Деловодна информация
00051
ОП-02-20 23/04/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
23/04/2020 (дд/мм/гггг)
00051-2020-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Видин 000159508
пл. Бдинци № 2
Видин BG311 3700 България
арх. Ангел Недялков, Ръководител на проект „Реставрация и адаптация на Синагога – Видин в туристически обект „Културен център „Жул Паскин“ +359 94609416
kmet@vidin.bg +359 94601132

Интернет адрес/и

http://vidin.bg/wps/portal/

http://vidin.bg/wps/portal/vidin/municipality/municipality-characteristics/business-info/business-procurement/procurement-150416


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://vidin.bg/wps/portal/vidin/municipality/municipality-characteristics/business-info/business-procurement/procurement-150416/open-procedures/op33/op33
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изпълнение на инженеринг (проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР) във връзка с изпълнението на проект „Реставрация и адаптация на Синагога–Видин в туристически обект...VI.3
45000000      
Строителство

Предмет на настоящата обществена поръчка е проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР и КРР на обект „Реставрация и консервация на Еврейска синагога и реконструкция и адаптация за „Културен център „Жул Паскин“ и изграждане на обслужваща сграда“, който включва от следните подобекти:
Подобект 1: Реставрация и адаптация на основната сграда на Синагогата
Подобект 2: Изграждане на обслужваща сграда в имота
Подобект 3: Ограда на имота
Подобект 4: Вертикална планировка и оформяне на околното пространство
Сградата на Синагогата в гр. Видин е обявена като архитектурно-строителен и художествен паметник на културата с категория „национално значение“. Всички подобекти се намират в поземлен имот с идентификатор 10971.501.571 с площ 2 530 кв.м. Сградата на синагогата е със застроена площ 638 кв.м.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
7308982.87      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45454100      
45212350      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

Територията на община Видин, гр. Видин, сграда с идентификатор 10971.501.571.1 и прилежащ поземлен имот с идентификатор 10971.501.571

Настоящата обществена поръчка включва инженерингът за обект: „Реставрация и консервация на Еврейска синагога и реконструкция и адаптация за „Културен център „Жул Паскин“ и изграждане на обслужваща сграда“ и включва следните дейности:
Дейност I. Разработване на инвестиционен проект във фаза „Работен проект“ по съответни части, съгласно изискванията на ЗУТ и действащата поднормативна уредба, за следните подобекти: Подобект 1: „Реставрация и адаптация на основната сграда на Синагогата“; Подобект 2: „Изграждане на обслужваща сграда в имота“; Подобект 3: „Ограда на имота“; Подобект 4: „Вертикална планировка и оформяне на околното пространство“. Работният инвестиционен проект ще бъде разработен на база техническите спецификации (техническо задание) за реставрация и консервация на Еврейска синагога и реконструкция и адаптация за „Културен център „Жул Паскин“ и изграждане на обслужваща сграда. Частите на инвестиционния проект, които следва да бъдат изработени, и изискванията към тяхното съдържание са посочени в Раздел V „Техническа спецификация“ към Документацията. Всички подобекти се намират в поземлен имот с идентификатор 10971.501.571 с площ 2 530 кв.м. Сградата на синагогата е със застроена площ 638 кв.м.
Дейност II. Изпълнение на СМР и КРР на основание разработения и одобрен работен инвестиционен проект, при спазването на изискванията на всички действащи към настоящия момент в Република България закони, правилници, нормативи, касаещи изпълнението на обекти и работи от такъв характер, съгласно техническите спецификации. За подобект 1: „Реставрация и адаптация на основната сграда на Синагогата“ следва да се изпълни реставрация и консервация на съществуващите структури, реконструкция и адаптация на сградата със ЗП от 638 кв.м. за „Културен център „Жул Паскин“ съгласно техническите спецификации. За подобект 2: „Изграждане на обслужваща сграда в имота“ следва обектът изцяло да се изгради като едноетажна постройка в поземлен имот с идентификатор 10971.501.571 с площ 2 530 кв.м.. За подобект 3: „Ограда на имота“ следва да се изгради ограда по границите на имот с идентификатор 10971.501.571 с площ 2 530 кв.м. За подобект 4: „Вертикална планировка и оформяне на околното пространство“ следва да се почисти терена като се премахне съществуващата неконтролирано израсла растителност, като се изпълнят нови настилки, ново площадково ВиК и художествено осветление, видеонаблюдение и озеленяване и благоустрояване на терена. За повече подробности виж ТС.
Дейност III. Упражняване на авторски надзор по време на строителството в обхват съгласно чл. 162 от ЗУТ.
Критериите по-долу
 
ДА „Професионална компетентност на персонала, отговорен за проектирането и авторския надзор”    20 %
„Качество при изпълнение на СМР“    40 %
Цена
40 %
II.2.6) Прогнозна стойност
7308982.87      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
600

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG16RFOP001-6.002-0001 „Реставрация и адаптация на Синагога – Видин в туристически обект „Културен център „Жул Паскин“, Приоритетна ос 6 „Регионален туризъм“ по ОПРР 2014-2020

Срокът за изпълнение на ОП е по предложение на участника и не може да бъде по-кратък от 450 кал. дни и не по-дълъг от 600 кал. дни, и вкл.: 1 срок за изготвяне на инвестиционен проект, който не може да е по-кратък от 30 кал. дни и по-дълъг от 60 кал. дни. 2. срок за изпълнение на СМР/КРР и осъществяване на авторски надзор, който не може да е по-кратък от 420 кал. дни и не по-дълъг от 540 кал. дни.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя за първа група, първа категория в съответствие с чл. 137, ал. 1, т. 1, б. „м“ от ЗУТ и чл. 5, ал. 6, т. 1, т. 1.1, т. 1.1.6 от Правилник за реда на вписване и водене на централния професионален регистър на строителя, а за чуждестранните лица - регистрация в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държава - членка на Европейския съюз или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, в която са установени.
В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице, спазването на изискването за годност се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидени в договора за създаване на обединението, са ангажирани с изпълнението на строителството.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват строителство.
Участникът следва да предостави изискуемата информация в част IV „Критерии за подбор“, раздел А „Годност“, от ЕЕДОП, като се посочват данни относно вписването на участника в съответния професионален регистър в държавата членка, в която е установен, с точно позоваване на документа като се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, ЕИК или идентификационен код за проверка, орган или служба, издаващи документа за регистрация.
Изискването се доказва (при необходимост на основание чл. 67 ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл.112, ал.1 ЗОП) със следните документи:
Удостоверение за вписване в ЦПРС към Камарата на строителите за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта - първа група, първа категория в съответствие с чл. 137, ал. 1, т. 1, б. „м“ от ЗУТ и чл. 5, ал. 6, т. 1, т. 1.1, т. 1.1.6 от Правилник за реда на вписване и водене на централния професионален регистър на строителя, а за чуждестранни лица – еквивалентен документ за вписване в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата-членка, в която са установени.
В случай, че участникът е вписан в ЦПРС и е декларирал съответните обстоятелства в част IV „Критерии за подбор“, раздел А „Годност“ от ЕЕДОП, същият не е задължен да представи копие на валидно удостоверение за вписване в ЦПРС, т.к. вписаната информация е достъпна по електронен път на http://register.ksb.bg/.
В случай, че участникът е чуждестранно лице и не е вписан в ЦПРС, той представя валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в аналогичен регистър на тази държава - в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни на държавите членки или вече не са ни предоставени, или не са ни служебно известни, или не са актуални. Когато за изпълнението на съответната дейност, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, е необходимо специално разрешение или членство в определена организация, възложителят изисква от него да докаже наличието на такова разрешение или членство- в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни на държавите членки или вече не са ни предоставени, или не са ни служебно известни, или не са актуални.
В съответствие с чл. 112, ал. 1, т.4 от Закона за обществените поръчки и чл.3, ал.1 и ал.2 от Закона за камарата на строителите, при сключването на договор по настоящата обществена поръчка, чуждестранното лице следва да декларира вписване в ЦПРС или издадено удостоверение съгласно чл.25а, ал.4 от Закона за камарата на строителите /в приложимите случаи/ на негово име.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участникът следва да е реализирал минимален общ оборот за последните три приключили финансови години, изчислен на база годишните обороти, в размер не по-малък от 14 500 000 (четиринадесет милиона и петстотин хиляди) лв. без ДДС.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел"Б": „Икономическо и финансово състояние", поле „Общ годишен оборот“ от ЕЕДОП.
Изискването се доказва (при необходимост на основание чл. 67 ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл.112, ал.1 ЗОП) със следните документи: заверено копие от годишните финансови отчети или техни съставни части за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква; справка по години за реализирания общ оборот за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Информацията за доказване на изискването за общ оборот обхваща последните три приключили финансови години. Информацията може да обхваща и по-кратък период в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
2. Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност” по чл. 171 от ЗУТ на участниците в проектирането и строителството, с покритие, отговарящо на категорията на строежа, предмет на настоящата поръчка - първа категория, съгласно чл.137 от ЗУТ (за проектант - съгласно чл. 5, ал. 1, т. 1 и за строител - съгласно чл. 5, ал. 2, т. 1 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството), или еквивалентен документ за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за застраховка „Професионална отговорност“ се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство и/или проектиране, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел"Б": „Икономическо и финансово състояние", поле „Застрахователна полица за риск „Професионална отговорност“ от ЕЕДОП, като се прави точно позоваване на документа, в т.ч. номер, дата и обхват /когато е приложимо се посочват публични регистри/.
Изискването се доказва (при необходимост на основание чл. 67 ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл.112, ал.1 ЗОП) със Заверено копие от валидна застраховка „Професионална отговорност”, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ в строителството и в проектирането, покриваща минималните застрахователни суми, съгласно чл. 5, ал. 1, т. 1 и чл. 5, ал. 2, т. 1 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строеж, съответстващ на предмета на настоящата поръчка (първа категория, съгласно чл.137 от ЗУТ) или съответен валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни на държавите членки или вече не са ни представени, или не са ни служебно известни, или не са актуални.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите документи по т.1 и т.2, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


1. Участниците следва да са реализирали общ оборот за последните три приключили финансови години, изчислен на база годишните обороти, в размер не по-малък от 14 500 000 (четиринадесет милиона и петстотин хиляди) лв. без ДДС.
В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице, спазването на изискването за общ оборот се доказва от обединението като цяло.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, подизпълнителите трябва да отговарят на изискването съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор за икономически възможности, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет.
2.Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл.171 от ЗУТ, в строителството и в проектирането, с покритие, отговарящо на категорията на строежа, предмет на настоящата поръчка - първа категория, съгласно чл.137 от ЗУТ (за проектант - съгласно чл. 5, ал. 1, т. 1 и за строител - съгласно чл. 5, ал. 2, т. 1 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството), или еквивалентен документ за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за застраховка „Професионална отговорност“ се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство и/или проектиране, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, подизпълнителите трябва да отговарят на изискването съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Съгласно чл. 162, ал. 1 от ЗУТ „Проектант е физическо или юридическо лице, включващо в състава си физически лица, притежаващи необходимата проектантска правоспособност.”
Съгласно чл. 163, ал. 1 от ЗУТ „Строителят е физическо или юридическо лице, включващо в състава си физически лица, притежаващи необходимата техническа правоспособност, което по писмен договор с възложителя изпълнява строежа в съответствие с издадените строителни книжа."
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да е изпълнил за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, строителство, с предмет, идентичен или сходен с този на обществената поръчка.
Под строителство „сходно“ с това в обществената поръчка следва да се счита реконструкция и/или основен ремонт и/или консервация и/или реставрация и/или адаптация на недвижима културна ценност. Възложителят не поставя изискване за обем на изпълненото строителство.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV: "Критерии за подбор", Раздел "В": „Технически и професионални способности", поле „За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид“ от ЕЕДОП.
Изискването се доказва (при необходимост на основание чл. 67 ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл.112, ал.1 ЗОП) със следните документи: Списък по чл.64, ал.1, т.1 от ЗОП на строителството, изпълнено през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, което е идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение.


1. Участникът следва да е изпълнил за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, строителство, с предмет, идентичен или сходен с този на обществената поръчка.
Под строителство „сходно“ с това в обществената поръчка следва да се счита реконструкция и/или основен ремонт и/или консервация и/или реставрация, и/или адаптация на недвижима културна ценност. Възложителят не поставя изискване за обем на изпълненото строителство.
Забележки: 1) Строителството/СМР се счита за изпълнено, когато за обекта има съставен и подписан акт/протокол или друг документ за приемане на строежа от Възложителя; 2) Възложителят ще приеме изискването за изпълнено, независимо дали дейностите са изпълнени в рамките на едно или повече строителство.
В случай на участие на обединения, които не са юридически лица, изискването се прилага за обединението участник, а не за всяко от лицата, включени в него.
Критериите за технически и професионални възможности се прилагат за подизпълнителите, съобразно вида и дела на дейностите, които ще извършват.
Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор за технически и професионални възможности, за доказването на които кандидатът или участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят определя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % (три на сто) от общата стойност за изпълнение на договора без ДДС и гаранция за обезпечаване на авансово предоставените средства в размер на 100% от размера на аванса с ДДС.
Гаранцията, която да обезпечи изпълнението на договора и гаранцията за авансово плащане се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Гаранцията по букви а) и б) може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

01/06/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

28/11/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

02/06/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Видин, площад "Бдинци" № 2, сградата на Община Видин, ет. 6, Заседателна зала

На публичното заседание за отваряне на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Пълното наименование на обществената поръчка е: „Изпълнение на инженеринг (проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР) във връзка с изпълнението на проект „Реставрация и адаптация на Синагога – Видин в туристически обект „Културен център „Жул Паскин“.
От участие в обществената поръчка се отстранява участник, по отношение на който са налични обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 и обстоятелствата по чл. 55, ал. 1 от ЗОП, описани тук:
- обявен е в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност, или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, или е преустановил дейността си, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен;
-лишен е от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено деянието;
Определената професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено деянието включва лишаване от право да се изпълняват дейности по проектиране и/или авторски надзор и/или строителство.
- сключил е споразумение с други лица с цел нарушаване на конкуренцията, когато нарушението е установено с акт на компетентен орган;
- доказано е, че е виновен за неизпълнение на договор за обществена поръчка или на договор за концесия за строителство или за услуга, довело до предсрочното му прекратяване, изплащане на обезщетения или други подобни санкции, с изключение на случаите, когато неизпълнението засяга по-малко от 50 на сто от стойността или обема на договора;
-опитал е да:
а) повлияе на вземането на решение от страна на възложителя, свързано с отстраняването, подбора или възлагането, включително чрез предоставяне на невярна или заблуждаваща информация, или
б) получи информация, която може да му даде неоснователно предимство в процедурата за възлагане на обществена поръчка.
От участие в обществената поръчка се отстранява участник, когато:
- участникът е дружество регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е свързано с лица, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, освен ако са налице изключенията по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици.
- са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
- участници, които са свързани лица
-за които е налице наличието на влязла в сила присъда за престъпление по чл.194-208, чл.213а-217, чл.219-252, чл.254а-255а или чл.256-260 НК
- e установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, нарушение на чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от Кодекса на труда или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен
- e установено нарушение по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност.
Възложителят отстранява от участие и участници, за които са налице обстоятелствата по чл. 107 от ЗОП.
Органите, предоставящи информация за данъци, околна среда, закрила на заетостта и условията на труд са: НАП, МОСВ, АЗ и ИА "ГИТ".

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби могат да се подават в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/04/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва