Деловодна информация
00690
15-96 26/03/2020 (дд/мм/гггг)
не
00690-2020-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Борован 000193065
ул. Иван Вазов №1
с. Борован BG313 3240 България
Десислава Марковска +359 878248668
ob_borovan@abv.bg +359 91479200

Интернет адрес/и

www.borovan.bg

https://www.borovan.bg/bg/profil-na-kupuvacha-/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.borovan.bg/bg/-remont-i-rehabilitatsiya-na-ulitsi-v-obshtina-borovan-po-dve-obosobeni-pozitsii-obosobena-pozitsiya-1-remont-i-rehabilitatsiya-/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Ремонт и рехабилитация на улици в община Борован” по две обособени позиции
45000000      
Строителство

„Ремонт и рехабилитация на улици в община Борован” по две обособени позиции:
Обособена позиция №1 „Ремонт и рехабилитация на улици в община Борован”;
Обособена позиция № 2 „Ремонт и рехабилитация на ул. „Веслец” (800м2) , с.Борован, Община Борован, направа на разрушения тротоар пред тотопункта и възстановяване на решетките в централната част на с. Борован”
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1290000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

„Ремонт и рехабилитация на улици в община Борован” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

Община Борован

„Ремонт и рехабилитация на улици в община Борован”
Критериите по-долу
 
ДА „Организация за изпълнение на поръчката” (ОП)    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
1250000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Ремонт и рехабилитация на ул. „Веслец” (800м2) , с.Борован, Община Борован 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

Община Борован

„Ремонт и рехабилитация на ул. „Веслец” (800м2) , с.Борован, Община Борован
Описание на обектите
Улица „Веслец“ с. Борован – 800м2
Нарушен тротоар пред тотопункта на ул. Христо Смирненски- 90м2
Решетките в централната част на с. Борован – 80м
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
40000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
2

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Об. позиция №2 ще бъде възложена по реда на чл.20, ал.4 от ЗОП. Съгласно чл.21, ал.6 от ЗОП, възл. могат да възлагат об. поз. по реда валиден за инд. прог. с-ст на всяка от тях, при условие, че с-тта на съответната об.поз. не надхвърля 1000000 за с-во и общата прогнозна стойност на обособените позиции, възложени по този начин, не надхвърля 20 на сто от общата прогнозна стойност на поръчката.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е регистриран в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите и да има издадено удостоверение от Камарата на строителите, за изпълнението на обекти – втора група, трета категория, а за участник чуждестранно лице – в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Важи за обособена позиция №1.
Обстоятелството се удостоверява в Част ІV, раздел А, т. 1 на ЕЕДОП, като се посочва, информация относно вписването на участника в съответния професионален или търговски регистър в държавата членка, в която е установен като се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП се доказва с представяне на заверено копие от валидно удостоверение за регистрация в ЦПРС или еквивалентен документ към датата на сключване на договора.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът, следва да има и да поддържа за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, съгласно изискванията на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за лица, регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени. Застраховката трябва да бъде с праг не по-малък от минималните застрахователни суми за проектиране и строителство за съответната категория строеж, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството - за строежи трета категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3 ЗУТ
Важи за обособена позиция 1
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел Б, т. 5 от ЕЕДОП с посочване на информация за размера на застрахователната полица, нейният номер, срок на валидност и от кого е издадена.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП изискването се доказва с представяне на заверено копие на застрахователна полица за „Професионална отговорност в строителството“.


Участникът, следва да има и да поддържа за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, съгласно изискванията на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за лица, регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени. Застраховката трябва да бъде с праг не по-малък от минималните застрахователни суми за проектиране и строителство за съответната категория строеж, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството - за строежи трета категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3 ЗУТ - 200 000.00 лв.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да има изпълнено поне едно строителство и/или проектиране и изпълнение на строителство през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, което е идентично или сходно с предмета и обема на обществената поръчка.
Важи за обособена позиция №1.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП с посочване на информация за строителството с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП изискването се доказва със Списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката.
Важи за обособена позиция №1.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП изискването се удостоверява с представяне на списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.
3.Участникът трябва да прилага:
а) система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001:2015 или еквивалентен (с обхват в областта на строителството),
Обстоятелството се удостоверява в част ІV, раздел Г на ЕЕДОП.
Важи за обособена позиция №1.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП изискването се удостоверява със заверени копия на сертификати за управление на качеството.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция “Българска служба за акредитация” или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато кандидат или участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.


1.Участникът следва да има изпълнено поне едно строителство и/или проектиране и изпълнение на строителство през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, което е идентично или сходно с предмета и обема на обществената поръчка.
Под „строителство сходно“ с предмета на обществената поръчка се разбира СМР по реконструкция и/или рехабилитация, основен ремонт и/или текущ ремонт, и/или ново строителство на пътища и/или улици.
2.Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката, включващ най-малко:
1. Технически ръководител: Образователна степен: „Строителен инженер” или „архитект” или „строителен техник”, съгласно чл. 163а, ал. 2 и 3 от ЗУТ.
Професионален опит: като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ при изпълнение на строителство на минимум един въведен в експлоатация строителен обект с обхват, сходен с предмета на поръчката
2. Отговорник по контрола на качеството
Да притежава удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството или еквивалентно.
Професионален опит: да има участие в екип, свързано с извършване на дейности по контрол на качеството на минимум един въведен в експлоатация строителен обект.
3. Координатор по безопасност и здраве:
Да притежава удостоверение за „Експерт за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно.
Професионален опит: да има участие в екип, свързано с извършване на дейности по безопасност и здраве на минимум един въведен в експлоатация строителен обект.
3.Участникът трябва да прилага:
а) система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001:2015 или еквивалентен (с обхват в областта на строителството)
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от прогнозната стойността на договора за обществена поръчка без ДДС.
Гаранцията може да бъде под формата на:
1. Парична сума.
или
2. Безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена в полза на възложителя със срок на валидност не по-малък от 30 дни след изтичане срока на договора.
или
3. Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

21/04/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

20/07/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

22/04/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Община Борован, ул. "Иван Вазов" №1

Отварянето на офертите се осъществява на публично заседание, на което могат да присъстват представители на участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, включително техни обединения, които отговарят на условията на чл. 10, ал. 1 от Закона за обществените поръчки и изискванията на Възложителя. За участника не трябва да са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, чл. 55 , ал. 1, т. 1, т. 3, 4 и т. 5 от ЗОП, чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС и чл. 69 от ЗПКОНПИ и условията по чл. 107 от ЗОП.Информация относно липсата или наличието на обстоятелствата по чл. 54 и чл. 55 от ЗОП, чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС и чл. 69 от ЗПКОНПИ се попълва в ЕЕДОП в Част III, Раздел А, Б, В и Г.
Общата прогнозна стойност на поръчката е в размер на 1 290 000.00 лева без ДДС
Прогнозната стойност по обособена позиция 1 е 1 250 000.00 лева без ДДС
Прогнозната стойност по обособена позиция 2 е 40 000.00 лева без ДДС
Обособена позиция №2 ще бъде възложена по реда на чл.20, ал.4 от ЗОП. Съгласно чл.21, ал.6 от ЗОП, възложителите могат да възлагат обособени позиции по реда, валиден за индивидуалната прогнозна стойност на всяка от тях, при условие, че стойността на съответната обособена позиция не надхвърля 1 000 000 лв. за строителство и общата прогнозна стойност на обособените позиции, възложени по този начин, не надхвърля 20 на сто от общата прогнозна стойност на поръчката.
За обособена позиция №2 са изпълнени и двете условия – индивидуалната прогнозна стойност на обособената позиция не надхвърля 1 000 000 лв. и не надхвърля 20 на сто от общата прогнозна стойност на настоящата поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва