III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Участникът следва да притежава регистрация за извършване на дейности по събиране и транспортиране на отпадъци, съгласно чл.35 от Закона за управление на отпадъците (ЗУО) или еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава членка на Европейския съюз или на друга държава-страна по споразумение за Европейско икономическо пространство. Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират, както следва: При подаване на оферта участниците попълват част IV „Критерии за подбор“, буква „А”, т.2 от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), където описва посочените обстоятелства и документи: посочва номер, дата на издаване и издател на регистрационния документ, сайт за достъп до публичен регистър на издателя на документа (ако е приложимо) или номер в аналогичен регистър в държавата, в която чуждестранният участник е установен. В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване съответствието с поставения критерий за подбор: Поставеното изискване се доказва със заверено от участника копие от валиден документ за извършване на дейности по събиране и транспортиране на отпадъци, съгласно чл.35 от Закона за управление на отпадъците (ЗУО) или еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава членка на Европейския съюз или на друга държава-страна по споразумение за Европейско икономическо пространство. * Съгласно чл.60, ал.1 от ЗОП, чуждестранните лица следва да докажат регистрацията си в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. * Съгласно чл.112, ал.1, т.4 от ЗОП, в случай, че участникът, избран за изпълнител е чуждестранно лице, преди подписване на договор, следва да представи заверено копие от удостоверение за регистрация за извършване на дейности по събиране и транспортиране на отпадъци, съгласно чл.35 от Закона за управление на отпадъците (ЗУО). |
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
1.Участниците трябва да имат опит в изпълнението на дейности, идентични или сходни с предмета и обема на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата. Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират, както следва: При подаване на оферта участниците попълват раздел „В“ в Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП. 2.Участникът следва да разполага минимум с 40 работника за изпълнение на дейността ръчно метене.Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират, както следва: При подаване на оферта участниците попълват раздел „В“ в Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП. 3.Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката - Специализирана техника и съдове за отпадъци, съгласно техническата спецификация;Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират, както следва: При подаване на оферта Участникът попълва информацията в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел „В“ от ЕЕДОП, като за изискваната специализирана техника посочва технически параметри, стандарт за екологичност, както и правното основание, по силата на което участникът разполага с изискваната специализирана техника.За съдовете за отпадъци посочва вида и броя, които ще осигури; 4.Участниците трябва да разполагат със следните сертификати, удостоверяващи стандарти за осигуряване на качеството - БДС EN ISO 9001:2015 – системи за управление на качеството (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват, аналогичен с обхвата на поръчката, издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация (European Cooperation for Accreditation) за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират, както следва: При подаване на офертата, участникът попълва поле раздел „Г“ Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.; 5.Участниците трябва да прилагат система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 14001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват, аналогичен с обхвата на поръчката, издаден/и от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация (European Cooperation for Accreditation) за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират, както следва: При подаване на офертата, участникът попълва поле раздел „Г“ Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП. 6.Участникът следва да участва в схемата на Европейския съюз за управление по околна среда и одит /EMAS/ с обхват, аналогичен с обхвата на поръчката, или еквивалентно/и. Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират, както следва: При подаване на офертата, участникът попълва поле раздел „Г“ Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
1.Участниците трябва да имат опит в изпълнението на дейности, идентични или сходни с предмета и обема на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата. За дейности „сходни“ с предмета на обществената поръчка се приемат: дейности по събиране и транспортиране на отпадъци, почистване и поддържане на улици и места за обществено ползване. Под сходен обем на поръчката следва да се разбира извършване на дейности:- по събиране и транспортиране на битови отпадъци до съоръжение за третиране, с обем за последните три години, не по-малък от 17 500 тона/ годишно, както и по почистване и поддържане на улици и места за обществено ползване в градска среда. В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване съответствието с поставения критерий за подбор: Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършените услуги. 2.Участникът следва да разполага минимум с 40 работника за изпълнение на дейността ръчно метене. Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират, както следва: При подаване на оферта участниците попълват раздел „В“ в Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП. В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване съответствието с поставения критерий за подбор: Декларация, в която Изпълнителят посочва, че разполага с изискуемия от Възложителя брой работници. 3.Участникът следва да разполага минимум със следните инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, а именно: A. Специализирана техника, разпределена по видове и брой, както следва: Специализирани автомобили за събиране и транспортиране на битови отпадъци и почистване на територии за обществено ползване, общо 15 /петнадесет / броя, от които: Сметосъбирачни машини с варио или ротопреса – общо 7 /седем/ броя, от които 6 /шест/ броя основни със сертификат за съответствие със стандарт EURO 5 или еквивалент и 1 брой /една/ резервна; Специализирани автомобили с устройство за товарене на съдове тип „Лодка” /контейнеровоз/, снабдени с телескопична повдигателна уредба с товароподемност над 7 500 кг. и възможност за товарене/разтоварване на контейнери с обем 4 – 12 куб. метра. – общо 2 /два/ броя, от които 1 /един/ брой основен със сертификат за съответствие със стандарт EURO 5 или еквивалент и 1 брой /един/ резервен; Специализиран автомобил с краново устройство за товарене на съдове тип „Бобър” - 1 /един/ брой; Специализиран автомобил за машинно миене – 1 /един/ брой, оборудван и с маркуч за ръчно миене; Мотометачна машина със засмукващо устройство – общо 1 /един/ брой; Специализиран автомобил за миене и дезинфекция на съдове за отпадъци – 1/ един/ брой; Самосвали – 1 /един/ брой с обем не по-малък от 7 м3 и товароносимост не по-малка от 10 т.; Челни товарачи – 1 /един/ брой с обем на кофата не по-малък от 1,5 куб.м.; Специализирани автомобили за зимно поддържане: Снегорини - общо 6 /шест/ броя, от които минимум 3 /три/ броя високо проходими; Пясъкоразпръсквачки - общо 5 /пет/ броя, от които минимум 3 /три/ броя високо проходими; * Забележка: За изпълнението на това условие се допуска комбиниране на пясъкоразпръсквачките и снегорините на едно шаси. Челни товарачи – общо 2 /два/ броя челни товарачи. Б. За изпълнение на дейностите по поръчката, участникът следва да притежава в наличност или да докаже възможността да осигури съдове за отпадъци, както следва: тип „Бобър“ с обем 1,10 куб.м.– 900 броя, тип „Кука“ 0,20 куб.м. – 2 610 броя и тип „Лодка“ 4,00 куб.м. – 45 броя, за целия период на изпълнение на договора. През всяка от първите три години на договора, Изпълнителя се задължава да подменя по 15% от съдовете тип „Бобър” и тип „Кука” с нови. Подмяната ще се удостоверява с двустранно подписан приемо-предавателен протокол. Продължава в Раздел VI 3. Допълнителна информация
|