Деловодна информация
00656
04-00-94 29/04/2020 (дд/мм/гггг)
не
00656-2020-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Гърмен 000024752
ул. Първа 35
село Гърмен BG413 2960 България
Селвие Пендева - юрисконсулт в ОбА Гърмен +359 075232040
oba@garmen.bg +359 075233179

Интернет адрес/и

www.garmen.bg

https://garmen.imeon.bg:4443/frmAOP.aspx


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://garmen.imeon.bg:4443/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=xmTma67T9yk%3d
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

тротоари и съоръженията и принадлежностите към тях на територията на община Гърмен“
45233252      
Строителство

Поръчката е за изпълнение на СМР на обект: “Рехабилитация и реконструкция на улици, тротоари и съоръженията и принадлежностите към тях на територията на община Гърмен“.
Строежът е IV (четвърта) категория, съгласно Разрешение за строеж № 89 от 03.10.2017 г., изменено със Заповед № 73 от 16.10.2018г. на Главния архитект на община Гърмен.
Необходимите характеристики на предмета на обществената поръчка са подробно описани в Техническите спецификации – Приложение № 2, Одобрения инвестиционен проект – сканиран и приложен като Приложение № 5 и Количествено-стойностната сметка – Образец № 5а към настоящата Документация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
353290.96      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

територията на община Гърмен

Поръчката е за изпълнение на СМР на обект: “Рехабилитация и реконструкция на улици, тротоари и съоръженията и принадлежностите към тях на територията на община Гърмен“.
Строежът е IV (четвърта) категория, съгласно Разрешение за строеж № 89 от 03.10.2017 г., изменено със Заповед № 73 от 16.10.2018г. на Главния архитект на община Гърмен.
Необходимите характеристики на предмета на обществената поръчка са подробно описани в Техническите спецификации – Приложение № 2, Одобрения инвестиционен проект – сканиран и приложен като Приложение № 5 и Количествено-стойностната сметка – Образец № 5а към настоящата Документация.
Критериите по-долу
 
ДА Качество на техническото предложение    50%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
353290.96      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
730

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Програмата за развитие на селските райони за периода 2014-2020г. и Договор № BG06RDNP001-19.021-0002-С01 от 17.01.2020 г. за предоставяне на финансова помощ.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи с обхват втора група, минимум четвърта категория по смисъла на чл. 5, ал. 6, т. 2.4.1. от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, издаден от Председателя на КСБ, обн. ДВ бр. 101 от 22.11.2013г., която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка, а за чуждестранно лице - еквивалентен документ или декларация от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, извършване на строителните работи, които са предмет на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език. В случай на участник-обединение, което не е юридическо лице изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
Участникът попълва поле 1) на раздел А: „Годност“, Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Участникът,определен за изпълнител представя заверено копие на валидно Удостоверение от Камара на строителите в България или декларация от участника, че същият е вписан в Централния Професионален Регистър на Строителя за изпълнение на строежи с обхват: втора група, минимум четвърта категория
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

2.2.1. Участникът следва да е реализирал за последните три приключили финансови години, минимален оборот в сферата, попадащ в обхвата на поръчката, в размер на не по-малко от 353 290,96 лв., изчислен на база годишните обороти.2.2.1.Участникът попълва поле 2а) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.2.2.1.Участникът, определен за изпълнител представя копие на:
2.2.1.1. Годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен.
2.2.1.2.Справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Информацията по т. 2.2.1.1 и 2.2.1.2 може да обхваща и по-кратък период в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
2.2.2. Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строежи с обхват минимум четвърта категория, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ. 2.2.2.Участникът попълва поле 5) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.2.2.2.Участникът, определен за изпълнител представя застраховка „Професионална отговорност“, покриваща минималната застрахователна сума за строежи с обхват минимум четвърта категория в съответствие с Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен/еквивалентен документ


2.2.1. Участникът следва да е реализирал за последните три приключили финансови години, минимален оборот в сферата, попадащ в обхвата на поръчката, в размер на не по-малко от 353 290,96 лв., изчислен на база годишните обороти.
2.2.2. Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строежи с обхват минимум четвърта категория, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

2.3.1.Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил дейност (строителство) на минимум 1 (един) обект, идентична или сходна с предмета на поръчката.2.3.1.Участникът попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.2.3.1.Участникът, определен за изпълнител представя списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.3.2.Участникът да има внедрена система - по стандарт БДС EN ISO 9001:2008/ БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент за внедрена система за управление на качество или еквивалентна, с обхват на сертификация строително-монтажни работи.2.3.2.Участникът попълва раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.2.3.2.Участникът, определен за изпълнител представя Сертификат по стандарт БДС EN ISO 9001:2008/ БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент за внедрена система за управление на качество или еквивалентна, с обхват на сертификация строително-монтажни работи.


2.3.1.Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил дейност (строителство) на минимум 1 (един) обект, идентична или сходна с предмета на поръчката.
2.3.2.Участникът да има внедрена система - по стандарт БДС EN ISO 9001:2008/ БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент за внедрена система за управление на качество или еквивалентна, с обхват на сертификация строително-монтажни работи.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/05/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/05/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Заседателната зала на община Гърмен, находяща се на 3-ти етаж в сградата на Община Гърмен с адрес с. Гърмен, ул. "Първа" №35

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват средствата за масово осведомяване, както и всяко заинтересовано лице.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

- Гаранцията обезпечаваща изпълнението на договора е определена в размер на 1% (един процент) от общата стойност на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение се представя при подписване на договора от участника, определен за изпълнител на поръчката.
Гаранциите във формата на парична сума, могат да се внасят по банков път по сметка на Община Гърмен:
Сметка в лв. (BGN): Банка: „ДСК” ЕАД
IBAN: BG53STSA9300608226622
BIC: STSABGSF
В случай на издаване на Банковата гаранция за изпълнение, същата се представя в оригинал, издаден от българска или чуждестранна банка, със срок на валидност, който е с 30 /тридесет/ дни по–дълъг от посочения в договора срок за изпълнението му.
В случай на представяне на гаранция за изпълнение под формата на застраховка, същата трябва да е сключена в полза на Община Гърмен, застрахователната сума да е равна по размер на размера на гаранцията за изпълнение и премията по застраховката да е внесена еднократно, а не на части. Срокът на валидност на застраховката трябва да е с 30 /тридесет/ дни по–дълъг от посочения в договора срок за изпълнението му.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава до КЗК с копие до Възложителя от всяко заинтересовано лице в 10 - дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението заизменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 29/04/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва