Деловодна информация
03205Академика 2011 ЕАД
237 09/06/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
09/06/2020 (дд/мм/гггг)
03205-2020-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Академика 2011 ЕАД 201745141
гр. София, общински район Слатина, ж.к. Гео Милев, Студентско общежитие, бл. 3, вх. А
София BG411 1111 България
Нелина Стратиева +359 24894473
academica_sport@abv.bg +359 34894473

Интернет адрес/и

http://academica2011.com/

http://academica2011.com/bg/профил-на-купувача/процедури-2020/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://academica2011.com/bg/профил-на-купувача/процедури-2020/доставка-и-монтаж-на-спортно-оборудва/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Стопанисване и експлоатация на спортни съоръжения

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка и монтаж на спортно оборудване за спортна зала „АРЕНА БУРГАС“
37400000      
Доставки

Предмет на настоящата обществена поръчка е доставка и монтаж на ново, неупотребявано спортно оборудване и оборудване за обслужващите помещения, описано подробно по вид, параметри, и количество в техническата спецификация към документацията за участие: оборудване за спортна гимнастика; художествена гимнастика; волейбол; баскетбол; бокс; борба; обзавеждане и оборудване на помещения - блок а, съблекални, гримьорни, офиси, конферентна зала, пресцентър, ложи; оборудване за лека атлетика; система за електронно измерване на бегови дисциплини, демонтируема спортна модулна система.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
3811750.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
37400000      
39000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Доставките следва да бъдат реализирани до гр. Бургас, зала „АРЕНА БУРГАС“ и разтоварени на указано от Възложителя място.

Предмет на настоящата обществена поръчка е доставка и монтаж на ново, неупотребявано спортно оборудване и оборудване за обслужващите помещения, описано подробно по вид, параметри, и количество в техническата спецификация към документацията за участие: оборудване за спортна гимнастика; художествена гимнастика; волейбол; баскетбол; бокс; борба; обзавеждане и оборудване на помещения - блок а, съблекални, гримьорни, офиси, конферентна зала, пресцентър, ложи; оборудване за лека атлетика; система за електронно измерване на бегови дисциплини, демонтируема спортна модулна система.
Критериите по-долу
 
ДА Техническа оценка (О)    30
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
3811750.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

В случай, че ценовото предложение на участник в поцедурата е на стойност по-висока от обявената прогнозна стойност на поръчката, офертата на участника ще бъде отстранена от участие на основание чл. 107, т. 5 от ЗОП.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисвания за годност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.За последните три приключили финансови години участниците следва да са реализирали минимален общ оборот 3 000 000,00лв (три милиона лева), включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката (доставка на спортно оборудване за зали) минимум 500 000,00лв, (петстотин хиляди) изчислен на база годишните обороти;
Удостоверяване. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, като попълва част IV, раздел Б, Икономическо и финансово състояние от ЕЕДОП.
На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното възлагане на поръчката., а именно:
Справка за общия оборот и/или за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Или
Копия на годишните отчети или техни съставни части за последните 3 (три) приключили финансови години, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която Участникът е установен.
Доказване: Преди сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи един или няколко от документите по чл. 62, ал. 1, т. 3 и 4 ЗОП: годишен финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването му се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и/или Справка за общия оборот и/или за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с минималните изисквания за общ оборот се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.


1.За последните три приключили финансови години участниците следва да са реализирали минимален общ оборот 3 000 000,00лв (три милиона лева), включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката (доставка на спортно оборудване за зали) минимум 500 000,00лв, (петстотин хиляди) изчислен на база годишните обороти;
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да има опит при изпълнението на доставки идентични или сходни с предмета на поръчката, както следва: Участникът, през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил минимум една доставка с предмет, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка. Под „доставка сходна с предмета на настоящата обществена поръчка“ следва да се разбира доставка и монтаж на минимум следното спортно оборудване: лекоатлетическо оборудване за спортни зали, включващо оборудване за дълъг скок, овчарски скок, троен скок, модулна кострукция за гюле, омекотяващи дюшеци, съоръженияе за тласкане на гюле; баскетолни кошове; оборудване за волейбол. Възложителят ще приеме за съответстващи една или няколко доставки изпълени от участника, които общо включват цялото посочено спортно оборудване.Възложителят не поставя изсикване за изпълнен обем.
Удостоверяване. Изпълнените доставки се декларират в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В. Технически и професионални способности с посочване и описание на доставеното спортно оборудване (предмета), стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема. Доставката трябва да е реализирана и приета от съответния Възложител преди датата на подаване на офертата от участника; Доказване: Преди сключване на договора за обществена поръчка Възложителят ще изиска от участника, определен за изпълнител да представи документи по чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП;
2.Участникът трябва да прилага: а) система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001: 2015 или еквивалентен с обхват в областа на доставката на спортно оборудване. Удостоверяване. Данните се представят чрез попълване на информацията в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел „Г“ – „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП); Сертификатът трябва да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието; Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки; Удостоверяване. При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел Г – Сертификати от независими органи, удостоверяващи стандарти за осигуряване на качеството (Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управлениеДоказване: преди сключване на договора участникът предтавя заверени копия на сертификати за управление на качеството и за опазване на околната среда.Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато кандидат или участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.


1.Участникът следва да има опит при изпълнението на доставки идентични или сходни с предмета на поръчката, както следва: Участникът, през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил минимум една доставка с предмет, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка. Под „доставка сходна с предмета на настоящата обществена поръчка“ следва да се разбира доставка и монтаж на минимум следното спортно оборудване: лекоатлетическо оборудване за спортни зали, включващо оборудване за дълъг скок, овчарски скок, троен скок, модулна кострукция за гюле, омекотяващи дюшеци, съоръженияе за тласкане на гюле; баскетолни кошове; оборудване за волейбол. Възложителят ще приеме за съответстващи една или няколко доставки изпълени от участника, които общо включват цялото посочено спортно оборудване.Възложителят не поставя изсикване за изпълнен обем.
2.Участникът трябва да прилага: а) система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001: 2015 или еквивалентен с обхват в областа на доставката на спортно оборудване.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гар-я за изпълнение (ГИ) съгласно чл. 111, ал. 2 от ЗОП се определя в размер на 1 % /едно на сто/ от ст-тта на договора за общ.поръчка без ДДС. По отношение ГИ се прилага чл. 111 от ЗОП и усл-ята в документацията за участ-е.ГИ се представя в една от следните форми, по избор на Изпълнителя: 1. пар.сума;2.банкова гаранция;3. застрах.,к. обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.Гар-я във форма по т.1 се внася по следната банкова сметка на Възложителя:IBAN: BG59IORT80491000252900; BIC: IORTBGSF, Банка: "Инвестбанк" АД ; банковата гаранция на ГИ – да е оригинал, издадена от българска или чуждестр. банка със срок на вал.–най-малко 30 дни след прикл. на договора, а застраховката на ГИ-в оригинал, сключена със застраховател отговарящ на чл.12, ал.1 от Код. за застрах., с гореизбр. срок на валиндн.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

13/01/2021 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/07/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

София, общински район Слатина, ж.к. Гео Милев, Студентско общежитие, бл. 3, вх. А, ет. 1, Изпълнителна дирекция, каб. 107

Съгласно чл.54, ал.2 и чл.57, ал.3 от ППЗОП получените оферти и ценовите предложения към тях се отварят на публични заседания, на които могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Отстранява се участник, за когото е налице някое от обст. по чл.54, ал.1, при усл.-ята на ал.3 от ЗОП, и чл.55, ал.1 т.1,т.3, т.4 и т.5 от ЗОП. Участник, за когото са налице осн. по чл.54, ал.1 от ЗОП и чл.55, ал.1 т.1 и т.4 от ЗОП за отстраняване, може да представи док-ва съгл. чл.56 от ЗОП и чл. 45 от ППЗОП, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност,въпреки наличието на съответното основание за отстраняване. 1.1.Отстраняват се участници в процедурата и:
- при наличие на основания по чл.107 ЗОП; Отсъствието на обст-ва по чл.101, ал.9-11 ЗОП се декларира в част III, раздeл "Г" от ЕЕДОП;- за които съгласно §14,ал.2 от ПЗР на ЗИД на ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, за него или негов подизпълнител(съдружник в обединение) са налице обст-ва по см. на чл.3, т.8 във вр. с чл.5, ал.1, т.3 от този закон - декларира се в част III, раздeл "Г" от ЕЕДОП;- за които са налице обст-ва по чл. 69 от ЗПКОНПИ - декларира се в част III, раздeл "Г" от ЕЕДОП;С/сно ЗОП, ДВ. бр.17 от 26 Февруари 2019г. нац. осн-я за отстраняване са и:-осъждания за престъпления по чл. 194 – 208, чл. 213а – 217, чл. 219 – 252 и чл. 254а – 255а и чл. 256 - 260 НК (чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП); -нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от КТ и нарушения по чл. 13, ал. 1 от ЗТМТМ (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);
1.2. Липсата на обст-ва по нац. основания за отстраняване се декларират в eЕЕДОП в полето „Прилагат ли се спец. нац. осн-я за изключване“. Отговор „НЕ“ се отнася за всички обстоятелства. При отговор „ДА“ лицето трябва да посочи конкретното обстоятелство, както и евентуално предприетите мерки за надеждност; 2. Съгласно чл.67, ал.1 и следв. от ЗОП при подаване на оферта участникът(подизпълнител и член на обед-е) декларира липса на основания за отстраняване от процедурата и съответствие с критериите за подбор чрез попълване и представянe на ЕЕДОП само в електронен вид(с/но §29, т. 5, б. „а“ от ПЗР на ЗОП). Документите,чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП могат да бъдат изисквани в хода на процедурата допълнително при условията на чл.67, ал.5 от ЗОП. Преди сключването на договор за общ. поръчка участникът, определен за изпълнител представя актуални документи с/но чл.67, ал.6 от ЗОП, при условията на чл.58, ал.6 от ЗОП. Документите се представят за подизпълнителите и третите лица,ако има такива, като и за тях не следва да са налице основанията за отстраняване от процедурата.Представено доказателство за технически и професионални способности, може да не бъде прието в случай по чл.64, ал.2 от ЗОП. 3.От участниците се изисква да декларират, че офертите им са изготвени при спазване на задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд в Р. България. Инф-я за тези задължения, които са в сила в Р.България и приложими към услугата, предмет на настоящата поръчка, може да се набави от:
I. Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: 1.Национална агенция по приходите: www.nap.bg/ и 2.НОИ: http://www.noi.bg/;
II. Относно задълженията по опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите: гр. София, бул. "Княгиня Мария Луиза" № 22,Телефон: 02/ 940 63 31; сайт: www.moew.government.bg/
III.Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика: гр.София, ул. Триадица №2, Телефон:02 8119 443,сайт: www.mlsp.government.bg;
ИА „Главна инспекция по труда“ – www.gli.government.bg/, Агенция по заетостта - www.az.government.bg.
За неуредените в настоящото обявление въпроси се прилагат разпоредбите на ЗOП, ППЗОП, документацията за обществената поръчка, и действащото законодателство.Към момента на откр. на проц. за възл. на общ. пор. не е осиг. финанс. за нейното изпълн.В тази връзка на осн. чл. 114 от ЗОП, дог-т с избр. изпълн. ще бъде скл. под усл-е, като всяка от страните може да поиска неговото прекратяване без предизвестие след изтичане на тримесечен срок от скл. му.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29356113
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29356113
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва