Деловодна информация
00338
12-00-127 27/04/2020 (дд/мм/гггг)
не
00338-2020-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА РАЗГРАД 000505910
гр.Разград, общ.Разград, обл.Разград, бул.Бели Лом № 37А
Разград BG324 7200 България
Билял Црънгалов +359 84618121 / +359 84618178
obshtina@razgrad.bg +359 84660090

Интернет адрес/и

www.razgrad.bg

http://op.razgrad.bg/?q=page&idd=index


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.razgrad.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20200427YRAV4229210
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
ОБЩИНА РАЗГРАД 000505910
гр.Разград, общ.Разград, обл.Разград, бул.Бели Лом № 37А
Разград BG324 7200 България
Хафизе Кадриева +359 84618213
obshtina@razgrad.bg +359 84660090

Интернет адрес/и

www.razgrad.bg

http://op.razgrad.bg/?q=page&idd=index

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на СМР по обособени позиции”
45233000      
Строителство

Поръчката обхваща изпълнение на строително-монтажни работи, свързани с ремонт на общински пътища и улици, и прилежащи асфалтови паркинги и уширения, при възникване на такава необходимост, разположени в гр.Разград и населените места на територията на община Разград; изграждане на пешеходни алеи в нов гробищен парк гр.Разград; Обществената поръчка се изпълнява в рамките на финансовия ресурс на Възложителя за всеки обект по съответните обособени позиции. Предвижда се да се извърши ремонт с ориентировъчни/прогнозни/ количества(площи), посочени в Техническата спецификация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1036945.81      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Ремонт на общински пътища в Община Разград 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233142      
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

гр. Разград

Обект: Ремонт общински път RAZ 2116/II-49,Манастирско-о.п.Разград/-Островче –до границите общини Разград-Лозница/Сейдол
- участъкът от общинския път подлежащ на ремонтни дейности е с дължина 2 000 м и широчина 6 м.
Обект: Ремонт общински път RAZ 2118/II-49, о.п. Разград-Киченица/ж.п.гара Разград-Раковски Киченица
- участъкът от общинския път подлежащ на ремонтни дейности е с дължина 3 000 м и широчина 5 м.
Видове работи, предвидени за изпълнение и за двата обекта:
• изрязване и фрезоване на компрометирани участъци от асфалтовите настилки;
• възстановяване на основата където е необходимо;
• доставка, полагане и уплътняване на асфалтови смеси за кърпежи, профилиране при необходимост и преасфалтиране;
• оформяне, почистване и запълване на банкети;
• полагане на хоризонтална пътна маркировка;
• почистване на водостоци;
• възстановяване на канавки; изрязване на храсти
• превоз на излишни земни маси и строителни отпадъци.
• други възникнали по технологични причини в хода на изпълнение на поръчката.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
283333.32      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Текущ ремонт на улици в гр. Разград 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
45233142      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

гр. Разград

Обект: Текущ ремонт на улици в гр. Разград-общо прогнозно количество 12 268 м2.
Обект: Текущ ремонт на улица в Приют за кучета – изграждане на подход с площадка към кастрационен център с прогнозно количество 850 м2, като се предвижда полагане на трошенокаменна настилка и асфалт.
Предвидени видове работи: изрязване и фрезоване на компрометирани участъци от асфалтовите настилки; възстановяване на основата където е необходимо; полагане на асфалтови смеси за кърпежи, профилиране и преасфалтиране; временна организация на движението при изпълнение на строително-монтажните работи; ремонт на улични принадлежности, асфалтови тротоари, прилежащи асфалтови паркинги и отводнителни съоръжения; други възникнали по технологични причини в хода на изпълнение на поръчката.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
302062.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Ремонт на улици в населените места на Община Разград 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233142      
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

населените места на територията на община Разград

Обект: Ремонт на улици в село Раковски - Общо прогнозно количество - 12 037 м2
Обект: Ремонт на улици в село Дянково-Общо прогнозно количество - 13 077 м2
Обект: Текущ ремонт на ул.“Иван Вазов“в с.Гецово (връзка с републикански път II-49 Русе- Разград) - Ремонтът включва улица “Иван Вазов“ от ул.“Здравец“ до Околовръстен път на Разград – Русе
Обект: Ремонт на улици в населените места на Община Разград - Общо прогнозно количество 6600 м2.
Предвидени работи за тези обекти: изрязване и фрезоване на компрометирани участъци от асфалтовите настилки; възстановяване на основата където е необходимо; полагане на асфалтови смеси за кърпежи, профилиране и преасфалтиране; ремонт на улични принадлежности, тротоари и отводнителни съоръжения; други възникнали по технологични причини в хода на изпълнение на поръчката.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
416719.99      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Изграждане на пешеходни алеи в гробищен парк Разград 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233226      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

гр. Разград

Обект: Изграждане на пешеходни алеи в Нов гробищен парк Разград
Предвидени видове работи: изрязване асфалтова настилка с фугорез; изкоп с багер в земни почви на транспорт; ръчен изкоп за подравняване; доставка и полагане на трошенокаменна настилка, вкл. подготовка на основата и уплътняване; машинно полагане на плътна асфалтова смес, вкл. превоз на асфалтова смес; машинно полагане на неплътна асфалтова смес , вкл. превоз на асфалтова смес; ръчно полагане на плътна асфалтова смес, вкл. превоз на асфалтова смес; доставка и монтаж направляващи бетонови ивици /скрити бордюри/ 10/25/50; ръчно натоварване на земни маси, стр. отпадък, фрезована смес на транспорт; механизирано натоварване земни маси, стр. отпадък, фрезована смес на транспорт; превоз на земни маси, стр. отпадък и фрезована смес; други възникнали по технологични причини в хода на изпълнение на поръчката.
Прогнозно количество – 570 м2
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
25000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Текущ ремонт на вертикална планировка – подход и плац пред хале на ул. „Мебелна“ № 5 в Бизнес зона „Перистър“ 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233226      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

гр. Разград

Обект: Текущ ремонт на вертикална планировка – подход и плац пред хале на ул. „Мебелна“ № 5 в Бизнес зона „Перистър“
Ремонтните работи се състоят в изкопни работи за новото легло на настилката от трошен камък с дебелина 40см и полагане на пътни бордюри. Извозване на депо земните маси и строителни отпадъци. Ремонтът е съобразно финансовите средства на Възложителя - прогнозно количество 400 м2;
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
9830      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участникът трябва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя:
-За обособена позиция №1- втора група строежи или за пета група строежи – клас 42.11 „Строителство на автомагистрали, пътища и самолетни писти“;
- За обособена позиция №2- втора група строежи или за пета група строежи – клас 42.11 „Строителство на автомагистрали, пътища и самолетни писти“;
- За обособена позиция №3- втора група строежи или за пета група строежи – клас 42.11 „Строителство на автомагистрали, пътища и самолетни писти“;
- За обособена позиция №4- четвърта група строежи, а за чуждестранни лица в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата в която са установени.
- За обособена позиция №5- четвърта група строежи, а за чуждестранни лица в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата в която са установени.
за чуждестранни лица изискването е за аналогични регистри съгласно законодателството на държавата в която са установени;
Изискването се отнася и за всеки член на обединението който ще изпълнява строително-монтажни работи както и за всеки подизпълнител, който ще изпълнява строително-монтажни работи.
При подаване на офертата участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на еЕЕДОП в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел А: „Годност“, информация относно вписването на участника в съответния професионален или търговски регистър в държавата членка, в която е установен като се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа.
Доказване: Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи копие от Удостоверение за вписване в ЦПРС към Камарата на строителите, регистрационен талон, или други еквивалентни документи.
Когато е чуждестранно лице, следва да представи копие от документ удостоверяващ вписването му в съответния регистър.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да притежава застраховка „Професионална отговорност” за строител, съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. /Отнася се за всички обособени позиции./
При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на еЕЕДОП в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“.
Доказване: Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи доказателства за наличие на застраховка "Професионална отговорност".


Участникът трябва да притежава застраховка „Професионална отговорност“ с покритие съответстващо на обема и характера на поръчката/обособената позиция/ съгласно минималните изисквания на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
Изискването за застраховка „Професионална отговорност“ на лицата по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Ако участникът е обединение, изискването се прилага и за всеки член на обединението, който ще изпълнява строително-монтажни работи, както и за всеки подизпълнител, изпълняващ строително-монтажни работи.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да е изпълнил минимум 1 (една) дейност – строителство, с предмет и обем, идентичен или сходен с този на настоящата поръчка, за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата./важи за всички обособени позиции/
За сходни с тези на настоящата поръчка се приемат:
За обособена позиция №1 - дейности свързани с ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на улици и/или пътища, с обем 27 000 м2.
За обособена позиция №2 - дейности свързани с ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на улици и/или пътища, с обем 13 118 м2.
За обособена позиция №3 - дейности свързани с ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на улици и/или пътища, с обем 31 714 м2.
За обособена позиция №4 - дейности свързани с ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на улици и/или пътища и/или пешеходни алеи, с обем 570 м2.
За обособена позиция №5 - дейности свързани с ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на улици и/или пътища и/или пешеходни алеи, с обем 400 м2.
При подаване на офертата, участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на еЕЕДОП в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел В: „Технически и професионални способности“.
Доказване: Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържа стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът следва да разполага с персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на строителството/важи за всички обособени позиции/ - Технически ръководител, Отговорник (координатор) по здравословни и безопасни условия на труд и Отговорник за контрола на качеството. При подаване на офертата, участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на еЕЕДОП в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел В: „Технически и професионални способности“.
Доказване: Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата.
3. Участникът трябва да притежава техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката, както следва /важи за всички обособени позиции/.
При подаване на офертата участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на еЕЕДОП в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел В: „Технически и професионални способности“.
Доказване: Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи Декларация за техническото оборудване, което ще бъде използвано за изпълнение на поръчката.


1. Участникът трябва да е изпълнил минимум 1 (една) дейност – строителство, с предмет и обем, идентичен или сходен с този на настоящата поръчка, за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата. За сходни с тези на настоящата поръчка се приемат:
За обособена позиция №1 - дейности свързани с ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на улици и/или пътища, с обем 27 000 м2.
За обособена позиция №2 - дейности свързани с ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на улици и/или пътища, с обем 13 118 м2.
За обособена позиция №3 - дейности свързани с ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на улици и/или пътища, с обем 31 714 м2.
За обособена позиция №4 - дейности свързани с ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на улици и/или пътища и/или пешеходни алеи, с обем 570 м2.
За обособена позиция №5 - дейности свързани с ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на улици и/или пътища и/или пешеходни алеи, с обем 400 м2.
2. Участникът следва да разполага с персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на строителството,както следва:Технически ръководител – висше образование „строителен инженер“, „инженер“ или „архитект“, или средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите „Архитектура и строителство“ и „Техника“ или еквивалентни; да има опит като технически ръководител на минимум 1 обект с предмет, сходен с предмета на поръчката,Отговорник (координатор) по здравословни и безопасни условия на труд-да отговаря на изискванията по чл.5,ал.2 от Наредба №2/22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР и да притежава валидно удостоверение за завършен курс за „Координатор за безопасност и здраве в строителството” по същата наредба,или еквивалентен документ,Отговорник за контрола на качеството- да има придобита професионална квалификация за контрол на качеството в областта на строителството и опит свързан с извършване на контрол на качеството и приемане на строителните работи на минимум 1 обект с предмет, сходен с предмета на поръчката;
3. Участникът трябва да притежава техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката, както следва:
• Асфалтополагаща машина;
• Студена фреза за асфалт;
• Моторна четка;
• Автогудронатор;
• Водоноска;
• Фугорез;
• Моторна метла;
• Самосвал;
• Багер;
• Вибрационен валяк за основи и тр. каменни настилки;
• Вибрационен валяк за асфалт до 2 т.;
• Вибрационен валяк за асфалт до 10 т.;
• Пневматичен валяк.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Съгласно чл.112 от ЗОП преди сключване на договор, възложителят изисква от участника определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор.Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива. Участник в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка, може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява дейността, предмет на настоящата обществена поръчка, съгласно законодателството на държавата, в която то е установено.Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта.В процедура за възлагане на обществената поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Продължава в т.VI.3…
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/05/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/05/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Зала № 102 на административната сграда на Община Разград, на адрес: гр.Разград 7200, бул."Бели Лом" № 37А, ет.1

Съгласно чл. 181, ал. 2 от ЗОП, при провеждане на процедурата оценката на техническите и ценовите предложения на участниците ще се извърши преди разглеждане на документите за съответствие с критериите за подбор.
Комисията извършва действията, регламентирани в чл. 61 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В случай,че участникът участва като обединение,което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице,Възложителят изисква от участника–обединение, да представи копие от документ за създаване на обединението,както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка:1.правата и задълженията на участниците в обединението;2.разпределението на отговорността между членовете на обединението;3.дейностите,които ще изпълнява всеки член на обединението,като документът трябва да съдържа клаузи,от които да е видно,че е определен партньор,който да представлява обединението за целите на обществената поръчка;уговорена е солидарна отговорност за изпълнението на договора.Възложителят не поставя каквито и да е изисквания относно правната форма,под която обединението ще участва в процедурата за възлагане на поръчката.Участниците посочват в офертата подизпълнителите и дела от поръчката,който ще им възложат,ако възнамеряват да използват такива.В този случай те трябва да представят доказателство за поетите от подизпълнителите задължения.Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката,който ще изпълняват,и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата. Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с техническите и професионалните способности.Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица,той трябва да може да докаже,че ще разполага с техните ресурси,като представи документи за поетите от третите лица задължения.Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор,за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.Възложителят ще отстрани от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка участник,за когото са налице основанията по чл.54,ал.1,т.1-7,чл.55,ал.1,т.1,2,3,4,5 и чл.107 от ЗОП,за когото са налице обстоятелствата по чл.3,т.8 във вр. с чл.5,ал.1,т.3 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС,който не посочи действителния собственик по смисъла на чл.59,ал.1.т.3 от ЗМИП, за когото са налице обстоятелствата по чл. 69 от ЗПКОНПИ, който не удължи срока на валидност на офертата си, участник в чиято оферта са установени аритметични грешки при формиране на цената, участник, който посочи по кратки гаранционни срокове в Техническото предложение от нормативно изискуемите,участник-обединение,който промени съставът на обединението след подаването на офертата,ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, а в случай,че е избран за изпълнител, то възложителят няма да сключи договор за обществена поръчка, участник който не представи в срок изискани допълнителни документи и/или разяснения от комисията.Участник,за когото са налице основания по чл.54,ал.1 от ЗОП и посочените от възложителя обстоятелства по чл.55,ал.1 от ЗОП,има право да представи доказателства, че е предприел мерки,които гарантират неговата надеждност,въпреки наличието на съответното основание за отстраняване.Документите се представят в запечатана непрозрачна опаковка,съдържаща:1.Заявление за участие,вкл.Опис на представените документи-Обр.№1;ЕЕДОП 2.Оферта,вкл.Техническо предложение;Документ за упълномощаване,когато лицето,което подава офертата,не е законният представител на участника.Техническо предложение за изпълнение на поръчката–Обр.№2-в него на поръчката всеки участник трябва да посочи гаранционните срокове ...Продължава в VI.4.3)

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.179 от ЗОП.
продължава от VI.3)..Ценовото предложение на участника, попълнено по Обр.№3.Съгласно чл.47,ал.6 от ППЗОП, във връзка с чл. 181, ал. 2 от ЗОП ценовите предложения могат да не се представят в запечатан плик. Магнитен носител (CD или DVD), на който са записани в PDF формат всички документи..
Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки и закрила на заетостта и условията на труд и опазване на околната среда, както следва:Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:НАП,тел.070018700,www.nap.bg;Относно задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд:МТСП,тел.02/8119443,www.mlsp.government.bg.Относно задълженията, свързани с опазване на околната среда:МОСВ,тел.02/9406331,www.moew.government.bg. Преди сключване на договора участниците следва да представят гаранция за изпълнение само за обособена позиция №1, №2 и №3.Гаранцията(Г-я) обезпечаваща изпълнението на договора е в размер на 3% от стойността на договора. Г-ята се предоставя в една от следните форми:парична сума;банкова г-я;застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.Г-ята за изпълнение може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице- гарант.Участникът,определен за изпълнител,избира сам формата на г-я за изпълнение.Когато избраният изпълнител е обединение,което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата г-я,съответно вносител на сумата по г-ята или титуляр на застраховката.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на г-ята за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.При избор на г-я за изпълнение парична сума- следва да се внесе по банков път по сметката на Об.Разград: БАНКА: „ТЕКСИМ БАНК“ АД – клон Разград IBAN: BG76TEXI95453305971800 BIC: TEXIBGSF.При избор на банкова г-я,то тя трябва да отговаря на следните изисквания:да бъде открита в полза на възложителя;да бъде неотменима и безусловна;да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безусловно плащане в срок от 3(три) работни дни,при първо писмено искане,направено от Възложителя; срок на валидност трябва да обхваща срока за изпълнение на поръчката и предложеният от участника гаранционен срок, удължен с 30 календарни дни. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде застраховка, Възложителят следва да бъде посочен като трето ползващо се лице по тази застраховка. Тя следва да покрива отговорността на изпълнителя и не може да бъде използвана за обезпечение на отговорността на изпълнителя по друг договор. Срокът на полицата следва да бъде съобразен със срока на договора и гаранционния срок и удължен с 30 календарни дни..При представяне на г -ята за изпълнение,в плат.нареждане или в банковата г-я изрично се посочва предмета на общ. поръчка, за които се представя г- ята.Възложителят освобождава г-ята за изпълнение без да дължи лихви за периода,през който средствата законно са престояли при него.Г-ята за изпълнение се представя при подписване на договора от участника,определен за изпълнител на поръчката.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/04/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва