Деловодна информация
00575
26-1549-16 16/04/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
16/04/2020 (дд/мм/гггг)
00575-2020-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА РАКОВСКИ 000471543
пл. България № 1
Раковски BG421 4150 България
Мирослав Милев – Ст. юрисконсулт; Светлана Шопова – гл. инженер; +359 31512369/+359 31512213
oa@rakovski.bg +359 31512361

Интернет адрес/и

www.rakovski.bg

http://rakovski.bg/profile/index.php


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://rakovski.bg/profile/index.php
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на асфалтови смеси за нуждите на ОП "БЛАГОУСТРОЯВАНЕ И ПРЕВЕНЦИЯ" към Община Раковски“
44113620      
Доставки

Предмет на обществената поръчка е: „Доставка на aсфалтови смеси за нуждите на ОП „БЛАГОУСТРОЯВАНЕ И ПРЕВЕНЦИЯ“ към Община Раковски“
1. Асфалтови смеси за основен пласт на покритието АС 31,5 осн А0 - 3 000 тона
2. Асфалтови смеси за долен пласт на покритието АС 16 биндер – 15 000 тона
3. Асфалтови смеси за износващ пласт на покритието АС 12,5 изн А с БВ 50/70 – 15 000 тона
В изпълнение на чл. 17, ал. 1 от ЗОП във връзка с чл. 20, ал. 1, точка 1, буква „б“ от ЗОП, Възложителят обявява настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка на основание чл. 18, ал. 1, т. 1 от ЗОП – Открита процедура.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2916000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
44113620      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Доставката се извършва с транспорт на Изпълнителя до адрес на Възложителя - гр. Раковски. Конкретните адреси на доставка ще се посочат във възлагателните писма.

Предмет на обществената поръчка е: „Доставка на aсфалтови смеси за нуждите на ОП „БЛАГОУСТРОЯВАНЕ И ПРЕВЕНЦИЯ“ към Община Раковски“
1. Асфалтови смеси за основен пласт на покритието АС 31,5 осн А0 - 3 000 тона
2. Асфалтови смеси за долен пласт на покритието АС 16 биндер – 15 000 тона
3. Асфалтови смеси за износващ пласт на покритието АС 12,5 изн А с БВ 50/70 – 15 000 тона
4. Асфалтови смеси за износващ пласт на покритието АС 8 изн. А БВ 50/70 – червен асфалт – 500 тона
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
2916000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания относно годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

В съответствие с чл. 61, ал. 1, т. 1 от ЗОП, участникът трябва да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от 1 000 000 лв. без вкл. ДДС.
Забележка:Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката е оборот по смисъла на §2, т. 67 ДР от ЗОП. Дейности, попадащи в обхвата на поръчката са производство и доставка на асфалтови смеси.
Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП (поле 2а) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние, Част IV: „Критерии за подбор“.
Доказване: Изискването се доказва с представянето на годишни финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, като преди сключване на договор се представя и справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.


В съответствие с чл. 61, ал. 1, т. 1 от ЗОП, участникът трябва да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от 1 000 000 лв. без вкл. ДДС.
Забележка:Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката е оборот по смисъла на §2, т. 67 ДР от ЗОП. Дейности, попадащи в обхвата на поръчката са производство и доставка на асфалтови смеси.
Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП (поле 2а) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние, Част IV: „Критерии за подбор“.
Доказване: Изискването се доказва с представянето на годишни финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, като преди сключване на договор се представя и справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

В съответствие с чл. 63, ал. 1, т. 1, б. „б“ от ЗОП, участникът следва да има изпълнени дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката за последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, като е необходимо да е изпълнил поне един договор за производство и/или доставка на асфалтови смеси в количество не по-малко от 20 000 тона годишно.
Забележка: Под „дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката" следва да се разбира: производство и/или доставка на асфалтови смеси в количество не по-малко от 20 000 тона годишно.
Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП (поле 1б) от раздел В: Технически и професионални способности, Част IV: „Критерии за подбор“. Посочва се следната информация: стойност/ цена (лв. без ДДС); дата/дати на приключване на изпълнението на дейностите; лице, за което са изпълнени дейностите (възложител) и описание на доказателствените документи, или се посочват публичните регистри.
Доказване: За доказване на изискването участникът следва преди сключване на договор да представи Списък на доставките и услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, подписан от лицето/а имащо/и право да представлява/т участника, както и документи (заверени копия на удостоверения, референции) за извършените/ата доставки/а, издадени от трети лица. Документите могат да бъдат изисквани и при условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП.
В съответствие с чл. 63, ал. 1, т. 10 и 11 от ЗОП, участникът следва да има внедрени системи за управление на качеството по ISO 9001 : 2015 или еквивалентни с обхват производство на асфалтови смеси, за управление на околната среда по ISO 14001 : 2015 или еквивалентни с обхват производство на асфалтови смеси, както и за безопасни и здравословни условия на труд по OHSAS 18001 : 2007 или еквивалентни с обхват производство на асфалтови смеси.
. Обстоятелствата за съответствие с изискването се удостоверяват в ЕЕДОП - раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление, Част IV: „Критерии за подбор“. Участниците посочват приложимата от тях система за управление на качество или еквивалент, или еквивалентни мерки, обхвата на сертификация, като се посочва и номер на сертификатите и валидност на същите.
Доказване:
За доказване на изискването участникът прилага заверени копия на валидни сертификати или други еквивалентни документи.


В съответствие с чл. 63, ал. 1, т. 1, б. „б“ от ЗОП, участникът следва да има изпълнени дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката за последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, като е необходимо да е изпълнил поне един договор за производство и/или доставка на асфалтови смеси в количество не по-малко от 20 000 тона годишно.
Забележка: Под „дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката" следва да се разбира: производство и/или доставка на асфалтови смеси в количество не по-малко от 20 000 тона годишно.
Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП (поле 1б) от раздел В: Технически и професионални способности, Част IV: „Критерии за подбор“. Посочва се следната информация: стойност/ цена (лв. без ДДС); дата/дати на приключване на изпълнението на дейностите; лице, за което са изпълнени дейностите (възложител) и описание на доказателствените документи, или се посочват публичните регистри.
Доказване: За доказване на изискването участникът следва преди сключване на договор да представи Списък на доставките и услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, подписан от лицето/а имащо/и право да представлява/т участника, както и документи (заверени копия на удостоверения, референции) за извършените/ата доставки/а, издадени от трети лица. Документите могат да бъдат изисквани и при условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП.
В съответствие с чл. 63, ал. 1, т. 10 и 11 от ЗОП, участникът следва да има внедрени системи за управление на качеството по ISO 9001 : 2015 или еквивалентни с обхват производство на асфалтови смеси, за управление на околната среда по ISO 14001 : 2015 или еквивалентни с обхват производство на асфалтови смеси, както и за безопасни и здравословни условия на труд по OHSAS 18001 : 2007 или еквивалентни с обхват производство на асфалтови смеси.
. Обстоятелствата за съответствие с изискването се удостоверяват в ЕЕДОП - раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление, Част IV: „Критерии за подбор“. Участниците посочват приложимата от тях система за управление на качество или еквивалент, или еквивалентни мерки, обхвата на сертификация, като се посочва и номер на сертификатите и валидност на същите.
Доказване:
За доказване на изискването участникът прилага заверени копия на валидни сертификати или други еквивалентни документи.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участникът следва да представи доказателства (документи), удостоверяващи наличие на асфалтова база и акредитирана строителна лаборатория, както и Сертификат за производствен контрол съгласно изискванията на Наредба № РД-02-20-1/05.02.2015 г. за условията и реда за влагане на строителните продукти в строежите на РБългария и Регламент (EC) № 305/2011 на Европейския парламент и съвета от 9 март 2011 година за определяне на хармонизираните условия за предлагането на пазара на строителни продукти и за отмяна на директива 89/106/ЕИО на Съвета, с обхват следните асфалтови смеси:
1.1.1 Асфалтови смеси за основен пласт на покритието АС 31,5 осн А0
1.1.2 Асфалтови смеси за долен пласт на покритието АС 16 биндер
1.1.3 Асфалтови смеси за износващ пласт на покритието АС 12,5 изн А с БВ 50/70
1.1.4 Асфалтови смеси за износващ пласт на покритието АС 8 изн. А БВ 50/70 – червен асфалт
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/05/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/05/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Раковски, Заседателна зала - етаж ІІ, стая № 3

На основание чл. 54 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Гаранцията за изпълнение е в размер на 5 % ( пет на сто) от стойността на договора (без ДДС).
2. Гаранцията се предоставя в една от следните форми:
2.1. парична сума;
2.2. банкова гаранция;
2.3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
3. Гаранцията по т.2.1 или т.2.2 може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант.
4. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
5. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
6. При избор на гаранция за изпълнение - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка:
Банка: „УниКредит Булбанк“ АД – Клон Раковски
IBAN: BG 39 UNCR 7000 3321 7599 06
BIC: UNCRBGSF
7. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тя трябва да отговаря на следните изисквания:
7.1. да бъде безусловна и неотменяема банкова гаранция да съдържа задължение на банката - гарант да извърши плащане при всяко писмено искане от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, деклариращ, че е налице неизпълнение на задължение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ или друго основание за задържане на Гаранцията за изпълнение по договора за обществена поръчка;
7.2. да бъде със срок на валидност не по-малък от 60 (шестдесет) дни след крайния срок на договора, като при необходимост срокът на валидност на банковата гаранция се удължава или се издава нова.
Банковите разходи по откриването и поддържането на Гаранцията за изпълнение под формата на банкова гаранция, както и по усвояването на средства от страна на възложителя, при наличието на основание за това, са за сметка на изпълнителя.
8. Когато Гаранция за изпълнение се представя под формата на застраховка, която обезпечава отговорността на Изпълнителя по договора, Изпълнителят предава на Възложителя оригинален екземпляр на сключената застрахователна полица, в която Възложителят е посочен като „трето ползващо се лице” и която трябва да отговаря на следните изисквания:
8.1. да обезпечава изпълнението на този договор чрез покритие на отговорността на Изпълнителя;
8.2. да бъде със срок на валидност не по-малък от 60 (шестдесет) дни след крайния срок на договора.
Разходите по сключването на застрахователния договор и поддържането на валидността на застраховката за изисквания срок, както и по всяко изплащане на застрахователно обезщетение в полза на Възложителя, при наличието на основание за това, са за сметка на Изпълнителя.
9. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са указани в договора за обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя.
10. Възложителят ще освободи гаранцията за изпълнение след приключване на договора, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
Продължава от Раздел ІІІ. 2.2) освен ако е допуснато разсрочване, отсрочване или обезпечение на задълженията или задължението е по акт, който не е влязъл в сила ;
2.1.4. е налице неравнопоставеност в случаите по чл. 44, ал. 5 от ЗОП;
2.1.5. е установено, че: а) е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор; б) не е предоставил изискваща се информация, свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
2.1.6. е установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, нарушение на чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 118, чл. 128, чл. 228, ал. 3, чл. 245 и чл. 301 - 305 от Кодекса на труда или чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен.
Вж. тръжната документация...

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Чл. 197 и сл. от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/04/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва