Деловодна информация
00024
OE-333 08/06/2020 (дд/мм/гггг)
не
00024-2020-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Елин Пелин 000776242
пл. Независимост 1
Елин Пелин BG412 2100 България
Станислав Димитров +359 725-60200
kmet.elinpelin@gmail.com +359 725-60208

Интернет адрес/и

http://elinpelin.org/

http://elinpelin.org/section-13-content.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://elinpelin.org/section-13-content.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„СМР по общинската улична мрежа и пътна инфраструктура и съоръжения към нея за нуждите на Oбщина Елин Пелин"
45233000      
Строителство

Предмета на обществената поръчка включва СМР по общинската улична мрежа и пътна инфраструктура и съоръжения към нея за нуждите на Oбщина Елин Пелин.
С изпълнение предмета на обществената поръчка се цели подобряване на транспортно - експлоатационните качества и носимоспособността на настилката, подобряване безопасността на движение на транспортните потоци и добро отводняване на общинските пътища. Чрез ковео се цели осигуряване на целогодишна нормална експлоатация на пътищата от общинската пътна мрежа на Община Елин Пелин, запазване техническото им състояние в съответствие с действащите нормативни актове и отстраняване на единични повреди и деформации.
Предвидените за изпълнение по обществената поръчка работи са групирани както следва:
- Група № 1 Земни работи;
- Група № 2 Поддържане и ремонт на пътни и улични настилки;
- Група № 3 Поддържане и ремонт на пътни съоръжения и техните принадлежности;
- Група № 4 Поддържане и ремонт на пътни принадлежности.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
3000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45230000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

Община Елин Пелин

Предмета на обществената поръчка включва СМР по общинската улична мрежа и пътна инфраструктура и съоръжения към нея за нуждите на Oбщина Елин Пелин.
С изпълнение предмета на обществената поръчка се цели подобряване на транспортно - експлоатационните качества и носимоспособността на настилката, подобряване безопасността на движение на транспортните потоци и добро отводняване на общинските пътища. Чрез ковео се цели осигуряване на целогодишна нормална експлоатация на пътищата от общинската пътна мрежа на Община Елин Пелин, запазване техническото им състояние в съответствие с действащите нормативни актове и отстраняване на единични повреди и деформации.
Предвидените за изпълнение по обществената поръчка работи са групирани както следва:
- Група № 1 Земни работи;
- Група № 2 Поддържане и ремонт на пътни и улични настилки;
- Група № 3 Поддържане и ремонт на пътни съоръжения и техните принадлежности;
- Група № 4 Поддържане и ремонт на пътни принадлежности.
Критериите по-долу
 
ДА „Организация за изпълнение на поръчката” (ОП)    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
3000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи с обхват, отговарящ на вида на строежите, предмет на обществената поръчка, както и на категорията им, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3, буква „а“ от Закона за устройство на територията /ЗУТ/, във връзка с чл. 6, ал. 1, т. 1 и 2 от Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи, издадена от министъра на регионалното развитие и благоустройството /обн., ДВ, бр. 72 от 15.08.2003 г./. Чуждестранните лица следва да са вписани в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или да имат право да извършва такава дейност по законодателството на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария.
Участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки /ЕЕДОП/.
Документи за доказване на поставеното изискване:
- Копие на валидно удостоверението за вписване в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за II група, строежи от 3 категория, съгласно чл. 5 от ПРВВЦПРС.
Документите се представят от участника определен за изпълнител или при поискаване в хода на процедурата - в случаите на чл. 67, ал.5 и 6 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се поставят от Възложителя.

Не се поставят от Възложителя.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците трябва да са изпълнили дейности – строителство, с предмет, идентични или сходни с тези на поръчката, изпълнени през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на заявлението или на оферта.
2. Участниците трябва са внедрили и да прилагат следните стандарти:
-Сертификат за внедрена система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:XXXX, с обхват на действие включващ строителство или еквивалент;
-Участниците трябва да прилагат мерки за опазване на околната среда при изпълнението на поръчката съгласно стандартите и изискванията към системата за управление на околната среда, приети с международен стандарт EN ISO 14001:XXXX или еквивалент.
-Участниците трябва да прилагат мерки за управление на здравето и безопасността при работа при изпълнението на поръчката, съгласно стандартите и изискванията на системата за управление на здравето и безопасността при работа с международен стандарт BS OHSAS 18001 или еквивалент.
3. Участниците следва да разполагат с необходимите технически средства и съоръжения за осигуряване на качеството.
4. Участниците следва да разполагат с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. Участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки /ЕЕДОП/.
При подаване на офертата, участниците декларират съответствието си с критериите за подбор с ЕЕДОП. Възложителят може да изисква от участниците и кандидатите по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. Участниците могат за конкретната поръчка да се позоват на капацитета на трети лица и/или подизпълнители, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с техническите способности и професионалната компетентност.
Документи за доказване на поставените изисквания:
-Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
-Копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:XXXX, с обхват на действие, включващ строителство или еквивалент.
-Копие на валиден сертификат за опазване на околната среда при изпълнението на поръчката съгласно стандартите и изискванията към системата за управление на околната среда приети с международен стандарт EN ISO 14001:XXXX или еквивалент.
-Копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на здравето и безопасността при работа с международен стандарт BS OHSAS 18001 или еквивалент.
-Списък на техническите средства и съоръженияза осигуряване на качеството, използвани от кандидата или участника за осигуряване на качеството.
- Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата, придружен с документи, удостоверяващи завършено висше строително образование, съгласно Закона за висшето образование, и/или документи, удостоверяващи завършено професионално образование и/или обучение в направление строителство, съгласно „Списък на професиите за професионално образование и обучение” на МОН към Закона за професионалното образование и обучение (ЗПОО);
Документите се представят от участника определен за изпълнител или при поискаване в хода на процедурата - в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 отЗОП.


1. Участниците трябва да са изпълнили минимум 1 (една) дейност – строителство, с предмет, идентични или сходни с тези на поръчката, изпълнени през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на заявлението или на оферта. Под „дейности с предмет, идентични или сходни с тези на поръчката“ следва да се разбира дейности по „Строителство и/или ремонт и/или реконструкция/рехабилитация на пътища/пътна инфраструктура/улици”.
2. Участниците трябва са внедрили и да прилагат следните стандарти:
- Сертификат за внедрена система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:XXXX, с обхват на действие включващ строителство или еквивалент;
- Участниците трябва да прилагат мерки за опазване на околната среда при изпълнението на поръчката съгласно стандартите и изискванията към системата за управление на околната среда, приети с международен стандарт EN ISO 14001:XXXX или еквивалент.
- Участниците трябва да прилагат мерки за управление на здравето и безопасността при работа при изпълнението на поръчката, съгласно стандартите и изискванията на системата за управление на здравето и безопасността при работа с международен стандарт BS OHSAS 18001 или еквивалент.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят ще приема и еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
Възложителят ще приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
3. Участниците следва да разполагат с необходимите технически средства и съоръжения за осигуряване на качеството.
Под необходими технически средства и съоръжения за осигуряване на качеството, следва да се разбира следното:
- Пътна фреза с ширина 1000 мм – 1 бр.
- Пътна фреза с ширина 500 мм – 1 бр.
- Асфалтополагаща машина – 1 бр.
- Валяк статичен самоходен до 10т – 1 бр.
- Валяк пневматичен самоходен до 22т – 1 бр.
- Валяк вибрационен до 2,5 т – 1 бр.
- Автогрейдер – 1 бр.
- Челен товарач – 1 бр.
- Колесен багер – мин. 0,5 м3 – 1 бр. или комбиниран багер – товарач – 1 бр.
- Автомобил – самосвал – 2 бр.
- Автомобил – бордови – 1 бр.
4. Участниците следва да разполагат с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, както следва: Под персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, участниците трябва да докажат наличието на:
Ръководни служители:
а) 1 (един) брой Ръководител екип – Професионална област /квалификация/: Строителен инженер, специалност „Пътно строителство“ или „Транспортно строителство“ или аналогична специалност (в случай, че образованието е придобито в друга държава) или еквивалент. Опит: минимум 5 (пет) години при изпълнение на обекти в областта на строителство и/или поддържане и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на инфраструктурни обекти;
Продължават в Раздел VI, точка 3...
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията за изпълнение на поръчката, както и подробната техническа спецификация са посочени в документацията за участие, публикувана в профила на купувача.
При подписване на договор по обществената поръчка изпълнителя представя гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора която е в размер на 1 на сто от стойността на договора, без ДДС. Гаранцията се предоставя под формата на парична сума, внесена по банковата сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ освобождава Гаранцията за изпълнение в срок до 30 (тридесет) дни след прекратяването на Договора, приключване на изпълнението на Договора в пълен размер, ако липсват основания за задържането от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на каквато и да е сума по нея.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

29/06/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

30/06/2020 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Офертите ще бъдат отворени в административната сграда на Община Елин Пелин, гр. Елин Пелин, пл. Независимост № 1, заседателна зала.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и средствата на масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация, т.1.3) от настоящето Обявление…
б) 1 (един) брой помощник ръководител - Професионална област /квалификация/: Строителен инженер, специалност „Пътно строителство“ или „Транспортно строителство“ или професионална квалификация строителен техник със специалност „Пътно строителство“ или „Транспортно строителство“ или аналогична специалност (в случай, че образованието е придобито в друга държава) или еквивалент. Опит: минимум 3 (три) години при изпълнение на обекти в областта на строителство и/или поддържане и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на инфраструктурни обекти.
При използването на експерти - чуждестранни лица, доказването на съответствие с поставените изисквания за образователно – квалификационна степен се удостоверява и с посочване на еквивалентни на изброените по-горе специалности. Прилагат се разпоредбите на Директива 2005/26/ЕО, както и условията и реда за признаване на професионални квалификации, придобити в други държави членки и в трети държави, с цел достъп и упражняване на регулирани професии в Република България. С Решение на Министерски съвет № 352 от 21.05.2015 г. е приет Първи национален план за действие по взаимна оценка на регулираните професии в държавите членки съгласно чл. 59 „Прозрачност“ от изменената Директива 2005/36/ЕО на Европейския парламент и на Съвета от 7 септември 2005 година относно признаването на професионалните квалификации. Под „еквивалентно образование” или „еквивалентна специалност” следва да се разбира, придобито образование или специалност приравнени към посочените. Приравнени са специалностите, при които учебната програма на специалността покрива най-малко 80 на сто от учебната програма на някоя от специалностите от направленията посочените по-горе.
Специфични национални основания за отстраняване – 1. осъждания за престъпления по чл. 194 - 208, чл. 213а - 217, чл. 219 - 252 и чл.254а - 255а и чл.256 - 260 от Наказателния кодекс (чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП); 2. нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 118, чл. 128, чл. 228, ал. 3, чл. 245 и чл. 301 – 305 от Кодекса на труда (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП); 3. нарушения по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП); 4. наличие на свързаност по смисъла на пар. 2, т. 45 от ДР на ЗОП между кандидати/ участници в конкретна процедура (чл. 107, т. 4 от ЗОП); 5. наличие на обстоятелство по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС; 6. Обстоятелства по чл. 69 от ЗПКОНПИ. Декларират се в част III б. "Г" от ЕЕДОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва