Деловодна информация
00575
26-1549-13 09/04/2020 (дд/мм/гггг)
не
00575-2020-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Раковски 000471543
пл. България № 1
Раковски BG421 4150 България
Мариета Димитрова - Гл. юрисконсулт на Община Раковски; Светлана Шопова - Гл. инженер на Община Раковски +359 31512369/+359 31512213
oa@rakovski.bg +359 31512361

Интернет адрес/и

www.rakovski.bg

http://rakovski.bg/profile/index.php


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://rakovski.bg/profile/index.php
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Направа на бордюри, тротоарни настилки и подходи към гаражи по девет обособени позиции"
44912400      
Строителство

Изпълнението на дейностите в обхвата на поръчката ще бъде възлагано периодично от Възложителя, при възникване на необходимост и с конкретно посочване във възлагателното писмо на СМР. За целта, Възложителят изпраща възлагателно писмо до изпълнителя, което съдържа минимум следната информация:
? Конкретизиране на определен обект и/или на съответната/съответните част/и от него, по отношение на който/които Възложителят изисква от Изпълнителя изпълнението на строително-монтажните/ремонтните работи.
? Определен от Възложителя срок, не по-кратък от пет работни дни, в който Изпълнителят се задължава да представи проектно-сметна документация /КСС/, описваща необходимите за извършването на ремонта на определения/определените с възлагателното писмо обект/и и/или на част/и от тях количества и видове СМР/СРР, ведно с времеви график, който съдържа описание на последователността и времевата продължителност на всички видове работи, попадащи в обхвата на предложената KСС.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
444002.77      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Направа на бордюри, тротоарни настилки и подходи към гаражи на следните улици: ул. „Сребра“ – източно платно 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
44912400      
45233161      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

на територията на гр. Раковски

Изпълнението на дейностите в обхвата на поръчката ще бъде възлагано периодично от Възложителя, при възникване на необходимост и с конкретно посочване във възлагателното писмо на СМР. За целта, Възложителят изпраща възлагателно писмо до изпълнителя, което съдържа минимум следната информация:
? Конкретизиране на определен обект и/или на съответната/съответните част/и от него, по отношение на който/които Възложителят изисква от Изпълнителя изпълнението на строително-монтажните/ремонтните работи.
? Определен от Възложителя срок, не по-кратък от пет работни дни, в който Изпълнителят се задължава да представи проектно-сметна документация /КСС/, описваща необходимите за извършването на ремонта на определения/определените с възлагателното писмо обект/и и/или на част/и от тях количества и видове СМР/СРР, ведно с времеви график, който съдържа описание на последователността и времевата продължителност на всички видове работи, попадащи в обхвата на предложената KСС.
Критериите по-долу
 
ДА Организация на работа за изпълнение на предмета на поръчката    60 точки
Цена
40 точки
II.2.6) Прогнозна стойност
50196.31      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
365

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Процедурата е обявена по реда на чл. 114 от ЗОП.

II.2) Описание 1

Направа на бордюри, тротоарни настилки и подходи към гаражи на следните улици: ул. „Сребра“ – западно платно 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
44912400      
45233161      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

на територията на гр. Раковски

Изпълнението на дейностите в обхвата на поръчката ще бъде възлагано периодично от Възложителя, при възникване на необходимост и с конкретно посочване във възлагателното писмо на СМР. За целта, Възложителят изпраща възлагателно писмо до изпълнителя, което съдържа минимум следната информация:
? Конкретизиране на определен обект и/или на съответната/съответните част/и от него, по отношение на който/които Възложителят изисква от Изпълнителя изпълнението на строително-монтажните/ремонтните работи.
? Определен от Възложителя срок, не по-кратък от пет работни дни, в който Изпълнителят се задължава да представи проектно-сметна документация /КСС/, описваща необходимите за извършването на ремонта на определения/определените с възлагателното писмо обект/и и/или на част/и от тях количества и видове СМР/СРР, ведно с времеви график, който съдържа описание на последователността и времевата продължителност на всички видове работи, попадащи в обхвата на предложената KСС.
Критериите по-долу
 
ДА Организация на работа за изпълнение на предмета на поръчката    60 точки
Цена
40 точки
II.2.6) Прогнозна стойност
91028.30      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
365

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Процедурата е обявена по реда на чл. 114 от ЗОП.

II.2) Описание 1

Направа на бордюри, тротоарни настилки и подходи към гаражи на следните улици: ул. „Осми март“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
44912400      
45233161      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

на територията на гр. Раковски

Изпълнението на дейностите в обхвата на поръчката ще бъде възлагано периодично от Възложителя, при възникване на необходимост и с конкретно посочване във възлагателното писмо на СМР. За целта, Възложителят изпраща възлагателно писмо до изпълнителя, което съдържа минимум следната информация:
? Конкретизиране на определен обект и/или на съответната/съответните част/и от него, по отношение на който/които Възложителят изисква от Изпълнителя изпълнението на строително-монтажните/ремонтните работи.
? Определен от Възложителя срок, не по-кратък от пет работни дни, в който Изпълнителят се задължава да представи проектно-сметна документация /КСС/, описваща необходимите за извършването на ремонта на определения/определените с възлагателното писмо обект/и и/или на част/и от тях количества и видове СМР/СРР, ведно с времеви график, който съдържа описание на последователността и времевата продължителност на всички видове работи, попадащи в обхвата на предложената KСС.
Критериите по-долу
 
ДА Организация на работа за изпълнение на предмета на поръчката    60 точки
Цена
40 точки
II.2.6) Прогнозна стойност
3838.46      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
365

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Процедурата е обявена по реда на чл. 114 от ЗОП.

II.2) Описание 1

Направа на бордюри, тротоарни настилки и подходи към гаражи на следните улици: ул. „Преслав“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
44912400      
45233161      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

на територията на гр. Раковски

Изпълнението на дейностите в обхвата на поръчката ще бъде възлагано периодично от Възложителя, при възникване на необходимост и с конкретно посочване във възлагателното писмо на СМР. За целта, Възложителят изпраща възлагателно писмо до изпълнителя, което съдържа минимум следната информация:
? Конкретизиране на определен обект и/или на съответната/съответните част/и от него, по отношение на който/които Възложителят изисква от Изпълнителя изпълнението на строително-монтажните/ремонтните работи.
? Определен от Възложителя срок, не по-кратък от пет работни дни, в който Изпълнителят се задължава да представи проектно-сметна документация /КСС/, описваща необходимите за извършването на ремонта на определения/определените с възлагателното писмо обект/и и/или на част/и от тях количества и видове СМР/СРР, ведно с времеви график, който съдържа описание на последователността и времевата продължителност на всички видове работи, попадащи в обхвата на предложената KСС.
Критериите по-долу
 
ДА Организация на работа за изпълнение на предмета на поръчката    60 точки
Цена
40 точки
II.2.6) Прогнозна стойност
20315.70      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
365

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Процедурата е обявена по реда на чл. 114 от ЗОП.

II.2) Описание 1

Направа на бордюри, тротоарни настилки и подходи към гаражи на следните улици: ул. „Предел“ 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
44912400      
45233161      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

на територията на гр. Раковски

Изпълнението на дейностите в обхвата на поръчката ще бъде възлагано периодично от Възложителя, при възникване на необходимост и с конкретно посочване във възлагателното писмо на СМР. За целта, Възложителят изпраща възлагателно писмо до изпълнителя, което съдържа минимум следната информация:
? Конкретизиране на определен обект и/или на съответната/съответните част/и от него, по отношение на който/които Възложителят изисква от Изпълнителя изпълнението на строително-монтажните/ремонтните работи.
? Определен от Възложителя срок, не по-кратък от пет работни дни, в който Изпълнителят се задължава да представи проектно-сметна документация /КСС/, описваща необходимите за извършването на ремонта на определения/определените с възлагателното писмо обект/и и/или на част/и от тях количества и видове СМР/СРР, ведно с времеви график, който съдържа описание на последователността и времевата продължителност на всички видове работи, попадащи в обхвата на предложената KСС.
Критериите по-долу
 
ДА Организация на работа за изпълнение на предмета на поръчката    60 точки
Цена
40 точки
II.2.6) Прогнозна стойност
28573.97      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
365

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Процедурата е обявена по реда на чл. 114 от ЗОП.

II.2) Описание 1

Направа на бордюри, тротоарни настилки и подходи към гаражи на следните улици: ул. „Будапеща“ 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
44912400      
45233161      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

на територията на гр. Раковски

Изпълнението на дейностите в обхвата на поръчката ще бъде възлагано периодично от Възложителя, при възникване на необходимост и с конкретно посочване във възлагателното писмо на СМР. За целта, Възложителят изпраща възлагателно писмо до изпълнителя, което съдържа минимум следната информация:
? Конкретизиране на определен обект и/или на съответната/съответните част/и от него, по отношение на който/които Възложителят изисква от Изпълнителя изпълнението на строително-монтажните/ремонтните работи.
? Определен от Възложителя срок, не по-кратък от пет работни дни, в който Изпълнителят се задължава да представи проектно-сметна документация /КСС/, описваща необходимите за извършването на ремонта на определения/определените с възлагателното писмо обект/и и/или на част/и от тях количества и видове СМР/СРР, ведно с времеви график, който съдържа описание на последователността и времевата продължителност на всички видове работи, попадащи в обхвата на предложената KСС.
Критериите по-долу
 
ДА Организация на работа за изпълнение на предмета на поръчката    60 точки
Цена
40 точки
II.2.6) Прогнозна стойност
56451.25      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
365

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Процедурата е обявена по реда на чл. 114 от ЗОП.

II.2) Описание 1

Направа на бордюри, тротоарни настилки и подходи към гаражи на следните улици: ул. „Виктор Юго“ 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
44912400      
45233161      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

на територията на гр. Раковски

Изпълнението на дейностите в обхвата на поръчката ще бъде възлагано периодично от Възложителя, при възникване на необходимост и с конкретно посочване във възлагателното писмо на СМР. За целта, Възложителят изпраща възлагателно писмо до изпълнителя, което съдържа минимум следната информация:
? Конкретизиране на определен обект и/или на съответната/съответните част/и от него, по отношение на който/които Възложителят изисква от Изпълнителя изпълнението на строително-монтажните/ремонтните работи.
? Определен от Възложителя срок, не по-кратък от пет работни дни, в който Изпълнителят се задължава да представи проектно-сметна документация /КСС/, описваща необходимите за извършването на ремонта на определения/определените с възлагателното писмо обект/и и/или на част/и от тях количества и видове СМР/СРР, ведно с времеви график, който съдържа описание на последователността и времевата продължителност на всички видове работи, попадащи в обхвата на предложената KСС.
Критериите по-долу
 
ДА Организация на работа за изпълнение на предмета на поръчката    60 точки
Цена
40 точки
II.2.6) Прогнозна стойност
37960.87      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
365

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Процедурата е обявена по реда на чл. 114 от ЗОП.

II.2) Описание 1

Направа на бордюри, тротоарни настилки и подходи към гаражи на следните улици: ул. „Плодородие“ 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
44912400      
45233161      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

на територията на гр. Раковски

Изпълнението на дейностите в обхвата на поръчката ще бъде възлагано периодично от Възложителя, при възникване на необходимост и с конкретно посочване във възлагателното писмо на СМР. За целта, Възложителят изпраща възлагателно писмо до изпълнителя, което съдържа минимум следната информация:
? Конкретизиране на определен обект и/или на съответната/съответните част/и от него, по отношение на който/които Възложителят изисква от Изпълнителя изпълнението на строително-монтажните/ремонтните работи.
? Определен от Възложителя срок, не по-кратък от пет работни дни, в който Изпълнителят се задължава да представи проектно-сметна документация /КСС/, описваща необходимите за извършването на ремонта на определения/определените с възлагателното писмо обект/и и/или на част/и от тях количества и видове СМР/СРР, ведно с времеви график, който съдържа описание на последователността и времевата продължителност на всички видове работи, попадащи в обхвата на предложената KСС.
Критериите по-долу
 
ДА Организация на работа за изпълнение на предмета на поръчката    60 точки
Цена
40 точки
II.2.6) Прогнозна стойност
46972.36      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
365

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Процедурата е обявена по реда на чл. 114 от ЗОП.

II.2) Описание 1

Направа на бордюри, тротоарни настилки и подходи към гаражи на следните улици: ул. „Панайот Волов“ 9
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
44912400      
45233161      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

на територията на гр. Раковски

Изпълнението на дейностите в обхвата на поръчката ще бъде възлагано периодично от Възложителя, при възникване на необходимост и с конкретно посочване във възлагателното писмо на СМР. За целта, Възложителят изпраща възлагателно писмо до изпълнителя, което съдържа минимум следната информация:
? Конкретизиране на определен обект и/или на съответната/съответните част/и от него, по отношение на който/които Възложителят изисква от Изпълнителя изпълнението на строително-монтажните/ремонтните работи.
? Определен от Възложителя срок, не по-кратък от пет работни дни, в който Изпълнителят се задължава да представи проектно-сметна документация /КСС/, описваща необходимите за извършването на ремонта на определения/определените с възлагателното писмо обект/и и/или на част/и от тях количества и видове СМР/СРР, ведно с времеви график, който съдържа описание на последователността и времевата продължителност на всички видове работи, попадащи в обхвата на предложената KСС.
Критериите по-долу
 
ДА Организация на работа за изпълнение на предмета на поръчката    60 точки
Цена
40 точки
II.2.6) Прогнозна стойност
108665.55      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
365

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Процедурата е обявена по реда на чл. 114 от ЗОП.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът в процедурата трябва да притежава валидна регистрация в Централния професионален регистър на строителя към Строителната камара за изпълнение на втора група, пета категория строежи, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4 от ЗУТ, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държава - членка на Европейския съюз, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП (поле 1) от раздел A: Годност, Част IV: „Критерии за подбор“, като се посочва информация относно вписването на участника в съответния професионален регистър в държавата членка, в която е установен, и дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точното наименование на документа.
Доказване: При сключване на договора възложителят изисква копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на втора група, пета категория строежи. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците в обществената поръчка следва да имат застраховка „Професионална отговорност“ за „строител“, съгласно чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията. Застрахователната сума следва да бъде в размер не по-малко от 100 000 /сто хиляди/ лв., покриваща минималната застрахователна сума за строежи пета категория, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171. ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП (поле 5) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние, Част IV: „Критерии за подбор“, като се прави точно позоваване на документа, в т.ч. номер, дата и обхват.
Доказване: При сключване на договора възложителят изисква заверено копие на валидна застрахователна полица или еквивалентна застраховка за професионална отговорност, в случай че участникът е установен в друга държава – членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство /за чуждестранните лица/.


Участниците в обществената поръчка трябва да имат реализиран оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката в размер не по-малко от 200 000 лв. общо за последните пет приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката е оборот, който е реализиран при изпълнение на строителство.
Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП (поле 2а) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние, Част IV: „Критерии за подбор“.
Доказване: При сключване на договора възложителят изисква Справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участниците в обществената поръчка следва да са изпълнили строителство с предмет, идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата най-малко на 1 /един/ обект.
Забележка: Под „строителство с предмет, идентичен или сходен“ с предмета на поръчката следва да се разбират дейности по „възстановяване и/или поддържане и/или ремонт на пътни и/или тротоарни настилки и/или бордюри“.
Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП (поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности, Част IV: „Критерии за подбор“. Посочва се следната информация: вид и място на изпълненото строителство (кратко описание на обема на изпълнените строително-монтажни работи); стойност/цена (лв. без ДДС, когато е приложимо); дата на приключване на изпълнението на строителството, номер и дата на акт/протокол или друг документ за предаване на строежа на Възложителя; лице, за което е изпълнено строителството (възложител) и описание на доказателствените документи, или се посочва публичните регистри, в които се съдържа информация включително данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, място и вида на строителството.
Доказване: При сключване на договора възложителят изисква представяне на удостоверения за добро изпълнение на изпълненото строителството. Удостоверенията следва да съдържат: стойност (където е приложимо), дата, на която е приключило изпълнението, място, вид и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.


Участниците в обществената поръчка следва да са изпълнили строителство с предмет, идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата най-малко на 1 /един/ обект.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участникът трябва да разполага с технически екип за изпълнение на поръчката в изискуем минимум, както следва:
а) Технически ръководител:
- да притежава степен на образование, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна;
- да има опит като технически ръководител на поне един обект с изпълнение на дейности по „възстановяване и/или поддържане и/или ремонт на пътни и/или тротоарни настилки и/или бордюри“.
б) Координатор по безопасност и здраве:
- да притежава валидно удостоверение или сертификат за преминато обучение като координатор по безопасност и здраве по Наредба № 2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи или еквивалентно.
Забележка: При използването на експерти – чуждестранни лица, доказването на съответствие с поставените изисквания за образователно – квалификационна степен се удостоверява и с посочване на еквивалентни на изброените по-горе специалности.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

29/04/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

01/05/2021 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

30/04/2020 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. Раковски, Заседателна зала - етаж ІІ, стая № 3

Могат да присъстват лицата по чл. 54, ал. 1 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Забележка: при откриване на настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка не е осигурено финансиране, поради което в проекта на договор е предвидена клауза за отложено изпълнение на основание чл. 114 ЗОП.
ВАЖНО !!!!!!
Един експерт може да съвместява и двете позиции от изискуемия технически екип за изпълнение на поръчката.
Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП (поле 6 от раздел В: Технически и професионални способности, Част IV: „Критерии за подбор“ като трябва да се посочат изчерпателни данни и информация за лицата с точно позоваване на документите, свързани с придобиване от екипа на изискуемата професионална компетентност и опит.
Забележка: Когато участник подава оферта за участие по повече от една обособена позиция, достатъчно е доказването наличието на горния екип за изпълнение на поръчката, като не е необходимо участникът да разполага с отделен екип за всяка една обособена позиция.
Следва подробно да се опишат образованието или професионалната квалификация на предложените технически лица, учебно заведение, където е придобито образованието или квалификацията, номер и дата на издаване на документа, удостоверяващ придобитото образование или квалификация;
- специфичният опит на експертите (когато се изисква) – посочва се организацията на възложителя или работодателя, при когото е придобит опита, наименование на длъжността или описание на функцията на лицето в техническия екип при изпълнение на обекта, описание на обекта, за който лицето е упражнявало съответната функция.
Доказване: При сключване на договора участникът, избран за изпълнител, следва да представи Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката.
Гаранции
Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС.
Гаранцията може да бъде под формата на:
- парична сума,преведена по банкова сметка на Възложителя:
IBAN: BG39UNCR70003321759906;
BIC: UNCRBGSF - „УНИКРЕДИТ БУЛБАНК“ АД –клон Раковски
или
- безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена в полза на възложителя със срок на валидност не по-малък от 60 (шестдесет) дни след изтичане срока на договора.
или
- застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, чиято валидност също следва да е не по-малка от 60 (шестдесет) дни след изтичане срока на договора.
Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Когато гаранцията е представена под формата на парична сума или банкова гаранция, то тогава тя може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката. Участникът, определен за изпълнител на обществена поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора или застрахователната полица преди подписването на договора за възлагане на обществената поръчка. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.
Забележка: Изпълнителят трябва да предвиди и заплати таксите по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в процедурата/договора размер.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

чл. 197, ал. 1, точка 4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/04/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва