Деловодна информация
68
ПНО-04-20 15/05/2020 (дд/мм/гггг)
не
68-2020-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Димитровград 000903533
бул. Г.С.Раковски № 15
Димитровград BG422 6400 България
Стефка Римпопова; инж. Клавдия Тончева +359 39168237/+359 39168266
zop@dimitrovgrad.bg +359 39166996

Интернет адрес/и

www.dimitrovgrad.bg

http://reg.dimitrovgrad.bg:8004/ProcCenter/ZOP/PublicRegisterList?UnitID=1


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://reg.dimitrovgrad.bg:8004/ProcCenter/ZopView.aspx?DosieID=168
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Инженеринг - проектиране, изпълнение на СМР и авторски надзор на обект: Рехабилитация на улици на територията на общ. Димитровград, с 6 обособени позиции.
45000000      
Строителство

Предметът на поръчката обхваща дейностите - проектиране, авторски надзор, изпълнение на СМР и изготвяне на екзекутивна документация и кадастрални заснемания на ОП № 1 с обща приблизителна площ 2500 м2; ОП № 2 с обща приблизителна площ 980 м2; ОП № 3 с обща приблизителна площ 3100 м2; ОП № 4 с обща приблизителна площ 1070 м2; Оп № 5 с обща приблизителна площ 3090 м2 и ОП № 6 с обща приблизителна площ 2000 м2.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
888749.98      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Основен ремонт на ул.”Иван Катъров” гр.Меричлери, Община Димитровград. № 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

ул.”Иван Катъров” гр.Меричлери, Община Димитровград

Предметът на поръчката обхваща дейностите - проектиране, авторски надзор, изпълнение на СМР и изготвяне на екзекутивна документация и кадастрални заснемания на обект Основен ремонт на ул.”И. Катъров” гр.Меричлери, Община Димитровград с обща приблизителна площ 2500 м2. Основните дейности са:
•Земни работи – Направа на механизиран изкоп, Разваляне на бетонови бордюри, Фрезоване на асфалт;
•Асфалтови работи – Доставка и полагане на биумизирана основа, Доставка и полагане на биндер, Направа на първи битумен разлив, Направа на втори битумен разлив, Доставка и полагане на минералбетон - несортиран трошен камък за пътна основа с дебелина 25 см, Доставка и полагане на плътен асфалтобетон;
•Пътни работи – Видими бетонови бордюри вибропресовани 15/25/50, Повдигане на ДШ и РШ с подмяна на капак, Ревизиране на отклонения;
•Организация на движението – Бяла маркировка тип II - акрилатна със светлоотражателни перли, Пътни светлоотразителни знаци и всички свързани с това разходи, Пътни знаци за временна организация на движението;
Критериите по-долу
 
ДА П1 - Срок за изпълнение на СМР    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
205000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
100

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максималният срок за изпълнение по обособена позиция №1 предмет на договора е 100 (сто) календарни дни, от които най-много 20 календарни дни за изработване на инвестиционния проект и най-много 80 календарни дни за изпълнението на строително-монтажните работи.

II.2) Описание 1

Рехабилитация на ул. "Найден Геров" в участъка от о.т.873 до о.т. 1417 по плана на град Димитровград (асфалтиране, водопровод, тротоар) № 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

ул. "Найден Геров" в участъка от о.т.873 до о.т. 1417 по плана на град Димитровград

Предметът на поръчката обхваща дейностите - проектиране, авторски надзор, изпълнение на СМР и изготвяне на екзекутивна документация и кадастрални заснемания на обект Рехабилитация на ул. "Н. Геров" в участъка от о.т.873 до о.т. 1417 по плана на град Димитровград (асфалтиране, водопровод, тротоар) с обща приблизителна площ 980 м2. Основните дейности са:
Пътни работи – Разваляне на съществуващи бетонови бордюри, вкл.превоз на строителните отпадъци на депо, Видими бетонови бордюри вибропресовани 15/25/50, Разваляне на тротоарна настилка,вкл. извозване на стр.отпадъци на депо, Пясък, филц - фракция 0Асфалтови работи – Фрезоване на съществуваща асф. настилка за пренастилане, Доставка,полагане и уплътняване на битуминизирана основа над водопровода, Неплътен асфалтобетон Е = 1000 МРа, Битумен разлив първи, Битумен разлив втори, Плътен асфалтобетон Е = 1200 МРа;
Водопровод – По данни оператора „ВиК” ООД, гр. Димитровград, водопроводът в тази си част е амортизирал и се налага подмяната му;
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на СМР    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
144166.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
80

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максималният срок за изпълнение по обособена позиция №2 предмет на договора е 80 (осемдесет) календарни дни, от които най-много 20 календарни дни за изработване на инвестиционния проект и най-много 60 календарни дни за изпълнението на строително-монтажните работи.

II.2) Описание 1

Реконструкция на бул. ”Стефан Стамболов” от о.т.607 до мост на р.Марица, Община Димитровград № 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

бул. ”Стефан Стамболов” от о.т.607 до мост на р.Марица, Община Димитровград

Предметът на поръчката обхваща дейностите - проектиране, авторски надзор, изпълнение на СМР и изготвяне на екзекутивна документация и кадастрални заснемания на обект Реконструкция на бул. ”Ст. Стамболов” от о.т.607 до мост на р.Марица, Община Димитровград с обща приблизителна площ 3100 м2. Основните дейности са:
Земни работи – Разваляне на бетонови бордюри включително натоварване, превоз и разтоварване на депо, Изкоп на основа под паве и всички свързани с това разходи, Разваляне на съществуваща паважна настилка среден паваж, вкл. Изкопаване на пясъчна подложка, натоварване, транспортиране и разтоварване; С оглед на това, че ежедневно се преминава по улицата с тежкотоварна техника, пътното платно е силно амортизирано и се налага преасфалтиране.
Асфалтови работи – Доставка и полагане на биумизирана основа, Доставка и полагане на биндер, Направа на първи битумен разлив, Направа на втори битумен разлив, Доставка и полагане на минералбетон - несортиран трошен камък за пътна основа с дебелина 25 см, Доставка и полагане на плътен асфалтобетон;
Пътни работи – Видими бетонови бордюри вибропресовани 15/25/50, Повдигане на ДШ и РШ с подмяна на капак;
Организация на движението – Бяла маркировка тип II - акрилатна със светлоотражателни перли, Пътни светлоотразителни знаци и всички свързани с това разходи, Пътни знаци за временна организация на движението;
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на СМР    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
254166.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
100

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максималният срок за изпълнение по обособена позиция №3 предмет на договора е 100 (сто) календарни дни, от които най-много 20 календарни дни за изработване на инвестиционния проект и най-много 80 календарни дни за изпълнението на строително-монтажните работи.

II.2) Описание 1

Реконструкция на ул. ”Димчо Дебелянов” - уширение на настилка от о.т.961 до о.т.963-966 по плана на град Димитровград, Община Димитровград. № 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

ул. ”Димчо Дебелянов” - уширение на настилка от о.т.961 до о.т.963-966 по плана на град Димитровград

Предметът на поръчката обхваща дейностите - проектиране, авторски надзор, изпълнение на СМР и изготвяне на екзекутивна документация и кадастрални заснемания на обект Реконструкция на ул. ”Д. Дебелянов” - уширение на настилка от о.т.961 до о.т.963-966 по плана на град Димитровград, Община Димитровград с обща приблизителна площ 1070 м2. Основните дейности са:
Земни работи – Направа на механизиран изкоп, Разваляне на тротоарни плочи, Разваляне на бетонови бордюри, Фрезоване на асфалт;
Асфалтови работи – Доставка и полагане на биумизирана основа, Доставка и полагане на биндер, Направа на първи битумен разлив, Направа на втори битумен разлив, Доставка и полагане на минералбетон - несортиран трошен камък за пътна основа с дебелина 25 см, Доставка и полагане на плътен асфалтобетон;
Пътни работи – Видими бетонови бордюри вибропресовани 15/25/50;
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на СМР    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
57500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
50

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максималният срок за изпълнение по обособена позиция №4 предмет на договора е 50 (петдесет) календарни дни, от които най-много 10 календарни дни за изработване на инвестиционния проект и най-много 40 календарни дни за изпълнението на строително-монтажните работи.

II.2) Описание 1

Рехабилитация на обслужваща улица и паркинг зад блок №8 на ул. „Хр. Г. Данов“ от о.т.369 до о.т. 371, ул. „Патриарх Евтимий“ пред блок №14 от о.т. 353 до о.т. 361 и ул. „Патриарх Евтимий“ пред блок № № 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

ул. „Хр. Г. Данов“ от о.т.369 до о.т. 371, ул. „Патриарх Евтимий“ пред блок №14 от о.т. 353 до о.т. 361 и ул. „Патриарх Евтимий“ пред блок №5 от о.т. 162 до о.т. 163 по плана на град Димитровград

Предметът на поръчката обхваща дейностите - проектиране, авторски надзор, изпълнение на СМР и изготвяне на екзекутивна документация и кадастрални заснемания на обект Рехабилитация на обслужваща улица и паркинг зад блок №8 на ул. „Хр. Г. Данов“ от о.т.369 до о.т. 371, ул. „П. Евтимий“ пред блок №14 от о.т. 353 до о.т. 361 и ул. „П. Евтимий“ пред блок №5 от о.т. 162 до о.т. 163 по плана на град Димитровград, Община Димитровград с обща приблизителна площ 3090 м2. Основните дейности са:
Рехабилитация на обслужваща улица и паркинг зад блок №8 на ул. „Хр. Г. Данов“ от о.т.369 до о.т. 371:
Пътни работи – Разваляне на съществуващи бетонови бордюри, вкл.превоз на строителните отпадъци на депо, Видими бетонови бордюри вибропресовани 15/25/50, Разваляне на тротоарна настилка,вкл. извозване на стр.отпадъци на депо, Пясък, филц - фракция 0Асфалтови работи – Фрезоване на съществуваща асф. настилка за пренастилане, Доставка,полагане и уплътняване на битуминизирана основа над водопровода, Неплътен асфалтобетон Е = 1000 МРа, Битумен разлив първи, Битумен разлив втори, Плътен асфалтобетон Е = 1200 МРа;
Водопровод – По данни оператора „ВиК” ООД, гр. Димитровград, водопроводът в тази си част е амортизирал и се налага подмяната му;
ул. „Патриарх Евтимий“ пред блок №14 от о.т. 353 до о.т. 361 и ул. „Патриарх Евтимий“ пред блок №5 от о.т. 162 до о.т. 163:
Асфалтови работи – Фрезоване на съществуваща асф. настилка за пренастилане, Неплътен асфалтобетон Е = 1000 МРа, Направа на първи битумен разлив, Направа на втори битумен разлив, Доставка и полагане на плътен асфалтобетон;
Пътни работи – Бяла маркировка със светлоотражателни перли, Доставка и монтаж на стандартни пътни знаци, ІІ-ти типоразмер, съгласно БДС 1517:2006, вкл.всички свързани с това разходи, Укрепване на стандартни пътни знаци, тръбни стойки ф60 L=3,0м, вкл.всички свързани с това разходи, Корекция нивото на ревизионни шахти;
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на СМР    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
145833.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максималният срок за изпълнение по обособена позиция №5 предмет на договора е 80 (осемдесет) календарни дни, от които най-много 20 календарни дни за изработване на инвестиционния проект и най-много 60 календарни дни за изпълнението на строително-монтажните работи.

II.2) Описание 1

Рехабилитация на ул. "Септемврийци" о.т. 41 до о.т.66 по плана на гр. Димитровград, Община Димитровград. № 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

ул. "Септемврийци" о.т. 41 до о.т.66 по плана на гр. Димитровград.

Предметът на поръчката обхваща дейностите - проектиране, авторски надзор, изпълнение на СМР и изготвяне на екзекутивна документация и кадастрални заснемания на обект Рехабилитация на ул. "Септемврийци" о.т. 41 до о.т.66 по плана на гр. Димитровград, Община Димитровград с обща приблизителна площ 2000 м2.Основните дейности са:
Асфалтови работи – Фрезоване на съществуваща асф. настилка за пренастилане, Неплътен асфалтобетон Е = 1000 МРа, Направа на първи битумен разлив, Направа на втори битумен разлив, Доставка и полагане на плътен асфалтобетон;
Пътни работи – Бяла маркировка със светлоотражателни перли, Доставка и монтаж на стандартни пътни знаци, ІІ-ти типоразмер, съгласно БДС 1517:2006, вкл.всички свързани с това разходи, Укрепване на стандартни пътни знаци, тръбни стойки ф60 L=3,0м, вкл.всички свързани с това разходи, Корекция нивото на ревизионни шахти;
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на СМР    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
82083.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максималният срок за изпълнение по обособена позиция №6 предмет на договора е 60 (шестдесет) календарни дни, от които най-много 20 календарни дни за изработване на инвестиционния проект и най-много 40 календарни дни за изпълнението на строително-монтажните работи.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите и да има валидно удостоверение от Камарата на строителите, за изпълнението на строежи II група, IV категория или да притежава еквивалентен документ за вписване в съответен регистър на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава-страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство, в което е установен чуждестранния участник или съдружника в обединението/консорциума или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Изискването се отнася за всяка от обособените позиции.
Удостоверяване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване единствено чрез попълване на съответния раздел на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Доказване: Преди сключване на договора Възложителят изисква от участника определен за изпълнител да представи документи, удостоверяващи съответствието с поставения критерий за подбор - копие на валидно Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката (или се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа). В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава. Съгласно чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП, преди подписване на договор участника определен за изпълнител, когато е чуждестранно лице, следва да извърши съответна регистрация в ЦПРС.
На основание чл. 67, ал.5 от ЗОП Възложителят може по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите да изисква представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка, Възложителят не предвижда изисквания към икономическото и финансово състояние на участниците.

Не се прилага.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата Участникът трябва е изпълнил дейности/услуги с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката, а именно: 1) изготвяне на технически и/или работен проект, свързан с изграждане и/или извършване на основен ремонт, и/или реконструкция, и/или рехабилитация на пътища и/или улици, и/или пътни съоръжения с площ мин. 800 м2. 2) упражняване на авторски надзор при изпълнение на изграждане и/или извършване на основен ремонт, и/или реконструкция, и/или рехабилитация на пътища и/или улици, и/или пътни съоръжения с площ мин. 800 м2; Изискването се отнася за всяка от обособените позиции. Изискванията по т. 1 и т. 2 се прилагат кумулативно. Услугите по проектиране и авторски надзор ще се считат за “изпълнени”, когато са приключили и резултатите от тях са приети без забележки до датата на подаване на офертата, независимо от датата на възлагането им. Минималните изисквания могат да бъдат доказани с изпълнението на едно или няколко възлагания.
Удостоверяване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване единствено чрез попълване на съответния раздел на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Доказване: При сключване на договора участникът, избран за изпълнител, следва да представи Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената доставка или услуга.
2. През последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил дейности (строителство), идентични или сходни с предмета и обема на поръчката. Под „дейности (строителство) идентични или сходни с предмета и обема на поръчката“ следва да се разбира изграждане и/или извършване на основен ремонт, и/или реконструкция, и/или рехабилитация на пътища и/или улици, и/или пътни съоръжения с площ мин. 800 м2. Изискването се отнася за всяка от обособените позиции Строителството се счита за изпълнено, когато за обекта има съставен и подписан Констативен акт за установяване на годността за приемане на строежа (АКТ обр.15), или еквивалент за обекти, изпълнени извън страната. Минималните изисквания могат да бъдат доказани с изпълнението на едно или няколко възлагания.
Удостоверяване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване единствено чрез попълване на съответния раздел на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Доказване: При сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
3. Участниците в процедурата следва да разполагат с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на предмета на поръчката, включващ най-малко: А) Екип за изпълнение на проектирането и осъществяването на авторския надзор(за всяка от обособените позиции), всеки от който притежава пълна проектантска правоспособност (ППП) по съответната част, издадено от КИИП, или еквивалентен документ (за лица, придобили квалификация извън страната) за съответния експерт, участник в проектирането, със следните минимални изисквания: 1. Експерт „Пътно строителство“ и ръководител на екип проектиране; 2. Експерт „ВиК“ (само за Обособени позиции 2 и 5);3. Експерт „Геодезия“;4. Експерт „Пожарна безопасност”;5. Експерт „ПБЗ“; 6. Експерт „ПУСО“.
ПРОДЪЛЖАВА в поле VІ.4.3 Подаване на жалби - т.2.


1. През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата Участникът трябва е изпълнил дейности/услуги с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката, а именно: 1) изготвяне на технически и/или работен проект, свързан с изграждане и/или извършване на основен ремонт, и/или реконструкция, и/или рехабилитация на пътища и/или улици, и/или пътни съоръжения с площ мин. 800 м2. 2) упражняване на авторски надзор при изпълнение на изграждане и/или извършване на основен ремонт, и/или реконструкция, и/или рехабилитация на пътища и/или улици, и/или пътни съоръжения с площ мин. 800 м2; Изискването се отнася за всяка от обособените позиции. Изискванията по т. 1 и т. 2 се прилагат кумулативно. Услугите по проектиране и авторски надзор ще се считат за “изпълнени”, когато са приключили и резултатите от тях са приети без забележки до датата на подаване на офертата, независимо от датата на възлагането им. Минималните изисквания могат да бъдат доказани с изпълнението на едно или няколко възлагания.
2. През последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил дейности (строителство), идентични или сходни с предмета и обема на поръчката. Под „дейности (строителство) идентични или сходни с предмета и обема на поръчката“ следва да се разбира изграждане и/или извършване на основен ремонт, и/или реконструкция, и/или рехабилитация на пътища и/или улици, и/или пътни съоръжения с площ мин. 800 м2. Изискването се отнася за всяка от обособените позиции Строителството се счита за изпълнено, когато за обекта има съставен и подписан Констативен акт за установяване на годността за приемане на строежа (АКТ обр.15), или еквивалент за обекти, изпълнени извън страната. Минималните изисквания могат да бъдат доказани с изпълнението на едно или няколко възлагания.
3. Участниците в процедурата следва да разполагат с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на предмета на поръчката, включващ най-малко:
А) Екип за изпълнение на проектирането и осъществяването на авторския надзор(за всяка от обособените позиции), всеки от който притежава пълна проектантска правоспособност (ППП) по съответната част, издадено от КИИП, или еквивалентен документ (за лица, придобили квалификация извън страната) за съответния експерт, участник в проектирането, със следните минимални изисквания: 1. Експерт „Пътно строителство“ и ръководител на екип проектиране; 2. Експерт „ВиК“ (само за Обособени позиции 2 и 5);3. Експерт „Геодезия“;4. Експерт „Пожарна безопасност”;5. Експерт „ПБЗ“; 6. Експерт „ПУСО“.Важно: Допустимо е при наличие на изискуемата професионална компетентност и при притежание на съответните сертификати и удостоверения за проектантска правоспособност, един проектант да изработи и да осъществи авторски надзор на повече от една проектна част и да покрие въведено изискване за повече от един експерт и за повече от една обособена позиция.
Б) Участникът трябва да разполага с екип от експерти (за всяка от обособените позиции), които отговарят за извършването на строителството, със следната професионална компетентност: 1. Технически ръководител – лице, получило диплома от акредитирано висше училище с квалификация "строителен инженер" или еквивалентна, "инженер" или еквивалентна, "архитект" или еквивалентна, или лице със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" или еквивалентна и "Техника" или еквивалентна; 2. Специалист „Контрол на качеството“ – лице, притежаващо Удостоверение/Сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен сертификат за участниците от други държави членки.
ПРОДЪЛЖАВА в поле VІ.3) Допълнителни изисквания - т.4
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя при подписване на договора за обществената поръчка в една от формите, посочени в чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и реда за задържане и освобождаване на гаранциите са определени в проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

04/06/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

05/06/2020 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

Административна сграда на Община Димитровград с адрес: град Димитровград, бул. „Г.С.Раковски” № 15, Заседателна зала - 2-ри етаж

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

т. 1. Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2, 3, 4, 5, 6 и 7 от ЗОП, с изключение на случаите по чл. 54, ал. 5 и чл. 56, ал. 1 от ЗОП.
т. 2. Специфични национални основания за отстраняване: a)осъждания за престъпления по чл. 194 – 208, чл. 213а – 217, чл. 219 – 252 и чл. 254а – 255а и чл. 256 - 260 НК (чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП);b)нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от Кодекса на труда (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);c)нарушения по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност в сила от 23.05.2018 г. (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);d)наличие на свързаност по смисъла на пар. 2, т. 45 от ДР на ЗОП между кандидати/ участници в конкретна процедура (чл. 107, т. 4 от ЗОП);e)наличие на обстоятелство по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици;f)обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
т. 3. Информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд: Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите:Информационен телефон на НАП - 0700 18 700; интернет адрес: www.nap.bg; Относно задълженията, за опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите: Информационен център на МОСВ: работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч. 1000 София, ул. "У. Гладстон" № 67, Телефон: 02/ 940 6331, http://www3.moew.government.bg/; Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд: * Министерство на труда и социалната политика: http://www.mlsp.government.bg, София 1051, ул. Триадица №2, Телефон: 02/ 8119 443 * Изпълнителна Агенция „Главна инспекция по труда“ http://www.gli.government.bg/ София 1000, бул. Дондуков №3, Тел. 02/987 47 17
т. 4. ПРОДЪЛЖЕНИЕ от поле ІІІ.1.3) Технически и професионални възможности/Изисквано мин. ниво: 3. Длъжностно лице по безопасност и здраве – да притежава валидно удостоверение за Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд, или еквивалентен сертификат за участниците от други държави членки. Важно: Посочените експерти могат да изпълняват и повече от една длъжност.
На основание чл. 67, ал.5 от ЗОП Възложителят може по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите да изисква представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

т.1. Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
т. 2. ПРОДЪЛЖЕНИЕ от поле ІІІ.1.3) Технически и професионални възможности/Списък и кратко описание: Важно: Допустимо е при наличие на изискуемата професионална компетентност и при притежание на съответните сертификати и удостоверения за проектантска правоспособност, един проектант да изработи и да осъществи авторски надзор на повече от една проектна част и да покрие въведено изискване за повече от един експерт и за повече от една обособена позиция.
Б) Участникът трябва да разполага с екип от експерти (за всяка от обособените позиции), които отговарят за извършването на строителството, със следната професионална компетентност: 1. Технически ръководител – лице, получило диплома от акредитирано висше училище с квалификация "строителен инженер" или еквивалентна, "инженер" или еквивалентна, "архитект" или еквивалентна, или лице със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" или еквивалентна и "Техника" или еквивалентна; 2. Специалист „Контрол на качеството“ – лице, притежаващо Удостоверение/Сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен сертификат за участниците от други държави членки. 3. Длъжностно лице по безопасност и здраве – да притежава валидно удостоверение за Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд, или еквивалентен сертификат за участниците от други държави членки.
Важно: Посочените експерти могат да изпълняват и повече от една длъжност.
Удостоверяване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване единствено чрез попълване на съответния раздел на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата, удостоверяващ декларираната информация за персонала в ЕЕДОП.
Уточнение: При използването на експерти - чуждестранни лица, доказването на съответствие с поставените изисквания за образователно-квалификационна степен се удостоверява и с посочване на еквивалентни на изброените по-горе специалности. Прилагат се разпоредбите на Директива 2005/26/ЕО, както и условията и реда за признаване на професионални квалификации, придобити в други държави членки и в трети държави, с цел достъп и упражняване на регулирани професии в Република България. С Решение на Министерски съвет № 352 от 21.05.2015 г. е приет Първи национален план за действие по взаимна оценка на регулираните професии в държавите членки съгласно чл. 59 „Прозрачност“ от изменената Директива 2005/36/ЕО на Европейския парламент и на Съвета от 7 септември 2005 година относно признаването на професионалните квалификации.
На основание чл. 67, ал.5 от ЗОП Възложителят може по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите да изисква представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 15/05/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва