Деловодна информация
00038
ИЕ-01-03-18 21/04/2020 (дд/мм/гггг)
не
00038-2020-0011 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Габрово 000215630
пл. Възраждане №3
Габрово BG322 5300 България
Ива Сербезова, инж. Мария Стоева +359 66818312 / +359 66818318
poruchki@gabrovo.bg +359 66809371

Интернет адрес/и

https://gabrovo.bg/bg

https://op.gabrovo.bg/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://op.gabrovo.bg/profil-na-kupuvacha/publichno-sastezanie/617-
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Основен ремонт водопроводна мрежа улици Баба Зара и Митко Палаузов, гр. Габрово”
45231300      
Строителство

Обществ. поръчка, изпълн. при условията, описани в Указ. и докум. за участие в проц. с предмет: „Основен ремонт водопроводна мрежа улици Баба Зара и Митко Палаузов, гр. Габрово”
Цел и обхват на предв. СМР: Целта на изпълнението на наст. обществена поръчка е намаляване загубите на вода и подобряване качеството на водопотр. на живущите на ул.Баба Зара и ул.Митко Палаузов, гр.Габрово.
Предмет на разработения проект е рехаб. на съществ. водопроводи по двете улици. Предвидената рехабилитация включва:
• подм. на водопр. клон с тръби PEHD (пол. висока плътност) – DN160 по ул.Баба Зара, вкл. отклонения към имотите;
• подмяна на водопроводен клон с тръби PEHD (пол. висока плътност) – DN160 по ул.Митко Палаузов, вкл. отклонения към имотите;
• Ремонт на ревиз. канални шахти и дъждопр. шахти по съществуващото трасе на двете улици;
• Подм. на вс. арматури по трас., съобр. диаметрите на трасето и откл. към имотите;
• Рем. на борд. и трот. по двете ул.;
• Рем. на пътн. настилка по двете ул.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
626958.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45231300      
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG322

гр. Габрово

Предмет на разработения проект е рехабилитация на съществуващите водопроводи по двете улици.
Предвидената рехабилитация включва:
• подмяна на водопроводен клон с тръби PEHD (полиетилен висока плътност) – DN160 по ул.Баба Зара, включително отклонения към имотите;
• подмяна на водопроводен клон с тръби PEHD (полиетилен висока плътност) – DN160 по ул.Митко Палаузов, включително отклонения към имотите;
• Ремонт на ревизионните канални шахти и дъждоприемните шахти по съществуващото трасе на двете улици;
• Подмяна на всички арматури по трасето, съобразно диаметрите на трасето и отклоненията към имотите;
• Ремонт на бордюри и тротоари по двете улици;
• Ремонт на пътната настилка по двете улици;
Обектът условно е разделен на следните подобекти:
Подобект ул.Баба Зара – Подменя се съществуващия етернитов водопровод с тръби PEHD ?160, PN 10, SDR 17 - дължина 682 м, PEHD ?110 – 20 м. и отклоненията към прилежащите имоти с тръби PEHD DN 25 PN 10- дължина 200 м., PEHD DN 32 PN 10 – 78 м., PEHD DN 63 PN 10 – 162 м. и PEHD DN 90 PN 10- дължина 46 м.
Подобект ул.Митко Палаузов – Подменя се съществуващия етернитов водопровод с тръби PEHD ?160, PN 10, SDR 17 - дължина 596 м. и отклоненията към прилежащите имоти с тръби PEHD DN 25 PN 10- дължина 41 м., PEHD DN 32 PN 10 – 26 м., PEHD DN 50 PN 10 – 180 м., PEHD DN 63 PN 10 – 179 м. и PEHD DN 90 PN 10- дължина 25 м.
Конкретните дейности са описани подробно в Техническата спецификация, като са приложени и работните проекти.
Възложителят изисква от определения изпълнител да предостави гаранция, която да обезпечи изпълнението на договора.
Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора е в размер на 3% (три процента) от прогнозната стойност на сключения договор.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
626958.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Договор с изпълнител ще бъде сключен при условията на чл. 114 от ЗОП и ще бъде изпълнен само след осигуряване на финансиране за изпълнение на строителството, чрез отпускане на средства от Републиканския бюджет за обезпечаване дейността.Финансирането ще се осигурява от МРРБ, като е възможно е да бъде осигурено финансиране за извършване на дейностите по ремонт на единия подобект.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнението на строежи от втора група, минимум четвърта категория и четвърта група, минимум трета категория по смисъла на чл. 137, ал. 1, от Закона за устройство на територията (ЗУТ), и да притежава удостоверение за тях: втора група, минимум четвърта категория и четвърта група, минимум трета категория съгласно Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя или еквивалентни за чуждестранни участници, съгласно Закона за камарата на строителите (ЗКС) или в съответния регистър, съгласно законодателството на държавата, в която е установен, с обхват, съответстващ на дейностите.
Минималното изискване се посочва/декларира, съгласно Част IV, Раздел А от ЕЕДОП;
Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение със:
- Заверено от участника копие на удостоверение, издадено от компетентни органи съгласно националното законодателство на страната, където е регистриран участника, доказващо регистрацията му в професионалните или търговски регистри на страната с предмет строителство, съответстващ на предмета на обществената поръчка и съответната категория на обекта, включен в нея:- втора група, минимум четвърта категория и четвърта група, минимум трета категория съгласно Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя или еквивалентни за чуждестранни участници.
- ИЛИ декларация или удостоверение за наличие на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националния му закон, когато наличието на регистрация е определено със закон като условие за осъществяване на предмета на поръчката.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците трябва да имат валидна Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съответен валиден еквивалентен документ за чуждестранни лица съгласно чл. 171а на ЗУТ.

Минималното изискване се посочва/декларира, съгласно Част IV, Раздел Б от ЕЕДОП
Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение със:
- Заверено от участника копие на валидна Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съответен валиден еквивалентен документ за чуждестранни лица съгласно чл. 171а на ЗУТ.
* Забележка: Обектът попада в III-та категория, съгласно Наредба № 1 /30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи и чл. 137, ал. 1 от ЗУТ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участниците трябва да са изпълнили строителство с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката, през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата.
Под строителство с предмет и обем „сходни“ с тези на поръчката следва да се разбира: мин. един обект, който да включва изграждане/основен ремонт/, реконструкция /рехабил. на поне един уличен водопроводен клон с дължина минимум 300 м.
Минималното изискване се посочва/декларира, съгласно Част IV, Раздел В от ЕЕДОП/еЕЕДОП;
2.Участникът следва да предложи технически лица, които ще участват в изпълнението на поръчката, както следва:
Технически ръководител
- Да притежава квалификация, съгласно чл. 163а от Закона за устройство на територията (ЗУТ) или еквивалентна;
- професионален опит – минимум 3 г. като технически ръководител.
Инженер по геодезия:
- с образователна степен минимум бакалавър или еквивалент, специалност, съгласно §1, т. 5 от Допълнителните разпоредби на Закона за геодезията и картографията или лице със завършено еквивалентно висше образование извън Рeпублика България.
- професионален опит – минимум 3 г.
Координатор по безопасност и здраве:
- отговарящ на изискванията по чл. 5, ал. 2 от Наредба № 2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи или еквивалент;
Минималното изискване се посочва/декларира, съгласно Част IV, Раздел В от ЕЕДОП
3.Участникът следва към датата на подписване на договора за изпълнение да разполага с: асфалтова база за доставка на асфалтови смеси, акредитирана лаборатория с неизтекъл срок на валидност на акредитацията, необходими за извършване на ремонтните работи, предмет на поръчката за срока на договора.
Минималното изискване се посочва/декларира, съгласно Част IV, Раздел В от ЕЕДОП;


Минималното изискване по т.1, т. 2 и т. 3 се посочва/декларира, съгласно Част IV, Раздел В от ЕЕДОП
Минималното изискване по т. 1 се доказва при подписване на договора за изпълнение със: Списък на строителството, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка (Образец № 8), придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
Минималното изискване по т.2 се доказва при подписване на договор за изпълнение със:
- Списък на техническите лица, които ще участват в изпълнението на поръчката включително тези отговарящи за контрола на качеството (Образец № 9).
Минималното изискване по т.3 се доказва при подписване на договор за изпълнение със: - Заверени копия от документи, удостоверяващи, че Участникът разполага с: асфалтова база за доставка на асфалтови смеси, акредитирана лаборатория с неизтекъл срок на валидност на акредитацията, необходими за извършване на ремонтните работи, предмет на поръчката за срока на договора.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 и чл. 55 от ЗОП(за т.2 лице, к е лишено от право да упражнява опр.професия или дейн.свързана с предмета на поръчката.Освен на тези основания Възл. отстранява: 1. участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията; 2. участник, който е представил оферта, която не отговаря на:
а) предварително обявените условия за изпълнение на поръчката; б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10; 3. участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП; Продължава в раздел VI.3
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/05/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/05/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Административната сграда на Община Габрово, пл. Възраждане № 3

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
Офертите на участниците ще се разгледат по реда на чл. 181, ал. 2 и ал. 3 от ЗОП, във връзка с чл. 61 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от Раздел III.2.2 - 4.участ-ци,които са свързани лица по смисъла на §2,т.45 от ДР на ЗОП, във връзка с §1,т.13 и 14 от допълнителните разпоредби на ЗППЦК, с др. участници в общ. поръчка. 5.участ-к, подал заявление за участие или оферта, които не отговарят на условията за представяне, включително за форма, начин, срок и валидност. 6.лице, което е нарушило забрана по чл.101, ал.9 или 10 от ЗОП. 7. Участник, който няма право да участва в обществени поръчки на основание чл. 3,т. 8 във вр. с чл.5,ал. 1,т. 3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, освен когато не са налице условията по чл.4 от закона. 8. Участник, за когото са налице обстоятелства по чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество. 9.Когато не може да бъде извършено идентифицирането на физическо лице, което е действителен собственик на клиент – юридическо лице или друго правно образувание, съгласно чл.37, ал.1 от ППЗМИП. 10.Участник, който не е представил в срок,поискани му от Възложителя,разяснения и/или допълнителни доказателства за данни,посочени в офертата му.11.Участник, който е предложил цена над прогнозната цена на обществената поръчка, както и над прогнозната стойност за отделните подобекти. Информацията относно липсата или наличието на обстоятелства по т.4., т.7, т.8 и т.9 се попълва в Част ІІІ, Раздел Г от ЕЕДОП/еЕЕДОП.
Съдържание на опаковката:
1.Опис на представените документи, съдържащи се в опаковката, подписан от законния или от изрично упълномощен представител на участника (в оригинал)Обр№1.
2.Заявление за участие:
2.1.Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) за участника в съответствие с изискванията на закона и условията на възложителя,а когато е приложимо – ЕЕДОП за всеки от участниците в обединението /а при необходимост от деклариране на обстоятелства, относими към обединението – и за обединението/,което не е юридическо лице, за всеки подизпълнител и за всяко лице, чиито ресурси ще бъдат ангажирани в изпълнението на поръчката Обр№2-задължително в електронен вид,подписан/и с ЕП от лицата по чл.40 от ППЗОП за приложимия случай.
2.2.Документи за доказване на предприетите мерки за надеждност, когато е приложимо;
2.3.при участник обединение -Документ,за създаване на обединението /заверено копие/,както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка:1.правата и задълженията на участниците в обединението;2.разпределението на отговорността между членовете на обединението;3.дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. 2.4.Документи/доказателство за поетите от подизпълнителите и/или третите лица задължения/свободен текст/-ако е приложимо.
3.Оферта:
3.1.Техническо предложение:
3.1.1.Предложение за изпълнение на поръчката-Обр.№3;Предложението следва да бъде изготвено по обр. от настоящата документация,при съблюдаване на техническите изискванията и условията за изпълнение.Предлаганите от участниците гаранционни срокове следва да са не по-малки от определените с Наредба№2 от 31.07.2003г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минималните гаранции срокове за изпълнение на строително – монтажни работи, съоръжения и строителни обекти и посочените в образците на техническите предложения. Всички страници на документите, съдържащи се в Предложението за изпълнение следва да бъдат номерирани последователно.
3.1.2.Декларация, че при изготвяне на офертата са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд –Обр.№4;
3.1.3.Декларация за оглед – Обр.№5;
3.1.4.Декларация за конфиденциалност на информацияако е приложимо/свободен текст/.
3.2. Ценово предложение – съдържа:
-попълнен образец на „Ценово предложение“ –Обр.№6
-остойностена КС Обр№7.1 и 7.2,вкл. на електронен носител във формат Еxcel

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/04/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва