Деловодна информация
00016
866 08/06/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
08/06/2020 (дд/мм/гггг)
00016-2020-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Априлци 000291627
кв.Ново село,ул.Васил Левски № 109
Априлци BG315 5641 България
Марко Пенов - Гл.експерт Общинска собственост, обществени поръчки и транспорт +359 69582222
apriltsi1976@abv.bg +359 69582285

Интернет адрес/и

http://www.obshtina-apriltsi.com/

https://www.obshtina-apriltsi.com/subsection-637-content.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.obshtina-apriltsi.com/subsection-637-content.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Упражняване на строителен надзор по време на строителството и оценка за съответствие на инвестиционните проекти за обект „Реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа кв.Острец, гр.Априлци“
71520000      
Услуги

Обект на поръчката е „предоставяне на услуги” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 3 от ЗОП, като избраният за изпълнител на обществената поръчка следва да извърши консултантски услуги по смисъла на чл. 166, ал. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), контрол по спазването на изискванията по чл. 169, ал.1 и 3 и чл. 169б, ал. 1 от ЗУТ при изпълнение на предмета на поръчката. В рамките на настоящата обществена поръчка следва да бъдат извършени услуги, свързани с оценка на съответствието на инвестиционните проекти и осъществяване на строителен надзор на обект възложен на инженеринг - „Реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа кв.Острец , гр.Априлци“ .Обхватът, обемът и изискванията към изпълнението на обществената поръчка са подробно описани и регламентирани в Техническите спецификации, неразделна част от настоящата документация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
115000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71520000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

кв.Острец, гр.Априлци, община Априлци , област Ловеч

Предмет на настоящата обществена поръчка „Упражняване на строителен надзор по време на строителството и оценка за съответствие на инвестиционните проекти за обект „Реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа кв.Острец, гр.Априлци“.
Обект на поръчката е „предоставяне на услуги” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 3 от ЗОП, като избраният за изпълнител на обществената поръчка следва да извърши консултантски услуги по смисъла на чл. 166, ал. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), контрол по спазването на изискванията по чл. 169, ал.1 и 3 и чл. 169б, ал. 1 от ЗУТ при изпълнение на предмета на поръчката. В рамките на настоящата обществена поръчка следва да бъдат извършени услуги, свързани с оценка на съответствието на инвестиционните проекти и осъществяване на строителен надзор на обект възложен на инженеринг - „Реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа кв.Острец , гр.Априлци“ .
Строителството на горепосочения обект ще се извърши в три последователни етапа, които подлежат на въвеждане в експлоатация с три отделни разрешения за ползване / удостоверения за въвеждане в експлоатация , както следва :
1 етап: Реконстукция на част от ВВМ на кв.Острец – обхват: ул.“Русалийски проход“, ул.“Соколска“ (от центъра на кв. Острец до разклона Севлиево-Габрово) и ул.“Смолян ;
2 етап: Реконструкция на външни водопроводни връзки до НВ „Събевци“ в ПИ 52218.815.334, НВ “Почивни станции Острец“в ПИ 52218.811.378 и НВ“Ново село“ в ПИ 52218.627.41 и изграждане на НВ „Острец“ в м.“Боевци“ в ПИ 52218.853.59 ;
3 етап: Реконструкция на вътрешна водопродна мрежа кв. Острец по ул.“Мара Гидик“, ул.“Ковашка“ и ул.“Събевска“.
Обхватът, обемът и изискванията към изпълнението на обществената поръчка са подробно описани и регламентирани в Техническите спецификации, неразделна част от настоящата документация.
Критериите по-долу
 
ДА Организация за качествено изпълнение на поръчката -К2    50
Срок за изготвяне на комплексния доклад за оценка на съответствието на инвестиционните проекти -К3    5
Срок за изготвяне на окончателен доклад и технически паспорт -К4    5
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
115000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
760

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да притежава валиден Лиценз, издаден от министъра на регионалното развитие и благоустройството (съобразно изискванията на ЗУТ, в редакция до ДВ бр. 82 от 26.10.2012 г.) или валидно Удостоверение за упражняване на строителен надзор, издадено от началника на Дирекцията за национален строителен контрол (ДНСК), съобразно изискванията на Наредба № РД-02-20-25 от 03.12.2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор.
Деклариране- Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) (Приложение № 1), Раздел А: „Годност“ в т. 2) При поръчки за услуги: Необходимо ли е специално разрешение или членство в определена организация, за да може икономическият оператор да изпълни съответната услуга в държавата на установяване? Участниците, освен изискуемата информация, съгласно това поле в ЕЕДОП, следва да посочат и номера и срока на валидност на Удостоверението за извършване на строителен надзор.
Деклариране- Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) (Приложение № 1), Раздел А: „Годност“ в т. 2) При поръчки за услуги: Необходимо ли е специално разрешение или членство в определена организация, за да може икономическият оператор да изпълни съответната услуга в държавата на установяване? Участниците, освен изискуемата информация, съгласно това поле в ЕЕДОП, следва да посочат и номера и срока на валидност на Удостоверението за извършване на строителен надзор.
Доказване – При сключване на договора избраният изпълнител представя Заверено копие на валиден Лиценз, издаден от министъра на регионалното развитие и благоустройството (съобразно изискванията на ЗУТ, в редакция до ДВ бр. 82 от 26.10.2012 г.) или валидно Удостоверение за упражняване на строителен надзор, издадено от началника на Дирекцията за национален строителен контрол (ДНСК).
Забележка: Лицензът/удостоверението за упражняване на строителен надзор, издадени по реда на ЗУТ следва да бъде валиден/валидно/ за срока на изпълнение на поръчката. Ако датата му на валидност е преди датата на завършване на строителството/ ориентировъчно м. октомври 2022 г./ следва да бъде представена декларация за осигуряване на токова удостоверение или подновяване на същото.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, за лица регистрирани на територията на РБългария или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени.Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.

1.Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, за лица регистрирани на територията на РБългария или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени.
За участник, установен/регистриран в РБългария, застраховката „Професионална отговорност”, следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ за упражняване на строителен надзор, покриваща минималната застрахователна сума за консултант, извършващ строителен надзор за строежи първа категория по чл. 137, ал. 1, т. 1, от ЗУТ, в размер на 300 000 лв., съгласно чл. 5, ал. 3 и ал. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Деклариране: Участникът попълва поле 5 на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП. Участниците, освен изискуемата информация, съгласно това поле в ЕЕДОП, следва да посочат и номера и срока на валидност на застраховката, името на застрахователя и застрахователната стойност.Доказване: При необходимост на основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на валидна застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че данните не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Забележки:
За участник установен/регистриран извън РБългария, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за застраховка „Професионална отговорност” се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва дейности по упражняване на строителен надзор, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение.
При участие на подизпълнители, същите следва да отоговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет, идентичен или сходен с тези на поръчката, за последните три години от датата на подаване на заявлението или на офертата.2.Участникът следва да разполага с персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.3. Участникът да има внедрена система за управление на качеството, съгласно стандарта EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват, съгласно предмета на поръчката. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. 4. Участникът да има внедрена система за управление на околната среда , съгласно стандарта EN ISO 14001:2015 или еквивалентен, с обхват, съгласно предмета на поръчката. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.

1. Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет, идентичен или сходен с тези на поръчката, за последните три години от датата на подаване на заявлението или на офертата.Забележка : Под „идентичен или сходен вид дейности, с предмета на настоящата обществена поръчка“ следва да се приемат услуги, свързани с извършване на строителен надзор в строителството при изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен или текущ ремонт на водопровод и/или водопроводна мрежа.
Деклариране: Участникът попълва поле 1б) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП – Списък на реализирани дейности с идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка“, където правят описание на изпълнените от тях услуги през определения от възложителя период с посочване на услугите, сумите, датите и получателите.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи документи (референции, удостоверения за добро изпълнение и др.), удостоверяващи изпълнените дейности, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, съобразно декларираното в ЕЕДОП и които документи съдържат: информация за извършеният строителен надзор, за стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. 2. Участникът следва да разполага с персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, отговарящи на следните изисквания:Ключовите специалисти на участника задължително трябва да са включени в основния заверен списък на правоспособните физически лица, които упражняват дейността. Списъкът е неразделна част от лиценза/удостоверението за упражняване на дейността съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 и ал. 2 от ЗУТ. Ключовите специалисти трябва да присъстват на обекта, съгласно приложения график на ангажираността им по време на целия строителен период.Задължителният минимален състав на екипа трябва да включва ключови специалисти в областите, покриващи предмета на поръчката в съответствие с изискванията на Наредбата за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор, както следва:-Експерт „ВиК“ Висше образование, образователно-квалификационна степен “Магистър”, Професионална област /квалификация/: Строителен инженер, специалност „ВиК “ или еквивалент- Експерт „Пътен инженер“ - Висше образование, образователно-квалификационна степен “Магистър”, Професионална област /квалификация/: Строителен инженер, специалност „Пътно строителство“ или „Транспортно строителство“ или еквивалент; - Експерт „Геодезия“ - Висше образование, образователно - квалификационна степен “Магистър” по специалност „Геодезия, фотограметрия и картография“ или „Маркшайдерство и геодезия“ или „Геодезия“ или еквивалент; -Експерт „ПБЗ „ – Да има валидно удостоверение за „Координатор по безопасност и здраве в строителството” или „Специалист по безопасност и здраве“ или еквивалентен документ; - Експерт „ПУСО“ – Да притежава валиден документ, доказващ завършен курс на обучение; - Експерт „Пожарна безопасност“ – Да има валидно удостоверение за „Пожарна безопасност „ или еквивалентен документ;...............Продължава в Раздел VI.3 Допълнителна информация
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

14/07/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

10/01/2021 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

15/07/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Общинска администрация Априлци, гр.Априлци , ул.Васил Левски №109

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Всички членове на екипа следва да са със завършено висше образование с образователно-квалификационна степен "магистър", да имат най-малко 5 години стаж по специалността, съгласно чл. 6, ал. 1, т. 4 от Наредба № РД-02-20-25 от 3 декември 2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор, изм. ДВ. бр.70 от 3 Септември 2019 г. и да са участвали в изготвянето на оценка на съответствие на поне един инвестиционен проект и в упражняване на строителен надзор по време на строителството на поне един въведен в експлоатация обект с предмет, идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка.Забележка :Под „идентичен или сходен вид дейности, с предмета на настоящата обществена поръчка“ следва да се приемат услуги, свързани с извършване на строителен надзор в строителството при изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен или текущ ремонт на водопровод и/или водопроводна мрежа. *Забележка: Едно лице не може да съвместява две или повече длъжности.Деклариране - При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в e ЕЕДОП , попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел В – Технически и професионални способности - Списък на експертите , които ще участват в изпълнението на поръчката , с посочване на информация за образователната и професионална компетентност и специфичния опит на същите.
Доказване – При необходимост на основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.3. Участникът да има внедрена система за управление на качеството, съгласно стандарта EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват, съгласно предмета на поръчката. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. Като в този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Деклариране - При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в e ЕЕДОП , попълнен в съответната част, а именно раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление, в Част IV: „Критерии за подбор“ e ЕЕДОП, с посочване на информация относно стандарта, дата на издаване и дата на валидност на сертификата , наименование на сертифициращия орган.Доказване – При необходимост на основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи и доказателства за наличие на внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2015 или еквивалент, с предметен обхват в областта на строителния надзор в случай, че данните не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.г. Участникът да има внедрена система за управление на околната среда , съгласно стандарта EN ISO 14001:2015 или еквивалентен, с обхват, съгласно предмета на поръчката. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197-199 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия по защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва