Деловодна информация
02538
ОПИ-401 26/05/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
26/05/2020 (дд/мм/гггг)
02538-2020-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Прокуратура на Република България - главен прокурор 121817309
бул. Витоша № 2, Съдебна палата
София BG411 1000 България
Ненко Милев +359 28036033
nmilev@prb.bg +359 29633373

Интернет адрес/и

www.prb.bg

http://prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/otkrita-procedura-za-vyzlagane-na-obshtestvena-115


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/otkrita-procedura-za-vyzlagane-na-obshtestvena-115
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Прокуратура на Република България - главен прокурор 121817309
Информационен център на Прокуратура на Република България, бул. Витоша № 2, Съдебна палата, партер, стая № 79, Регистратура на главен прокурор.
София BG411 1000 България
Ненко Милев +359 28036033
nmilev@prb.bg +359 29633373

Интернет адрес/и

www.prb.bg

http://prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/otkrita-procedura-za-vyzlagane-na-obshtestvena-115

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Надзор за законност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на автомобили по 3 (три) обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Доставка на леки автомобили тип „седан“ (4х4)“; Обособена позиция № 2 „Доставка на леки автомобили с повишена проходимост“ ОПИ-401/26.05.2020 г.
34110000      
Доставки

Поръчката има за цел да осигури доставка на 8 (осем) броя нови леки автомобили, тип „седан“ (4х4), 2 (два) броя леки автомобили с повишена проходимост и 1 (един) брой нов пътнически микробус, с повишена проходимост, за нуждите на Бюро по защита при главния прокурор. В предмета на поръчката се включва и осигуряване на гаранционно (сервизно) обслужване на доставените автомобили през гаранционния срок.
Под гаранционно (сервизно) обслужване се разбира задължителната периодична поддръжка на автомобилите (различна от отстраняването на недостатъци за сметка на Изпълнителя по време на гаранционния срок) – смяна на масла, филтри и др., която да се извършва от Изпълнителя през гаранционния срок, за да важи гаранционната отговорност на производителя.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Доставка на леки автомобили тип „седан“ (4х4) 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
34111000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, склад на Изпълнителя

По обособена позиция № 1, поръчката има за цел да осигури доставка на 8 (осем) броя нови леки автомобили, тип „седан“ (4х4), за нуждите на Бюро по защита при главния прокурор. В предмета на поръчката се включва и осигуряване на гаранционно (сервизно) обслужване на доставените автомобили през гаранционния срок.
Под гаранционно (сервизно) обслужване се разбира задължителната периодична поддръжка на автомобилите (различна от отстраняването на недостатъци за сметка на Изпълнителя по време на гаранционния срок) – смяна на масла, филтри и др., която да се извършва от Изпълнителя през гаранционния срок, за да важи гаранционната отговорност на производителя.
Критериите по-долу
 
ДА Q2 – „Обем на двигателя, в кубически сантиметри“, с тежест 20%    20
Q3 – „Максимална мощност на двигателя , в kW“, с тежест 20%    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
562000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на леки автомобили с повишена проходимост 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
34113100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, склад на Изпълнителя

По обособена позиция № 2, поръчката има за цел да осигури доставка 2 (два) броя леки автомобили с повишена проходимост, за нуждите на Бюро по защита при главния прокурор. В предмета на поръчката се включва и осигуряване на гаранционно (сервизно) обслужване на доставените автомобили през гаранционния срок.
Под гаранционно (сервизно) обслужване се разбира задължителната периодична поддръжка на автомобилите (различна от отстраняването на недостатъци за сметка на Изпълнителя по време на гаранционния срок) – смяна на масла, филтри и др., която да се извършва от Изпълнителя през гаранционния срок, за да важи гаранционната отговорност на производителя.
Критериите по-долу
 
ДА Q2 – „Обем на двигателя, в кубически сантиметри“    20
Q3 – „Максимална мощност на двигателя, в kW“    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
350500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на пътнически микробус с повишена проходимост 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
34114400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, склад на Изпълнителя

По обособена позиция № 3, поръчката има за цел да осигури доставка на 1 (един) брой нов пътнически микробус, с повишена проходимост, за нуждите на Бюро по защита при главния прокурор. В предмета на поръчката се включва и осигуряване на гаранционно (сервизно) обслужване на доставените автомобили през гаранционния срок.
Под гаранционно (сервизно) обслужване се разбира задължителната периодична поддръжка на автомобилите (различна от отстраняването на недостатъци за сметка на Изпълнителя по време на гаранционния срок) – смяна на масла, филтри и др., която да се извършва от Изпълнителя през гаранционния срок, за да важи гаранционната отговорност на производителя.
Критериите по-долу
 
ДА Q2 – „Обем на двигателя, в кубически сантиметри“    20
Q3 – „Максимална мощност на двигателя, в kW“    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
87500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се поставят изисквания
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се поставят изисквания

Не се поставят изисквания
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът да е изпълнил дейности с предмет, идентични или сходни с този на поръчката за последните три години от датата на подаване на офертата. (чл.63, ал.1, т.1 от ЗОП). Валидно за всички обособени позиции. Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва: При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, по съответната обособена позиция, за която участникът участва, с посочване на описание на доставките, стойностите, датите и получателите. Данните се представят чрез попълване на информацията в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел „В“ – „Технически и професионални способности“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
2. Участникът да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката. (чл.63, ал.1, т.8 от ЗОП). Валидно за всички обособени позиции.
Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва: При подаване на оферта участникът декларира съответствието с минималното изискване, чрез посочване на сервизите, с които ще разполага при изпълнението на договора, на територията на територията на Република България (с посочване на точният им адрес, телефон и лице за контакт), Данните се представят чрез попълване на информацията в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел „В“ – „Технически и професионални способности“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
3. Участникът да прилага системи за управление на качеството. (чл.63, ал.1, т.10 от ЗОП) Валидно за всички обособени позиции. Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва: При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на сертификатите за въведена и сертифицирана система за управление на качеството, съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват производство и/или доставка на стоки, включени в предмета на обществената поръчка по съответната обособена позиция, за която участникът участва.
Данните се представят чрез попълване на информацията в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел „Г“ – „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).


1.За ОП № 1: Уч-ът да е изпълнил мин. една дейност през последните 3 години чийто предмет и обем е идентичен или сходен с този на поръчката по ОП № 1, считано от датата на подаване на офертата по ОП № 1.* Под „изпълнени дейности“ се разбират такива, при които независимо от датата на сключването им, доставката е приключила в посочения по-горе период.* Под дейности с идентичен или сходен предмет и обем да се разбира доставка на минимум 4 броя нови леки автомобила и осигуряване на гаранционното им обслужване. Изпълнените доставки могат да бъдат извършени в изпълнение на една или повече дейности.За ОП № 2: Уч-ът да е изпълнил мин. една дейност през последните три години чийто предмет и обем е идентичен или сходен с този на поръчката по ОП № 2, считано от датата на подаване на офертата по ОП № 2. * Под „изпълнени дейности“ се разбират такива, при които независимо от датата на сключването им, доставката е приключила в посочения по-горе период.* Под дейности с идентичен или сходен предмет и обем да се разбира доставка на минимум 1 брой нов автомобил с повишена проходимост (с мин. 190 мм. пътен просвет) и осигуряване на гаранционното му обслужване.За ОП № 3: Уч-ът да е изпълнил минимум една дейност през последните 3 години чийто предмет и обем е идентичен или сходен с този на поръчката по ОП № 3, считано от датата на подаване на офертата по ОП № 3.* Под „изпълнени дейности“ се разбират такива, при които независимо от датата на сключването им, доставката е приключила в посочения по-горе период.* Под дейности с идентичен или сходен предмет и обем да се разбира доставка на минимум 1 брой пътнически микробус и осигуряване на гаранционното му обслужване.В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП - списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка по съответната обособена позиция, за която участникът участва, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената доставка.2.За всички ОП: При изпълнение на договора, уч-ът следва да разполага с мин. по един сервиз, най-малко в следните области: София, Варна, Бургас, Пловдив и Велико Търново, снабдени с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнението на гаранционното (сервизното) обслужване, както и обслужването в случай на рекламации, по съответната ОП, за която уч-ът участва.В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Декларация, подписана от лицето (лицата), което (които) представлява/т уча-ка за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за сервизната дейност по изпълнение на поръчката, по съответната ОП, намиращи се в сервизите, с които ще разполага при изпълнението на договора, на територията на Р. България (с посочване на точният им адрес, телефон и лице за контакт).3.Уч-ът трябва да прилага въведена и сертифицирана система за управление на качеството, съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват производство и/или доставка на стоки, включени в предмета на обществената поръчка по съответната ОП, за която уч-ът участва.В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Поставеното изискване се доказва със заверено „вярно с оригинала“ копие на валиден сертификат за съответствие на системата за управление на качеството на уч-ка със стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват производство и/или доставка на стоки, включени в предмета на настоящата поръчка или сходни на предмета на настоящата обществена поръчка дейности по съответната ОП, за която участникът участва.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възложителя. Възложителят(В-ят),отстранява от участие(у-е)участник (у-к): За когото са налице основанията по чл.54,ал.1,чл.55,ал.1,т.1,т.3 и т.4 от ЗОП и/или условията по чл.107 от ЗОП;За когото е приложима забраната по чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС освен ако не е налице изкл. по чл.4 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС;За който е налице несъответствие с чл.101,ал.9-11 от ЗОП; за когото е налице забраната по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество;Който представи оферта с по-кратък срок на валидност; Продължава в раздел VI.3)
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

02/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

31/12/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/07/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. София, пл. "Света Неделя" № 1, ет. 5, стая 503, Администрация на главния прокурор

Получените заявления за участие или оферти се отварят на публично заседание от комисията по чл. 103, ал. 1 от ЗОП, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от раздел III.2.2)Който при поискване от страна на В-я не представи необходимата информация относно правно-организационната форма под която осъществяват дейността си, както и списък на всички задължени лица по смисъла на чл. 54, ал. 2 от ЗОП; Който е представил оферта, в която предложението за срока на изпълнение е по дълъг от определения от възложителя;Който не представи Техническо предложение или то не отговаря на обявените условия на поръчката;Който не представи ценово предложение, или то не отговаря на обявените условия на поръчката.
У-те могат да се възползват от възможността по чл. 56 от ЗОП, като представят мерки за надеждност.
На основание чл.55,ал.4 от ЗОП, В-ят има право да не отстрани от процедурата у-к, за който е налице обстоятелството по чл.55,ал.1,т.1 от ЗОП, ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката, съгласно приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата в която е установен. Липсата на основанията за отстраняване се декларира в ЕЕДОП.
1. Гаранцията за изпълнение на договора за всяка обособена позиция е в размер на 5% (пет процента) от цената за изпълнение на договора без ДДС по съответната обособена позиция, от които 4% за доставката на автомобилите и 1% за гаранционното (сервизно) обслужване на автомобилите. За гарантиране на сумата, която ще бъде изплатена авансово по договора, участникът избран за изпълнител по обособена позиция № 1, № 2 и №3, следва да представи на Възложителя гаранция за авансово плащане, при сключването на договора.Гаранция за авансово плащане е в размер на 100% (сто процента) от цената на договора с ДДС.
2. Източник на финансиране. Настоящата ОПо се финансира със средства от бюджета на ПРБ.
3. Възложителят заплаща авансово цялата стойност по договора за обществена поръчка, в срок до 10 (десет) работни дни, считано от датата на сключване на договора и след представяне от страна на Изпълнителя на фактура.
За гарантиране на авансово изплатената сума по договора, участникът избран за Изпълнител, представя на Възложителя гаранция за авансово плащане, при сключването на договора.
Валидно за обособена позиция № 1, № 2 и № 3
Оценка по показател „Обща цена на предложените автомобили“ – Q1:Максимален брой точки 60 получава офертата с предложена най-ниска обща цена на предложените автомобили. Оценката на останалите оферти се определя, като отношение спрямо най-ниската обща цена на предложените автомобили по следната формула:Ц= (Ц мин. / Ц предл.) Х 60. Общата цена на предложените автомобили е сбор от общата предлагана цена за доставка на автомобилите и общата предлагана цена за гаранционно (сервизно) обслужване на за целия гаранционен срок на доставените автомобили
Оценката по показател „Обем на двигателя в кубически сантиметри“ – Q2:
Максимален брой точки 20 получава офертата с най-голям обем на двигателя, в кубически сантиметри, за предложените автомобили. Оценката на останалите оферти се определя, като отношение спрямо най-големия обем на двигателя, в кубически сантиметри, за предложените автомобили, по посочената по-долу формула:О = (О предл. / О макс.) Х 20.
Оценка по показател „Максимална мощност на двигателя, в kW“ - Q3:
Максимален брой точки 20 получава офертата с най-голяма максимална мощност на двигателя за предложените автомобили. Оценката на останалите оферти в процедурата се определя, като отношение спрямо най-голяма максимална мощност на двигателя за предложените автомобили, по посочената по-долу формула:М = (М предл./ М макс.) Х 20
Комплексната оценка Qк се получава като сума от получените оценки по показатели Q1, Q2 и Q3 по посочената по-долу формула: Qк = Ц + О + М
Максималният брой точки за комплексната оценка Qк е 100 /сто/.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/05/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва