Деловодна информация
00254
1326 19/03/2020 (дд/мм/гггг)
не
00254-2020-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Рудозем 000615075
бул. България №15
Рудозем BG424 4960 България
Красимира Кубинска-Директор на дирекция ПНООПОКЗ и СД +359 306-99191
ob.rudozem@gmail.com +359 306-99141

Интернет адрес/и

http://www.rudozem.bg

http://www.rudozem.bg/section-16-proceduri_po_zop.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.rudozem.bg/currentNews-75-newitem.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на хранителни продукти за нуждите на детските градини на територията на община Рудозем по две обособени позиции“
15800000      
Доставки

„Доставка на хранителни продукти за нуждите на детските градини на територията на община Рудозем по две обособени позиции“
•Обособена позиция №1: „Хранителни продукти от животински произход и замразени зеленчуци“
•Обособена позиция №2: „Други хранителни продукти от неживотински произход“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
101474.80      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Хранителни продукти от животински произход и замразени зеленчуци 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15800000      
03142000      
15896000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

Детска градина ”Снежанка” - гр.Рудозем, ул. „Стефан Стамболов” №10

•Обособена позиция №1: „Хранителни продукти от животински произход и замразени зеленчуци“
1. Краве масло /произведено по браншовистандарт/- 320 кг.
2. Сирене по БДС 15:2010- 580 кг.
3. Кашкавал по БДС 14:2010- 200кг.
4. Яйца клас А - 11400бр.
5. Пиле без вътрешности, замразено- 1200кг.
6. Телешко месо, шол- 20 кг.
7. Кайма от мляно телешко месо с ниско съдържание на мазнини (не повече от 12,5 % от общата маса)- 1000 кг.
8. Риба „Скумрия” филе - 310кг.
9. Риба филе " Хек" - 390 кг.
10. Прясно мляко, пастьоризирано 3% - 3.6% масленост - 6400 л.
11- Кисело мляко, 2 % масленост 0.400 кг по БДС 12:2010- 10400 бр.
12. Извара- 30 кг.
13. Пчелен мед, отговарящ на изискванията на Наредбата за изискванията към пчелния мед, предназначен за консумация от човека, приета с ПМС № 196 от 28 август 2002 г. (ДВ, бр. 85 от 2002 г.). 900 гр.- 130 бр.
14. Пуешко филе без кожа- 100 кг.
15. Пилешко филе без кожа - 100 кг.
16. Заешко месо- 100 кг.
17. Шунка-пилешка - 150 кг.
18. Замразен грах- 50 кг.
19. Замразени зеленчуци- 50 кг.
20. Замразен спанак - 100кг.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
58501.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

да


м. февруари 2021
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Посоченото количество е прогнозно, може да възникне необходимост от доставка на по-голямо количество хранителни продукти или да не се доставя до размера на посоченото.

II.2) Описание 1

„Други хранителни продукти от неживотински произход“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15800000      
15811100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

Детска градина ”Снежанка” - гр.Рудозем, ул. „Стефан Стамболов” №10

1.Рафинирано слънчогледово олио -360 л.
2.Рафинирана бяла захар-340кг.
3.Пудра захар 0.500 кг.- 10 бр.
4. Брашно „Бяло”, произведено по утвърден стандарт – 200 кг.
5. Пакетиран ориз- 340 кг.
6. Пакетиран зрял боб- 130 кг.
7. Пакетирана леща- 90 кг.
8.Ранни картофи - 1000 кг.
9.Късни есенни картофи - 1200 кг.
10. Макарони /0.400 кг. без оцветители/ - 650 бр.
11. Кус кус /0.400 кг. без оцветители/ – 230 бр.
12.Спагети /0.400 кг. без оцветители/ - 140 бр.
13.Фиде /0.400 кг. без оцветители/ - 120 бр.
14. Хляб, „Бял” 700 гр., - 2000 бр.
15. Хляб, „Добруджа” 700 гр., - 2000 бр.
16. Хляб, „Пълнозърнест” 700 гр.– 500 бр.
17. Пакетирана готварска сол. – 95 кг.
18. Оцет /0.700 л/ - 25 бр.
19. Нишесте /60 г./ - 1300 бр.
20. Сода бикарбонат /100 гр./ – 15 п.
21. Пакетирана сушена чубрица /10 гр./ - 90 п.
22. Дафинов лист /8 гр./ - 15 п.
23. Ванилия /0.02 гр./ - 720 п.
24. Пакетиран млян червен пипер /100 гр./ - 100 п.
25. Магданоз сух /10 гр./ - 110 п.
26. Домати оранжерийни - 700 кг.
27. Домати от открити площи- 300 кг.
28. Краставици оранжерийни - 900 кг.
29. Краставици от открити площи – 600 кг.
30. Моркови – 330 кг.
31. Тахан халва - 50 кг.
32. Кромид лук - 500 кг.
33. Кромид лук зелен- връзка - 100 бр.
34. Марули - 100 бр.
35. Магданоз пресен – 50 вр.
36. Тиква - 40 кг.
37. Чушки – 20 кг.
38. Праз лук - 15 кг.
39. Чеснов лук – 10 кг.
40. Спанак – 15 кг.
41. Тиквички – 100 кг.
42. Зеле – 1200 кг.
43. Ябълки – 4000 кг.
44. Лимони – 80 кг.
45. Банани – 1400 кг.
46. Десертно грозде – 500 кг.
47. Портокали – 500 кг.
48. Мандарини – 120 кг
49. Праскови – 50 кг.
50. Кайсии - 100 кг.
51. Малини - 10 кг.
52. Ягоди - 110 кг.
53. Киви – 10 кг.
54. Череши - 50 кг.
55. Пъпеш - 250 кг.
56. Дини - 300 кг.
57. Нектарини – 50 кг
58. Билков чай пакетиран - /30 гр./ - 300 пакет
59. Точени кори /400 гр./ 60 бр.
60. Мюсли - 70 кг.
61. Шоколадов Корнфлейкс – 160 кг.
62. Овесени ядки / без оцветители/ - 200 кг.
63. Пшеница жито /400 гр./ - 10 бр.
64.Мая /42 гр./ - 50 бр.
65. Галета – 5 кг.
66. Грис - 25 кг.
67. Какао /40 гр./ - 15 бр.
68. Бакпулвер /10 гр./ - 25 бр.
69. Канела /10 гр./ - 50 бр.
70. Сметана сладкарска /500 мл./ - 20 бр.
71. Шарена сол /60 гр./ - 10 бр.
72. Джоджен /10 гр./ - 30 бр.
73. Кимион /10 гр./ - 70 бр.
74. Домашна юфка - 20 кг.
75. Белена леща - 20 кг.
76. Белен боб – 20 кг.
77. Елда /400 гр./ - 50 бр.
78. Нахут /500 гр./ - 50 бр.
79. Кълнове - 20 кг.
80. Лютеница /310 гр., произведена по браншови стандарт/ - 320 бр.
81. Домати - консерва 680 гр./ - 1540 бр.
82. Домати – пюре с не по-малко от 22% сухо вещество /680 гр./ - 10 бр.
83. Конфитюр с над 60% плодово съдържание /350 гр./ - 240 бр.
84. Шипков мармалад с над 60% плодово съдържание /350 гр./ - 90 бр.
85. Стерилизирани краставици- консерва без консерванти, оцветители и подсладители /680 гр./ - 10 бр.
86. Стерилизиран зелен фасул консерва без консерванти, оцветители и подсладители /680 гр./ - 430 бр.
87. Стерилизиран грах консерва без консерванти, оцветители и подсладители /680 гр./ - 150 бр.
88. Гювеч консерва без консерванти, оцветители и подсладители /680 гр./ - 120 бр.
89. Гъби консерва без консерванти, оцветители и подсладители /680 гр./ - 10 бр.
90. Сок - плодов само 100%, в които съдържанието на моно- и дизахариди не превишава 20 % от общата маса на продукта – 1200 л
91. Нектар плодов само 100% /500 мл., в които съдържанието на моно- и дизахариди не превишава 20 % от общата маса на продукта/ - 950 бр.
92. Обикновени бисквити /140 гр./ - 100 бр.
93. Бисквити „Закуска” /330 гр. или „еквивалентни”/ - 500 бр.
94. Пълнозърнести макарони - 100 бр
95. Пълнозърнести спагети – 100 бр
96. Пълнозърнести бисквити – 200 бр
97. Цвекло бяло/ряпа/ - 50 кг
98. Киноа /80 гр./ - 100 бр
99. Чия /300 гр./ - 100 бр
100. Авокадо – 100 кг
101. Помело - 200 кг
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
42973.30      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

да


м. февруари 2021
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Посоченото количество е прогнозно, може да възникне необходимост от доставка на по-голямо количество хранителни продукти или да не се доставя до размера на посоченото.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания за годност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.

Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.
по т.1 - Удостоверяване: При подаване на офертата обстоятелството се декларира в съответната част от eЕЕДОП, Част: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности, с посочване на номер и дата на Удостоверението за регистрация на обект, орган на издаване, наименование и адрес на обекта, наименование на юридическото или физическото лице на когото е издадено удостоверението, обхват на удостоверението, като се посочат групите храни
В хипотезата на чл.67, ал.5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, на които участникът се позовава в ЕЕДОП.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи Декларация за инструменти, съоръжения и техническо оборудване, които ще бъдат изполвани за изпълнение на поръчката, съобразно декларираното в еЕЕДОП.
по т.2- Удостоверяване: При подаване на офертата обстоятелството се декларира в съответната част от eЕЕДОП, Част: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности, с посочване на вида на техническото оборудване, вкл. регистрационен номер, основание за ползване – собствено или наето, номер и дата на документите за собственост и/или документи удостоверяващи основането за ползване от участника, № и дата на удостоверението за регистрация на транспортното средство и информация за групите храни, за които е регистрирано.
В хипотезата на чл.67, ал.5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, на които участникът се позовава в ЕЕДОП.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи Декларация за инструменти, съоръжения и техническо оборудване, които ще бъдат изполвани за изпълнение на поръчката, съобразно декларираното в еЕЕДОП.


Минимално ниво и за двете обособени позиции:
1.Участникът да разполага с поне един обект за производство, съхранение и/или търговия с храни, притежаващ валидно удостоверение за регистрация на обекта съгласно чл. 12 от Закона за храните, издаден от съответния компетентен орган. Обхватът на удостоверението за регистрация трябва да е съобразен с вида продукти, предмет на обществената поръчка по съответната обособена позиция.
Само за обособена позиция № 1
2. Участникът да разполага с минимум един брой хладилно транспортно средство, регистриранo в Областна дирекция по безопасност на храните (ОДБХ) за превоз на хранителни продукти от група месо и месни продукти, мляко и млечни продукти, риба, рибни продукти и други морски продукти, яйца и яйчни продукти, замразени храни.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Финансирането на обществената поръчка се осъществява със средства от бюджета на Община Рудозем.
Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1 % от стойността на съответната обособената позиция по договора за обществена поръчка без включен ДДС. Същата може да бъде представена в една от формите по чл. 111,ал. 5 от ЗОП. Допълнителна информация се съдържа в документацията на общ. поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

09/04/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

07/12/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/04/2020 (дд/мм/гггг)   11:30 (чч:мм)

гр. Рудозем, бул. Българя №15, заседателната зала на Община Рудозем, ет.3

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съгласно разпоредбата на чл. 54, ал. 1 от ППЗОП. При представляване на участниците при отваряне на офертите от упълномощени представители, същите трябва да се легитимират с пълномощно.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


2021 г.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, които отговарят на условията на чл.10, ал.1 от ЗОП и изискванията на Възложителя.
За участника не трябва да са налице обстоятелствата:
- по чл.54, ал.1 от ЗОП;
- по чл.55, ал.1 от ЗОП (обстоятелството по чл.55, ал.1, т.2 от ЗОП включва лишаване от правото участникът да упражнява определена професия или дейност (свързани с изпълнението на поръчката) съгласно законодателството на държавата, в която е извършено деянието);
- по чл.107 от ЗОП;
- по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата , регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим , контролираните от тях лица и техните действителни собственици(освен ако не е налице изключение по чл.4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС);
- по чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество;
Информация относно липсата или наличието на обстоятелства по чл.54, ал.1, чл.55, ал.1 и чл.107, т.4 от ЗОП, чл.3, т.8 и чл.4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС и чл.69 от ЗПКОНПИ се попълва в ЕЕДОП в Част III, Раздели А, Б, В и Г.
Документите, доказващи липсата на основанията за отстраняване, са посочените в чл.58 от ЗОП.
2. При участие на обединение, което не е самостоятелно ЮЛ, тогава участникът следва да представи копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната общ. поръчка:правата и задълженията на участниците в обединението; уговаряне на солидарна отговорност, когато такава не е предвидена съгласно приложимото законодателство; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. На осн. чл.10,ал.2 от ЗОП Възложителят не предвижда изискване за създаване на ЮЛ, когато участникът, определен за изпълнител е обединение.
3.Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към предмета на поръчката, както следва:
Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите:
Информационен телефон на НАП - 0700 18 700;
интернет адрес: www.nap.bg
Относно задълженията, опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите
Информационен център на МОСВ:
1000 София, ул. "У. Гладстон" № 67 Телефон: 02/ 940 6331 всеки работен ден от 14:00 ч. до 17:00 ч.
Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/
Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика:
Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg
София 1051, ул. Триадица №2
Телефон: 02/8119 443

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1, т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва