията за настоящата обществена поръчка. Преди да започне изпълнението на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, трябва да представи гаранция за изпълнение в размер на 1 % от стойността на договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

01/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

02/07/2020 (дд/мм/гггг)   09:30 (чч:мм)

гр. София, бул. Васил Левски № 54, ет. 3

Отварянето на офертите ще се извърши на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстрани от участие в процедурата участник, за когото са валидни едно или повече от обстоятелствата по чл.54, ал.1,т.1–7 ЗОП. Основанията по чл.54, ал.1, т.1,2 и 7 ЗОП се отнасят за лицата, посочени в чл. 40 ППЗОП. Възложителят може да не отстрани участник, за когото е налице едно или повече от посочените обстоятелства само при условията на чл.56 ЗОП. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.55, ал.1, т.1,2, 4 и 5 от ЗОП. На основание чл.55, ал.4 от ЗОП възложителят има право да не отстрани от процедурата кандидат или участник на основание чл. 55, ал.1, т.1 от ЗОП, ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката съгласно приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата, в която е установен. Когато участникът е обединение, той трябва да представи заверено копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка: 1. правата и задълженията на участниците в обединението; 2. разпределението на отговорността между членовете на обединението; 3. дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. За участниците следва да не са налице обстоятелствата по чл.3, т.8 ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС и чл.69 ЗПКОНПИ. Преди подписване на договор за обществената поръчка, участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, трябва да представи гаранция за изпълнение в размер на 1 % от стойността на договора. Посочената прогнозна стойност на поръчката е пределна и не включва стойността на непредвидените работи, чийто размер на може да надвишава 10 % от общата стойност на договора за обществената поръчка. На основание чл.67, ал.4 ЗОП, ЕЕДОП от участниците се предоставя в електронен вид - на електронен носител, поставен в опаковката с офертата на участника, съдържащ попълнен и подписан с електронен подпис образец на ЕЕДОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл. 197, ал. 1, т. 4 във връзка с чл. 179 от ЗОП решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване в 10-дневен срок от изтичането на 7-дневен срок от публикуването в РОП на настоящото обявление.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва