Деловодна информация
00662Община Раднево
1400180 18/03/2020 (дд/мм/гггг)
не
00662-2020-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Раднево 000817956
ул. Митьо Станев №1
Раднево BG344 6260 България
Николай Добрев, Пламена Колева +359 41781235
obshtina@obshtina.radnevo.net +359 41782280

Интернет адрес/и

http://obshtina.radnevo.net

http://46.40.124.24:81/ZOP/PublicRegisterList?UnitID=1


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://46.40.124.24:81/ZopView.aspx?DosieID=315
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Определяне на изпълнител за извършване на ремонтно-възстановителни работи при възникване на необходимост на общинска пътна и улична мрежа на територията на община Раднево
45233000      
Строителство

Предмет на обществената поръчка е определяне на изпълнител за извършване на строително-ремонтни и възстановителни работи, на участъци от общинска пътна мрежа и градска улична мрежа на територията на община Раднево. Отчитайки спецификата на обществената поръчка, както и обема на отделните ремонтни дейности се предвижда дейностите да бъдат изпълнявани през 2020 и 2021 г.
Предметът на поръчката включва извършване на дейности по реконструкция, основен ремонт /рехабилитация/ и поддържане на уличната и общинската пътна мрежа на територията на oбщина Раднево.
Подробно описание на дейностите, предмет на поръчката, както и изискванията във връзка с изпълнението им, се съдържа в Техническата спецификация – неразделна част от настоящата документация за обществена поръчка (Приложение № 1).
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1200000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233141      
45233142      
45233252      
45233330      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

общинска пътна мрежа и градска улична мрежа на територията на община Раднево

Предмет на обществената поръчка е определяне на изпълнител за извършване на строително-ремонтни и възстановителни работи, на участъци от общинска пътна мрежа и градска улична мрежа на територията на община Раднево. Отчитайки спецификата на обществената поръчка, както и обема на отделните ремонтни дейности се предвижда дейностите да бъдат изпълнявани през 2020 и 2021 г.
Предметът на поръчката включва извършване на дейности по реконструкция, основен ремонт /рехабилитация/ и поддържане на уличната и общинската пътна мрежа на територията на oбщина Раднево.
Естество и прогнозно количество на основни видове строителните работи:
Сметка № 1 - Земни работи:
- Механизиран изкоп на неподходящ пласт с дебелина до 30 см за оформяне на земно легло - 2600 м3
- Превоз на излишни земни и скални маси от изкоп, банкети, окопи, водостоци, регули, вкл. всички свързани с това присъщи разходи - 13500 ткм
- Подравняване и уплътняване на земно легло - 8000 м2
- Разваляне тротоар от бетонови плочи - 2200 м2
Сметка № 2 - Пътни работи:
- Доставка на трошен камък - 180000 ткм
- Точкуване - 6750 м
- Транспорт на строителни материали /годни за повторна употреба/ до площадка посочена от Възложителя на територията на Община Раднево - 5000 ткм
Сметка № 3 - Асфалтови работи:
- Транспорт на асфалтова смес - 170000 ткм
- Направа на първи битумен разлив, доставка, полагане и всички свързани с това разходи - 19500 м2
- Направа на втори /свързващ/ битумен разлив, доставка, полагане и всички свързани с това разходи - 18000 м2
Сметка № 4 - Ремонтни работи на съществуващи ревизионни и дъждоприемни шахти:
- Доставка и полагане на дъждоотвеждаща канализационна тръба Ф200 PEHD в изкоп, вкл. подвързването ? с ДШ и РШ на улична канализация - 640 м
Подробно описание на дейностите, предмет на поръчката, както и изискванията във връзка с изпълнението им, се съдържа в Техническата спецификация – неразделна част от настоящата документация за обществена поръчка (Приложение № 1).
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1200000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Обществената поръчка се възлага въз основа на икономически най-изгодната оферта. Икономически най-изгодната оферта се определя въз основа на критерий за възлагане „Най-ниска цена“, съгласно чл. 70, ал. 2, т. 1 от ЗОП.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да са регистрирани в професионалните или търговски регистри на страната с предмет строителство, съответстващ на предмета на обществената поръчка и съответната категория на обекта, включен в нея: втора група - транспортна инфраструктура, минимум III-та категория съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
• При подаване на офертата съответствието с изискването участникът декларира в част IV „Критерии за подбор”, раздел А от ЕЕДОП.
• В случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП, участникът следва да представи заверено копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Камарата на строителите за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката.
В случай, че участникът е чуждестранно лице, на този етап той може да представи валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държавата, в която е установен, доказващ вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
• В случаите по чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, заверено копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Камарата на строителите за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката.
В случаите, когато строителят е лице, което има право да извършва такава дейност по законодателството на държавата, в която е установено, във вр. с чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП, преди сключването на договора следва се впише в ЦПРС по реда на Закон за Камарата на строителите и да представи заверено копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Камарата на строителите за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания към икономическото и финансово състояние на участниците.

Възложителят не поставя изисквания към икономическото и финансово състояние на участниците.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да е изп. дейности с предмет и обем, идент. или сх. с предмета на настоящата об. поръчка през последните 5 г., считано от датата на подаване на офертата.
Под „дейности с предмет и обем, идент. или сх. с предмета на настоящата об. поръчка“, следва да се разбира: рехабилитация и/или основен ремонт и/или текущ ремонт на улична и/или пътна мрежа с обем:
- не по-малко от 1 700 м2 извършени асфалтови кърпежи;
- не по-малко от 24 000 м2 цялостно полагане на асфалтова настилка;
- не по-малко от 3 200 м2 реконструирани и/или рехабилитирани тротоари.
• При подаване на офертата съответствието с изискването участникът декларира в Част IV „Критерии за подбор“, раздел В от ЕЕДОП с посочване на стойността, датата, на която е прикл. изпълнението, мястото, вида и обема на изп. дейности.
• Обстоятелството се доказва с документи, съгласно чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП – Списък на дейностите, идент. или сх. с предмета на поръчката, придружен с удост. за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата на която е прикл. изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съотв. с нормативните изисквания.
2. Участникът следва да разполага с персонал и с ръководен състав с опр. проф. компетентност за изпълнението на поръчката, състоящ се от минимум:
? Техн. рък-л: техн. правоспособно лице, получило диплома от акредитирано висше училище с квалиф. „строителен инженер“, „инженер“ или „архитект“, или лице със ср. образование с 4-год. курс на обучение и придобита проф. квалификация в областите „Архитектура и строителство“ и „Техника“ или еквивалент.
? Координатор по безоп. и здраве: лице, притежаващо удостоверение по чл. 5, ал. 2 от Наредба № 2 от 2004 г. за миним. изисквания за здравосл. и безоп. условия на труд при извършване на строит. и монт. работи или еквивал. документ за чуждестранни лица.
? Специалист по контрол по качество: лице, притеж. удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строит. и за контрол на съответствието на строит. продукти със съществените изисквания за безоп. или еквивалентен документ.
• При подаване на офертата съотв. с изискването участникът декларира в Част IV „Критерии за подбор“, раздел В от ЕЕДОП.
• Обстоятелството се доказва с представяне на документи, съгласно чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП - Списък на персонала, който ще изп. поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отг. за изпълнението, както и документи, които доказват проф. компетентност на лицата.
3. Участникът следва да прилага:
? система за управл. на качеството, съгл. БДС EN ISO 9001:2015 или еквив., с обхват на сертификация вкл. строит.-монтажни работи на ул. и/или пътна мрежа;
? система или стандарт за оп. на ок. среда, съгл. БДС EN ISO 14001:2015 или еквив., с обхват на сертификация вкл. строит.-монтажни работи на ул. и/или пътна мрежа.
• При подаване на офертата съотв. с изискването участникът декларира в Част IV „Критерии за подбор“, раздел Г от ЕЕДОП.
• Обстоятелствата се доказват с: валиден сертификат, удост. съответствие със система за управл. на качеството, съгл. БДС EN ISO 9001:2015 или еквив., с обхват на сертификация, вкл. строит.-монтажни работи на ул. и/или пътна мрежа и валиден сертификат, удост. съответствие със система или стандарт за оп. на ок. среда съгл. БДС EN ISO 14001:2015 или еквив., с обхват на сертификация, вкл. строит.-монтажни работи на ул. и/или пътна мрежа.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.


1. Участникът трябва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата.
Под „дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка“, следва да се разбира: рехабилитация и/или основен ремонт и/или текущ ремонт на улична и/или пътна мрежа с обем:
- не по-малко от 1 700 м2 извършени асфалтови кърпежи;
- не по-малко от 24 000 м2 цялостно полагане на асфалтова настилка;
- не по-малко от 3 200 м2 реконструирани и/или рехабилитирани тротоари.
2. Участникът следва да разполага с персонал и с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, състоящ се от минимум:
? Технически ръководител: технически правоспособно лице, получило диплома от акредитирано висше училище с квалификация „строителен инженер“, „инженер“ или „архитект“, или лице със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите „Архитектура и строителство“ и „Техника“ или еквивалент.
? Координатор по безопасност и здраве: лице, притежаващо удостоверение по чл. 5, ал. 2 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи или еквивалентен документ за чуждестранни лица.
? Специалист по контрол по качество: лице, притежаващо удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ.
3. Участникът следва да прилага:
? система за управление на качеството, съгласно БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент, с обхват на сертификация включващ строително-монтажни работи на улична и/или пътна мрежа;
? система или стандарт за опазване на околната среда, съгласно БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалент, с обхват на сертификация включващ строително-монтажни работи на улична и/или пътна мрежа.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Финансирането на настоящата обществена поръчка се осигурява със средства от държавния бюджет и от бюджета на община Раднево.
Гаранцията на договора е в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора (без ДДС).
Гаранцията се предоставя в една от следните форми:
1. парична сума;
2. банкова гаранция;
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията.
При изготвянето на офертите, участниците следва да спазват всички задължения, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са приложими към изпълнението на настоящата поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

27/04/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

24/10/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

28/04/2020 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

Сградата на общинска администрация гр. Раднево, ул. "Митьо Станев" № 1, ет. 3, зала 315

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Основания за отстраняване от участие в процедурата:
1. Участник, по отношение на когото са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 от ЗОП.
2. Участник, за който важат забраните по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, освен ако за него не са приложими изключенията по чл. 4 от същия закон.
3. Участници, които са свързани лица.
4. Участници, за които важи забраната по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
5. Участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществената поръчка или в документацията за участие.
6. Участник, който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия за изпълнение на поръчката.
7. Участник, който е представил оферта, която не отговаря на правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 от ЗОП;
8. Участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3-5 от ЗОП.
9. Участник, който е подал оферта, която не отговаря на условията за представяне, включително за форма, начин, срок и валидност.
10. Лице, което е нарушило забрана по чл. 101, ал. 9 или 10 от ЗОП.
Документите, свързани с участието в процедурата, се представят от участника, или чрез упълномощен от него представител – лично или чрез пощенска или друга куриерска услуга с препоръчана пратка с обратна разписка, на адрес: гр. Раднево, Община Раднево, област Стара Загора, п.к. 6260, ул. „Митьо Станев“ № 1, стая 204 - Деловодство.
Документите се представят в запечатана, непрозрачна опаковка, върху която се посочват:
- наименованието на участника, включително участниците в обединението, когато е приложимо;
- адрес за кореспонденция, телефон и по възможност – факс и електронен адрес;
- наименованието на поръчката.
Съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) във връзка с § 29, т. 5, б. „а“ от Преходните и заключителни разпоредби на ЗОП, в сила от 1 април 2018 г. Единният европейски документ за обществени поръчки се представя задължително в електронен вид. Същият следва да бъде цифрово подписан и приложен на подходящ оптичен носител към пакета документи за участие в процедурата. Форматът, в който се предоставя документът не следва да позволява редактиране на неговото съдържание.
За целите на настоящата обществена поръчка, Възложителя предоставя образец на ЕЕДОП, разработен чрез използване предоставяния от АОП български вариант на услугата за създаване и използване на електронен ЕЕДОП, достъпна на следния адрес: https://espd.eop.bg/espd-web/filter?lang=bg
Участниците могат да получат необходимата информация задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към предмета на поръчката, както следва:
- Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
? Национална агенция по приходите:
Информационен телефон на НАП – 0700 18 700;
интернет адрес: http://www.nap.bg
? Национален осигурителен институт (НОИ)
Контактен център: 0700 14 802
Адрес: гр.София, 1303, бул.”Александър Стамболийски” № 62-64
Интернет адрес: www.noi.bg
- Относно задълженията, опазване на околната среда:
? Министерство на околната среда и водите:
Информационен център на МОСВ;
работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.;
Адрес: 1000 София, бул.”Мария Луиза” № 22, телефон 02/940 60 00
Интернет адрес: http://www.moew.government.bg/
- Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд:
? Министерство на труда и социалната политика:
Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg
София 1051, ул. Триадица №2
Телефон: 8119 443

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва