Деловодна информация
02851
5785р-9204 10/04/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
10/04/2020 (дд/мм/гггг)
02851-2020-0018 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Дирекция Управление на собствеността и социални дейности - Министерство на вътрешните работи 129010157
ул. Княз Борис I № 124
София BG411 1000 България
Цветелина Симеонова +359 29822517
int.82@mvr.bg +359 29813010

Интернет адрес/и

http://www.mvr.bg/dussd

https://www.mvr.bg/aop/dynamicProvider52/8067e7fe-fe42-4f2d-8201-64273e1399e1/remont-pokriv-instalacia-bo-kapina-borovec


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.mvr.bg/aop/dynamicProvider52/8067e7fe-fe42-4f2d-8201-64273e1399e1/remont-pokriv-instalacia-bo-kapina-borovec
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Дирекция Управление на собствеността и социални дейности - Министерство на вътрешните работи 129010157
ул. Княз Борис I № 124
София BG411 1000 България
Наталия Рашкова +359 29824676
int.82@mvr.bg +359 29813010

Интернет адрес/и

http://www.mvr.bg/dussd

https://www.mvr.bg/aop/dynamicProvider52/8067e7fe-fe42-4f2d-8201-64273e1399e1/remont-pokriv-instalacia-bo-kapina-borovec

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Обществен ред и безопасност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изготвяне на инвестиционен проект, упражняване на авторски надзор и изпълнение на обект: „Основен ремонт на покрив, отоплителна и водопроводна инсталация, газификация и довършителен ремонт на съществу
45000000      
Строителство

Изготвяне на инвестиционен проект, упражняване на авторски надзор и изпълнение на обект: „Основен ремонт на покрив, отоплителна и водопроводна инсталация, газификация и довършителен ремонт на съществуващите помещения на БО „Къпина“ – к.к. Боровец“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
669166.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG41

БО „Къпина“ – к.к. Боровец“, гр. Самоков, община Самоков, област Софийска

Предметът на поръчката включва изготвянето на инвестиционен проект, упражняването на авторски надзор и изпълнението на строително -монтажните работи в съответствие с одобрените количествено-стойностни сметки за всички видове СМР и одобрените инвестиционните части на проектната разработка на обект: „Основен ремонт на покрив, отоплителна и водопроводна инсталация, газификация и довършителен ремонт на съществуващите помещения на БО „Къпина“ – к.к. Боровец““.
Естеството и количеството на дейностите са съгласно заданието за проектиране и техническата спецификация.
Критериите по-долу
 
ДА М - Методология за изпълнение на поръчката    30
Со - Срок за изпълнение    10
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
669166.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът в II.2.7 е индикативен и включва:30 дни за изг.инвестиционния проект от датата на подписване на двустранен протокол за осигуряване на достъп на Изпълнителя до обекта,на който ще се извършва проектн. разработка;150 дни за изпълнение на СМР-от откриване на стр.площадка;за авторския надзор-от датата на издаване на разрешение за строеж до завършв.на строежа и въвежд. на стр.обект в експлоатация
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът представя в офертата си Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като в част IV „Критерии за подбор“, раздел А „Годност“, посочва информация за установяване изпълнението на следните критерии:
1. Участникът следва да притежава валидно удостоверение от Камарата на строителите в България за вписване в Централния професионален регистър на строителя в съответствие с изискванията на чл.3, ал.2 и ал.3 от Закона за камарата на строителите, за изпълнение на строежи четвърта категория съгласно чл.137, ал.1, т.4, буква „д“ от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и чл.10 от Наредба №1/30.07.2003г. на МРРБ за номенклатурата на видовете строежи.
Участникът посочва номера и валидността на удостоверението, титуляра, издаващият орган и интернет адрес на публичен безплатен регистър, ако информацията е достъпна там.
2. Участникът следва да притежава валидни удостоверения за пълна проектантска правоспособност на проектантския екип по всички специалности, посочени в техническата спецификация, съгласно чл. 162, ал. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), издадени от Камарата на архитектите в България (КАБ) и Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране (КИПП), или удостоверение/документ за правото на упражняване на дейностите по чл. 162, ал. 1 от ЗУТ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или еквивалент.
Информацията за съответствие с критериите за подбор се посочва в ЕЕДОП, част от офертата на участника. Участникът посочва номера и датата на удостоверението/документа за упражняване на дейностите по чл. 162, ал. 1 от ЗУТ, валидността, титуляра, издаващият орган и интернет адрес на публичен безплатен регистър, ако информацията е достъпна там.
Доказателствата за съответствие с критериите за подбор се представят в случаите по чл. 67, ал. 5 и чл.112, ал. 1 от ЗОП. Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. При подписване на договора определеният изпълнител представя документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор, включително за третите лица и подизпълнителите, ако има такива.
При участие на обединения, които не са юридически лица да се спазват изискванията на чл. 59, ал. 6 от ЗОП.
Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях трябва да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът представя в офертата си Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като в част IV „Критерии за подбор“, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“, „Застрахователна полица за риск „професионална отговорност“, посочва информация за установяване изпълнението на следния критерий:
1. Участникът следва да има валидна застраховка „Професионална отговорност“ за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимални застрахователни суми на застраховката съгласно чл. 5, ал. 1, т. 4 и чл.5, ал. 2, т. 4 от Наредба за условията и реда за задължителното застраховане (за проектант – минимална сума от 50 000 лева и за строител – минимална сума от 100 000 лева) или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава члена на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, съгласно чл. 171а от ЗУТ.
Информация за съответствие с изискването, участникът посочва в ЕЕДОП. Участникът посочва номера и датата на застраховката/гаранцията, валидността, титуляра, издаващият орган и интернет адрес на публичен безплатен регистър, ако информацията е достъпна там.
Съответствието с поставения критерий за подбор се доказва със копие на валидна застрахователна полица за застраховка „Професионална отговорност“.
Доказателствата за съответствие с критериите за подбор се представят в случаите по чл. 67, ал. 5 и чл.112, ал. 1 от ЗОП. Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. При подписване на договора определеният изпълнител представя документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор, включително за третите лица и подизпълнителите, ако има такива.
При участие на обединения, които не са юридически лица да се спазват изискванията на чл. 59, ал. 6 от ЗОП.
Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях трябва да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.


1. Участникът да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“ за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно чл. 171 от ЗУТ с минимални застрахователни суми на застраховката съгласно чл. 5, ал. 1, т. 4 и чл.5, ал. 2, т. 4 от Наредба за условията и реда за задължителното застраховане (за проектант – минимална сума от 50 000 лева и за строител – минимална сума от 100 000 лева) или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава члена на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, съгласно чл. 171а от ЗУТ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът представя в офертата си Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като в част IV „Критерии за подбор“, раздел В „Технически и професионални способности“, посочва информация за установяване изпълнението на следните критерии:1.Участникът следва да е изпълнил проектиране и строителство, включващо дейности с предмет и обем,идентични или сходни с тези на поръчката,за последните пет години от датата на подаване на офертата,като не е задължително изпълнението на проектирането и строителството да е било извършено само за един обект.Под сходни с предмета и обема следва да се разбират дейности по изпълнение на проектиране,авторски надзор и строително-монтажни работи на сгради,определени като четвърта или по-висока категория.Информация за съответствие с изискването, участникът посочва в ЕЕДОП,част IV,раздел В „Технически и професионални способности“,„За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретен вид“.
Съответствието с този критерий се доказва със списък на дейностите,идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение,които съдържат стойността,датата,на която е приключило изпълнението, мястото,вида и обема,както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.Участникът следва да разполага с необходимия брой технически лица,включени или не в структурата на участника, включително лицата,които ще изпълняват проектирането и строителството.Информация за съответствие с изискването участникът посочва в ЕЕДОП,част IV,раздел В „Технически и професионални способности“,„За поръчки за строителство: Технически лица или органи,които ще извършат строителството“.Съответствието с този критерий се доказва със списък на технически лица,включени или не в структурата на участника,включително лицата,които ще изпълняват проектирането и строителството.3.Участникът следва да прилага система за управление на качеството EN:ISO 9001:2015 или еквивалент,с обхват дейности по изпълнение на СМР и основен ремонт на сгради.Информация за съответствие с изискването участникът посочва в ЕЕДОП,част IV,раздел Г,„Сертификати от независими органи, удостоверяващи стандарти за осигуряване на качеството“.
Съответствието с този критерий се доказва с копие на валиден сертификат,издадени на името на участника от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА „БСА“ или друг национален орган по акредитация,който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация,за съответната област или да отговаря на изискванията за признаване съгласно чл.5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи,установени в други държави членки.Доказателствата за съответствие с критериите за подбор се представят в случаите по чл.67,ал.5 и чл.112,ал.1 от ЗОП. Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите,чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП,когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.При подписване на договора определеният изпълнител представя документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата,както и съответствието с поставените критерии за подбор, включително за третите лица и подизпълнителите,ако има такива.При участие на обединения, които не са юридически лица да се спазват изискванията на чл.59, ал.6 от ЗОП.Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор,за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях трябва да не са налице основанията за отстраняване от процедурата,при спазване на изискванията на чл.65,ал.2 от ЗОП.Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката,който ще изпълняват,и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.


1.Участникът да е изпълнил за последните пет години от датата на подаване на офертата, минимум едно проектиране и строителство, включващо дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката, като не е задължително изпълнението на проектирането и строителството да е било извършено само за един обект.
Под сходни с предмета и обема следва да се разбират дейности по изпълнение на проектиране, авторски надзор и строително-монтажни работи на сгради, определени като четвърта или по-висока категория.
2. Участникът да разполага с технически лица, включени или не в структурата на участника, включително лицата, които ще изпълняват проектирането и строителството, както следва: минимум един технически ръководител, отговарящ на изискванията на чл. 163а от ЗУТ; минимум по един специалист с професионална компетентност по всяка част: част „Архитектурна“, част „Конструктивна“, част „ВиК“, част „ОВК“, част „Газификация“, част „Енергийна ефективност“ и част „Електро“ – силова и слаботокова инсталации и част „ Пожарна безопасност“, част „ План за управление на строителните отпадъци“, и минимум 10 (десет) строителни работника, които ще изпълняват строителството.
3. Участникът да прилага система за управление на качеството ISO 9001:2015 или еквивалент, с обхват дейности по изпълнение на СМР и основен ремонт на сгради.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

27/05/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

28/05/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

В Дирекция "Управление на собствеността и социални дейности" - МВР на адрес: гр. София, ул. "Княз Борис І " № 124

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощни (оригинал или копие, заверено "вярно с оригинала") от участника, даващо им възможност да го представляват.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Гаранцията за изпълнение на договорa за обществена поръчка е 5% от стойността му без ДДС. 50 % от гаранцията за изпълнение е предназначена за обезпечаване на изработването на инвестиционен проект, упражняване на авторския надзор и изпълнението на СМР, и 50% за обезпечаване задълженията на изпълнителя в рамките на гаранционните срокове за изпълнените СМР. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от изпълнителя преди сключване на договора под формата на парична сума, или банкова гаранция, или застраховка, която обезпечава изпълнението му чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор.
2. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник, за който е налице някое от изключенията по чл. 54, чл. 55, ал. 1, т. 4 и т. 5 и чл. 107 от ЗОП, по чл. 3, т. 8 във връзка с чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици и чл. 69 и пар. 2, ал. 1 от ДР от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество (ЗПКОНПИ), както и участник който по какъвто и да е начин е включил някъде в офертата си извън плика „Предлагани ценови параметри” елементи, свързани с предлаганата цена и/или части от нея. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник, чието предложение за изпълнение на поръчката не изпълнява всички или някое от изискванията на възложителя съгласно техническата спецификация. Възложителят ще отстранява от участие участник в случаите по чл. 35а, ал. 3, изр. трето от ППЗОП. Възложителят ще отстранява от участие участник, чието ценово предложение:- за изготвяне на инвестиционния проект надвишава 10 000.00 лева без ДДС, -за авторски надзор за целия срок на договор надвишава 2000.00 лева без ДДС , - за размер на часова ставка е по-голямо от 20 лв. без ДДС,- за изпълнение на СМР надвишава 657166.66 лв. без ДДС и чиято обща предложена стойност на поръчката е по-голяма от прогнозната стойност, посочена в раздел II.1.5 на обявлението - 669166.66 лв. без ДДС. Размерът на ед.показатели за ценообразуване при възникване на непредвидени видове СМР (без ДДС) трябва да не са по-големи от часова ставка – 5,33 лв./ч.ч. , допълнителни разходи върху труда – 80 % , доставно-складови и транспортни разходи – 7 %, върху стойността на материалите и печалба – 7 %, върху стойността на изпълнените СМР.Възложителят ще отстранява от процедурата всеки участник, допуснал аритметична грешка (неточност) в ценовото си предложение. Всички образци, приложени към документация за обществената поръчка са задължителни за участниците, като възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник, който промени или не попълни образците в съответствие с указанията на възложителя.
3. Участниците в процедурата представят документите в запечатана, непрозрачна и надписана опаковка съгласно изискванията на чл. 47, ал. 3 от ППЗОП. Ценовото предложение се представя в отделен запечатан непрозрачен плик с надпис „Предлагани ценови параметри“.
4. Когато участник в процедурата е обединение, което не е ЮЛ, се изисква копие от документа за създаване на обединението, както и правата и задълженията на участниците в обединението; разпределението на отговорността между членовете на обединението; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението във връзка с настоящата обществена поръчка.
5.В срока за изпълнение на дейностите по проектиране (до 30 календарни дни) и строителство (до 150 календарни дни) не се включва времето за съгласуване на разработения от Изпълнителя работен проект с Възложителя, както и времето за съгласуването му с одобряващите органи.
6. Преди подаване на офертите участниците задължително трябва да извършат оглед и да се запознаят с обекта на адрес: к.к. Боровец, БО „Къпина“ преди срока за подаване на оферти.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Сектор Правно-нормативно обслужване на Дирекция Управление на собствеността и социални дейности - МВР
ул. Княз Борис I № 124
София 1000 България
int.82@mvr.bg +359 29822567
http://www.mvr.bg/dussd +359 29813010

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/04/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва