Деловодна информация
1265
РНД20-ДИ05-306 29/05/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
29/05/2020 (дд/мм/гггг)
1265-2020-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Столична община - район Надежда 0006963270598
район Надежда, ж.к. Надежда, ул. Кирил Дрангов 55
София BG411 12220 България
Виктория Раловска +359 24951798
op@so-nadejda.com +359 0000000

Интернет адрес/и

http://www.so-nadejda.com/

http://www.so-nadejda.com/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB-%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.so-nadejda.com/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB-%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Доставка на плодове и зеленчуци за нуждите на детските градини на територията на СО-район „Надежда“
03220000      
Доставки

Целта на настоящата процедура за избор на изпълнител чрез провеждане на открита процедура е да бъде избран изпълнител, съответстващ на изискванията на възложителя, който да изпълни дейности по доставка на плодове и зеленчуци за нуждите на детските градини на територията на СО-район „Надежда“ в следващите 4 (четири) години (48 месеца).
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1300000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
03220000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Детските градини на територията на СО-район "Надежда".

Дейностите, предмет на доставката, включват периодични доставки на пресни плодове и зеленчуци (продукти) за срок от 48 месеца. Част от изисканите продукти, придружени с прогнозните им количества: Банани (44808кг), Грозде (18412кг), Домати(5292кг), Зеле (25629 кг), Кайсии (3091 кг), Картофи (61643), Карфиол (1812кг), Киви (22637кг), Копър пресен (8829 връзки), Краставици пресни (11116кг), Круши (7784кг), Лимони (3195кг), Лук праз (3072кг), Мандарини (17863кг), Моркови (23045кг), Нектарини (2844кг), Портокали (42768кг), Праскови (4168кг) и др.
Критериите по-долу
 
ДА Управление на рисковете, които могат да възникнат в хода на изпълнение на поръчката    30
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
1300000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да разполага с минимум един обект (складова база с необходимата хладилна техника), регистриран за производство и/или търговия с храни по реда на Закона за храните и отговаря на всички изисквания съгласно действащата нормативна уредба, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри/списъци съгласно законодателството на съответната държава, в която са установени.
При подаване на офертата, изпълнението на изискването се декларира в Част IV раздел А от ЕЕДОП.
За доказване на изискването участникът, избран за изпълнител, преди подписване на договора представя копие от регистрационния документ, издаден по реда на Закона за храните и/или еквивалентно, заверено с „Вярно с оригинала“ и подпис на представляващия участника при условията на чл. 112 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Коефициент на бърза ликвидност.

Участниците в процедурата следва да са постигнали положително съотношение между активи и пасиви по Коефициент на бърза ликвидност (К бл), съгласно т.1.2. от Методика към член 61, ал.1, т.3 от ЗОП, изчислен на база на данни от годишния финансов отчет (ГФО) на предприятието на кандидата или участника към 31 декември 2019г.
Стойността на коефициента за бърза ликвидност на кандидата или участника, следва да е не по-малко от 1,00.
За доказване на изискването, участникът, избран за изпълнител, преди сключване на договора представя копие от годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им не се изисква съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, заверени с „Вярно с оригинала“ и подпис на представляващия участника при условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112 от ЗОП, както и справка за оборота от доставките.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Професионален опит.
2. Техническо оборудване/транспортни средства.
3. Системи за управление на качеството.


1. Участникът следва да е изпълнил за последните три години, считано от датата на подаване на офертата, в зависимост от датата на която участникът е създаден или е започнал дейността си, доставка с предмет, идентичен и/или сходен с този на поръчката.
Под доставка с идентичен и/или сходен предмет с предмета на поръчката, следва да се разбира доставка на плодове и зеленчуци.
За доказване на изискването по-горе участниците представят списък на доставките, идентични или сходни с предмета на поръчката, който се попълва в част IV, раздел ,,В“ от ЕЕДОП и съдържа информация за стойността, датите и получателите на доставките.
За доказване на изискването, участникът, избран за изпълнител, преди сключване на договора представя списък на доставките, идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, доказващи извършените доставки,заверени с „Вярно с оригинала“ и подпис на представляващия участника при условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112 от ЗОП, както и справка за оборота от услугите.
2. Участникът следва да разполага с минимум две специализирани транспортни средства за доставяне на храните.
Транспортните средства трябва да бъдат снабдени с необходимото оборудване, предвид спецификата на превозваните стоки.
Участникът предоставя (декларира) в част IV, раздел ,,В“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата за разполагаемите транспортни средства, което ще ползва за изпълнение на предмета на поръчката.
Преди сключване на договор за изпълнение участникът класиран на първо място, следва да представи доказателства, че разполага с декларираните транспортни средства в съответствие с нормативните изисквания при условията на чл. 67 ал. 5 и чл.112 от ЗОП
3.1 Всеки участник да има разработена и внедрена система за анализ и контрол на критичните точки — НАССР система за управление на безопасността на храните ИЛИ е сертифициран по стандарт EN ISO 22000:2018 или еквивалентен с област на приложение доставка на храна и хранителни продукти, отнасящ се за обекта, регистриран по чл. 12 от Закона за храните.
Участникът предоставя (декларира) в част IV от единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по т. 3.3 сертификат, удостоверяващ, че има внедрена HACCP система или еквивалентен ИЛИ сертификат по стандарт EN ISO 22000:2005 (ISO 22000:2018) или еквивалентен с област на приложение доставка на храна и хранителни продукти.
За доказване на изискването участникът, избран за изпълнител, преди подписване на договора представя копие от сертификата, заверено с „Вярно с оригинала“ и подпис на представляващия участника при условията на чл. 112 от ЗОП.
3.2. Участниците да притежават валиден сертификат за управление на качество ISO 9001:2015 или еквивалентен с обхват, идентичени и/или сходен с предмета на поръчката, издадени на името на участника от акредитирана институция или агенция за управление на качеството.
Участникът следва да представи (декларира) в част IV от единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по т. 3.4. сертификат за въведена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2015 или еквивалент с област на приложение идентична и/или сходна с предмета на поръчката.
За доказване на изискването участникът, избран за изпълнител, преди подписване на договора представя копие от сертификата, заверено с „Вярно с оригинала“ и подпис на представляващия участника при условията на чл. 112 от ЗОП.
Продължава в раздел VI.3 от настоящото обявление.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

06/07/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. София, район Надежда, ж.к. Надежда, ул. Кирил Дрангов 55, адм. сграда, ет. 3, заседателна зала

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Представителят на участника удостоверява своята самоличност и представя пълномощно, освен ако е законен представител на участника. Присъстващите представители вписват имената си в списък.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

3.2. Участниците да притежават валиден сертификат за управление на качество ISO 9001:2015 или еквивалентен с обхват, идентичени и/или сходен с предмета на поръчката, издадени на името на участника от акредитирана институция или агенция за управление на качеството.
Участникът следва да представи (декларира) в част IV от единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по т. 3.4. сертификат за въведена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2015 или еквивалент с област на приложение идентична и/или сходна с предмета на поръчката.
За доказване на изискването участникът, избран за изпълнител, преди подписване на договора представя копие от сертификата, заверено с „Вярно с оригинала“ и подпис на представляващия участника при условията на чл. 112 от ЗОП.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
Когато участника предвижда участие на подизпълнители ЕЕДОП и документите се представят и за всеки от посочените подизпълнители.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 29/05/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва