Деловодна информация
00053
04-00-123 20/03/2020 (дд/мм/гггг)
не
00053-2020-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Средец 000056878
пл.България №8
Средец BG341 8300 България
инж.Яна Кирязова +359 55516996
info@srdets.bg +359 55517725

Интернет адрес/и

www.sredets.bg

https://sredets.bg/publicOrders.php


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://sredets.bg/publicOrders.php
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Инженеринг - проектиране, изпълнение на СМР и авторски надзор на обект: Основен ремонт на обекти от четвъртокласната пътна мрежа на територията на община Средец, 2020год.
45000000      
Строителство

Предмет на настоящата поръчка е изпълнението на Инженеринг - проектиране, изпълнение на СМР и авторски надзор на обект. В обхвата са включени изпълнението на следните на подобекти:
1. Основен ремонт на път с.Загорци – с.Суходол
2. Основен ремонт на път разклон на с.Орлинци-с.Суходол
3. Основен ремонт на път с.Факия-с.Момина църква
4. Основен ремонт на път с. Д.Ябълково-с.Г.Ябълково
5. Основен ремонт на път с.Проход-с.Бистрец
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
276000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

територията на Община Средец

В предмета на настоящата обществена поръчка са включени следните основни видове дейности:
Изработване на проект във фаза „технически проект“:
При изработването на проекта следва да се спазват изискванията на Наредба № 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, като Изпълнителят се съобрази с изискванията на Възложителя, описани в Техническата спецификация, както и техническите правила и норми за проектиране, стандарти, технически указания, ЗУТ и др., на които следва да отговаря проектната документация. Всички чертежи в проектната документация следва да бъдат изготвени в DWG и PDF формат или еквивалентни, в подходящи мащаби. Към изготвения проект, следва да се представи и количествено- стойностна сметка. Изискванията към съдържанието на отделните проектни части са посочени в Техническата спецификация. Съгласуването и одобряването на проектната документация от Възложителя, консултанта по чл. 166 от ЗУТ, специализираните държавни контролни органи и експлоатационни дружества, и получаване на разрешение за строеж е ангажимент на Възложителя.
**Необходимото време за съгласуване на инвестиционния проект и получаване на разрешение за строеж не се включва в срока за изпълнение на поръчката.
Изпълнение на СМР :
Изпълнението на СМР се извършва в съответствие с част трета „Строителство” от ЗУТ и започва след влизане в сила на разрешението за строеж и след подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа. Обстоятелствата, свързани със започване, изпълнение и приемане на СМР, и въвеждане на обекта в експлоатация ще се удостоверяват със съставяне и подписване от участниците на съответните актове и протоколи съобразно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Техническото изпълнение на строителството трябва да бъде в съответствие с изискванията на българската нормативна уредба и техническите спецификации на вложените в строежа строителни продукти, материали и оборудване. Изготвяне на екзекутивна документация и кадастрални заснемания на обектите съгласно Закона за кадастъра и имотния регистър.
Авторски надзор по време на строителството:
В предмета на поръчката се включва и задължението на проектанта да изпълнява задълженията си като проектант, осъществяващ авторски надзор по време на строителството и въвеждането в експлоатация на строежа, в съответствие с действащото българско законодателство.
Критериите по-долу
 
ДА 1. Предложен срок за проектиране - ПСП    10
2. Предложен срок за строителство - ПСС    20
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
276000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
220

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, за изпълнение на строежа от настоящата поръчка, както следва: IІ-ра група, IІІ-та категория. .Участниците следва да посочат информацията в Част IV: Критерии за подбор, буква „А“: „ГОДНОСТ“ от ЕЕДОП. Посочват се данни за вписването в ЦПРС, посочващ уеб адрес, орган или служба, издаваща документа и неговата валидност, а за чуждестранните лица информация в аналогични регистри или комтентни органи, в държавата където осъществяват дейността си.
Съгласно чл.60 от ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата-членка, в която са установени.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Участниците декларират съответствието си с критерия за подбор в ЕЕДОП, чрез попълване на съответното поле.
Преди сключването на договор за обществена поръчка Възложителят изисква от участника, определен за Изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор, а когато е чуждестранно лице по чл. 60 от ЗОП, съответен еквивалентен документ, декларация или удостоверение от компетентните органи, съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, придружен с превод на български.
Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива. Възложителят няма да изисква документи, които вече са му били предоставени от участника или са му служебно известни.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците следва да декларират информацията в Част IV: Критерии за подбор, буква Б: "ИКОНОМИЧЕСКО И ФИНАНСОВО СЪСТОЯНИЕ", от ЕЕДОП, за наличие на Валидна застраховка ''Професионана отговорност'' по чл.171, ал. 1 от ЗУТ, при лимит на отговоросността, съгласно чл.5, ал.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
Забележка: Преди сключването на договор за обществена поръчка Възложителят изиска от участника, определен за Изпълнител, да предостави валидна застраховка „Професионална отговорност“, в посочения размер за категорията строеж, с която да удостовери липсата на основанията за отстраняване от процедурата. Документи се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива. Възложителят няма да изисква документи, които вече са му били предоставени от участника или са му служебно известни.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поискания от възложителя докумен, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
2.При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в ЕЕДОП , попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел Б: икономическо и финансово състояние;
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл.62, ал.1, т. 3 от ЗОП – Годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с минималните изисквания за общ оборот се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него


Участнците в обществената поръчка следва да притежават валидна застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ, която да покрива всички вреди, на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на действия или бездействия при или по повод изпълнение на задължения на строителя, с покритие с покритие за обекти трета категория, според чл.5, ал.2, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
-----Участниците в обществената поръчка регистрирани извън република България, следва да притежават валидна застраховка „Професионална отговорност на строителя“ или еквивалентен документ на този по чл.171, ал.1 от ЗУТ, които следва да отговарят и до съответния размер съгласно чл.5, ал.2, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, но направен съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участикът.
---При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за затраховка „Професионална отговорност“ се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
2. Всеки участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка трябва да е реализирал минимален общ оборот за последните три приключили финансови години в размер равен или по-голям от 500 000,00 лв.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът следва да разполага със следните технически лица, включително тези отговарящи за контрола на качеството, за да осигури изпълнението на дейностите, включени в предмета на обществената поръчка
А) За изпълнение на дейностите проектиране и авторски надзор:
1.Ръководител на екипа - Проектант по част „Пътна” или еквивалент, който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя:
а) да притежава пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/;
б) стаж по специалността - 5 години.
2. Проектант по част „Геодезия” - инженер „Геодезия" или „Маркшайдерство и геодезия” или еквивалентна, който да отговаря на следните минимални изисквания:
а) да притежава пълна проектантска
правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/;
б) стаж по специалността - 5 години.
3. Проектант по част „Пожарна безопасност” - инженер или еквивалент, който да отговаря на следните минимални изисквания:
а) да притежава пълна проектантска
правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/;
4.Проектант по част „ПБЗ” - инженер или еквивалент, който да отговаря на следните минимални изисквания:
а) да притежава пълна проектантска
правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/;
5.Проектант за управление на отпадъците -
инженер или еквивалент, който да отговаря на следните минимални изисквания:
а) да притежава пълна проектантска
правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/;
Важно: Предложените проектанти трябва да притежават актуални удостоверения за пълна проектантска правоспособност, съгласно ЗКАИПП.
Забележка: Едно лице може да съвместява максимум две длъжности от изискуемия експертен екип за проектиране. В тези случаи лицето трябва да покрива изискванията за всяка една от длъжностите, за които е предложено.
експертен екип за проектиране. В тези случаи лицето трябва да покрива изискванията за всяка една от длъжностите, за които е предложено.
Б) За изпълнение на строителството
1. Технически ръководител - да има
квалификация „строителен инженер” или „строителен техник” съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалентна; да притежава минимум 3 години професионален опит като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ;
2. Експерт „Контрол по качеството” - да
притежава правоспособност за контрол върху качеството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент;
3. Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството: да притежава актуално удостоверение за „Длъжностно лице за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД- 07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно;
4. Строителен инженер част „Пътна“ - да притежава ОКС магистър, специалност „Транспортно строителство”, профил „Пътно строителство” или „Строителство на транспортни съоръжения” или еквивалент, да притежава професионален опит по специалността не по-малко от 3 години;
Забележка 1: Участникът трябва да предложи различни лица за всяка една длъжност от Екипа за изпълнение на СМР.
Участникът следва да разполага с техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката минимум, както следва:
Багер – 1 бр.;
Мини челен товарач – 1 бр.;
Асфалтополагач – 1 бр.;
Валяк бандажен – 2 бр.;
Валяк пневматичен – 1 бр.;
Автогудронатор – 1 бр.;
Самосвал – 3 бр.;
Машина за рязане на асфалт – 1 бр.;
Фреза за асфалт – 1 бр.


Удостоверяване: При подаването на офертата, Участникът декларира съответствието си с така поставените минимални изисквания за технически и професионални способности, посредством попълване на изискуемата информация в ЕЕДОП, Част IV „Критерии за подбор“, Раздел В: „Технически и професионални
способности“, като предостави данни и информация относно: (1) три имена на всяко едно от предложените от него лица от изискуемия екип за изпълнение на проектирането и авторски надзор и екипа за изпълнение на СМР, които ще изпълняват дейностите, предмет на възлагане; (2) позиция, за която е предложено всяко едно от лицата, членове на изискуемите екипи, съобразно минималните изисквания на Възложителя, посочени по-горе;(3) професионална квалификация, съгласно информацията, съдържаща се в притежаваната от съответното лице диплома за придобито образование - номер и дата на издаване, наименование на учебното заведение, издало дипломата; професионалната квалификация, записана в дипломата; образование - вид
образование/образователно- квалификационна степен и специалност; (4) допълнителна професионална квалификация - сертификат, валидно удостоверение или друг еквивалентен документ - индивидуализира се наименованието на документа; номер и дата на издаването му; издател на документа, обхват и валидност (когато е приложимо); (5) професионален опит - видове СМР, изпълнени на обекта; конкретен период в изпълнение на съответния обект; заемана длъжност по време на изпълнение на обекта (когато е приложимо), местработа, длъжност и период на изпълнение, когато е приложимо. Посочената информация се попълва според минималните изисквания, поставени към съответния експерт.
Изискуемата информация за лицата от екипа, които са служители на участника, се попълва в Част IV, раздел В от ЕЕДОП.
Изискуемата информация за техническо оборудване, се попълва в Част IV, раздел В, т. 9) от ЕЕДОП.
При условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, участникът, респективно, изпълнителят, представя документа по чл. 64, ал. 1, т. 9 от ЗОП, чрез който се доказва декларираната в ЕЕДОП информация, а именно: Декларация за инструменти, съоръжения и техническо оборудване, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката.
Доказване: При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП Възложителят може да изисква от участниците и кандидатите по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности, т. 9) от ЕЕДОП, като се представи списък на техническото оборудване, което ще бъде използвано при изпълнение на обществената поръчка.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/04/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 180

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/04/2020 (дд/мм/гггг)   15:00 (чч:мм)

град Средец, пл.България №8, зала 202 в сградата на Общината

съгласно посоченото в ЗОП
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

III. ГАРАНЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА
1. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и начин на плащането й.
1.1Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора.
1.2 Гаранцията за изпълнение се предоставя в една от следните форми:
1. парична сума;
2. банкова гаранция;
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Гаранцията може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
Участникът, определен за изпълнител на настоящата обществена поръчка за съответната обособена позиция представя документ за предоставената гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.
1. Когато участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде предоставена под формата на парична сума, същата се превежда по банкова сметка на Община Стамболийски.
2. Когато участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че е:
- безусловна и неотменима;
- в полза на Община Средец;
- със срок на валидност най-малко 30 дни след изтичане на срока на договора;
3. Когато участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка избере да представи гаранция за изпълнение под формата на Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, то застраховката следва да отговаря на следните изисквания:
- Застрахователната сума по застраховката следва да бъде равна на 3 % (три процента) от цената на договора, без ДДС;
- застраховката трябва да бъде сключена за конкретния договор и в полза на Община Стамболийски;
- застрахователната премия трябва да е платима еднократно;
- застрахователната полица трябва да е със срок на валидност най-малко 30 дни след изтичане на срока на договора.
При представяне на гаранцията по един от посочените по горе начини в платежното нареждане или в банковата гаранция, или в застрахователната полица изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията, наименованието на поръчката.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно посочените срокове в Закона за обществени поръчки
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва