Деловодна информация
00485
УД-02-20-389 26/03/2020 (дд/мм/гггг)
не
00485-2020-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Завет 000505814
ул. Лудогорие, № 19
Завет BG324 7330 България
В. Климова - директор, дирекция +359 84422020
zavet@zavet-bg.com +359 84422016

Интернет адрес/и

http://www.zavet-bg.com

http://pk.lakorda.com/profile.php?pagetype=user&profile=zavetob


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://pk.lakorda.com/pp.php?pagetype=user&profile=zavetob&pp=196
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изпълнение на строително-монтажни работи по проект „Подобряване състоянието на околната среда и оптимизиране на енергопотреблението чрез основен ремонт и ... (Продължава в раздел VI.3))
45210000      
Строителство

Поръчката включва извършване на строително-монтажни работи и доставка, и монтаж на оборудване в сградата на Общинска администрация Завет.
Обхватът на работите и изискванията към изпълнението на обществената поръчка са подробно описани и регламентирани в Техническата спецификация и инвестиционния проект, неразделна част от документацията за участие.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
468249.04      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45210000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

гр. Завет, община Завет

Видовете работи, са както следва:
1. Част: Енергийна ефективност и топлосъхранение, Енергийна ефективност и топлосъхранение I етап, Топлоизолация на външни стени и по страници на дограма
- Направа на топлоизолация външно по цокъл, външно по стени, външно и вътрешно по страници вкл.(лепило , PVC дюбели, мрежа стъклофибърна, шпакловка) – 1575,41 м2
- Топлоизолация по под – 362,15 м2
- Топлоизолация на покрив – 799,98 м2
2. Част: Архитектура, Архитектура I етап
- Доставка и монтаж на дограма – 72,06 м2
- Доставка и полагане на негорими ивици от каменна вата с дебелина 100 mm . - 32,95 м2
- Доставка и полагане на 5 мм структурна мазилка - 1 066,78 м2
- Доставка и полагане на мозачна мазилка по цокъл – 79,63 м2
- Доставка и полагане на 5 мм структурна мазилка по страници – външно – 455,35 м2
3. част: Конструкции - СМР по съществуващ скатен покрив на кота +5.45 и СМР по изграждане на нова ДПК на кота +5.90
- Разкриване на покрив (демонтаж на керемиди, разковаване на летви и обшивка) – 316,00 м2
- Демонтаж на стара компрометирана дървена покривна конструкция – 4,5 м3
- Доставка и монтаж нови дървени елементи /столици; попове; ребра/ - 4,0 м3
- Изграждане на стоманобетонов пояс – 0,70 м3
- Покриване с керамични керемиди върху летви – 290,00 м2
- Направа на нова покривна конструкция от бичен иглолистен материал - 21,00 м3
- Покриване с керамични керемиди върху летви – 545,00 м2
4. част: Електро – Осветление и мълниезащита
- Изтегляне и доставка кабел СВТ – 540 м2
- Доставка и монтаж на PVC гофрирана тръба – 500 м2
- Доставка и монтаж на LED тяло (външен монтаж, вграден монтаж) – 301 бр.
- Доставка и монтаж на ключ – 111 бр.
- Доставка и монтаж на мълниезащита 1 бр.
5. ОВК I етап - Отоплителна инсталация, вентилационна инсталация, охладителна инсталация
- Доставка и монтаж на тръба стоманена безшевна с различни диаметри - 824 м.
- Доставка и монтаж на топлоизолация от микропореста гума, дебелина 19mm. с различни диаметри – 259 м.
- Доставка и монтаж на панелен радиатор с различни широчини и височини, включително ръчен обезвъздушител, радиаторен вентил с термоглава, адаптери, спирателен вентил и стойка за монтаж на стена – 52 бр.
- Доставка и монтаж на вентилаторен конвектор за открит вертикален подов монтаж – 9 бр.
- Доставка и монтаж комбиниран котел за изгаряне на пелети, черупки от ядки, костилки от плодове, маслини или твърдо гориво с топлинна мощност 120 – 1 бр.
- Доставка и монтаж на осов вентилатор за стенен монтаж – 2 бр.
- Доставка и монтаж на сплит система на директно изпарение (вътрешно тяло за висок стенен монтаж и външно тяло) – 25 бр.
- Доставка и монтаж на сплит система на директно изпарение (вътрешно тяло колонен тип и външно тяло) – 1 бр.
Обхватът на работите и изискванията към изпълнението на обществената поръчка са подробно описани и регламентирани в Техническата спецификация и инвестиционния проект, неразделна част от документацията за участие.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
468249.04      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 28/11/2022 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Подобряване състоянието на околната среда и оптимизиране на енергопотреблението чрез основен ремонт и енергоефективна рехабилитация на административни сгради в... Продължава в Раздел II.2.14)

Продължава от Раздел II.2.13) ...община Завет", Подобект: "Основен ремонт и енергоефективна рехабилитация на сградата на Общинска администрация Завет" по договор № BG06RDNP001-7.008-0031-C01 от 28.11.2019 г. за отпускане на БФП по подмярка 7.2. от мярка 7 от ПРСР 2014-2020.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да притежават регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи на минимум първа група, четвърта категория, или да притежават еквивалентна такава регистрация в професионален, или търговски регистър в държавата, в която са установени, за участниците – чуждестранни лица.
Строежи първа група са строежи от високото строителство (жилищно, общественообслужващо, промишлено), прилежащата му инфраструктура, електронни съобщителни мрежи и съоръжения).
*строежи от четвърта категория са: жилищни и смесени сгради със средно застрояване; сгради и съоръжения за обществено обслужване с разгъната застроена площ от 1000 до 5000 кв. м или с капацитет от 100 до 200 места за посетители, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4, б. „б“' от Закона за устройство на територията (ЗУТ).
Деклариране: При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП - Част IV: "Критерии за подбор", буква "А": "ГОДНОСТ", поле „Вписване в съответен професионален регистър“ като се посочва публичния регистър в който се съдържа информация за наличието на тази регистрация, съответната група и категория строежи; уеб-адрес на органа или службата, издаващи документ; орган или служба, издаващи документа и точно позоваване на документа (№, валидност, обхват на регистрация – група и категория строежи), с който се удостоверява изпълнението на изискването за годност, съгласно категорията строеж на обекта, предмет на поръчката.
Доказване: При сключването на договора, участникът, избран за изпълнител следва да представи валидни към датата на сключване на договора документи, чрез които се доказва декларираната в еЕЕДОП информация – копие от валидно удостоверение за вписване на ЦПРС или се посочва дали съответните документи са налични в електронен формат, както и уеб-адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците трябва да имат сключена валидна застраховка „Професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ.

Застраховката следва да покрива минималната застрахователна сума на вида строеж, съгласно нормативните изисквания или еквивалентна застраховка – за чуждестранни участници с минимален праг на застрахователната сума, съответстващ на групата и категорията строеж, предмет на поръчката – първа група, четвърта категория. С оглед предмета на поръчката минималната застрахователна сума следва да е в размер на 100 000 лв., съгласно чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Минималното застрахователно покритие включва отговорността за смърт или за телесна повреда на други участници в строителството и/или на трети лица, както и за материални вреди върху имуществото на други участници в строителството или на трети лица, причинени от лицата, осъществяващи строителството.
Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл.171, ал. 1 не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Деклариране: при подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП - Част IV: „Критерии за подбор“ буква „Б“: „Икономическо и финансово състояние“, поле „Застрахователна полица за риск „професионална отговорност“ с посочване на застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ на строителя по чл. 171 ал. 1 от ЗУТ, за строежи първа група, четвърта категория при лимит на отговорността, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ (за чуждестранните лица, съобразно законодателството на държавата, в която са установени).
Доказване: преди сключване на договора участникът определен за изпълнител представя заверено копие на Валидна застрахователна полица или еквивалентен документ (за чуждестранните лица), съобразно декларираното в еЕЕДОП, а в случай, че срокът на валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора – и заверено копие на новата застрахователна полица или еквивалентен документ (за чуждестранните лица).
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. През последните 5 години от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил строителство на минимум 1 обект идентично или сходно с предмета на поръчката. *За строителство сходно с предмета на поръчката се приемат строителни дейности, свързани с изграждане/реконструкция/основен ремонт на сгради минимум четвърта категория по смисъла на чл. 137, ал. 1, т. 4, б. „б“ от ЗУТ и/или сграда с еквивалентни характеристики извън страната. За изпълнен, се счита, обект, приет с Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (Приложение №15 към чл. 7, ал. 3, т. 15 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) или еквивалентен;
2. Участниците в процедурата следва да разполагат с ръководен, инженерно-технически състав с определена професионална компетентност за изпълнението на предмета на поръчката;
3. Участниците в процедурата трябва да прилагат система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент, или да прилагат еквивалентни мерки за качество, с обхват, включващ изпълнение на строително-монтажни работи на сгради или еквивалентно;
4. Участниците в процедурата трябва да прилагат система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалент, или да прилагат еквивалентни мерки, с обхват, включващ изпълнение на строително-монтажни работи на сгради или еквивалентно.


1.Деклариране: при подаване на оферта се декларира в еЕЕДОП - Част IV: „Критерии за подбор“ буква „В“: „Технически и професионални способности“, поле „За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид“, с посочване на стойностите, датите и получателите, изпълнени за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата.
Доказване: преди сключване на договор Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да предостави списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.Ръководен, инженерно-технически състав, включващ мин.:
-Технически ръководител на обекта – правоспособно лице, притежаващ степен на образование, отговарящо на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна, с реализиран професионален опит като технически ръководител при изпълнение на поне един обект за изграждане/реконструкция/ основен ремонт на сгради минимум четвърта категория по смисъла на чл. 137, ал. 1, т. 4, б „б“ от ЗУТ и/или сграда с еквивалентни характеристики извън страната.
-Експерт по здравословни и безопасни условия на труд – лице, притежаващо валиден сертификат/удостоверение/друг еквивалентен документ за упражняване на позицията „длъжностно лице по ЗБУТ“ или еквивалентна, съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. на МРРБ или еквивалентен. С реализиран професионален опит като длъжностно лице по ЗБУТ при изпълнение на поне един обект за изграждане/реконструкция/основен ремонт на сгради минимум четвърта категория по смисъла на чл. 137, ал. 1, т. 4, б „б“ от ЗУТи/или сграда с еквивалентни характеристики извън страната.
-Експерт по контрол на качеството – лице, притежаващо Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ, а за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени. С реализиран професионален опит като експерт по контрол на качеството при изпълнение на поне един обект за изграждане/реконструкция/основен ремонт на сгради минимум четвърта категория по смисъла на чл. 137, ал. 1, т. 4, б „б“ от ЗУТ и/или сграда с еквивалентни характеристики извън страната.
Едно лице може да съвместява функциите на повече от един експерт в екипа, в случай, че разполага с определената от Възложителя професионална компетентност за изпълнение на поръчката.
Деклариране: при подаване на оферта се декларира в еЕЕДОП - Част IV: „Критерии за подбор“ буква „В“: „Технически и професионални способности“, поле Образователна и професионална квалификация“, като се описват имената, образованието (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение), професионалната квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател) на персонала и ръководния състав, опита (месторабота, период, длъжност, основни функции, участие в обекти, съобразно изискванията на Възложителя и в случай, че с описанието на опита се покрива изискване на Възложителя за притежание на опит), съобразно изискванията от настоящата поръчка.
Доказване: преди сключването на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави списък на ръководния, инженерно-технически състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата, съобразно декларираното в еЕЕДОП.
3. Деклариране: при подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП - Част IV: „Критерии за подбор“, буква „Г“: Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление, поле „Сертификати от независими органи, удостоверяващи... Продължава в раздел VI.3.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора е определена в размер на 1% от стойността на договора без ДДС, включително със сумата за непредвидени разходи. Същата може да се предостави в една от следните форми: 1.Парична сума; 2.Банкова гаранция; 3.Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на Изпълнителя.
Условията по гаранцията за изпълнение (начин на представяне, освобождаване и др.) са описани в Раздел 3, т. 1.10 от документацията за участие.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/04/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

19/10/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/04/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Заседателна зала № 201, в ет. 2, находяща се в сградата на община Завет, на адрес: гр. Завет, ул. Лудогорие, № 19.

Заседанието по отваряне на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от Раздел II.1.1)–...и енергоефективна рехабилитация на административни сгради в община Завет“, Подобект: „Основен ремонт и енергоефективна рехабилитация на сградата на Общинска администрация Завет“ по договор № BG06RDNP001-7.008-0031-C01 от 28.11.2019 г. за отпускане на БФП по подмярка 7.2 от мярка 7 от ПРСР 2014-2020“
Продължава от Раздел III.1.3) ...стандарти за осигуряване на качеството“.
Доказване: преди сключването на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави заверено копие на валиден сертификат/еквивалент.
4. Деклариране: при подаване на оферта се декларира в еЕЕДОП - Част IV: Критерии за подбор, Раздел Г: Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление, поле „Сертификати от независими органи, удостоверяващи системи или стандарти за екологично управление“.
Доказване: При сключването на договора, участникът, избран за изпълнител следва да представи заверено копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на на околната среда по стандарт EN ISO 14001: 2015 и/или еквивалент - с предметен обхват включващ изпълнение на строително-монтажни работи на сгради или еквивалентно.
Финансиране - ПРСР 2014-2020 и бюджета на община Завет.
Плащане: съгласно Раздел 3, т. 1.9. от документацията за участие (ДУ).
Основания за отстраняване на участниците в процедурата:
1. Наличие на обстоятелствата, описани в Раздел 3, т. 2.2. от ДУ (чл. 54, ал. 1 от ЗОП, чл. 107 от ЗОП, специфични национални основания за отстраняване);
2. Предложен срок за изпълнение, несъобразен с изискванията на Възложителя, описани в Раздел 3, т. 1.5. от ДУ;
3. Предложена цена, надвишаваща прогнозната стойност на поръчката, респективно отделните пера, формиращи общата прогнозна стойност, както и стойността на непредвидените разходи – Раздел 3, т. 1.7 от ДУ;
4. Техническо предложение (ТП), което не е разработено съгласно техническата спецификация и предварително обявените условия на Възложителя;
5. Установено несъответствие м/у който и да е от елементите на ТП и изискуемия линеен график за изпълнение на поръчката;
6. Несъответствие/несьгласуваност/противоречие м/у елементи на отделните раздели/части/компоненти на ТП;
7. Предложен гаранционен срок, несъответстващ на изискванията на Възложителя;
8. Допуснати аритметични грешки или несъответствия в Ценовото предложение (ЦП);
9. Непредставяне на ЦП и/или изискуемо приложение към него или представено предложение и/или приложение към него, несъответстващ на изискванията на Възложителя;
10. По какъвто и да е начин включване някъде в офертата извън плика „Предлагани ценови параметри“ на елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея).
Обявената прогнозна стойност на поръчката включва "непредвидени разходи", които са в размер на 14 937,11 лв. без ДДС, определени в съответствие с договора за отпускане на безвъзмездна финансова помощ.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срок за обжалване - съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП, пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва