Деловодна информация
56
ОХ-11-94 24/04/2020 (дд/мм/гггг)
не
56-2020-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Харманли - КМЕТ 000903939
пл.Възраждане 1
Харманли BG422 6450 България
Георги Китов +359 37382015
obshtina@harmanli.bg +359 37382525

Интернет адрес/и

http://www.harmanli.bg/

https://harmanli.nit.bg/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://harmanli.nit.bg/proczeduri-po-zop-sled-15.04.2016-g/vik-2020/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Харманли - КМЕТ 000903939
ул. Петко Каравелов №4 - Информационен център
Харманли BG422 6450 България
Снежана Йорданова +359 37382015
obshtina@harmanli.bg +359 37382525

Интернет адрес/и

http://www.harmanli.bg/

https://harmanli.nit.bg/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Инженеринг-проектиране,авт. надзор и СМР за обект:"Основен ремонт на съществуваща ВиК мрежа и сградни отклонения в гр.Харманли
45000000      
Строителство

ДЕЙНОСТИ ВКЛЮЧЕНИ В ПРЕДМЕТА:
1. Дейност I - Разработване на инвестиционен проект във фаза „технически проект", съгласно обема и обхвата, регламентирани в Закона за устройство на територията, Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, другото приложимо действащо законодателство, както и заложените в Техническата спецификация изисквания за разработване на инвестиционния проект, както и дейности, представляващи условие, следствие или допълнение към него, съобразно нормативната уредба;
2. Дейност II - Изпълнение на СМР по реализиране на строителството на отделните улици, съгласно изготвените от Изпълнителя и съгласувани и одобрени по съответния ред инвестиционен проект, количества и видове СМР и всички дейности, отразени в техническата спецификация, предложението за изпълнение на поръчката и ценовото предложение;
3. Дейност III - Упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на СМР на отделните обекти като подробна информация за видовете
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
709000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

на територията на Община Харманли

„Инженеринг - проектиране, авторски надзор и СМР за обект: "Основен ремонт на съществуваща ВиК мрежа и сградни отклонения в гр. Харманли по улиците - ул. „Св. Св. Кирил и Методий", ул. „Климент Охридски", бул. „Освободител", ул. „Сакар планина", ул. „Балкан", ул. „Петко Каравелов" и ул. „Христо Смирненски".
Предвижда се дейностите, включени в предмета на поръчката да бъдат изпълнени по отношение на следните участъци от улици, на територията на Община Харманли, както следва:
1. ул. „Св. Св. Кирил и Методий", гр. Харманли – от о. т. 62 до о. т. 100 и / от о. т. 100 до о. т. 636/, с приблизителна дължина от 465 метра, приблизителни СВО съгласно захранени имоти - 53 бр.;
2. ул. „Климент Охридски", гр. Харманли - от о. т. 616 до о. т. 708, с приблизителна дължина от 300 метра, приблизителни СВО съгласно захранени имоти - 26 бр.;
3. бул. „Освободител", гр. Харманли - от о. т. 305 до о. т. 331, с приблизителна дължина от 490 метра, приблизителни СВО съгласно захранени имоти - 28 бр.;
4. ул. „Сакар планина", гр. Харманли - от о. т. 455 до о. т. 769, с приблизителна дължина от 655 метра, приблизителни СВО съгласно захранени имоти - 77 бр.;
5. ул. „Балкан", гр. Харманли - от о. т. 494 Д до о. т. 708, с приблизителна дължина от 875 метра, приблизителни СВО съгласно захранени имоти - 50 бр.;
6. ул. „Петко Каравелов", гр. Харманли - от о. т. 29 до о. т. 174, с приблизителна дължина от 245 метра, приблизителни СВО съгласно захранени имоти - 25 бр.;
7. ул. „Христо Смирненски", гр. Харманли - от о. т. 689 до о. т. 205, с приблизителна дължина от 385 метра, приблизителни СВО съгласно захранени имоти - 31 бр.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за проектиране - П1    20
Срок за изпълнение на СМР - П2    40
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
709000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
480

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. ИЗИСКВАНЕ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ: Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи със следния обхват: строителни дейности по обекти трета или по – висока категория, съгласно Наредба № 1 от 30.07.2003г. за номенклатурата на видовете строежи и чл.137 от ЗУТ.
2. НА ЕТАП ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТИ: Обстоятелството се удостоверява с посочване в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел А.Годност на данните за вписването в ЦПРС, посочваща уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа, а за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация или удостоверение от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език.
3. ДОКАЗВАНЕ: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи документ за вписване в ЦПРС, валиден към датата на сключване на договора.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.ИЗИСКВАНЕ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ: Реализиран минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти;
2. Участниците в обществената поръчка следва да са застраховани за риска „Професионална отговорност в проектирането и строителството, съгласно чл.171 от ЗУТ;


1.1.Минимално ниво към т.1: Участниците в обществената поръчка трябва за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която са създадени или са започнали дейността да са реализирали минимален общ оборот в размер на 500 000,00 лв. (петстотин хиляди лева) изчислен на база годишните обороти.
1.2. НА ЕТАП ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТИ: При подаване на офертата участникът попълва в еЕЕДОП, Част IV: „Критерии за подбор“, раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“ данни за неговия „годишен общ оборот“ за последните три финансови години, в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си, съгласно годишните му финансови отчети;
1.3. ДОКАЗВАНЕ: При сключване на договора участникът, избран за изпълнител следва да представи заверени копия на годишните финансови отчети за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си, или техните съставни части, когато публикуването им се изисква, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен.
2.1. Минимално ниво към т.2: Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката (обектите, предмет на поръчката са трета категория строежи).
2.2. НА ЕТАП ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТИ: За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа) в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б.Икономическо и финансово състояние, т.5, за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл.171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл.5, ал.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/.
2.3. ДОКАЗВАНЕ: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи заверено копие на актуализирана/валидна застрахователна полица или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/ съобразно декларираното в еЕЕДОП, а в случай, че срокът на валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора – и заверено копие на новата застрахователна полица.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да разполага с проектантски екип и технически персонал за изпълнение на поръчката;
2. Участникът следва да прилага система за управление на качеството и система за опазване на околната среда.


1.1. Минимално ниво към т.1: Участниците следва да разполагат минимум със следния проектантски екип и технически персонал за изпълнение на поръчката:
- Проектантски екип: Ръководител на проекта, Проектант по част „Геодезия”, Проектант по част „Геология”, Проектант по част „Организация на движението”, Проектант по част „ВиК”, Проектант по част „Пожарна Безопасност”, Проектант по част „ПУСО“ и Проектант по част „ПБЗ“ като всички трябва да притежават пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/;
- Технически персонал за изпълнение на строителството:
а)Технически ръководител: квалификация "строителен инженер" или "инженер" или "архитект", или със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" или "Техника" или еквивалентно по реда на чл. 163а, ал. 3 от ЗУТ, с професионален опит по специалността мин. 2 год.
б)Специалист „Контрол на качеството“: лице, притежаващо Удостоверение/Сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно.
в)Специалист „Здравословни и безопасни условия на труд“ - завършен курс на обучение, по здраве и безопасност или еквивалентен
1.2. НА ЕТАП ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТИ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне в еЕЕДОП в Част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности, т. 2 и 6) от ЕЕДОП (посочва се професионалната компетентност на лицата в това число: трите имена и позиция; Образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение, за лицата за които се изисква такова); Професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател за лицата за които се изисква); Професионален опит/опит (месторабота, период, длъжност, основни функции за лицат аза които се изисква да имата опит).
1.3. ДОКАЗВАНЕ: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата, удостоверяващ декларираната информация за персонала в еЕЕДОП.
2.1. Минимално ниво към т.2: Участникът следва да прилага следните системи:
- система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001:2008/2015 или еквивалентен с обхват на сертификация – строителство, и
- система за опазване на околната среда, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 14001:2004/2015 или еквивалентен с обхват на сертификация – строителство.
2.2. НА ЕТАП ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТИ: При подаване на офертата, съответствие с изискването се декларира в част ІV, раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от еЕЕДОП. С еЕЕДОП участникът предоставя информация дали съответните документи са на разположение в електронен формат – посочва се уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа, обхвата на регистрацията и периода на валидност.
2.3. ДОКАЗВАНЕ: При сключване на договора възложителят изисква заверени копия на сертификати за управление на качеството и за опазване на околната среда.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Участникът, определен за Изпълнител при подписване на договора представя гаранция за изпълнение в размер на 2% от стойността на договора за обществена поръчка.
Гаранцията за изпълнение се представя при подписване на договора от участника, определен за изпълнител на поръчката.
Условията и сроковете за задържане, респ. освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.
2 По отношение Гаранциите за изпълнение важат разпоредбите на чл. 111 от ЗОП.
Гаранциите се предоставят в една от следните форми:
а) парична сума;
б) банкова гаранция;
в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/05/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/05/2020 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. Харманли, пл. Възраждане №1, Конферентна зала на ет.4

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Общи изисквания
1.1. Участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява строителство (предмет на обществената поръчка), съгласно законодателството на държавата, в която е установено.
1.2. В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участникът следва да представи копие от документ за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка:
? правата и задълженията на участниците в обединението;
? разпределение на отговорността между членовете на обединението;
? дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението
Не се допускат промени в състава на обединението след крайният срок за подаване на офертата. Когато в договора за създаването на обединение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.
1.3. Когато не е приложен в офертата копие от документ, Комисията назначена от Възложителя за разглеждане и оценяване на подадените оферти, го изисква на основание чл. 54, ал. 8 от ППЗОП.
1.4. Всеки участник в процедура за възлагане на обществена поръчка има право да представи само една оферта.
1.5. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие да бъде подизпълнител на друг участник, не може да подава самостоятелно оферта.
1.6. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.
Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица и възложителят не е предвидил в обявлението изискване за създаване на юридическо лице, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ или еквивалентни документи съгласно законодателството на държавата, в която обединението е установено.
1.7. Когато ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е сключил договор/договори за подизпълнение, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ може да извърши директно плащане към подизпълнителя при условията на чл.66, ал.7-11 от ЗОП. За приложимите правила относно директните разплащания с подизпълнители се прилага реда по чл.66 от ЗОП.
2. Условия за допустимост на участниците.
2.1. В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, техни обединения, както и всяко друго образувание, съгласно законодателството на държавата, в която е установено.
2.2.За участниците следва да не са налице основанията за отстраняване чл. 54, ал. 1 от ЗОП.
2.3. Национални основания за отстраняване са:
- осъждания за престъпления по чл. 194 – 208, чл. 213а – 217, чл. 219 – 252 и чл. 254а – 255а и чл. 256 - 260 НК (чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП);
- нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от Кодекса на труда (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);
- нарушения по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност в сила от 23.05.2018 г. (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);
- наличие на свързаност по смисъла на пар. 2, т. 45 от ДР на ЗОП между кандидати/ участници в конкретна процедура (чл. 107, т. 4 от ЗОП);
- наличие на обстоятелство по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици;
- обстоятелства по чл. 69 от ЗПКОНПИ
3. Възложителят ще комуникира с участницитe посредством предоставените от тях електронни пощи по електронен път от електронна поща: g.kitov@harmanli.bg.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП жалбата може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/04/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва