Деловодна информация
00072
 
не
00072-2020-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА КАРЛОВО 000471365
Ул. Петко СЪбев № 1
Карлово BG421 4300 България
Цветана Метаксинова +359 33554586
metaksinova@karlovo.bg +359 33554581

Интернет адрес/и

http://karlovo.bg/

http://karlovo.bg/currentNews-6022-newitem.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://karlovo.bg/currentNews-6022-newitem.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Консервация, реставрация и адаптация на туристическата инфраструктура в Община Карлово.
45262700      
Строителство

Изпълнението на поръчката включва инженерингова задача, включваща проектиране, изпълнение на консервационно-реставрационни работи и строително-монтажни работи и осъществяване на авторски надзор по проект „Консервация, реставрация и експониране на туристическата инфраструктура в община Карлово“, финансиран от Оперативна програма „Региони в растеж 2014 – 2020 г.“, Приоритетна ос 6: Регионален туризъм, по Процедура BG16RFOP001-6.002 „Развитие на туристически атракции“. В обхвата на поръчката са включени дейности касаещи следните обособени позиции:
1. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1: КОНСЕРВАЦИЯ И РЕСТАВРАЦИЯ НА „КУРШУМ ДЖАМИЯ“ В ГР. КАРЛОВО И ОБЛАГОРОДЯВАНЕ НА ОКОЛНОТО ПРОСТРАНСТВО;
2. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2: РЕСТАВРАЦИЯ И КОНСЕРВАЦИЯ НА „ПАВУРДЖИЕВАТА КЪЩА“ В ГР. КЛИСУРА;
3. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3: КОНСЕРВАЦИЯ, РЕСТАВРАЦИЯ И АДАПТАЦИЯ НА ПРИСТРОЙКА ПАТЕВА КЪЩА В ГР. КАРЛОВО.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
4980252.20      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Консервация и реставрация на „Куршум джамия“ в гр. Карлово и облагородяване на околното пространство“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45262700      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Териториятана на град Карлово

Куршум джамия е Архитектурно-строителна, художествена и историческа културна ценност с категория „национално значение“, съгласно Заповед № РД 9Р_57/ 03.09.2018 г. на Министерство на културата. Обектът попада в обхвата на групова недвижима културна ценност Историческа зона „Старо Карлово“, която се явява охранителната му зона със съответните режими за опазване.
Инвестиционният проект за обекта следва да предостави възможност за доразвиване на експозиционните площи към ТК „Старинно Карлово“ като се решат най-належащите проблеми, които могат да компрометират конструктивната устойчивост на сградата и да облагородят средата, в която сградата се намира за да изпъкне отново нейната историческа стойност.
За обекта, са предвидени за изпълнение следните консервационно-реставрационни и строително–монтажни работи /КРР и СМР/:
- конструктивно укрепване на сградата
- ремонт на покривните конструкции на молитвения храм и на портика,
- рехабилитация на всички дървени елементи на портика – колони, дървени пана;
- ремонт и възстановяване на настилките на портика; .
- рехабилитация на клетъчната зидария,
- цялостно решение на фасадите, включително подмяна на дограмата и входните врати;
- възстановяване на мазилката и надписа, над входната врата на Джамията.
-възстановяване на мазилка в интериора ;
- възстановяване на растителни орнаменти по арките в стените и по хоризонтални бордюри над цокъла, на михрабна ниша, на мимбар и др.
- възстановяване на под от шестоъгълни тухли;
- осигуряване на необходимото допълнително ел. захранване и електрическата инсталация;
- изграждане на екстериорно художествено осветление и работно осветление в портика;
- изграждане на системите за ОВК и пожароизвестяване и на ВиК и слаботокова инсталации;
- функционалното зониране на околното пространство, гарантиращо достъпна среда и изява на стойностните характеристики на обекта;
- паркоустройство и благоустройство в I-озеленяване в кв. 45 при максимално използване на потенциала на съществуващите растителни видове характерни за района и епохата на построяване на джамията, включително и:
-- изграждане на нови подпорни стени и нова алейна мрежа с настилка от каменни плочи;
-- изграждане на кът за отдих и почивка;
-- изграждане на парково осветление и видеонаблюдение;
-- доставка и монтаж на парково обзавеждане.
Критериите по-долу
 
ДА П1 - Предложение за проектиране и строителство    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
4117844.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
630

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Възложителят ще бъде бенефициент/краен получател с комбинирано финансиране от ОПРР 2014-2020, съфинансирана от ЕС чрез ЕСИФ, както и финансови инструменти.

Към датата на откриване на настоящата процедура не е осигурено финансиране, предвид което и съгласно чл. 114 от ЗОП в проекта на договор ще бъде включена клауза за отложено изпълнение. В този случай всяка от страните може да поиска прекратяване на договора без предизвестие след изтичане на тримесечен срок от сключването му.

II.2) Описание 1

„Реставрация и консервация на „Павурджиевата къща“ в гр. Клисура“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45262700      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Гр. Клисура

Павурджиевата къща, музей /на ГНС/ е обявена в ДВ бр. 55/1978 г. за Архитектурно-строителна недвижима културна ценност с категория „национално значение“. Инвестиционния проект за обекта следва да предостави възможност за доразвиване на експозиционните площи и да възвърне архитектурния облик на имота.
За обекта, са предвидени за изпълнение следните консервационно-реставрационни и строително–монтажни работи:
- подмяна на компрометираната част от конструкцията на покрива и на обшивката на астматавана
- възстановяване на стенописи по тавана на североизточната стая и по стената на салона;
- реставрация на долапи и дървените елементи в интериора;
- подмяна на съществуващата дограма;
- укрепване на стълбище и рехабилитация на подови настилки;
- пребоядисване на интериорни стени;
- подмяна на електрическата и ВиК инсталациите в сградата;
- изграждане на художествено осветление, система за пожароизвестяване и слаботокови инсталации;
- ремонт на санитарен възел;
- благоустройство на дворното пространство;
- конструктивно укрепване и ремонт на покривна конструкция на навес (розоварна);
- доставка и монтаж на оборудване за розоварна, което не е предмет на настоящата процедура.
Критериите по-долу
 
ДА П1 - Предложение за проектиране и строителство    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
620923.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
630

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Възложителят ще бъде бенефициент/краен получател с комбинирано финансиране от ОПРР 2014-2020, съфинансирана от ЕС чрез ЕСИФ, както и финансови инструменти

Към датата на откриване на настоящата процедура не е осигурено финансиране, предвид което и съгласно чл. 114 от ЗОП в проекта на договор ще бъде включена клауза за отложено изпълнение. В този случай всяка от страните може да поиска прекратяване на договора без предизвестие след изтичане на тримесечен срок от сключването му.

II.2) Описание 1

„Консервация, реставрация и адаптация на пристройка Патева къща в гр. Карлово“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45262700      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Територията на гр. Карлово

В имота с административен адрес: пл. „Васил Левски“ № 1, са разположени Патевата мааза, Патевата къща и обектът на настоящия проект - постройката за бившия хамам. Обектът е част от ГНКЦ, а другите две постройки в имота са част от Туристически Комплекс „Старинно Карлово“, който е разработен и реализиран по проект с финансиране по ОП „Регионално развитие“ 2007-2013.
Предвижда се сградата да се адаптира за Информационен център, подпомагащ дейностите на Туристически Информационен Център, разположен в Патевата мааза по Комплекс „Старинно Карлово“.
За обекта, са предвидени за изпълнение следните консервационно-реставрационни и строително–монтажни работи:
- Ремонт на покривната конструкция, вкл. топло и хидроизолация, нови керемиди
- Ремонт на астматавани
- Монтаж на нова подова настилка, по подобие на оригиналната
- Очукване на подкужушена мазилка, нова мазилка и боя на екстериорни и интериорни стени
- Подмяна на дограма по подобие на оригиналната
- Реставрация на врати в интериора и екстериора
- Реставрация на долапи в интериора
- Доставка на оборудване за информационен център, което не е предмет на настоящата процедура
Критериите по-долу
 
ДА П1 - Предложение за проектиране и строителство    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
241485.20      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
630

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Възложителят ще бъде бенефициент/краен получател с комбинирано финансиране от ОПРР2014-2020“, съфинансирана от ЕС чрез ЕСИФ, както и финансови инструменти.

Към датата на откриване на настоящата процедура не е осигурено финансиране, предвид което и съгласно чл. 114 от ЗОП в проекта на договор ще бъде включена клауза за отложено изпълнение. В този случай всяка от страните може да поиска прекратяване на договора без предизвестие след изтичане на тримесечен срок от сключването му.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да притежават регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи от: За Обособени позиции 1 и 2 – чл. 137, ал. 1, т. 1, буква „м“ от ЗУТ, строежът е първа категория, за Обособена позиция 3 – четвърта категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „е“ или да притежават еквивалентна такава регистрация в професионален, или търговски регистър в държавата, в която са установени, за участниците – чуждестранни лица.
Предвид спецификата на обектите, предмет на обособените позиции, Строителят трябва да отговаря и на изисквания на чл. 164 от Закон за културното наследство и чл. 15, ал. 4 от Закона за камарата на строителите.
При участие на обединения, които не са юридически лица, изискването се прилага за всеки член на обединението, който ще изпълнява СМР, съобразно вида и обема на изпълняваната от него работа.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV„Критерии за подбор”, Раздел А „Годност“).
Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното възлагане на поръчката.
В случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, съответствието с изискването се доказва с представяне на заверено копие на валидно Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката (за повече информация: http://register.ksb.bg/) и удостоверение за вписване в регистър по чл. 165 от Закон за културното наследство. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация, или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците трябва да имат сключена валидна застраховка „Професионална отговорност в проектирането“ за лицата, които ще осъществяват проектирането, покриваща минималната застрахователна сума на категорията строеж, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ във вр. с чл. 5, ал. 1, т. 1 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентна застраховка – за чуждестранни участници с минимален праг на застрахователната сума, съответстващ на групата и категорията строеж, предмет на поръчката. За дейностите по изготвяне на инвестиционния проект застраховката „Професионална отговорност“, съгласно чл. 171 от ЗУТ следва да се притежават от проектанта – юридическо лице/проектантите – физически лица по отделните части на инвестиционния проект.
2. Участниците трябва да имат сключена валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“, покриваща минималната застрахователна сума на категорията строеж, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ във вр. с чл. 5, ал. 2, т. 1 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентна застраховка – за чуждестранни участници с минимален праг на застрахователната сума, съответстващ на групата и категорията строеж, предмет на поръчката.


1. Участниците трябва да имат сключена валидна застраховка „Професионална отговорност в проектирането“ за лицата, които ще осъществяват проектирането, покриваща минималната застрахователна сума на категорията строеж, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ във вр. с чл. 5, ал. 1, т. 1 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентна застраховка – за чуждестранни участници с минимален праг на застрахователната сума, съответстващ на групата и категорията строеж, предмет на поръчката. За дейностите по изготвяне на инвестиционния проект застраховката „Професионална отговорност“, съгласно чл. 171 от ЗУТ следва да се притежават от проектанта – юридическо лице/проектантите – физически лица по отделните части на инвестиционния проект.
При участие на обединения, които не са юридически лица, изискването се прилага за всеки член на обединението, който ще изпълнява проектиране, съобразно вида и обема на изпълняваната от него работа.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“).
В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, съответствието с горното изискване се доказва с представянето на документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“ или съответен валиден еквивалентен документ за чуждестранните лица, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи горепосочените документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
2. Участниците трябва да имат сключена валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“, покриваща минималната застрахователна сума на категорията строеж, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ във вр. с чл. 5, ал. 2, т. 1 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентна застраховка – за чуждестранни участници с минимален праг на застрахователната сума, съответстващ на групата и категорията строеж, предмет на поръчката.
При участие на обединения, които не са юридически лица, изискването се прилага за всеки член на обединението, който ще изпълнява строителни дейности, съобразно вида и обема на изпълняваната от него работа.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“).
В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, съответствието с горното изискване се доказва с представянето на документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“ или съответен валиден еквивалентен документ за чуждестранните лица, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи горепосочените документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Доказване: При сключване на договора участникът, избран за изпълнител, следва да представи заверено копие на актуализирана/валидна застрахователна полица или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/, съобразно декларираното в ЕЕДОП, а в случай, че срокът на валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора – и заверено копие на новата застрахователна полица.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. ЗА ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ №№ 1 И 2: През последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, съответният участник трябва да е изпълнил успешно строителни дейности с предмет, идентичен или сходен с тези на настоящата поръчка за поне един обект. За строителни дейности с предмет „сходен с тези на настоящата поръчка“ се приема реконструкция и/или основен ремонт и/или консервация и/или реставрация и/или експониране и адаптация на обект – недвижима културна ценност с категория „световно значение“ или „национално значение“.
ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3: През последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, съответният участник трябва да е изпълнил успешно строителни дейности с предмет, идентичен или сходен с тези на настоящата поръчка за поне един обект. За строителни дейности с предмет „сходен с тези на настоящата поръчка“ се приема реконструкция и/или основен ремонт и/или консервация и/или реставрация и/или експониране и адаптация на обект – недвижима културна ценност с категория „световно значение“ или „национално значение“ или „местно значение“.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел В „Технически и професионални способности“).Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите представяне на документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, съответствието с горното изискване се доказва с представяне на списък на изпълненото строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участниците следва да разполагат с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на предмета на поръчката, включващ най-малко:А. Екип за изпълнение на проектирането и осъществяването на авторския надзор, всеки от които притежава пълна проектантска правоспособност (ППП) по съответната част, издадено от КИИП, или еквивалентен документ (за лица, придобили квалификация извън страната) за съответния експерт, участник в проектирането, за който се представя подробен списък, в който е посочена професионалната компетентност на лицата, със следните минимални изисквания
А.1. Ръководител екип и Проектант по Част „Архитектура”: Образование и квалификация:висше образование с проф.квалификация „архитект“ или еквив.; да е вписан в пуб.регистър на МК по чл. 165 от ЗКН и Наредба № Н-3/2011 г. на МК или да притежава еквив.сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка; Да притежава проектантска правоспособност съгласно ЗКА и инженерите в инвест.проектиране и ЗКН(чл.164 и чл.165). Специфичен опит: да е участвал като архитект в изготвянето на минимум 1 инвестиционен проект (независимо от фазата на проектиране) за изграждане и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или консервация и/или реставрация на обект – недвижима културна ценност с категория „световно значение“ или „национално значение“).
А.2. Проектант по Част „Конструкции”: Образование и квалификация: да притежава висше образование с проф.квалификация „строителен инженер“ или еквивалентна;Специфичен опит:да е участвал в изготвянето на минимум 1 инвестиционен проект(независимо от фазата на проектиране) за изграждане и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или консервация и/или реставрация на обект – недвижима културна ценност с категория „световно значение“ или „национално значение“ или „местно значение“).
Продължава в Раздел III.1.3) Изисквано минимално ниво...


Продължава от Раздел III.1.3) Списък и кратко описание:
А.3. Проектант по Част „Технология КРР“: Образование и квалификация: да е вписан в публ.регистър на МК по чл. 165 от ЗКН и Наредба № Н-3/2011 г. на МК или да притежава еквив.сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка; Специфичен опит:да е участвал в изготвянето на минимум 1 инвестиционен проект (независимо от фазата на проектиране) за изграждане и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или консервация и/или реставрация на обект – недвижима културна ценност с категория „световно значение“ или „национално значение“). А.4. Проектант по Част „Паркоустройство и благоустройство“; А.5. Проектант по Част „Електрическа“; А.6. Проектант по Част „Слаботокови инсталации“; А.7. Проектант по Част „ВиК”; А.8. Проектант по Част „Геодезия“; А.9. Проектант по Част „Пожарна безопасност“ –да притежава валидно удост-ние по интердисциплинарната част „Пожарна безопасност“ или да притежава еквив. сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка; А.10. Проектант по Част „ПБЗ“ – да притежава валидно удостоверение за безопасност и здраве или да притежава еквив сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка; А.11. Проектант по Част „ПУСО“.Важно!Допустимо е при наличие на изискуемата проф.компетентност и при притежание на съответните сертификати и удостоверения за ППП,1 проектант да изработи и да осъществи АН на повече от 1 проектна част и да покрие въведено изискване за повече от 1 експерт.
Б. Участникът трябва да разполага с екип от експерти, които отговарят за извършването на строителството със следната професионална компетентност:Б.1. Технически ръководител: Образование и квалификация: лице с квалификация "строителен инженер", "инженер" или "архитект", както и лице със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита проф.квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника" или еквивалентна; Общ професионален опит: да притежава минимум 5 (пет) години опит в реализацията на инвестиционни проекти в строителството на подобна позиция – ръководител екип и/или технически ръководител или еквив.Б.2. Специалист „Контрол на качеството“: Квалификация: да притежава удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен сертификат за участниците от други държави членки;Б.3. Длъжностно лице по безопасност и здраве: Квалификация:да притежава удостоверение/сертификат или друг еквивалентен документ за преминат курс по безопасност и здраве в строителството или еквивалентен сертификат за участниците от други държави членки;Б.4. Специалист „Технолог КРР“: Квалификация: да е вписан в публичния регистър на МК по чл. 165 от ЗКН и Наредба № Н-3/2011 г. на МК или да притежава еквив.сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка; Общ професионален опит: да притежава минимум 2 (две) години опит в реализацията на инвестиционни проекти в строителството на подобна позиция – Специалист „Технолог КРР“ или еквив.Важно!Посочените експерти могат да изпълняват и повече от една длъжност. Важно!!! Участник, който подава оферта за участие в две или повече обособени позиции, е допустимо да предложи едно и също лице в екипите по отделните обособени позиции!
Уточнение: При използването на експерти-чуждестранни лица, доказването на съответствие с поставените изисквания за ОКС се удостоверява и с посочване на еквив.на изброените специалности. Прилагат се разпоредбите на Директива 2005/26/ЕО, както и условията и реда за признаване на проф.квалификации, придобити в други държави членки и в трети държави, с цел достъп и упражняване на регулирани професии в РБългария.
Продължава в Раздел III.2.2)Условия
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП. В случаите по чл.67, ал.5 и чл.112,ал.1,т.2, от ЗОП съответствието се доказва със Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата.
3. Участниците трябва да прилагат система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 9001:2015 или еквивалент, с обхват в областта на строителството. 4. Участниците трябва да прилагат система за опазване на око.среда, сертифицирана постандарт БДС EN ISO 14001:2015 или еквив.,с обхват строителството. Съответствието с изискването по т. 3 и 4 се декларира в ЕЕДОП(ЧастIV„Критерии за подбор”,Раздел Г.В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, съответствието с горното изискване се доказва с представяне заверено копие или оригинал на сертификатите или еквив., с обхват в областта на строителство.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/04/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

31/12/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/04/2020 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

Сградта на на община Карлово, ул. "Петко Събев" № 1

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техните упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съобразно разпоредбата на чл. 54, ал. 1 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, техни обединения, както и всяко друго образувание, което има правото да изпълнява строителство, доставки или услуги, съгласно законодателството на държавата, в която е установено.
2. Възложителят отстранява от процедурата за възлагане на обществената поръчка участник, когато преди или по време на провеждането й за него са възникнали следните обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, както и да не са налице и основанията за отстраняване по чл. 55, ал. 1, т. 1, 2, 3, 4 и 5 от ЗОП. *Лишаване от определена професия следва да се разбират такива свързани с проектиране и строителство.
3. За участниците следва да не са налице и следните обстоятелства: 1. Наличие на свързаност по смисъла на пар. 2, т. 44 от ДР на ЗОП между участници в конкретна процедура (чл. 107, т. 4 от ЗОП); 2. Наличие на обстоятелство по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици; 3. Обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
4. Избраният изпълнител, преди сключване на договора за възлагане на обществената поръчка, следва да представи гаранция за обезпечаване изпълнението на договора в размер на 1 % (един процента) от стойността на съответния договор без ДДС.
5. Плащането ще се извършва, както следва: 1.За изработване на инвестиционния проект: а)Авансово плащане в размер на 50 % (петдесет на сто) от стойността за проектиране от договора, дължимо в 14-дневен срок от изпълнение на следните кумулативни условия:- датата на получаване на възлагателно писмо за изготвяне на инвестиционния проект; - получаване от Възложителя на авансово плащане по Договора за безвъзмездна финансова помощ и - представяне на оригинална фактура от Изпълнителя. б. Окончателно плащане в размер на 50 % (петдесет на сто) от стойността за проктиране от договора, дължимо в 30-дневен срок след подписване на приемо-предвателен протокол за приемането на изготвените проекти и издаване Разрешение за строеж на обекта, предмет на договор. 2. За изпълнение на СМР/КРР: а.Авансово плащане в размер на 30 % (тридесет на сто) от стойността за СМР дължимо в 14-дневен срок от изпълнение на следните кумулативни условия:- след подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво, съгласно Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.- получаване от Възложителя на авансово плащане по Договора за безвъзмездна финансова помощ и - представяне на оригинална фактура от Изпълнителя. б. Междинни плащания в размер до 50 % (петдесет на сто) от цената за строителство в 14-дневен срок от датата на приемане от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на реално извършена дейност/работа, при условията на чл. 8, ал. 2 от Договора и срещу издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Размерът на изплатения аванс се приспада пропорционално от междинното/те плащане/ия. в. Окончателно плащане – след приспадане на всички извършени плащания, в срок до 30 (тридесет) календарни дни от приемане изпълнението на предмета на договора, при условията на чл. 8, ал. 2 от Договора и след датата на подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (Приложение № 15, съгласно Наредба № 3/31.07.2001 г. за съставяне на актове и протоколи) и срещу издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.3. Плащането на стойността за упражняване на авторски надзор, ще се извърши в срок от 30 календарни дни от датата на подписване на Протокол за установяване годността за ползване на строежа (Приложение № 16, съгласно Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) и издаване на фактура.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно сроковете по чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва