Деловодна информация
56
ОХ-11-63 19/03/2020 (дд/мм/гггг)
не
56-2020-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Харманли - КМЕТ 000903939
пл.Възраждане 1
Харманли BG422 6450 България
Георги Китов +359 37382015
obshtina@harmanli.bg +359 37382525

Интернет адрес/и

http://www.harmanli.bg/

https://harmanli.nit.bg/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://harmanli.nit.bg/proczeduri-po-zop-sled-15.04.2016-g/osnoven-remont-sgrada-kmetstvo-s.dositeevo/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Харманли - КМЕТ 000903939
ул. Петко Каравелов №4 - Информационен център
Харманли BG422 6450 България
Снежана Йорданова +359 37382015
obshtina@harmanli.bg +359 37382525

Интернет адрес/и

http://www.harmanli.bg/

https://harmanli.nit.bg/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

КМЕТСТВО В С. ДОСИТЕЕВО” ПО ИНВЕСТИЦИОНЕН ПРОЕКТ „ОСНОВЕН РЕМОНТ СГРАДА ЗА КМЕТСТВО С. ДОСИТЕЕВО, УПИ 16-349, КВ.13, С.ДОСИТЕЕВО, ОБЩИНА ХАРМАНЛИ”
45000000      
Строителство

1.Състояние на сградата:Ограждащите стени на етажа са изпълнени с тухлена зидария на варо-циментов разтвор и са в добро състояние.Вътрешната мазилка е в лошо състояние.По таваните има следи от течове.Покривът е в лошо състояние и има нужда от нов.Дограмата е с изгнили елементи, счупени стъкла и неотваряеми крила.Не отговаря на изискванията на ЗЕЕ и Наредба №7 за енергийна ефективност.В сградата липсва тоалетен възел.2.Изпълнение:2.1Сутерен:Предназначението му остава същото и неса необходими значителни подобрения.По пода се изпълнява бетонова настибка, а каратавана се заменя с нова стоманобетонова плоча.Съществуващата каменна зидария по стените се почиства.Всички отвори за врати и прозорци се запазват. Монтират се нови врати и прозорци от РVС.Стени:каменни съществуващи.Под:бетонова настилка 10 см.Таван:нова стоманобетонова плоча с топлоизолация 5 см.2.2.Етаж:Помещенията се запазват като функция с изключение на склада,където в една част се оформя тоалетен възел,а другата остава за склад.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
83030      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

с. Доситеево, общ. Харманли, обл. Хасково

Основни дейности включени в предмета на поръчката:
?Над частичния сутерен на кота ±0,00м и на кота +3,32 м се изпълняват стоманобетонови плочи.
?Светлата височина на помещенията става от 3,50 м на 3,20 м. Отворите на старите нестандартни вътрешни врати се оформят с размени 90/200 см. Порталът между стаята на кмета и архива става също с размери 90/200. Оформянето става с тухлена зидария на вароциментов разтвор. Отворите за прозорците остават със същите размери. Всички врати по новите размери и прозорците се подменят с РVС дограма.
?В едно от помещенията за склад се проектира нов санитарен възел, какъвто е липсвал до сега. Останалата част от помещението остава за склад.
?Подовете, стените и таваните на всички помещения да се изпълнят, както следва:
Кмет: под - лам. паркет, стени - латекс, таван – гипсокартон с латекс;
Архив: под – лам. паркет, стени – латекс, таван – гипсокартон с латекс;
Лекарски кабинет: под – лам. паркет, стени – латекс, таван – гипсокартон с латекс;
Склад: под – лам. паркет, стени – латекс, таван гипсокартон с латекс;
WC: под – гранитогрес, стени – фаянс, таван – окачен;
Поща: под – лам. паркет, стени – латекс, таван – гипсокартон с латекс;
Антре: под – гранитогрес, стени – латекс, таван – гипсокартон с латекс;
Вход: под – гранитогрес, стени – мазилка с фасаген, тават – мазилка с фасаген.
?Съществуващата таванска дървена конструкция на кота +3,50 м, както и целият дървен покрив се развалят и се изпълнява нов, като се запазват всички очертания и размери. Новата светла височина става 3,20 м.Детайлното изпълнение на покрива е дадено в конструктивния проект.
?Подмяната на всички дограми е по изискванията на Наредба №7 за енергийна ефективност, топлосъхранение и икономия на енергия в сградите и Наредба № Із-1971 от 29.10.2009г. за строително-технически правила и норми за осигуряване на безопасност при пожар.
?Във връзка с Наредба №4/01.07.2009г. за изграждане на достъпна среда в урбанизираните територии се изгражда рампа за хора в неравностойно положение. При проектирането и са спазени основните изисквания: от двете страни е предвиден парапет по чл.11, ал.2, т.3, преди началото и края на рампата се изпълняват тактилни ивици с ширина 60 см по посока на движението и с цвят, контрастен на цвета на прилажащата настилка. В предвид конкретните обсоятелства наклона се изпълнява съгласно чл. 16, т.9(2) от Наредбата. В чертеж №2.1 е дадено детайлното изпълнение на рампата.
?Отводняването от дъждовна вода става чрез олуци и водосточни тръби и се зауства в уличната канализация. Показано е в проекта по част ВиК.
?Ектириор: Фасадите като цяло са запазени. Тъй като имат архитектурни елементи, които имат стойност, същите се запазват, като частично се ремонтират, почистват и боядисват. Съществуващото оформление около входа да се запази. Цокъла, изпърнен с дялан камък се фугира.
Технически показатели:
1.Площ на имота: 961,00 м2
2.Застроена площ: 156,16 м2
3.РЗП: 252,79 м2
В това число:
Площ етаж: 156,16 м2
Площ сутерен: 96,63 м2
4.Етажност 1 ет.
5.Категория на обекта V-та
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
83030      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
2

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност: Участниците трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя и да притежават валиден лиценз за първа група, пета категория строежи, а ако е чуждестранно физическо или юридическо лице, същото да има право (съгласно националното му законодателство и при условията на взаимно признаване) да изпълни предмета на поръчката.При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, чрез попълване единствено на съответния раздел в ЕЕДОП. При сключването на договора, участникът определен за изпълнител представя - заверено копие на валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентен документ за чуждестранните участници, удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците трябва да притежават валидна застрахователна полица „Професионална отговорност“.

Участниците трябва да притежават валидна застрахователна полица „Професионална отговорност“ на строителя – съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ (или еквивалентна застраховка или гаранция за чуждестранното лице – участник, в съответствие с чл.171а, ал.1 от ЗУТ), покриваща минималната застрахователна сума за вида строежи V-та категория, определени с чл.5, ал.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, чрез попълване единствено на съответния раздел в ЕЕДОП. При сключването на договора, участникът определен за изпълнител представя - заверено копие на валидна застраховка „Професионална отговорност“, покриваща минималната застрахователна сума за вида строежи V-та категория, определени с чл.5, ал.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците трябва да са изпълнили обект с предмет и обем, идентичен или сходен с тези на поръчката, за последните 5 години считано от датата на подаване на офертата.
2. Екип от технически лица за изпълнение поръчката.
3. Квалифицирани строителни работници.
4.Система за управление на качество или еквивалент.
5.Система за управление на околната среда или еквивалент


1.1.Участниците трябва да са изпълнили поне 1 обект с предмет и обем, идентичен или сходен с тези на поръчката, за последните 5 години считано от датата на подаване на офертата. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, чрез попълване единствено на съответния раздел в ЕЕДОП. Списък на строителството, идентично или сходно с предмета и обема на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертите с приложени към него копия на удостоверения за добро изпълнение на посоченото строителство, които да съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.1.участниците трябва да разполагат с Екип от технически лица с професионална компетентност, както следва: технически ръководител на обекта, който трябва да бъде назначен на трудов договор към фирмата изпълнител, съгласно чл.163а от ЗУТ, координатор по безопасност и здраве и отговорник по контрола на качеството. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, чрез попълване единствено на съответния раздел в ЕЕДОП.При сключването на договора, участникът определен за изпълнител представя заверено копие от документи и удостоверения, доказващи образование, квалификация, професионален опит и трудов договор на техническия ръководител с фирмата изпълнител.
3.1.При сключването на договора, участникът определен за изпълнител представя Списък на квалифицирани строителни работници.
4.1.Участникът трябва да притежава сертификат по EN ISO 9001:2015. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, чрез попълване единствено на съответния раздел в ЕЕДОП. При сключването на договора, участникът определен за изпълнител представя - заверено копие на валиден сертификат по EN ISO 9001:2015 - система за управление на качеството или еквивалент.
5.1.Участникът трябва да притежава сертификат по EN ISO 14001:2015. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, чрез попълване единствено на съответния раздел в ЕЕДОП. При сключването на договора, участникът определен за изпълнител представя - заверено копие на валиден сертификат по EN ISO 14001:2015 - система за управление на околната среда или еквивалент.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Преди подписване на договора избрания изпълнител, представя документ за внесена гаранция за изпълнение под формата на парична сума, оригинал на неотменяема банкова гаранция или валидна застрахователна полица в размер на 5% от стойността на договора без ДДС.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

09/04/2020 (дд/мм/гггг)   18:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/04/2020 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. Харманли, пл. Възраждане №1, Конферентна зала на ет.4

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2, 3, 4, 5, 6 и 7 от ЗОП:
1.1. е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 108а, чл. 159а – 159г, чл. 172, чл. 192а, чл. 194 – 217, чл. 219 – 252, чл. 253 – 260, чл. 301 – 307, чл. 321, 321а и чл. 352 – 353е от Наказателния кодекс;
1.2. е осъден с влязла в сила присъда за престъпление, аналогично на тези по т. 1, в друга държава членка или трета страна;
1.3. има задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс и лихвите по тях към държавата или към общината по седалището на възложителя и на кандидата или участника, или аналогични задължения съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, доказани с влязъл в сила акт на компетентен орган.
1.4. е налице неравнопоставеност в случаите по чл. 44, ал. 5;
1.5. е установено, че:
а) е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
б) не е предоставил изискваща се информация, свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
1.6. е установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, нарушение на чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 118, чл. 128, чл. 228, ал. 3, чл. 245 и чл. 301 – 305 от Кодекса на труда или чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;
1.7. е налице конфликт на интереси, който не може да бъде отстранен.
1.8. Основанията по т. 1.1, 1.2 и 1.7 се отнасят за лицата, които представляват участника или кандидата и за членовете на неговите управителни и надзорни органи съгласно регистъра, в който е вписан участникът или кандидатът, ако има такъв, или документите, удостоверяващи правосубектността му. Когато в състава на тези органи участва юридическо лице, основанията се отнасят за физическите лица, които го представляват съгласно регистъра, в който е вписано юридическото лице, ако има такъв, или документите, удостоверяващи правосубектността му. В случаите по чл. 54, ал. 2 от ЗОП, когато кандидатът или участникът, или юридическо лице в състава на негов контролен или управителен орган се представлява от физическо лице по пълномощие, основанията по т. 1.1, 1.2 и 1.7 се отнасят и за това физическо лице. Точка 1.3 не се прилага, когато размерът на неплатените дължими данъци или социално-осигурителни вноски е до 1 на сто от сумата на годишния общ оборот за последната приключена финансова година, но не повече от 50 000 лв.
1.9. Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото намира приложение хипотезата на чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, освен ако не е приложима разпоредбата по чл. 4 от същия закон.
1.10.Възложителят ще комуникира с участницитe посредством предоставените от тях електронни пощи за кореспонденция и обменът на информация, ще се извършва по електронен път от следните ел. поши:1. obshtina@harmanli.bg и 2. g.kitov@harmanli.bg.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП жалбата може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва