Деловодна информация
00072
 
не
00072-2020-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА КАРЛОВО 000471365
Ул. Петко Събев № 1
Карлово BG421 4300 България
Цветана Метаксинова +359 33554586
metaksinova@karlovo.bg +359 33554581

Интернет адрес/и

www.karlovo.bg

http://karlovo.bg/currentNews-6014-newitem.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://karlovo.bg/currentNews-6014-newitem.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Инженеринг (проектиране, авт.надзор и СМР) за изп. на проект: "РЕКОСТР. НА УЛ.“ИНДУСТРИАЛНА“ И ИЗГР. НА КРЪГОВО КРЪСТОВИЩЕ НА ПЪТ II-64 КАРЛОВО-ПЛОВДИВ С УЛ."ИНДУСТРИАЛНА", ГР КАРЛОВО", ПО ОБ. ПОЗИЦИИ
45233252      
Строителство

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1: „Инженеринг (проектиране, авторски надзор и СМР) за изпълнение на проект: "РЕКОНСТРУКЦИЯ НА УЛ.“ИНДУСТРИАЛНА“ И ВРЪЗКАТА ? С ПЪТ II-64 (КАРЛОВО – ПЛОВДИВ)“. Обхватът на реконструкцията включва обща дължина около 2158 м.
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2: „Инженеринг (проектиране, авторски надзор и СМР) за изпълнение на проект: "ИЗГРАЖДАНЕ НА КРЪГОВО КРЪСТОВИЩЕ НА ПЪТ II-64 КАРЛОВО – ПЛОВДИВ С ИНДУСТРИАЛНА ЗОНА ГРАД КАРЛОВО И ОБЩИНСКИ ПЪТ PDV 2078".
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
4958333.34      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Инженеринг (проектиране, авторски надзор и СМР) за изпълнение на проект: „РЕКОНСТРУКЦИЯ НА УЛ. „ИНДУСТРИАЛНА“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Карлово

Изпълнение на Инженерингова задача, включваща изготвяне на технически инвестиционни проекти, авторски надзор и изпълнението на строително-монтажни работи за реконструкция на ул.“Индустриална“ и връзката ? с път II-64 (Карлово – Пловдив).
Обхватът на реконструкцията включва обща дължина около 2158 м:
- Дължината на участъка от ул. “Индустриална“ по геометрираната ос в посока запад – изток (основно направление) е 1863 м, включително връзката ? с път II-64 (Карлово – Пловдив)
- Дължината на тупичния участък от ул. “Индустриална“ по геометрираната ос в посока юг - север е 295 м
Реконструкция на улична мрежа с паркиране на обособени зони в рамките на пълния уличен профил на територията на ул. „Индустриална“ в гр. Карлово с изграждане на тръбно канална мрежа и улично осветление.
Ул. ”Индустриална” се намират в Индустриалната зона на град Карлово. Оказва важна роля в транспортно- комуникационната система на града и се явяват естествена връзка между път II – 64 “Карлово - Пловдив”, част от Републиканската пътна мрежа, с всички промишлени предприятия, разположени в зоната.
Зоната на интервенция е указан в приложената графична част – схема, като конкретния обем и вид строителни работи, които ще се изпълняват, ще бъде определен на фаза инвестиционен проект.
Критериите по-долу
 
ДА ТП 1 - Организация на персонала по време на изпълнение на дейностите по проектиране, строителство и упражняване на авторски надзор    40 т.
ТП 2 - Начин на изпълнение на проектирането и строителството    60 т.
Оценката по Техническия показател се формира, както следва: ТП = ТП1 + ТП2    60%
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
3416666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
230

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Комплексната оценка се определя на база следните показатели: А) ТЕХНИЧЕСКИ ПОКАЗАТЕЛ (ТП) – с относителна тежест 60%;
Б) ФИНАНСОВ ПОКАЗАТЕЛ (ФП) – с относителна тежест 40%.
Комплексната оценка (КО) на офертата на участник се изчислява по следната формула:
КО = ТП х 60 % + ФП х 40 %
Максималната възможна стойност на КО е 100 точки!

II.2) Описание 1

"Инженеринг (проектиране, авторски надзор и СМР) за изпълнение на проект: "ИЗГРАЖДАНЕ НА КРЪГОВО КРЪСТОВИЩЕ НА ПЪТ II-64 КАРЛОВО – ПЛОВДИВ С ИНДУСТРИАЛНА ЗОНА ГРАД КАРЛОВО И ОБЩИНСКИ ПЪТ PDV 2078" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233120      
45233200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Територията на Община Карлово

Изпълнение на Инженерингова задача, включваща изготвяне на Идеен и Технически инвестиционни проекти, авторски надзор и изпълнението на строително-монтажни работи за "Изграждане на кръгово кръстовище на път II-64 Карлово – Пловдив с Индустриална зона град Карлово и общински път PDV 2078".
При изработването на инвестиционния проект в две фази (Идеен и Технически проект) следва да бъдат спазени разпоредбите на заданието и всички действащи необходими за съответните части нормативни уредби и други документи, отразяващи добрите практики в проучването и проектирането.
Критериите по-долу
 
ДА ТП1 - Организация на персонала по време на изпълнение на дейностите по проектиране, строителство и упражняване на авторски надзор    40 т.
ТП2 – Начин на изпълнение на проектирането и строителството    60 т.
Оценката по Техническия показател се формира, както следва: ТП = ТП1 + ТП2    60%
Цена
40%
II.2.6) Прогнозна стойност
1541666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
250

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Комплексната оценка се определя на база следните показатели: А) ТЕХНИЧЕСКИ ПОКАЗАТЕЛ (ТП) – с относителна тежест 60%;
Б) ФИНАНСОВ ПОКАЗАТЕЛ (ФП) – с относителна тежест 40%.
Комплексната оценка (КО) на офертата на участник се изчислява по следната формула:
КО = ТП х 60 % + ФП х 40 %
Максималната възможна стойност на КО е 100 точки!
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи със следния обхват: строителни дейности по обекти Втора група, Трета категория – за обособена позиция № 1 и Втора група, първа категория - за обособена позиция № 2, съгласно Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи и чл. 137 от ЗУТ.
Съгласно чл. 60 от ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата-членка, в която са установени.
Важно: Обстоятелството се удостоверява с посочване в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел А. Годност, на данните за вписването в ЦПРС, посочваща уеб адрес,орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа, а за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация или удостоверение от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език.
Доказване: При сключване на договора, участникът, избран за изпълнител, следва да представи документ за вписване в ЦПРС, валиден към датата на сключване на договора.
Ако определеният изпълнител е чуждестранен участник, той трябва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, включително че е извършил съответната регистрация съгласно Закона за камарата на строителите, във връзка с разпоредбата на чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в обединението, които ще изпълняват строителни дейности, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа за създаване на обединение.
При участие на подизпълнител, същият трябва да отговаря на поставеното изискване за годност, съобразно дела и вида на поръчката, който ще изпълнява.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Важи и за двете обособени позиции: 1. Участниците трябва да имат сключена валидна застраховка „Професионална отговорност в проектирането“ за лицата, които ще осъществяват проектирането, покриваща минималната застрахователна сума на категорията строеж, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, във вр. с чл. 5, ал. 1, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или еквивалентна застраховка – за чуждестранни участници с минимален праг на застрахователната сума, съответстващ на групата и категорията строеж, предмет на поръчката. За дейностите по изготвяне на инвестиционния проект застраховката. „Професионална отговорност“, съгласно чл. 171 от ЗУТ, следва да се притежават от проектанта – юридическо лице/проектантите – физически лица по отделните части на инвестиционния проект.
Важно: За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа) в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б. Икономическо и финансово състояние, т. 5, за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл.171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл. 5, ал. 1, т.1 или т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/.
2. Участниците трябва да имат сключена валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“, покриваща минималната застрахователна сума на категорията строеж, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ във вр. с чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или еквивалентна застраховка – за чуждестранни участници с минимален праг на застрахователната сума, съответстващ на групата и категорията строеж, предмет на поръчката. Важно: За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа) в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б. Икономическо и финансово състояние, т. 5, за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл. 171 ал. 1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 1 или т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/.


Важи и за двете обособени позиции: 1.Участниците трябва да имат сключена валидна застраховка „Професионална отговорност в проектирането“ за лицата, които ще осъществяват проектирането, покриваща минималната застрахователна сума на категорията строеж, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, във вр. с чл. 5, ал. 1, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или еквивалентна застраховка – за чуждестранни участници с минимален праг на застрахователната сума, съответстващ на групата и категорията строеж, предмет на поръчката. За дейностите по изготвяне на инвестиционния проект застраховката. „Професионална отговорност“, съгласно чл. 171 от ЗУТ, следва да се притежават от проектанта – юридическо лице/проектантите – физически лица по отделните части на инвестиционния проект.
Важно: За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа) в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б. Икономическо и финансово състояние, т. 5, за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл.171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл. 5, ал. 1, т.1 или т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/.
Доказване: При сключване на договора участникът, избран за изпълнител, следва да представи заверено копие на актуализирана/валидна застрахователна полица или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/, съобразно декларираното в ЕЕДОП, а в случай, че срокът на валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора – и заверено копие на новата застрахователна полица. При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи,чрез които се доказва декларираната информация – заверено копие на документи доказващи наличие на застраховка „Професионална отговорност”. При условията на чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, преди сключване на договора, определеният изпълнител представя документите по предходното изречение (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП).
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в обединението, които ще изпълняват проектиране, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа за създаване на обединение.
Участниците трябва да имат сключена валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“, покриваща минималната застрахователна сума на категорията строеж, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ във вр. с чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или еквивалентна застраховка – за чуждестранни участници с минимален праг на застрахователната сума, съответстващ на групата и категорията строеж, предмет на поръчката.
Важно: За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа) в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б. Икономическо и финансово състояние, т. 5, за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл. 171 ал. 1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 1 или т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи заверено копие на актуализирана/валидна застрахователна полица или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/ съобразно декларираното в ЕЕДОП, а в случай, че срокът на валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора – и заверено копие на новата застрахователна полица.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът, през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил успешно проектиране с предмет, идентичен или сходен поръчката на поне един обект. Под услуга за проектиране със „сходен предмет“ следва да се разбира проектиране на пътища и/или улици, и/или пътни съоръжения, и/или площади в урбанизирани територии, което да включва всички проектни части от настоящата обществена поръчка. Възложителят не поставя изискване за обем. Изискването се отнася за всяка от обособените позиции.
2. Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил успешно строителни дейности с предмет, идентичен или сходен с поръчката на поне един обект. Под строителни дейности със "сходен предмет" следва да се разбира изграждане и/или извършване на основен ремонт, и/или реконструкция, и/или рехабилитация на пътища и/или улици, и/или пътни съоръжения, и/или площади в урбанизирани територии, които да включват всички проектни части от настоящата обществена поръчка с обем мин. 1000 м. Изискването се отнася за всяка от обособените позиции.
3. Участниците в процедурата следва да разполагат с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на предмета на поръчката: 3.1. Екип за изпълнение на проектирането и осъществяването на авторския надзор, всеки от който притежава пълна проектантска правоспособност (ППП) по съответната част, издадено от КИИП, или еквивалентен документ (за лица, придобили квалификация извън страната), участник в проектирането, със следните минимални изисквания:
3.1.1. Експерт „Пътно строителство“ и ръководител на екип проектиране – висше образование, специалност „Транспортно строителство“ или еквивалентна;
3.1.2. Експерт „Електро“ – висше образование, специалност „Електроснабдяване“ или еквивалентна;
3.1.3. Експерт „Геодезия“ – висше образование, специалност „Геодезия“ или еквивалентна;
3.1.4. Експерт „ПБЗ“ – висше образование, инженер или еквивалентна, който притежава валидно удостоверение за безопасност и здраве или да притежава еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка;
3.1.5. Експерт „ПУСО“– висше образование, инженер или еквивалентна; да е завършил успешно квалификационен курс на обучение: „Нормативен контекст, основни положения и практически указания по приложението на Наредба за управление на строителните отпадъци и за влагане на рециклирани строителни материали“ и притежаващ такъв сертификат или еквивалент.
Важно: Допустимо е при наличие на изискуемата професионална компетентност и при притежание на съответните сертификати и удостоверения за проектантска правоспособност, един проектант да изработи и да осъществи авторски надзор на повече от една проектна част и да покрие въведено изискване за повече от един експерт и за повече от една обособена позиция.
3.2. Участникът трябва да разполага с екип от експерти, за всяка от обособените позиции, които отговарят за извършването на строителството, със следната професионална компетентност:
3.2.1. Технически ръководител – лице с квалификация "строителен инженер", "инженер" или "архитект", както и лице със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника" или еквивалентна за участниците от други държави членки, притежаващо професионален опит по специалността мин. 2 год.
3.2.2. Специалист „Контрол на качеството“ – лице, притежаващо Удостоверение/Сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен сертификат за участниците от други държави членки, с доказан опит като специалист контрол на качеството на мин. 1 (един) изпълнен строителен обект.
Продължава в поле III 2.2)


1.Участникът, през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил успешно проектиране с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката на поне един обект. При подаване на оферта, за удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват се съответната част от ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В. Технически и професионални способности.
Доказване: При сключване на договора участникът, избран за изпълнител, следва да представи списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената доставка или услуга.
2. Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил успешно строителни дейности с предмет, идентичен или сходен с поръчката на поне един обект. Под строителни дейности със "сходен предмет" следва да се разбира изграждане и/или извършване на основен ремонт, и/или реконструкция, и/или рехабилитация на пътища и/или улици, и/или пътни съоръжения, и/или площади в урбанизирани територии, които да включват всички проектни части от настоящата обществена поръчка с обем мин. 1000 м. Изискването се отнася за всяка от обособените позиции.
Важно: За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват се съответната част от ЕЕДОП,Част IV:Критерии за подбор, раздел, В.Технически и професионални способности.Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
3. Участниците в процедурата следва да разполагат с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на предмета на поръчката, включващ най-малко:3.1. Екип за изпълнение на проектирането и осъществяването на авторския надзор, всеки от който притежава пълна проектантска правоспособност (ППП) по съответната част, издадено от КИИП, или еквивалентен документ (за лица, придобили квалификация извън страната) за съответния експерт, участник в проектирането. 3.2. Участникът трябва да разполага с екип от експерти, за всяка от обособените позиции, които отговарят за извършването на строителството. Удостоверяване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне в ЕЕДОП в Част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности, т. 2 и 6) от ЕЕДОП (посочва се професионалната компетентност на лицата в това число: трите имена и позиция; Образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение); Професионална
квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател); Професионален опит/опит (месторабота, период, длъжност, основни функции).
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата, удостоверяващ декларираната информация за персонала в ЕЕДОП.
4.Участникът следва да прилага следните системи:-Сис-ма за упр-ние на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001: 2015 или еквив.с обхват-проектиране и строителство,и-Система за опазване на околната среда, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 14001: 2015 или еквив. с обхват – проектиране и строителство. Удостоверяване: При подаване на офертата, съответствие с изискването се декларира в част ІV, раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП. При сключване на договора възложителят изисква заверени копия.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Продължава от поле III 1.3) Списък и кратко описание:
3.2.3.Длъжностно лице по безопасност и здраве – да притежава валидно удостоверение за Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд, или еквивалентен сертификат за участниците от други държави членки, и специфичен професионален опит като длъжностно лице по здраве и безопасност на мин. 1 (един) изпълнен строителен обект. Важно: Посочените експерти могат да изпълняват и повече от една длъжност.
4.Участникът следва да прилага следните системи: -Сис-ма за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001:2015 или еквивалентен с обхват на сертификация – проектиране и строителство; -Си-ма за опазване на околната среда, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 14001:2015 или екв. – про-ране и СМР.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

08/04/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

31/12/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

09/04/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Сградата на община Карлово, ул. "Петко Събев" № 1

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техните упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съобразно разпоредбата на чл. 54, ал. 1 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Към датата на откриване на настоящата процедурата не е осигурено финансиране, предвид което и съгласно чл. 114 от ЗОП в проекта на договор ще бъде включена клауза за отложено изпълнение. В този случай всяка от страните може да поиска прекратяване на договора без предизвестие след изтичане на тримесечен срок от сключването му.
1. В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, техни обединения, както и всяко друго образувание, което има правото да изпълнява строителство, доставки или услуги, съгласно законодателството на държавата, в която е установено.
2. За участниците следва да не са налице основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, както и да не са налице и основанията за отстраняване по чл. 55, ал. 1, т. 1,2, 3, 4 и 5 от ЗОП.
3. За участниците следва да не са налице и следните обстоятелства: 1. Наличие на свързаност по смисъла на пар. 2, т. 44 от ДР на ЗОП между участници в конкретна процедура (чл. 107, т. 4 от ЗОП); 2. Наличие на обстоятелство по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици; 3. Обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
4. Избраният изпълнител, преди сключване на договора за възлагане на обществената поръчка, следва да представи гаранция за обезпечаване изпълнението на договора в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС.
5. Плащането ще се извършва, както следва: (1) Плащането на стойността за изготвените проекти, ще се извърши в срок от 30 календарни дни считано от изпълнение на следните кумулативни условия: а) подписване на приемо-предавателен протокол за приемането на изготвените проекти и издаване Разрешение за строеж на обекта, предмет на договора;б) Получаване от Възложителя на финансиране и в) Представяне на оригинална фактура от Изпълнителя.
(2) Плащането на стойността за строително-монтажни работи, по следния начин:
1. Авансово плащане в размер на 30% от Цената в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от изпълнение на следните кумулативни условия: а) от издаване Разрешение за строеж на обекта, предмет на договора; б) Получаване от Възложителя на финансиране и в) Представяне на оригинална фактура от Изпълнителя.
2. Междинни плащания се извършват в размер до 80 % от Цената в срок до 30 (тридесет) календарни дни от датата на приемане от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на реално извършена дейност/работа.3. Окончателно плащане – след приспадане на всички извършени плащания, в срок до 30 (тридесет) календарни дни от приемане изпълнението на предмета на договора. (6) Плащането на стойността за упражняване на авторски надзор, ще се извърши в срок от 30 календарни дни от датата на подписване на Протокол за установяване годността за ползване на строежа (Приложение № 16, съгласно Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) и издаване на фактура.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно сроковете по чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва